www.asu.pl :: Zobacz temat - Jak otworzyć auto ??/ zatrzaśnięty kluczyk
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak otworzyć auto ??/ zatrzaśnięty kluczyk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Pią Mar 06, 2009 18:11    Temat postu: Jak otworzyć auto ??/ zatrzaśnięty kluczyk Odpowiedz z cytatem

Witam
Zatrasnęly mi sie kluczyki i nie wiem jak otworzyć go


Ostatnio zmieniony przez Visionnek dnia Sob Kwi 04, 2009 17:00, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Mar 06, 2009 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wrzuc fote tu na forum lub na maila ktory to dokladnie bezpiecznik to moze cos uradzimy Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Pią Mar 06, 2009 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jestem nowy i nie wiem jak sie foty wstawia ;(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Mar 06, 2009 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak jestes nowy to sie przywitaj,przedstaw,napisz cos o aucie i sobie ,a jak zamieszczac zdjecia znajdziesz na forum np tu: http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3805
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Pią Mar 06, 2009 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest fotka którą sam rysowałem moze troche przypomina to skrzynkę bezpecznikową w komorze silnika


ZAZNACZYŁEM BEZPIECZNIK NA CZERWONO

Mam chryslera Viosion 3,5 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
morin
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Mar 06, 2009 23:43    Temat postu: Re:PILNIE!! BEZ AUTA!!Bezpiecznik od pompy paliwa i rozruchu Odpowiedz z cytatem

witaj
prawdopodobnie masz ten sam problem przez który ja musiałem przebrnąć w Dodge G.C 3.3. sprawdz pompę paliwa, jeśli po przekręceniu kluczyka w stacyjce zamiast "krótkiej" pracy pompy słyszysz ją cały czas /tak jakby nie miała siły do pompowac paliwa/to znaczy że jest przytarta i powoduje zwarcie. Serwis twierdzi , ze czasami pomaga sama wymiana filtra paliwa, niestety u mnie jest to cały moduł z pompą,a nowa kosztowała 2050zł wiec oddałem do regeneracji i po sprawie. Aha wywalało bezpiecznik i check engine.Teraz jest OK.
powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Mar 07, 2009 2:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Visionnek masz instalację Lpg ?
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Sob Mar 07, 2009 9:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak, mam instalacje LPG sekwencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Sob Mar 07, 2009 9:18    Temat postu: Re:PILNIE!! BEZ AUTA!!Bezpiecznik od pompy paliwa i rozruchu Odpowiedz z cytatem

morin napisał:
witaj
prawdopodobnie masz ten sam problem przez który ja musiałem przebrnąć w Dodge G.C 3.3. sprawdz pompę paliwa, jeśli po przekręceniu kluczyka w stacyjce zamiast "krótkiej" pracy pompy słyszysz ją cały czas /tak jakby nie miała siły do pompowac paliwa/to znaczy że jest przytarta i powoduje zwarcie. Serwis twierdzi , ze czasami pomaga sama wymiana filtra paliwa, niestety u mnie jest to cały moduł z pompą,a nowa kosztowała 2050zł wiec oddałem do regeneracji i po sprawie. Aha wywalało bezpiecznik i check engine.Teraz jest OK.
powodzenia


Niestety to nie to. Jak przekręcam kluczyk słyszę prawdopodobnie przez 2 sek pompe i 1 sek coś innego co nie wiem co to jest. Jak wyjełem przekaźnikk od pompy to pompy nie było słychać ale coś innego. Więc nie wiem co to moze być. Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Mar 07, 2009 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapytałem po to bo miałem przypadek podobny i też się nagłówkowałem sporo,przepatrz wiązki które mogą być umieszczone pomiędzy częściami instalacji gazu a podwoziem.W moim przypadku tak przewód wodny ułożyli(minęło z rok od montażu)że dociskał wiązkę elektryczną do zagrody silnika i przetarł się przewód akurat od zasilania cewki zapłonowej i też waliło bezpiecznik.Dopiero jak wiązkę odwróciłem to ujrzałem przetarcie do masy.
PS.już wiem o który temat chodziło.
Oprócz pompy może też ustawiać się krokówka,różnorakie solenoidy.
Do zdjęć otwórz sobie konto np.na www.fotosik.pl ,wrzucasz tam zdjęcia i linki na forum w miarę nie za dużej rozdzielczości.
Jaki bezpiecznik pali chodzi o Ampery.?
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Sob Mar 07, 2009 20:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

20A .,... "Oprócz pompy może też ustawiać się krokówka,różnorakie solenoidy. " co to jest krokówka i różnorakie solenoidy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Mar 07, 2009 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krokówka to po polsku tak nazwany silniczek krokowy który reguluje wolne obroty ale w chryslerach jest to układ dwóch cewek które wypychają lub wciągają zawór(tloczek).Solenoid to cewka(elektryczna)najczęściej to są zawory sterowane właśnie cewką która wytwarza pole elektromagnetyczne i działa na inne materiały które w tym polu się znajdują tz.po chłopsku wykonują ruch i coś przymykają.Lepiej chyba nie określę. Wink
Jak wypala ci 20 A to masz zwarcie na bank,przejżyj na schematach instalację i praktycznie w autku posprawdzaj.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Sob Mar 07, 2009 22:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale to jest troche dziwne bo jak wymienie pojeżdze po miescie wróce i znów wyjade ale jak wyjezdzałem to własnie sie w bramie przepalił
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Mar 07, 2009 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Troszkę czasu potrzebuję aby zorientować się co na bezpieczniku wisi i wtedy mogę coś doradzić bo 20A to już na zwarcie wygląda.Pompa uszkodzona nie pali bezpiecznika tylko zazwyczaj nie działa.Ukł rozruchowy (bo o sterowanie chodzi)też tylko działa podczas rozruchu.
Musisz przepatrzeć wiązki tych układów co są zasilane tym bezpiecznikiem i sprawdzić jeszcze co zasilają.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Sob Mar 07, 2009 23:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

acha to ty w tym czasie szukaj co musisz a ja przepatrze wiązki itd. apropo na bezpieczniku jest pompa paliwa i rozruch Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Nie Mar 08, 2009 15:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety to nie jest gaz . odłaczyłem gaz i jeździłem wszystko było ok .. ale po rozgrzaniu na wyjeździe z zakrętu mi zgasł. są dziwne objawy. jak zgasnie to zegaru stają w miejscu. obroty sa pokazane ze niby chodzi i predkosc tez. po prostu staja w miejscu. jak wyjme kluczyk juz opadaja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Sro Mar 11, 2009 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezu !! nie moge.!! to nie pompa ani filtr . Wymieniłem pompe i filtr. Nie działa. Jak odpalam to odrazu jara bezpiecznik. Juz nie wiem co to moze być. Chyba rozrusznik bo ten bezp. jest od pompy i rozruchu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marekzaba31
*
*


Dołączył: Feb 11, 2009
Posty: 73
Skąd: POZNAN

PostWysłany: Sro Mar 11, 2009 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest jeszcze cos zadki przypadek ale moze u ciebie ; sprawdz czy po odpaleniu cofa sie wyzutnik rozrusznika tzn ( bendiks) jak nie wiesz o co mi biega dzwoń 661-53-28-53 Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Czw Mar 12, 2009 8:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

visionek, sprawdź czujnik oleju w chevroletach luminie czujnik jest odpowiedzialny za układ zasilania, u mnie powodował palenie bezpiecznika od pompy paliwowej jak w momencie zapalania i jak w trakcie jazdy, na gazie jeździł normalnie, po wyciągnięciu wtyczki i przeczyszczeniu styków i po sprawdzeniu czujnika - czyszczenie - objawy ustąpiły. Aha jak spali ci bezpiecznik sprawdź prądy na przekaźniku czy na wszystkich nóżkach jest prąd. daj znać jak sprawdzisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Czw Mar 12, 2009 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ParysArab
czyli mam wyczyscic lub wymienic czujnik oleju ? Hmmm.. może to to. Z tym samochodem miałem wiele przygód
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pią Mar 13, 2009 14:49    Temat postu: Re: Pomóżcie !Bezpiecznik od pompy paliwa i rozruchu ?? Odpowiedz z cytatem

Visionnek napisał:
...ale podczas jazdy mi staje...


Ale czy to taki duży problem? Very Happy
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
agjp
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 32

PostWysłany: Pią Mar 13, 2009 18:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czytam te posty i czytam . bez obrazy ale chodzilismy wszyscy do szkoły i wiadomo nam z prawa łoma że aby popłynął prąd nadmierny w obwodzie musi być zwarcie. Brak styku nie jest zwarciem i powodem do uszkodzenia bezpiecznika. Poniewaz prąd w czasie braku styku nie płynie a tym samym nie przekroczy nadmiernie nominalnego prądu bezpiecznika. Owszem może on ulec uszkodzeniu i zalezne jest to od pradu który pobierają odbiorniki ale są to przypadki losowe kiedy to prad rozruchu wzrasta powoli a nie natychmiastowo a pobór prądu i bezpiecznik jest na granicy obliczony a nie jak w tym przypadku non stop .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Sob Mar 14, 2009 11:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

visionek, najlepiej dorwij drugi taki czujnik i przepnij wtyczkę i spróbuj zapalić, u mnie wystarczyło wyczyścić i do tej pory zapala, ale sprawdź także przekaźnik od pompy paliwa czy nie ma zaśniedziałych styków. chciasłem nawet sam przekażnik wymienić na nowy ale nieoryginalny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Sob Mar 14, 2009 11:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok zrobie tak .... dzisaj sie za to biore. Tylko agjp nie do konca rozumiem conapisałes Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Sob Mar 14, 2009 12:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dodamjeszcze gdy zakładam bezpiecznik to idie iskra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
agjp
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 32

PostWysłany: Sob Mar 14, 2009 13:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ta iskra przy wkładaniu bezpiecznika to jest ten prąd zwarciowy i jest bardzo duży. Duzo mniejszy prąd płynie kiedy włączany jest stacyjką .
Takie własnie iskry powoduja wzrost nadmiernie prądu i powoduja spalenie bezpiecznika .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Sob Mar 14, 2009 18:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

doszedłem i wiem co jest. Jak odpale i pociągne za przewód od cewki to samochód stale i bezpiecznik sie przepala. Zdejmuje kolektor ssący i bede sie rozgladał gdzie jest zwarcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Pon Mar 16, 2009 14:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nic nie widziałem ale poprawiłem wszystkie przewody i je owinołem izolacją. jak narazioe działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Mar 18, 2009 7:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też dwa dni nie widziałem a za trzecim odwróciłem wiązkę (na siłe)i spostrzegłem delikatne przetarcie kabla i to akurat od zasilania cewki i wszystko przez gazowników Twisted Evil
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
agjp
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 32

PostWysłany: Sro Mar 18, 2009 8:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jednak miałem rację że następywało zwarcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Sro Mar 18, 2009 19:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja nie widziałem zwarcia ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
agjp
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 32

PostWysłany: Czw Mar 19, 2009 2:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak był przetarty przewód uszkadzał się bezpiecznik ,,, świadczy to o tym ,że płynął prąd elektryczny i następowało zwarcie .
Tylko nie owijaj izolacją zwykłą ! jest taka czarna szmaciana izolacja w sprzedaży do owijania wiązek taka sama jak fabryczna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ArtoArto
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 268
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw Mar 19, 2009 9:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

agjp napisał:

Tylko nie owijaj izolacją zwykłą ! jest taka czarna szmaciana izolacja w sprzedaży do owijania wiązek taka sama jak fabryczna


Taka stara "komunistyczna" Laughing Laughing Laughing a nie nowoczesna plastikowa Wink
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3,3 - 2000r. - zagazowany

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Visionnek
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 117

PostWysłany: Czw Mar 19, 2009 15:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak sie zaczne psuc to wtedy owine izolacją bo jak narazie działa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group