www.asu.pl :: Zobacz temat - jak zmienić olej w skrzyni do VISIONA?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak zmienić olej w skrzyni do VISIONA?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jabol2
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 137
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: Nie Mar 08, 2009 18:46    Temat postu: jak zmienić olej w skrzyni do VISIONA? Odpowiedz z cytatem

jak samemu zmienić olej w skrzyni w visionie3.5?

słyszałem że tam dodatkowo gdzieś trzeba olej spuścić o co z tym chodzi?
_________________
Chrysler Vision 3.5
Spełnione marzenie, śliczny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Mar 08, 2009 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Namierz Anthraksa Smile
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Mar 09, 2009 15:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. odkrecasz miske
2.spuszczasz stary olej(uwaga zejdzie ok.5-6l wiec przygotuj pojemnik! Smile
3. sciagasz filtr z zaczepu
4.zakladasz nowy filtr
5.zakladasz nowa uszczelke(lub na silikon)
6.skrecasz miske
7. po prawej stronie(patrzac z miejsca kierowcy) masz korek wlewowy i spustowy oleju z przekladni glownej(z tego co pamietam na klucz kwadrat ok.8mm)
8.spuszczasz olej(ok.1 litra chyba 80W90)
9.zalewasz do poziomu korka kontrolnego

teraz odpalasz silnik, chwile czekasz(najlepiej pare minut) i teraz wrzucasz kolejno przelozenia zeby olej wszedzie sobie wplynal..i tyle.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
jabol2
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 137
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: Pon Mar 09, 2009 16:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli jak spuszcze ten olej w dwuch miejscach i dokręce miske nowy olej wlewam do tego korka spustowego z prawej strony do momentu kiedy zacznioe sie wylewać tak?ale jeśli w ten sposób ustala sie poziom oleju to skąd weźmie sie tam litra oleju która najpierw przez ten korek wypłynie,jak napełnie do poziomu korka to później nic nie wypłynie
_________________
Chrysler Vision 3.5
Spełnione marzenie, śliczny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Mar 09, 2009 19:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>czyli jak spuszcze ten olej w dwuch miejscach i dokrêce miske nowy olej >wlewam do tego korka spustowego z prawej strony do momentu kiedy >zacznioe sie wylewaæ tak?

czekaj,czekaj..jeszcze raz!
W skrzyni masz 2 rodzaje oleju! jeden to ATF drugi to zwykly przekladniowy(np.hipol). ATF spuszczasz za "pomoca" miski:-), a Hipola spuszczasz z samej przekladni glownej. do spustu hipola sluzy sruba na samym dole przekladni, a do wlewania i ustalenia poziomu hipolu sluzy zruba mniej wiecj w polowie wysokosci obudowy przekladni( powinna byc na niej zalozona tabliczka z napisem hipoidal fluid 80W90" czy jakos tak..i wlasnie do poziomu tej sruby nalewasz oleju.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
jabol2
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 137
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: Wto Mar 10, 2009 9:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ahaś to hipola leje około 1litr do przekładni głównej(z prawej strony skrzyni). a ATF-a fchodzi około 5-6 litrów tylko którendy go wlać?
_________________
Chrysler Vision 3.5
Spełnione marzenie, śliczny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Mar 10, 2009 10:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przez wlew - jest w niego wsadzony bagnet do sprawdzania poziomu. Jest po prawej stronie silnika, patrząc od przodu.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
jabol2
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 137
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: Wto Mar 10, 2009 18:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys a jaki masz ATF wlany do swojego??

wiem żo o tym jest dużo na forum ale ciężko cokolwiek wywnioskować bo każdy ma różne opinie i przeważnie to były spory na temat który lać...

do przekładni mam castrola a co do drógiego oleju nie mam pojęcia, są midlany, TOP1, mobil i prestone.aż głowa boli Confused
_________________
Chrysler Vision 3.5
Spełnione marzenie, śliczny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Mar 10, 2009 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Vision ma miec olej ATF 3+(spec.chryslera chyba 7126 czy cos Smile ale kiedys sie zaglebilem w temat i wg moich danych ATF 3+ to to samo co DextronIII+marketing...
No ale tak czy siak Midlanda ATF3+ kupisz na stronce ASU za dwadziescia pare zloty, ja na allegro znalazlem za 20,60/L i naprawde nic taszego w tej specyfikacji (atf3+/dextronIII)nie znajdziesz) wiec nie kombinuj tylko wlej Midlanda ATF3+ i juz.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Mar 11, 2009 15:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie siej wrogiej propagandy z tym Dexronem - u mnie różnica była taka, że na Dexronie III skrzynia się potrafiła przegrzać i wchodziła w tryb awaryjny, a na Midlandzie jeździło autko jak marzenie,
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
jabol2
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 137
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: Sro Mar 11, 2009 21:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie znam sie zbyt na skrzyniach ale z tego co słyszałem to właśnie za wysoka temperatura oleju w skrzyni nie jest dla niej zbyt zdrowa Rolling Eyes
i w visionie dexron to azbujstwo dla skrzyni,nie wiem na ile to prawda ale gdzieś tak wyczytałem...

zamuwiłem 7 litrów midlanda i git malina,w czwartek wymiana.

dzięki za odpowiedzi,pozdrawiam
_________________
Chrysler Vision 3.5
Spełnione marzenie, śliczny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Mar 12, 2009 8:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stasheck napisał:
Nie siej wrogiej propagandy z tym Dexronem - u mnie różnica była taka, że na Dexronie III skrzynia się potrafiła przegrzać i wchodziła w tryb awaryjny, a na Midlandzie jeździło autko jak marzenie,


ale ja wcale nie chce siac propagandy! nic z tych rzeczy! tylko jakby sie tak zglebic w temat to:
- wlasciwosci fizyko-chemiczne oba te oleje maja praktycznie identyczne
- na rynek weszly praktycznie w jednakowym czasie(dextron to olej GM, ATF to chryslera..czyszby przypadek czy jednak wojna marketingowa?)
- na opakowaniach dextrona i atf oprocz specyfikacji rodzimej marki sa tez identyczne specyfikacje np.Voitha itp
- na amerykanskich portalach/sklepach mozna kupic olej ktory sie zwie atf3 marki jakiejs nic mi nie mowiacej i na nim jak byk jest napisane ze ma specyfikacje atf3+/dextronIII wiec jesli nadaje sie do obu zastosowan to nie moze byc miedzy nimi jakis wielkich roznic.
- no i jeszcze to ze oleje robi rafineria a nie producent samochodow...i jakos mi sie nie chce wierzyc by jakiejkolwiek rafinerii oplacalo sie tworzyc osobna linie do produkcji atf i produkcji dextrona...

no i z grubsza chyba tyle...ja nie chce siac propagandy bo tak na dobra sprawe dextronIII wychodzi nawet drozej niz midland atf3, ale nurtuje mnie o co tak NA PPRAWDE chodzi z tymi olejami.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Mar 13, 2009 15:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podsumuję to tak: niby to samo, a nie to samo. Nie wiadomo, o co chodzi, ale różnica jest.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lulek41112
*
*


Dołączył: Nov 11, 2009
Posty: 39

PostWysłany: Nie Lis 22, 2009 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich !
W zeszlym tygodniu bylem w ASU na wymianie oliwy w ASB. Zalali mi ASB olejem M V full syntetyk firmy TOP Exclamation Nadmieniam ze byl on rekomendowany przez ASU Exclamation Podobno chrysler wycofuje sie z olejow MOPAR !
Pozdrowka !

VISION 3,5-97 r auto-stick !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Przemok
*
*


Dołączył: Jun 12, 2008
Posty: 133
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Lis 22, 2009 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mopar to tylko znak firmowy części zamiennych itp (min oleju ATF) do samochodów Chrysler. I po prostu przestają zamawiać olej pod tą marką - wiadomo za oceanem kryzys, więc oszczędzają.
_________________
Grand Voyager Town&Country 3,8 2002 Grand Voyager Town&Country 3,8 1997 lpg/pb sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Lis 23, 2009 5:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W USA nigdzie nie podaja ze Chrysler wycofuje sie z olejow pod marka MOPAR.A nawet jesli tak,to pod inna marka oleje beda mialy specyfikacje CHRYSLERa! A jak na razie to firma TOP1 produkuje oleje glownie na rynek krajow III Swiata Azji i Pld.Ameryki gdzie wymagania norm sa mniejsze..Prawie wszystkie produkty sa bez podanej specyfikacji jakiejkolwiek firmy amerykanskiej,z wyjatkiem paru niemieckich,oraz napisu ze MOZNA STOSOWAC TEZ DO....W swej ofercie maja tylko oleje silnikowe.Ktos na wsi pod Elblagiem podlapal z nimi dobry dil na oleje i dla niego robia tez ATF. Ten ATF MV - znaczy Multi Vehicle - czyli Do Wszystkich Pojazdow,i jedyne specyfikacje jakie posiada to azjatyckie JASO 1A i SP III -to sa specyfikacje zblizone do grupy Mercon i Dexron i ewentualnie ATF+3,. http://www.top1oil.com.pl/produkt/atf-mv/ """Ogolnie mowiac ja osobiscie bal bym sie uzywac tego oleju szczegolnie w autach Chrysler po 2000 roku.No , ale cena kusi - ale jak placisz tak masz!"""Dodam jeszcze , ze w USA zaden universalny ATF znanych czolowych firm jak Mobil czy Castrol nie posiada specyfikacji 9602 chryslera (ATF+4) , co najwyzej specyfikacje ATF+3 , Mercon/MerconV , DexronVI - co jest wyraznie napisane. Jeden z nielicznych olejow ma zalecenia do uzywania zamiast ATF+4 -ale to jest AMSOIL,najlepszy i najdrozszy olej na swiecie. http://www.amsoil.com/StoreFront/atf.aspx ''Nawet firma Valvoline pozwala swoj Max Life uzywac tylko do 4 modeli Chryslerow, a do reszty napisane jak byk ATF+4. http://www.nordiques.com/pieces/images/cataloguepdf/applicationhuiletrans.pdf ' .No coz....Ale polscy dystrybutorzy sa madrzejsi od Chryslera USA.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lis 23, 2009 18:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mark z tym dilem to chyba trafiles w sedno sprawy! oleje TOP do skrzyni pojawily sie na rynku polskim jakis czas temu ale wtedy na 100% bylo napisane jedynie o specyfikacji Dexron3 ! wiem bo w grudniu 2008 napisalem do firmy WESTAR maila z zapytaniem czy ma specyfikacje chryslera i dostalem odpowiedz cyt:
"Olej mercon III / dextron III to jest to samo co atf III. I nie ma sie pan czego obawiac. Podaje link do strony dystrybutora i moze pan sobie tam o tym oleju wiecej" ale nic o specyfikacji atf3+ nie znalazlem ;/

...a teraz widze ze na polskiej stronce jest jak byk ze spelnia atf3+ wiec cos tu smierdzi - biorac pod uwage ze taka firma "krzak" tak szybko zdobyla specyfikacje atf3+ Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Lis 24, 2009 2:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polska jest krajem bezprawia,wiec oszustwa reklamowe sa na porzadku dziennym.Trzeba tylko opracowac metode,a metoda jest prosta - odpowiednia "interpretacja".Nie mozna na butelce napisac,ze ma specyfikacje ,jezeli jej nie ma bo mozna wytoczyc firmie proces .Ale w reklamie mozna!Uzywa sie wyrazow :"Zalecany do wszystkich typow skrzyn Chrysler gdzie stosuje sie ATF+3 i ATF+4".Prawnie jest ok.Nikt nie mowi o specyfikacji.Oni tylko "polecaja".A za "polecanie" sie nie odpowiada,bo mogles sobie sprawdzic czy ma specyfikacje,zanim go wlales.''Zobacz, jak Cie ladnie zalatwili w firemce WESTAR - Napisali ze Dexron III to jest to samo co ATF III.Oczywiscie,mieli racje.Ale nie to samo co ATF+3.Jest taki olej co nazywa sie ATFIII ,ale to zupelnie olej nie do Chryslera.Zobacz: http://www.acdelco.com.au/PDFs/Specs_ACDelco_DexronIII.pdf ''''Na polskiej stronie Valvoline znalazlem reklame,ze Max Life moze byc do Chryslera zamiast ATF+4...A w USA wprost przeciwnie-Valvoline nie poleca uzywania Max Life w skrzyniach Chryslera (oprocz 4 modeli).Napisalem do Valvoline Polska ,dlaczego pisza nieprawde - do dzis nie dostalem odpowiedzi.. Nastepny przyklad oszustwa : ten sam olej TOP 1 reklamowany jako MERCON V-patrz w naglowku. http://www.usa.istore.pl/sklep,2602,,,03,,pl-pln,669446,0.html . A dalej w tresci jest ze moze byc "do wszystkiego".A naprawde to jest Multivehicle o specyfikacji JASO1A i SP III Hyundai/Kia. . ODRADZAM wszystkim stosowanie nieodpowiednich i niekonkretnie oznaczonych materialow eksploatacyjnych,co pozwoli utrzymac auta jak najdluzej w dobrej kondycji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sadlik18
*
*


Dołączył: Nov 04, 2008
Posty: 3

PostWysłany: Czw Lis 26, 2009 10:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven napisał:
''Zobacz, jak Cie ladnie zalatwili w firemce WESTAR - Napisali ze Dexron III to jest to samo co ATF III.Oczywiscie,mieli racje.Ale nie to samo co ATF+3.Jest taki olej co nazywa sie ATFIII ,ale to zupelnie olej nie do Chryslera.Zobacz: http://www.acdelco.com.au/PDFs/Specs_ACDelco_DexronIII.pdf .


Olej ATF+3 to przecież zwykły olej mineralny, także będe upierał się że ATF III czy DEXRON 3 czy ATF+3 to taki sam olej. Każdy producent wymyśla specyfikacje tylko po to, aby użytkownik samochodu kupował produkty oryginalne, sygnowane ich LOGO.

Równie dobrze możemy poruszyć temat części np. zawieszenia czy hamulców. Koncerny polecają używanie części OE, bo to przecież jakość, niezawodność itp, niewspominając o cenie kilkakrotnie wyższej od tzw. "zamiennika". Pamietajmy, że praktycznie każdy producent samochodów ZLECA produkcję podzespołów.. tarcze, klocki, zawieszenie.
Tak samo jest w przypadku oleju do silnika, skrzyni, płynu hamulcowego czy każdej innej części.

Kolego MarkSeven, porównując opis i zastosowanie ATF AMSOIL z TOP1 MV, musze stwierdzić, że nie do końca masz rację. Owszem, AMSOIL posiada (kupił) specyfikacje Chryslera i innych koncernów, ale
patrząc na parametry techniczne obu produktów, które defacto nie są bezpodstawnym wymysłem, oleje są bardzo do siebie podobne. Własciwości są podobne, oba oleje są w pełni syntetyczne. Kazdy produkt przechodzi takie
same badania laboratoryjne,zarówno ASMOIL, TOP1 jak i MOBIL, CASTROL itp.

Link do AMSOIL (zastosowanie i parametry/właściwości)

http://www.amsoil.com/StoreFront/atf.aspx

Skoro zarówno olej AMSOIL jak i TOP1 można użyć do Fordowskich skrzyń, (spec. MERCON V ) to znaczy to że olej spokojnie można użyć
jako ATF+4. Mercon V jest olejem jakościowo klase wyżej od ATF+4.

Pisałeś też, że Mobil nie ma w ofercie oleju ATF+4. (link poniżej)

http://www.esso.ca/Canada-English/Files/Products_Lubes/IOCAENCVLMOMobil_Super_ATF_4.pdf

TOP1 MV jest w Polsce produktem bardzo cenionym za swoje właściwości i atrakcyjną cene. Olej jest używany w najlepszych warsztatach (Wrocław, Warszawa, Kraków, Poznań, Elbląg, Gdańsk) jak i firmach zajmujących się naprawą automatycznych skrzyń biegów.

Uważam, że Twój dość banalny pomysł na "zniesławienie" konkurencyjnego towaru i zareklamowanie własnego był nietrafiony


"..AMSOIL,najlepszy i najdrozszy olej na swiecie.." - to podoba mi sie najbardziej:)


Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Lis 26, 2009 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego Sadlik18 -Prosilbym , aby moje wypowiedzi czytac ze zrozumieniem. Nieprawda jest ze napisalem ze:"Mobil" nie ma w ofercie oleju ATF+4". Napisalem ze: "...zaden UNIVERSALNY ATF znanych.....firm jak Mobil czy Castrol nie posiada specyfikacji....ATF+4 " - a to jest duza roznica!Ma oddzielny olej ATF+4,ale nie Universalny (MV). .Bledne jest myslenie,ze wszystkie oleje sa takie same.Sa ,jak napisales,podobne.Ale zupelnie rozny jest ich sklad i parametry. ATF spelnia kilka zadan.Nie tylko smaruje.Ale takze odprowadza cieplo,oczyszcza mechanizm przenoszac brudy do filtra, a takze steruje silownikami oraz przenosi moment obrotowy.Kazdy konstruktor opracowuje dla swej przekladni odpowiedni "srodek smarny" ktorego sklad i parametry sa zalezne od wielu czynnikow,m.innymi od rodzaju zastosowanych materialow.Konstrukcje Forda, GM , Chryslera roznia sie miedzy soba i dlatego do kazdej opracowano INNY olej.Moze podobny,ale jednak INNY!Najbardziej specyficzna przekladnia sa skrzynie Chryslera , szczegolnie zastosowane w modelach po roku 1999.One wymagaly stworzenia nowego oleju o specjalnym skladzie i parametrach - tak powstal olej Mopar ATF+4.Cala tajemnica jest w tym,ze olej ten musi utrzymywac te parametry przez dlugi okres pracy. http://u225.torque.net/cars/tech/trans/982674.pdf Jak dotad ten trudny wymog pokonaly tylko nieliczne firmy i one dostaly licencje na uzywanie znaku ATF+4. http://www.centerforqa.com/licensedatf4brands.html Obecnie technologia chemiczna jest tak daleko posunieta,ze opracowano Universalne ATF-y ktore musza spelniac wiele nawet troche sprzecznych ze soba parametrow.Wielu firmom udalo sie pogodzic w jednym parametry Dexron,Mercon,MerconV i nawet ATF+3.Ale aby ten olej spelnial dodatkowo jeszcze wymogi ATF+4 oraz utrzymywal te parametry bez wiekszych zmian co najmniej 500 godzin tak jak Mopar - to udalo sie tylko firmie AMSOIL.I dla tego ATF MV Amsoil uwazany jest za najlepszy universalny ATF na swiecie. ..Reasumujac - MerconV nie jest "lepszy" ani "gorszy" - jest po prostu INNY. .Zupelnie inny niz ATF+4 . Olej TOP 1 ATF MV tez nie jest " lepszy " czy "gorszy"- jest inny .Posiada zupelnie inna specyfikacje niz wymogi 9602 Chrysler i nie powinien byc stosowany w tych autach. W kazdym aucie nalezy uzywac materialow (nawet zamiennikow) o takich parametrach jakie podaje producent. A podane przez Ciebie warsztaty serwujace produkty o nieodpowiedniej specyfikacji do danego auta nie moga byc nazwane "najlepszymi"..I dla tego w Polsce jest tak duza awaryjnosc aut z USA."""""""""""""""""""""""Jesli chcesz poznac wiecej prawdy o ATF, to porownaj parametr Brookfield Viscosity dla -40st.C. Dla MOPAR ATF+4 wynosi on ok.8500 cP. Powyzej 10000cP olej nie powinien byc stosowany w Chrysler po 1999 roku. Sprawdz Dexrony i Mercony. A ile ma TOP1 ATF MV ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sadlik18
*
*


Dołączył: Nov 04, 2008
Posty: 3

PostWysłany: Pią Lis 27, 2009 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.top1oil.com.pl/produkt/atf-mv/


Temat "olejowy" to zawsze temat rzeka...

Moim zdaniem nie trzeba wcale przepłacać za oryginalne produkty, skoro na rynku dostępne są substytuty w dużo lepszych cenach.

Z mojej strony to wszystko...

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Lis 27, 2009 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krotkowzroczne myslenie,tu zaoszczedze 80zl,tam 20zl a za niedlugo wywale kilka tysiecy za remont.Z tanich zamiennikow niektorzy z nas sie juz dawno wyleczyli.
Tanim zamiennikiem szampana jest wino musujace marki wino Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dawidek
*
*


Dołączył: Feb 15, 2009
Posty: 43

PostWysłany: Pią Lis 27, 2009 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gdyby kazdy zalał to co zaleca producent niebyłoby tej całej gadaniny i problemu-po co ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Przemok
*
*


Dołączył: Jun 12, 2008
Posty: 133
Skąd: Opole

PostWysłany: Sob Lis 28, 2009 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jasne - tak jak, gdyby wszyscy stosowali Calgon, to pralki by się nie psuły z powodu kamienia Smile
_________________
Grand Voyager Town&Country 3,8 2002 Grand Voyager Town&Country 3,8 1997 lpg/pb sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group