www.asu.pl :: Zobacz temat - Hydropopychacz wymiana 300M
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hydropopychacz wymiana 300M

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
gmelchior
*
*


Dołączył: Jan 19, 2009
Posty: 24
Skąd: Puławy

PostWysłany: Pon Sty 19, 2009 14:27    Temat postu: Hydropopychacz wymiana 300M Odpowiedz z cytatem

Witam kolegów,

Od dłuższego już czasu przy odpalaniu mojego 300M przez kilka sekund a czasami nawet kilka minut stuka hydropopychacz po czym gwałtownie cichnie.
Czy ktoś z szanownych forumowiczów miał do czynienia z wymianą hydropopychacza w silniku Chryslera 300M 3,5?
Nie wiem czy oddać do serwisu czy wymienić osobiście.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sty 19, 2009 17:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czasami w fordzie jak dluzej postoi mam podobny objaw,wymien olej na taki jaki zaleca fabryka.Lekki klekot popychacza przez krotki czas po uruchomieniu silnika nie jest powodem do jego wymiany.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Sty 19, 2009 18:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w Pontiacu GP miałem podobnie jak miał zalany olej tylko teraz nie moge sobie przypomnieć jaki. Były takie stuki przez kilka minut po odpaleniu. Póżniej zmieniłem olej na inną marke i to chyba było BP Visco 3000 i przestało stukać.
Zanim będziesz rozbierał pół silnika wymień olej, zmień producenta.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
gmelchior
*
*


Dołączył: Jan 19, 2009
Posty: 24
Skąd: Puławy

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 8:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Faktem jest, że nawet w instrukcji niektórych samochodów jest wzmianka o tych chwilowych stukach jako rzecz naturalna. Jednak jest to trochę denerwujące jak odpalam wokół same gapie a po odpaleniu oni w śmiech, że niby taka furka a szrot.

W sprawie zmiany oleju. To nie jestem pewien czy to coś pomoże, bo przecież olej nie mógł uprzeć się tylko na jeden hydropopychacz. jakby był zły olej to waliłyby prawdopodobnie wszystkie albo większość.
_________________
Jest: Chrysler 300M 3,5 '99
Jest: Audi 5000S 2,2 '86 automat ofkors Smile
Jest: Audi 5000CS TURBO QUATTRO 2,2 '86

Szukam dodatkowo: Aurory by Oldsmobile 4.0
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 9:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tu sie mylisz,popychacze bedace blizej glownej magistrali olejowej dostawaja wczesniej cisnienie niz te na samym koncu.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group