www.asu.pl :: Zobacz temat - wsteczny zniknął !!!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wsteczny zniknął !!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Pią Gru 26, 2008 11:02    Temat postu: wsteczny zniknął !!! Odpowiedz z cytatem

znienacka zniknął mi wsteczny. do wczoraj wszystko działało pięknie jeszcze do rana. w ciągu dnia wrzucam R, odpowiednia pozycja się podświetla, czuć lekkie "pyknięcie" oznaczające, że bieg wskoczył i ... dupa, nic się nie dzieje. nie ciągnie do tyłu ani trochę, a obroty max do 2,5 tys- zachowuje się jak na neutralu- można go pchać do tyłu, do przodu. Na biegach do przodu- idealnie cały czas. poziom oleju OK.
Co może być przyczyną?
dzięki
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Gru 27, 2008 11:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mario...
U mnie pewnego dnia, oczywiście "srana" /tzn.rano/, ni z gruszki, ni z pietruszki załączały się tylko dwa biegi + wsteczny.
W pierwszym momencie panika Confused Shocked a po chwili gdy troszkę ochłonąłem, to rozłączyłem na chwilkę aku i po ponownym podłączeniu wszystko wróciło do normy i tak jest do dnia dzisiejszego.
Spróbuj tak zrobić, to nic nie kosztuje.
Innych pomysłów nie mam bo jestem w tym temacie lajkonikiem Wink

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Sob Gru 27, 2008 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

było to pierwsze co zrobiłem i, niestety, nie pomogło. tylko do przodu zaczął jeszcze bardziej idealnie przerzucać Laughing ale niewielka to pociecha Crying or Very sad
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Gru 27, 2008 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro do przodu ciągnie to prawdopodobnie może trybik się posypał.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 8:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli jakaś grubsza sprawa, rozbiórka i mnoooostwo pieniędzorów? fajowo Crying or Very sad
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mario_KOSZALIN napisał:
czyli jakaś grubsza sprawa, rozbiórka i mnoooostwo pieniędzorów? fajowo Crying or Very sad


"Dryndnij" jutro do Antraxa.
Tu masz helefon do niego- 793-681-033 /mam go z forum/
Mnie już raz pomógł, kontaktowałem sie z nim przez "emilję" Wink
Czytałem też na forum, ale to sie chyba Question tyczyło winiego Shocked Question
gdzie była potrzeba wyregulowania cięgieł które ustalały pozycję Shocked ustawienia wałka wchodzącego do skrzyni Shocked Question Question
Tam też był problem brakujących biegów,a po wyregulowaniu tego czegoś, wszystko wróciło do normy.Czy w naszych vojkach też coś takiego jest, to tego nie wiem.
Jak widzisz wiem, że gdzieś dzwoni, tylko nie wiem gdzie Question
Skontaktuj sie z już legendarnym Antraxem, a z pewnością Tobie pomoże.

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Wto Gru 30, 2008 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zawiozłem dodża(całe szczęście że nie musiałem nigdzie cofać hehe) do mechaniora. Gość "na słuch" i pierwszy rzut oka powiedział, ze pewnie gładkie tarczki, cokolwiek by to nie znaczyło. Zwaliło mnie jednak z nóg, jak mi powiedział, że koszt będzie koło 3 tys pln Shocked - naprawa, wymiana uszczelnień i inne ch.je-muje. Wykończy mnie ta fura finansowo. To jednak auta dla bogaczy Wink
jak dodam te 3k, to licząc cenę zakupu i wszystkie naprawy przywracające go do życia, miałbym już tak na oko rocznik2001-2002 Laughing. Kasy mi było szkoda na nowszy to tera kur... mam. Niech to będzie przestroga na przyszłość dla innych
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Gru 30, 2008 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
ze pewnie gładkie tarczki,


ciekawe co to,

sam jestem ciekawy Smile
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Wto Gru 30, 2008 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nigdy nie będziesz miał pewności co skrzyni w nowszych autach. Zawsze może coś nawalić.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mario
Jak wiesz kompletnie nie znam sie na skrzyniach, ale tak na zdrowy rozum Question Idea Confused jeśli tarczki są sypnięte, to nie powinien ciągnąć ani do przodu, ani do tyłu Confused
Co do młodszych modeli, też uważam, że można sie naciąć.
Mój przykład jest taki.
Miałem Omegę A 2,3D i przez 4 lata sprawowała sie bez zarzutu.Dosłownie nic w nią nie wkładałem z pominięciem materiałów użytkowych.
Pomyślałem sobie, skoro ta nic mnie nie kosztowała Wink no to kupię sobie młodszą /bo podobno starsi oglądają sie za młodszymi Wink /
Jednak Opel robi świetne samochody, pomijając blacharkę.
No i kupiłem sobie Omegę B 2,5TD.
Ech... nie życzę nikomu takiego auta, chyba nawet najgorszemu wrogowi...
Nie było miesiąca żebym czegoś nie wkładał w nią.Zaczęło sie od remontu silnika itd, itd.
Plusem tej omegi było to, że poznałem ten samochód z każdej strony.
Koniec końców sprzedałem ją za bezcen, a po sprzedaży cieszyłem się tak, jakbym trafił 6 w totka.
Do dzisiaj uważam, że lepiej było oddać ją za darmo bo nie wkładając w nią kolejnej kasy już oszczędzałem Confused

Pozdrawiam i życzę jak najmniej kłopotów z naszymi, bądź co bądź fajnymi autkami.

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Sty 09, 2009 17:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"czyli jakaś grubsza sprawa, rozbiórka i mnoooostwo pieniędzorów? fajowo"

Daj znać co się stało z Twoją ASB, jak już uporasz się z problemem.
Pozdrawiam, Piotrek.

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 7:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakiś kosz i tarczki, dzis lub w pon będę miał dokładną informację. W każdym razie koszt 3200, grubo, nie?
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 8:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aha, jeszce jedno. gość mówi że wlał 8 litrów oleju. Czy to możliwe? szukalem na forum, wszędzie mowa o max 5l. Czy gość czasem nie jest złodziejem? mam dodatkową chłodniczkę alu z przodu, ale możliwe żeby przez to prawie dwukrotnie wzrosła objętość układu?
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy remoncie skrzyni to mozliwe. W samym konwerterze miesci sie cos kolo 4 litrow oleju o ile dobrze pamietam. A u Ciebie gosc rozbieral, wyjmowal to i olej zszdedl a teraz musi go napelnic. Ale musze Ci powiedziec, ze drogo, bo tam gdzie ja robie, w mazowieckim kapitalny remont skrzyni to koszt ok. 3500 PLN
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 19:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mario_KOSZALIN napisał:
jakiś kosz i tarczki, dzis lub w pon będę miał dokładną informację. W każdym razie koszt 3200, grubo, nie?


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad współczuję Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Kiedy wymieniałem olej w ASB u siebie, to przy samej wymianie wlałem 4 litry oleju z malutkim haczykiem.
Chłodniczkę oleju ASB mam zespoloną z chłodnicą wody.
Nie umiem się wypowiedzieć co do kosztu ale sama kwota robi za...e wrażenie.
Na pociechę dodam, że ja sam na własne życzenie zajechałbym własną ASB.
Kiedy latem uszczelnili mi ASB /szifter Shocked Question / skończyły mi sie wycieki.
Nie wiem dlaczego, ale uznałem, że już nie trzeba go kontrolować.Dzisiaj jak zobaczyłem, że stan jest ciut, ciut poniżej wskazania "minimum" to włosy mi zdębiały.
Natychmiast dolałem oleju, skrzynia działała i działa dalej poprawnie, ale muszę przyznać, że głupi ma więcej szczęścia niż rozumu.
Teraz wiem skąd biorą się opowieści o awaryjności automatów.
Myślę, że Twój przypadek jest troszkę inny.Po prostu przyszedł czas na wymianę tarczek i ten czas przypadł właśnie na Twój czas użytkowania.Szkoda.

Pozdrawiam, Piotrek.

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Nie Sty 11, 2009 9:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymiana kosza, tych tarczek, komplet uszczelnień i jakieś zawory- 2400. Olej około 300, wyjęcie i zamontowanie skrzyni 500. Razem 3200.
Nejśmieszniejsze jest to, że gość mówi, ze widać ze ta skrzynia całkiem niedawno była remontowana (o czym wiem od poprz właściciela- była robiona w warszkowie koło sławna, ale nie mówiłem tego mechaniorowi) i przez to, że zostało coś spaprane- chyba nie do końca dobrze złożone, posypał się ten kosz ( a propos, co to za ustrojstwo) i pociągnęło to za soba resztę.

wracam jednak do naprawy, bo o ile skrzynia niby już działa do tyłu, to na wolnych obrotach chodzi jak traktor. przy dojeżdzaniu do skrzyżowania, po zahamowaniu jakby chciał zdechnąć i wibruje cały silnik, aż plastiki w środku się odzywają i monety w schowku dzwonią. Oczywiście wyskoczyły od razu błędy (11 i 43). wcześniej było cacunio, żednych błędów (czasem jakaś lamda 51 lub 52, ale nic poza tym), więc chyba gość co wkładał skrzynię coś spaprał- podejrzewam czujnik położenia wału, ewentualnie coś im się przestawiło na rozrządzie (o ile to możliwe przy montazu skrzyni)

proszę o wypowiedź co do ostatniego akapitu, jeśli kto wie, co mogli spaprać- pojadę do niego w poniedziałek i nie chcę żeby mnie zbył, ze wszystko ok i to nie jego wina a po prostu zbiegło się w czasie z inną awarią. jak oddawałem mu samochód, jedyne co mi się świeciło to LOW WASH ale to na pracę silnika nie ma wpływu Laughing

pozdrawiam

PS boli mnie to auto okrutnie w kieszeni. ale i tak go kocham Very Happy Very Happy Very Happy
kilka dni bujałem się corollą z przymusu, jak wsiadłem do dodźyka- marzenie, jak w domciu.
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Sty 11, 2009 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do rozrządu to nic nie da sie zepsuc przy wymianie skrzyni


a co do tego
Cytat:
przy dojeżdzaniu do skrzyżowania, po zahamowaniu jakby chciał zdechnąć i wibruje cały silnik, aż plastiki w środku się odzywają i monety w schowku dzwonią.

to może skrzynia nie chce 'rozłączyć" biegu , Question
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
maski
*
*


Dołączył: Feb 06, 2008
Posty: 40
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie Sty 11, 2009 18:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mario_KOSZALIN napisał:
aha, jeszce jedno. gość mówi że wlał 8 litrów oleju. Czy to możliwe? szukalem na forum, wszędzie mowa o max 5l. Czy gość czasem nie jest złodziejem? mam dodatkową chłodniczkę alu z przodu, ale możliwe żeby przez to prawie dwukrotnie wzrosła objętość układu?


pusta skrzynia, a taka bedzie po remoncie przyjmie troszke ponad 8 litrow,
przy wymianie wyleci tylko 4l
_________________
voyager 3,3 '98 + BRC sequent 56
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Nie Sty 11, 2009 23:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie po montazu skrzyni silnik trochę dziwnie pracował ale to byl problem źle wyregulowanego czujnika - tego który jest zamotnowany w obudowie skrzyni nad konwerterem z tyłu silnika.
Polecam abyć to sprawdził. Może jest za dużo wysunięty lub coś w tym rodzaju.
Nie kładaj go tylko na maksa bo wydaje mi się, że może dotykać do konwertera i się rozpadnie.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Pon Sty 26, 2009 15:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oddałem go do poprawki, po tym, jak drżał i wibrował. Coś tam niby poprawili, ale starczyło na 30 km. Tym razem, na P lub N praca w miarę OK- poza tym, że nienaturalnie dymi. Wystarczyło jednak na D, kawałeczek przejeżdża i zdycha. Błędy jak ostatnio- 11 i 43. Wcześniej silnik chodził jak pszczółka, idealnie. Możliwe, że to nieprawdopodobny zbieg okoliczności, ale aż dziwne, że problemy z silnikiem zaczęły się po naprawie skrzyni. Moze ktoś mi pomóc- co to może byc, bo obawiam się, że klient będzie mi próbował wmówić, ze akurat to jest taki zbieg okoliczności, już coś sugerował jak zadzwoniłem. Mówiłem mu o tym czujniku położenia wału, że czytałem na forum ale wyśmiał mnie, że "Panie, na forumach to różne dziwne rzeczy piszą, tego czujnika nie da się inaczej zamontować niż ja to zrobiłem". Może kolega Antrax mógłby się wypowiedzieć w temacie? Z óry dziekuje, pozdrawiam
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Sty 26, 2009 17:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Być może to jakiś fatalny zbieg okoliczności.
W moim nie dawno zmieniałem świece i przewody WN.
Po przejechaniu ok 30-50km padła mi cewka o czym nie od razu wiedziałem.
Zacząłem od najgorszego, czyli od wymiany świec i przewodów na stare.Nic to nie dało.Pojechałem do kolegi i po krótkim poszukiwaniu okazało się, że padła cewka.
Kiedy ją wymieniłem, to się okazało, że na LPG dławi się silnik.Pojechałem do gazownika i delikatnie naniósł poprawki za 20zł /zalewał się gazem/ i autko jeździ jak powinno.
W poniedziałek jechałem do Bytowa i okazało się, że nie działa tempomat Evil or Very Mad Wink
Tzn działa i nie działa.Kiedy go włączam, a zaskakuje po ok.2-5 sekundach, to jedzie z zadaną prędkością, ale jak jest pod górkę, nomen-omen, bo ja też mam teraz z nim pod górkę Wink to zwalnia i nie zmienia biegów w dół jak kiedyś.Kiedy chcę przyspieszyć tempomatem, to też nie reaguje Evil or Very Mad
I to się chyba nazywa złośliwość rzeczy martwych Evil or Very Mad
I po 14 miesiącach bezawaryjności, tyle kłopotów na raz.
Tyle się rozpisałem nie na temat...a może jednak na temat, bo o zbiegach okoliczności.

Tyle, że u Ciebie jak robili skrzynię to chyba jednak coś spaprali Confused
Zadzwoń do Antraxa /Tomka/ jak już wyżej Tobie radziłem.
Tel. do niego to: 793-681-033

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spaprali, a jak Exclamation
naparawili i idzie jak przecinak. oczywiście, czujnik położenia wału. z tym że nie przyznali się do błedu, a jeszcze do mnie "reanimowaliśmy panu ten czujnik" hehe. całe szczęście że za te "reanimowanie" kasy nie chcieli Laughing
przypomina mi się temat rzucony kiedys na forum, o mechanikach. wychodzi na to, ze dobry mechanik to taki, co jak naprawia, to przy okazji nic innego nie spier.oli Wink i takich mechaników Wam życzę
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group