www.asu.pl :: Zobacz temat - Pompa paliwa oldsmobile
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pompa paliwa oldsmobile

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
GeratriX
*
*


Dołączył:
Posty: 6

PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 20:28    Temat postu: Pompa paliwa oldsmobile Odpowiedz z cytatem

witam potrzebował bym jakiś zamiennik pompy paliwa według serwisówki ciśnienie powinno wynosić 0.37-0.44 bar szukałem po allegro ale są tylko 0,24 do gaźnika
teraz pytanie 2 mam pompke 3,0 bar czy jest takis regulator ciśnienia ktorym mozna by zmniejszyć ciśnienie do odpowiedniego Question
1983 silnik 3.0 Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

napewno 0,3bar masz miec?? coz to za cisnienie?? w samocdach na wielopunkcie takie srednie cisnienie na listwie to 2-3bar wlasnie - pompa daje 3-4 bary, nadmiar cisnienia jest upuszczany przez wlasnie zawor - ktory oprocz samej pompy tez musisz miec sprawny bo inaczej ale bedzie ci zalewalo, albo nie odpalisz...
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
GeratriX
*
*


Dołączył:
Posty: 6

PostWysłany: Sro Sty 28, 2009 0:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam tam gaźnik nie wielopunkt to jeszcze nie te lata :p to co napisałem jest dokładnie z książką serwisową 5.5-6.5 psi (38-45) kPa w przeliczeniu na bary daje tyle co pisałem a tą pompke którą mam jest od jakiegos poloneza gosc co sprzedawał na allegro napisał ze jest odpowiednia do oldsmobilaz (gaznikiem tyle dobrze ze nie przepłaciłem) zalewa mi na niej cały gaznik bęzyna aż tryska pod dekiel, gaznik jest w dobrym stanie bo sprawdzałem pływaki są ok miałem tez 2 gaznik na test działo sie to samo ... jak mi stara pompka padła to przed tym chodził dobrze nie zalewało go
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Sty 28, 2009 10:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ale przeciez jesli w ukladzie masz pompe (bo nie jest to uklad graiwtacyjny) to powinies miec tez na gazniku przelew - czyli wyjscie powrotne do baku (z troche mniejsza srednica niz zasilanie gaznika), i jesli wszytsko jest drozne i uklad zaworek iglicowy/plywak dobrze wyregulowany i szczelny to musi dzialac...
napewno masz zaworek iglicowy OK? sprawdz tak,nalej do jakiejs butelki benzyny, zaloz 1m przewodu i butelke unies jakies pol metra ponad gaznik - zaworek powinien ci zamknac doplyw i tyle - jesli bedzie go zalewac to cos jednak z gaznikiem nie tak...
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
GeratriX
*
*


Dołączył:
Posty: 6

PostWysłany: Sro Sty 28, 2009 13:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gaźnik wiem ze jest sprawny bo mam dwa oldsmobile o takich samych silnikach i podpiołem od tego drugiego (jest sprawnych chodz auto po 5 minutach po odpaleniu na benzynie traci obroty i gaśnie mniejsza o to ale działa chociaz przez chwile) a ten drugi rozkręciłem i wyczyściłem iglice są na takich sprężynkach (chyba o to chodzi) stan wręcz idealny zastanawiałem sie tez nad kanałem zwrotnym ale zabardzo nie wiem gdzie jest wychodzi jeden wąż od gaznika potem dalej łączy się z filtrem węglowy i mam tez drugiego podejrzanego ale on wchodzi do serwa przez taki jak by mały filterek jeszcze jest opcja ze porobie zdjęcia to moze cos pomożesz albo ktos bo mi sie juz pomysły Confused skończył męczę się z tym od długiego czasu i ciągle nic odpali na chwile i gaśnie Rolling Eyes

ps wymieniałem przewód paliwowy bo był przegnity od tego sie zaczeło pozniej pompke paliwa grubość jaka była tego przewodu 10mm a teraz jest 8mm niestety taki tylko mialem z nierdzewki Confused Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Sty 28, 2009 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>a ten drugi rozkręciłem i wyczyściłem iglice są na takich sprężynkach >(chyba o to chodzi) stan wręcz idealny

tu nie chodzi o wyglad tylko o faktyczna sprawnosc czyli o poprawny poziom paliwa w komorze plywakowej(regulowany albo podgieciem blaszki, albo podkladkami pod zaworkiem), o szczelnosc zaworka, o wypornosc plywaka itp..jesli dalej nie wiesz o co chodzi to poszukaj gdzies na strychu albo u jakiegos starego mechanika jakas ksiazke(im starsza tym bedzie lepsza, naljepiej cos z lat 70-80) o 126P, wartburgu czy syrence - tam jest bardzo dorbrze, przejrzyscie rozpisane co i jak powinno byc w gazniku - ja wiem ze to nie Olds ale zasada jest ta sama i jak jedno zrozumiesz to i z Oldsem dasz rade..choc poziom paliwa wypadaloby znac fabryczny Wink

>porobie zdjęcia to moze cos pomożesz albo ktos bo mi sie juz pomysły

Porob zdjecia i jak co to tu na forum albo dawaj na marian20@poczta.onet.pl

>wymieniałem przewód paliwowy bo był przegnity od tego sie zaczeło >10mm a teraz jest 8mm niestety taki tylko mialem z nierdzewki

nie sadze aby te 2mm byly powodem twoich klopotow , przynajmniej nie podczas jakiejs normalnej jazdy wiec póki co tym bym sie nie przejmowal choc na przyszlosc wypadaloby dac taki jak fabryka przykazala, chocby gumowy ale jednak fi-10
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
GeratriX
*
*


Dołączył:
Posty: 6

PostWysłany: Czw Sty 29, 2009 16:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

które zdjęcie to będzie kanał zwrotny


zdaje mi się ze to własnie jest kanał zwrotny ale to pudełko w środku zawiera węgiel jest to jakis filtr węglowy ? od spodu jest cos takiego podobnego do waty szklanej
ten wąż co ma być podpięty idze prosto do gaźnika od przodu
albo moze to

wąż który idze od tego wychodzi z tyłu gaznika w środku było troche czarnego nalotu pozniej przez ten mały filterek aż do serwa

pewien znajomy powiedział mi ze to moze równie dobrze być wina podciśnienia dlatego benzyna nie wraca do baku


książki takiej u siebie nie znajde ale poczytam lekturę o gaźnikach na necie ale narazie chiał bym popytac moze akurat to ktoras z tych rzeczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lut 02, 2009 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sory ze tak pozno odpisuje ale temat mi gdzies uciekl Smile
Co do pierwszej fotografi - to jest filtr weglowy par paliwa - sluzy w sumie niczemu , jakis wymysl ekologow, no ale niewazne, na filtrze masz 2 krocce - jeden CARB masz miec podpiety do gaznika(pewnie do jakiegos odpowietrzenia komory plywakowej), drugi krociec "TANK" idzie do odpowietrzenia baku..aha i ta puszka to napewno nie jest POWROT do baku! tam maja byc skierowane tylko pary paliwa! napewno nic cieklego!

Na drugim zdjeciu masz "maly filterek" idacy do serwa - jesli juz to nie jest filterek tylko pewnie jakis zawor zwrotny(czyli taki zwykly jednokierunkowy zaworek, co by w serwie zawsze panowalo podcisnienie a nie jakies tetniace cisnienia), ale to tylko moej domysly bo nie widze dokladnie wielkosci a cos mi tu za male przewody zeby zasilic serwo w podcisnienie..jak dasz rade zrob fote z wiekszej odleglosci co by bylo jakies odniesienie Smile
aha - zasilanie serwa powinno isc z kolektora ssacego (czyli idac od gardziela gaznika krociec powinien byc ZA przepustnica!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
GeratriX
*
*


Dołączył:
Posty: 6

PostWysłany: Sro Lut 04, 2009 16:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zdjęcia masz na email było troche tego wiec ....
są tam zdjęcia 2 silników oldsmobila + rozebrany gaznik (w trakcie czyszczenia zdjęcia 1 i 2 są opisem co gdzie idze
teraz pytanie na zdjęciu 1657 po lewej stronie przypuszczam ze jest to odpowiedzialne za podciśnienie ? na tym drugim silniku i wygląda to inaczej
jakieś pomysły gdzie jest kanał zwrotny ?

jeśli by to było mało moge tez zrobić filmik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group