www.asu.pl :: Zobacz temat - Manual
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Manual

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel35
*
*


Dołączył: May 13, 2007
Posty: 90
Skąd: Trzebinia kolo Krakowa

PostWysłany: Czw Mar 12, 2009 18:35    Temat postu: Manual Odpowiedz z cytatem

Witam.Panowie czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy w miejscu gdzie na skrzyni biegów manualnej u góry wchodzi linka ma być dziura niezakryta żadną guma .Bo umnie widać tam nawet kiło zębate.Pozdrawiam
_________________
Chrysler Voyager 3.3 2003 LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pią Mar 13, 2009 14:32    Temat postu: Re: Manual Odpowiedz z cytatem

Pawel35 napisał:
...na skrzyni biegów manualnej...


A co to takiego... Shocked Wink
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marekzaba31
*
*


Dołączył: Feb 11, 2009
Posty: 73
Skąd: POZNAN

PostWysłany: Pią Mar 13, 2009 22:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie moze byc zadnych dziur bo jak wejdzie woda z piaskiem to masz amen , moze w tym miejscu był odpowietrznik ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Pawel35
*
*


Dołączył: May 13, 2007
Posty: 90
Skąd: Trzebinia kolo Krakowa

PostWysłany: Nie Mar 15, 2009 18:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie.Już wiem ze ten otwór to standard we wsystkich skrzyniach manualnych w tych autach.Ale mam pytanko jaki olej wlać do takiej skrzyni autko ma przejechane 170.tyś
_________________
Chrysler Voyager 3.3 2003 LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Mar 15, 2009 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

olej wlej taki jak zaleca producent - czyli pewnie jakis specyfikacji API GL-4 lub GL-5 (zalezy z czego sa synchronizatory). a co do kokretenj marki to juz dowolnie - co ci sie spodoba Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Pawel35
*
*


Dołączył: May 13, 2007
Posty: 90
Skąd: Trzebinia kolo Krakowa

PostWysłany: Nie Mar 15, 2009 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Producent zaleca według instrukcji taki:Mopar M.S.9417 Manual Transaxle Fluid.Czym można to zastąpić.
_________________
Chrysler Voyager 3.3 2003 LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Mar 16, 2009 8:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz w specyfikacji tego oleju jakie spelnia normy i takim czyms zastap.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Pawel35
*
*


Dołączył: May 13, 2007
Posty: 90
Skąd: Trzebinia kolo Krakowa

PostWysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowiepowrócę jeszcze raz do manuala.A więc mam pytanie jak mozna poznać że są dowyminany łożyska w manualnej skrzyni biegów.I jaki jest mniejwięcej koszt takiej pracy wraz z częściami.
_________________
Chrysler Voyager 3.3 2003 LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poznac mozesz po tym ze skrzynia bedzie huczec, ale z doswiadczenia ci powiem ze najczesciej hucza nie tyle lozyska co zuzyta przekladnia glowna..tak czy siak chcac naprawiac manuala (czy to lozyska, czy jakies wieksze rzeczy typu tryby itp) przygotuj sie na NAPRAWDE spore wydatki!!! dla przykladu lozysko do skrzyni do UNO to cos kolo 250zl/szt, zebatka to cos kolo 700zlszt..oczywiscie wymieniamy parami wiec wszystko x2..do tego uszczelki+robocizna i wyjdzie jakies 1/2 wartosci auta ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Pawel35
*
*


Dołączył: May 13, 2007
Posty: 90
Skąd: Trzebinia kolo Krakowa

PostWysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak można sprawdzić (oczywiście u gościa w domu nie w serwisie naco zwrócić uwagę) manuala kupując stratusa z taką skrzynią
_________________
Chrysler Voyager 3.3 2003 LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Kwi 02, 2009 5:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdzic to jedynie mozesz czy wszystkie biegi wchodza, czy po naglym wdepnieciu (na wszystkich biegach) nie wyskakuja biegi, czy przy zmianie biegow na wyzszych obrotach nie wystepuja zgrzyty (szczegolnie widac to podczas zmiany z 1-2 bo to najbardziej obciazona para), czy sprzeglo dobrze bierze i czy nie slizga
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group