www.asu.pl :: Zobacz temat - CRD gaśnie podcas jazdy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CRD gaśnie podcas jazdy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
PafQ
*
*


Dołączył: Feb 10, 2007
Posty: 53
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Czw Sty 29, 2009 22:15    Temat postu: CRD gaśnie podcas jazdy Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam voyagera 2,5 CRD 2002 rok. Od pewnego czasu silnik gaśnie mi podczas jazdy tak jak bym wyłączył z kluczyka. Dzieje się to wtedy kiedy dodam gazu np podczas wyprzedzania. Nawet potrafi zgasnąć jadąc na autostardzie na tempomacie podczas podjazdu pod górkę. Muszę wtedy wyłączyć stacyjkę wcisnąć sprzęgło i zapalam od nowa i auto jedzie do czasu aż znowu nie pocisnę. Czy któś wie co to może być??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Sty 30, 2009 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konserwacja elektryki się kłania .Kup spraj do elektroniki wypnij kostki wszystkie i spryskaj sprajem.Chyba ,że ci zimne luty wyskoczyły na jakieś płytce.

Sprawdź stycznik przy pedale z przyśpieszenia często mają brak kontaktu.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
okrzycho
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 56

PostWysłany: Pią Sty 30, 2009 19:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten sam problem mialem przy Renault Master 2.2 dti po przebiegu ok. 230 000km. Zimny silnik to bylo ok.,troche sie rozgrzal to wieksze obciazenie( wyprzedzanie,podjaz pod wzniesienie, itp.) i wylaczal sie silnik.Wystarczylo podczas jazdy szybko wylaczyc stacyjke przekrecic znowu na zaplon i znow zapalal,do nastepnego razu. Nie jestem pewien jaki wtrysk ma CRD. Comonrail?
U mnie na listwie zasilajacej zanikalo cisnienie paliwa i komputer odczytywal jako brak paliwa i wylaczal zasilanie,bo do prawidlowej pracy wymaga cos min. ok. 700Atm. Przyczyna byly wtryski w ktorych zaworki zwrotne przepuszczaly cisnienie na przelew. Po podlaczeniu komp.na wykazie po wylaczeniu silnika cisnienie z listwy spadalo do 200Atm, a powinno trzymac zdecydowanie wiecej. Chyba nie musisz jechac od razu do serwisu Chryslera, bo takie cos mozna zdiagnozowac w kazdym warsztacie co ma jakis komp. do diagnostyki warsztatowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PafQ
*
*


Dołączył: Feb 10, 2007
Posty: 53
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 12:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Styki wyczyściłem, ale nic to nie dało. OKRZYCHO mam dokładnie takie same objawy. Auto potrafi nawet zgasnąć gdy jadę autostradą na tempomacie i zaczyna się podjazd pod górkę. Żeby było śmiesznie, w serwisie Chryslera we Wrocławiu już byłem. Chcieli wymieniać całąlistwę za ponad 3000 zł. Skończyło się tym że wymienili jakiś czujnik na listwie i pojeździło autko 5 m-cy i znowu gaśnie.
Gdzie można sprawdzic we Wrocławiu te wtryski, bo w serwisie Chryslera nawet sprzętu do tego nie mają. Czy to normalne, aby podczas takiego gaśnięcia nie było żadnych błędów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 18:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PafQ napisał:
Styki wyczyściłem, ale nic to nie dało. OKRZYCHO mam dokładnie takie same objawy. Auto potrafi nawet zgasnąć gdy jadę autostradą na tempomacie i zaczyna się podjazd pod górkę. Żeby było śmiesznie, w serwisie Chryslera we Wrocławiu już byłem. Chcieli wymieniać całąlistwę za ponad 3000 zł. Skończyło się tym że wymienili jakiś czujnik na listwie i pojeździło autko 5 m-cy i znowu gaśnie.
Gdzie można sprawdzic we Wrocławiu te wtryski, bo w serwisie Chryslera nawet sprzętu do tego nie mają. Czy to normalne, aby podczas takiego gaśnięcia nie było żadnych błędów?


Może w ASU na Buczackiej tobie pomogą.
Namiary masz na stronie naszego forum.

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Lut 02, 2009 10:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno masz brak kontaktu gdzieś w wtyczce skoro tylko czasami ci gaśnie.
Opisz dokładnie objawy co się dzieje co nie świeci itd.
Sporo chryslerów ma problem z zimnymi lutami na płytach w licznikach i sterownikach masz młody rocznik ale nie wykluczone ,że nadal były popełniane błędy przy produkcji.

Jak ci zgaśnie czy licznik ma podświetlenie i czy wskazówki z zegarów reagują gdy przekręcisz kluczyk w położenie zapłon nie start.

Tak jak ci wcześniej napisałem podstawa to konserwacja całej elektryki.
A w tym serwisie mogłeś im powiedzieć że mogą iść na drzewo banany prościć skoro cię chcieli naciągnąć na 3000tysiaki.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
okrzycho
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 56

PostWysłany: Pon Lut 02, 2009 18:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie tez nie bylo zadnych bledow, a kontrolka "awarii",swiecila sie tylko do czasu wylaczenia zaplonu. Jedynie po podlaczeniu komputera w pamieci pozostawal wpis, ze byl brak paliwa. Do Mastera w warsztacie byl podlaczony zwykly PCet tylko mial warsztatowe oprogramowanie na wiele roznych marek pojazdow i wybieral typ i rodzaj silnika.Potem w opcjach bylo wszystko: temperatury silnika,ilosc powietrza,paliwa,cisnienie paliwa, itp.itd. Po wylaczeniu silnika cisnienie spadalo, a powinno sie trzymac. Na nieobciazonym silniku trudno to bylo znalezc. Raz bylo troche lepiej, a raz gorzej. Jak jechalem z mechanikiem to oczywiscie bylo OK, a jak potem sam to sruuu...
Sprawdz te wtryski, bo jesli wymienili juz zaworek i bylo dobrze to moze to sie nawarstwialo i troche uciekalo zaworkim a reszta gdzies we wtryskach.To nie sa duze ubytki, ale widocznie wystarcza, zeby komputer odczytal to jako brak paliwa.Jesli nie sa naprawialne, to moze jakas podmianka dla proby na inne, zeby od razu nie wydawac kasy na nowe. Gdzie we Wroclawiu to niestety nie wiem, bo ja z Poznania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PafQ
*
*


Dołączył: Feb 10, 2007
Posty: 53
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Pon Lut 02, 2009 23:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest właśnie dziwne, że żadnych błędów nie ma podczas gdy silnik gaśnie podczas jazdy, ani potem jak podpinamy go pod kompa. Tak dla sprawdzenia wyciagnąlem wtyczke na listwie wtryskowej jak silnik chodzil. Zgasl odrazu, ale pali się już kontroka błędu.
Jak gaśnie podczas jazdy to wszystko jest ok oprócz tego że nie jedzie Smile, żadnych dziwnych objawów typu zapalanie się kontrolek, mruganie, błyskanie. Ot po prostu dodaję gazu (lub robi to tempomat) auto trochę przyśpiesza i gaśnie, jakbym z kluczyka go wyłączył. Wciskam sprzęgło, przekręcam kluczyk na 0 i zaraz zapalam ponownie i autko znowu jedzie do pierwszego lepszego pociśnięcia.
To ciśnienie w listwie i na wtryskach można sprawdzić za pomocą kompa, czy potrzebny jest jakiś specjalny sprzet do CRD?
Najgorzej że te silniki Common Rail Diesel mało kto zna i umie je naprawiać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PafQ
*
*


Dołączył: Feb 10, 2007
Posty: 53
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Pon Lut 02, 2009 23:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Ostrowie znalazłem firmę CAR-CAR Marco, piszą że naprawiają CRD i mają sprzęt do tego. jutro tam zadzwonię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
macco
*
*


Dołączył: Feb 13, 2009
Posty: 16
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Lut 22, 2009 23:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolega miał podobny problem w Reno Traffic...okazalo sie ,ze to ma związek z załozonym dodatkowo zabezpieczeniem...jesli tez cos takieko zakładales dodadtkowo to spróbuj to wyłączyc-odłączyc..podobnie jak u Ciebie komputer równiez nie wykrywal zadnych błędów bo zabezpieczenie to dzialalo na zasadzie odciecia zapłonu, czyli poprostu jak bys normalnie gasil silnik.Moze tez masz cos takiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dex
*
*


Dołączył: Mar 23, 2006
Posty: 366
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Sro Lut 25, 2009 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie. Kumpel miał to samo Chrysler CRD gasł sam z siebie, przy dodawaniu gazu.. Usterka była prozaiczna i najtańsza do usunięcia. Wymiencie filtr paliwa. Od tej pory smiga jak ta lala Laughing
_________________
Chrysler Town & Country 3,8 stown&go 2005.
Dodge Grand Caravan 3,3 Sport 02 - sprzedany
Grand Voyager 2,4i 1999- sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PafQ
*
*


Dołączył: Feb 10, 2007
Posty: 53
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Pon Mar 16, 2009 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alarm juz dawno zdemontowałem, filtr paliwateż juz dawno wymieniłem. Bez żadnych efektów jak gasł, tak gaśnie nadal. Niestety ale nie mam czasu podjechać do mechanika. Nawet ostatnio będąc w ASU dostałem dwa namiary na silnikowców we Wrocławiu i Sobótce. Jak znajdę chwilę to się w końcu udam do speca od CRD. Na razie jeżdżę powoli bez zbędnych szaleństw, nawet zużycie potrafiło mi spaść do 8L gdzie normalnie z 11 nie chciał wyjść. Jeżeli Ktoś jeszcze będzie miał sugestie odnośnie wspaniałych silników CRD to proszę o sugestie. Jak na razie ta ze spadającym ciśnieniem w listwie przez wadliwy wtrysk jest najbardziej prawdopodobna. Wszystkie inne już sprawdziałem i pozostała się tylko ta. Tylko jeden regenerowany wtrysk to koszt 850 zł, podobno nowy 1700 ?? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
macco
*
*


Dołączył: Feb 13, 2009
Posty: 16
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Mar 17, 2009 0:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A weś sprawdź jerszcze zawór recylkulacji spalin EGR, raz zgasł mi Vivaro na ostrym zakręcie...myslalem ze sie zawine. W servisie okazało sie ze to było spowodwane przez niego.Nie wiem czy to by sie powtazalo bo odrazu pojechalem do aso i mi go wymienili na gwarancji(słuzbowa fura ) Inny przypadek o jakim słyszalem to luźna wtyczka od kompa.Nic innego mi nie przychodzi do głowy...teorii z listwą i wtryskiem bym nie obstawiał bo komp na pewno by pokazał jakis błąd w ukladzie paliwowym, ale kto wie.
Pozdro...daj znac jak dojciesz co to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group