www.asu.pl :: Zobacz temat - Szarpneło mocno pomiedzy 1na2
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szarpneło mocno pomiedzy 1na2

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Paź 05, 2008 10:26    Temat postu: Szarpneło mocno pomiedzy 1na2 Odpowiedz z cytatem

Ostatnio odczuwam lekkie szarpnięcia przy zmianie z 1na2 a przy włączonej klimie te szarpnięcia są mocniejsze. Na pozostałych zmianach szarpnięć nie ma.
Dziś natomiast kiedy ruszyłem z pod sklepu, skrzynia nagrzana, włączony nawiew na szybe (włączona klima), jade na jedynce dośc długo skrzynia nie zmienia biegu, przy około 3000RPM następuje zmiana na dwójke z potężnym szarpnięciem. Jade jeszcze kawałek i raczej nie przerzuciło już na wyższy bieg. Zatrzymuje się, przełączam na P, następnie na R skrzynią normalnie ciągnie, przełączam na D skrzynia normalnie ciągnie, ruszam z tym że jest duże szarpnięcie pomiędzy 1 a 2 ale jadąc dalej skrzynia przełącza na wyższe biegi z leciuteńkim szarpnięciem. Zatrzymuje się ponownie, wajha na P, wyłączam silnik, zapalam silnik, wrzucam D i ruszam. Skrzynia zaczyna pracować jak dawniej czyli leciutkie szarpnięcie z 1 na2, brak szarpnięć na pozostałych biegach.
Zastanawiam się czy to było coś jednorazowego czy raczej szykować kase na remoncik skrzyni. Dodam że w momencie tego potężnego szarpnięcia ruszałem spokojnie i po szarpnięciu nie mrugała kontrolka OD.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Pon Paź 06, 2008 11:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poziom atf jest ok zakladam. Zawiesza sie byc moze jakis zaworek w plycie sterowania, na razie koszta naprawy beda nie za duze. Ale jak pojezdzisz jeszcze troche i za ktoryms szarpnieciem sie cos ukreci wtedy bedziesz mial naprawde duze wydatki...
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Paź 06, 2008 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ewidentnie się coś zawiesiło, tak się zastanawiam czy jak wymienie wszysteki 4 elektrozawory to coś pomoże?

Acha stan oleju na rozgrzanej skrzyni max.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Pon Paź 06, 2008 20:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno nie powinieneś wymieniać nic na tzw pałę. Zasięgnij porad u mechanika. Czasem wystarczy czyszczenie płyty, ew przehonowanie któregoś z zaworków, ew wymiana. Warto to zrobić z głową, by - jak to mówił Kargul - nie popaść w kałabanie Wink Ale na pewno nie powinieneś tego zaniedbać. Choć szczerze mówiąc mój wini przez ponad 30kkm jak go posiadam szarpnął 3, może 4 razy i to jak diabli, że mało mi beret z głowy nie zleciał przy zredukowaniu z 2 na 1. Zawsze w tych samych okolicznościach - podczas hamowania, przy małej prędkości (~20km/h) i nagłym wduszeniu gazu na rondzie i nic z tym nie zrobiłem Embarassed Po prostu staram się uniakać nagłych redukcji 2-1. Zresztą jak to robię specjalnie, to już nie szarpie.
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Paź 06, 2008 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurcze chciałem zasięgnąć opini Anthraxa ale on nie odpisuje na emaile.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Paź 06, 2008 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No jak nie odpisuje, choć delikatnie przyznam że skrzynie są banalne przy tych cholernych kompach Embarassed .
Najlepiej zacznij od przeczyszczenia całej płyty zaworowej, a na diagnostyce powinno wyjść który elektrozawór może być problemem Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Paź 07, 2008 19:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax a wogóle to bawiłeś sie tymi skrzyniami? To jest skrzynia Nissana RE4F04A
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Paź 07, 2008 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No bawiłem sie, dość ciężki temat Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Paź 08, 2008 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax napisał:
No bawiłem sie, dość ciężki temat Wink


Mógłbyś napisac czemu ciężki temat? Aż tak franca jest skomplikowana? Pytam bo może się wybiore do ciebie na jakiś przeglądzik.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Sty 22, 2009 21:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś wymieniłem większy katalizator (w moim samochodzie są dwa) na strumienice i szarpnięcia pomiedzy 1i 2praktycznie zaniknęły Very Happy
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
jabol2
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 137
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: Czw Mar 05, 2009 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a tam,kiedyś jechałem do krosna to jechałem za tobą i nic nie było widać żeby szarpało Wink hehe

pozdrawiam
_________________
Chrysler Vision 3.5
Spełnione marzenie, śliczny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Mar 05, 2009 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
Dziś wymieniłem większy katalizator (w moim samochodzie są dwa) na strumienice i szarpnięcia pomiedzy 1i 2praktycznie zaniknęły Very Happy

Tz. ewidentnie silnik.W moim townie szarpnięcia występują właśnie pomiędzy 1 a 2 ale jestem przed wymianą oleju i chyba zdecyduję się jednak ściągnąć skrzynkę bo słyszę cichy świst ukł.różnicowego podczas przyspieszania.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Mar 06, 2009 7:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lift napisał:
Lutek34 napisał:
Dziś wymieniłem większy katalizator (w moim samochodzie są dwa) na strumienice i szarpnięcia pomiedzy 1i 2praktycznie zaniknęły Very Happy

Tz. ewidentnie silnik.W moim townie szarpnięcia występują właśnie pomiędzy 1 a 2 ale jestem przed wymianą oleju.


Ja też wymieniłem olej dwa tygodnie temu ale to w niczym nie pomgło jeśłi chodzi o minimalne szarpnięcia pomiędzy 1 na 2. Teraz jak jeżdzę na strumienicy te szarpnięcia są naprawde znikome. Co zauważyłem że jak ruszam i wcisnę w pedał zmiana na 2 następuje przy około 3000RPM to zmiana jest jeszcze mniej wyczuwalna jak przy lekkim wciśnięciu gazu, a dawniej jak miałem drugi katalizator to im mocniejsze wciśnięcie gazu tym zmiana była bardziej wyczuwalna.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group