www.asu.pl :: Zobacz temat - Szalejace swiatla i wycieraczki Voyager '96
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szalejace swiatla i wycieraczki Voyager '96

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
antyk-wariat
*
*


Dołączył: Mar 27, 2009
Posty: 23
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Pią Mar 27, 2009 5:28    Temat postu: Szalejace swiatla i wycieraczki Voyager '96 Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie wszystkich forumowiczow.
Niedawno zakupilem Chryslera '96 z silnikiem 3.3.
Do niedawna bylem zadowolony do momentu gdy zauwazylem ze wycieraczki zaczely dzialac jak chcialy. Nie zalaczaja sie automatycznie jak u niektorych ale po zalaczeniu zatrzymuja sie w gornym polozeniu.
Do tego zaczely wariowac swiatla- mrugaja np po zapaleniu i potem to ustepuje. Kiedys tez samoczynnie zgasl i wygladalo to tak jakby cos z alarmem poniewaz sam sie uzbroil i nie szlo go wylaczyc.
Czy jest mozliwosc wogole wyrzucenia fabrycznego alarmu? Crying or Very sad
Prosze o pomoc.
_________________
Chrysler Voyager 3.3 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Mar 27, 2009 11:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na forum już ktoś opisywał podobne anomalia
P.S. konserwacja elektryki się kłania to podstawa w naszych autkach.,
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Mar 27, 2009 11:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Plus oczywiscie zimne luty Smile
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
antyk-wariat
*
*


Dołączył: Mar 27, 2009
Posty: 23
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Pią Mar 27, 2009 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy napiszcie moze cos wiecej co rozumiecie pod pojeciem konserwacji inst elektrycznej i jak sie dostac do tych miejsc gdzie wlasnie trzeba posprawdzac luty.
Z gory wielkie dzieki,
Pozdro,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Mar 28, 2009 11:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chodzi o sterowniki, płyta licznika i inne nasze autka mają żle zabezpieczoną instalację dlatego mamy sporo problemów ze sterowaniem skrzyń i ze silnikami czeki i inne ustrojstwa.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
antyk-wariat
*
*


Dołączył: Mar 27, 2009
Posty: 23
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Sob Mar 28, 2009 12:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Strasznie enigmatycznie kolega pisze.
Moze cos w jaki sposob mozna sie dostac i jak zabezpieczyc owe sterowniki.
Z gory wielkie dzieki!
Rolling Eyes
_________________
Chrysler Voyager 3.3 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Mar 28, 2009 19:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aby przeprowadzić prawidłowo konserwację instalacji należy.
odłączyć akumulator.
po kolei rozłączamy wtyczkę i sprawdzamy piny w jakim są stanie czy nie za luźne czy osłonki są w należytym stanie bez pęknięć i szczelnie wchodzą do gniada itd.
psikamy sprajem do elektroniki aby wyczyścić styki i poprawić kontakt między pinami.
następnie przed złożeniem wtyku i gniazda smarujemy smarem do elektroniki może być wazelina bez kwasowa aby odizolowała warunki zewnętrzne od wilgoci .

Po tych czynnościach można wziąć się za elektronikę tj za płytki z układami elektronicznymi tj.Płyta licznika .komputer komfortu itd.
Potrzebne będzie mocne światło halogenowe ,mocna lupa lub coś co mocno z bliża drobne elementy i sprawdzamy piny wlutowane do płyty gdzie występują połączenia kostek

sprawdzamy inne połączenia lutowane innych elementów
a najlepiej na wszelki wypadek je prze lutować wszystkie
prze lutowane elementy można pomalować lakierem w celu zabezpieczenia prze korozją ja do tego używałem bezbarwnego silikonu.

Mam nadzieję ,że jasno napisałem nie enigmatycznie.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Sob Mar 28, 2009 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing Laughing Laughing

Przepraszam antyk-wariat na tym zdjęciu to "łoś"
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
antyk-wariat
*
*


Dołączył: Mar 27, 2009
Posty: 23
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 5:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Adamko na tym zdjeciu jest los, ktory zyje na pustyni i w zaleznosici w jakiej czesci swiata, to moze miec 2 lub 1 garb.
Nazywa sie wielblad.


Sato dzieki za opis. Mozna bylo tak od razu.
Nie wszyscy (np ja) jezdza amerykanskimi autami od zawsze i nawet do glowy by mi nie przyszlo, ze takie sprawy trzeba samemu robic- teraz juz wiem i dzieki.
Do niedawna poruszalem sie tylko samochodami niemieckimi.

Pozdro dla forumowiczow!
Laughing

_________________
Chrysler Voyager 3.3 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 7:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też długo nie jeżdżę bryką ,ale miałem na początku jedną niespodziankę no i zaczęło się ,że trzeba było wziąć sprawy w swoje ręce a powiem ci miałem cufala bo przejechałem nim ponad 300km od miejsca zakupu i nic się nie stało a w domu wszystko wyszło dlatego jestem uczulony.

Nie dotyczy to tylko samochodów z usa tylko wszystkich.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
antyk-wariat
*
*


Dołączył: Mar 27, 2009
Posty: 23
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 8:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato,
powiedz jeszcze jak sie dostac do komputera komfortu i w ktorym jest miejscu:?:
Z gory dzieki!
_________________
Chrysler Voyager 3.3 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki antyk-wariat za wyjaśnienie - pytałem z ciekawości bo też jestem przyjacielem zwierząt a zwłaszcz ŻUBRA i to nie tylko z Białowieży

PZDR Adamko .
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 13:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest pod hamulcem ręcznym odkręcamy kluczem nasadowym M10 na grzechotce
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
antyk-wariat
*
*


Dołączył: Mar 27, 2009
Posty: 23
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 15:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato,
Jeszcze raz dzieki!
_________________
Chrysler Voyager 3.3 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group