www.asu.pl :: Zobacz temat - Problem z AWD VOYAGER Pomocy!!!!!!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z AWD VOYAGER Pomocy!!!!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
thomas
*
*


Dołączył: Jan 04, 2008
Posty: 20

PostWysłany: Nie Kwi 27, 2008 8:54    Temat postu: Problem z AWD VOYAGER Pomocy!!!!!! Odpowiedz z cytatem

Witam,
mam problem z AWD jak jade szybciej to odczuwam dziwne szrpania co to moze byc jakie koszty naprawy VOYAGER 3,8 AWD 2000 rok
Chyba zakupilem zloma???
dzieki za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Kwi 28, 2008 17:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesteś pewien że te szarpania to wina AWD Question Można wykluczyc AWD odkręcając wał i wtedy bedziesz wiedział czy to wina AWD.
Kolega Tomaj odkręcał wały więc jest zoriętowany co i jak .
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pon Kwi 28, 2008 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli szarpie, a raczej drży w okolicach 70-80km/h przy delikatnej jeździe, wtedy kiedy puszczasz i wciskasz gaz, to masz do wymiany konwertor - sprzęgło. Koszt regenerowanego ok. 700-800zł.

Jak chcesz więcej to musisz nam pomóc i lepiej opisac objawy.

Tak jak wmarek65 napisał, odkręcasz wał, opis jest na forum i masz awd odłączone.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
irayahoo79
*
*


Dołączył: Dec 19, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Pią Gru 19, 2008 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

posiadam chryslera 3,8 awd który nie ciągnie tylnymi kołami. Rozebrałem reduktor i okazało się że na wałku który wychopdzi do wału pędnego nie ma zębów ( są wytarte) mam pytanie czy muszę zmieniać cały reduktor czy wystarczy dokupić sam wałek gdyż na tym wiekszym kole zęby są całe. Proszę o poradę co z tym zrobić i ewentualne informacje gdzie taki wałek można kupić. Czy z innych modeli również będzie pasował?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Gru 19, 2008 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pewnie na przegladach sprawdzali ci hamulce na rolkach.....
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pią Gru 19, 2008 21:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W tym napędzie nie ma reduktora. Jeśli myśllimy o tym samym to ten wałek dostaniesz na wyprzedaży aso chryslera. Wejdź na ich strone i sprawdź w wyprzedażach, było z tydzień albo dwa, temu. Ceny nie pamiętam. Taniej pewnie i tak będzie wymienić na używke - szroty i allegro.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
irayahoo79
*
*


Dołączył: Dec 19, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Pią Gru 19, 2008 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ta skrzynia wyglada jak zwykla fwd. wczesniej mialem takiego. prawa przednia polos jest krotsza i w tym miejscu jest przykrecony ten reduktor do skrzyni z ktorego wychodzi walek do tylu ktory u mnie jest uszkodzony. mozecie mi wytlumaczyc czy ja tez mam tylni naped dolaczany czy na stale?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
irayahoo79
*
*


Dołączył: Dec 19, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Pią Gru 19, 2008 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widze ze jezdzisz identycznym autem Smile wczesniej czytalem ze w tych autach czesto cos sie uszkadza przy sprawdzaniu hamulcow na diagnostyce. wiesz cos na ten temat? czy to moze byc od tego? posiadam go 3 miesiace i kupilem go juz z nieciagnacym tylem Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pią Gru 19, 2008 22:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W dziale sam naprawiam opisałem dość prosto jak to działa i co tam jest.
Napęd jest załączany sprzęgłem znajdującym się w drive line module (DLM), nie jest na stałe. Kiedy się załącza to wie chyba tylko chrysler albo inżynier, który to projektował.
Ten reduktor to power transfer unit (PTU), to jakby rozdzielacz. Poszukaj na szrotach.
Ja robie test hamulców na rolkach i nic sie nie zepsuło, jednak ktoś już pisał że mu mocno zapiszczało. Może różnica polegać na sposobie testu lub stanie technicznym awd.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Gru 20, 2008 10:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

irayahoo79 napisał:
posiadam chryslera 3,8 awd który nie ciągnie tylnymi kołami. Rozebrałem reduktor i okazało się że na wałku który wychopdzi do wału pędnego nie ma zębów ( są wytarte) mam pytanie czy muszę zmieniać cały reduktor czy wystarczy dokupić sam wałek gdyż na tym wiekszym kole zęby są całe. Proszę o poradę co z tym zrobić i ewentualne informacje gdzie taki wałek można kupić. Czy z innych modeli również będzie pasował?


Jak będziesz kupował to cały zestaw bo jak dołożysz zębnik do starego to zacznie to głośniej pracować a w dodatku jedna z tych zębatek szybciej się zużyje i znowu awaria.
Najlepiej przed kupnem mieć fachowca aby zerknął jak wyglądają zęby.
W nie których książkach są zdjęcia pokazane jak wyglądają prawidłowo wytarte ślady na zębach w ten sposób można określić czy ten układ prawidłowo pracował.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Gru 20, 2008 11:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="sato"]
irayahoo79 napisał:
Jak będziesz kupował to cały zestaw bo jak dołożysz zębnik do starego to zacznie to głośniej pracować a w dodatku jedna z tych zębatek szybciej się zużyje i znowu awaria.
.


SWIETE slowa!!! ZAWSZE wymienia sie kpl wspolpracujacych kol zebatych! Przy montazu nowych zwroc uwage na prawidlowe luzy (osiowy, poosiowy, miedzyzebny)
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sob Gru 20, 2008 15:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, zgadza sie tylko gdzie znaleźć mechanika, który o tym wie i można mu zlecić profesjonalną naprawę Sad Niestety teoria, której uczyłem się w szkole znacznie odbiega od polskiej rzeczywistości...
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
irayahoo79
*
*


Dołączył: Dec 19, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Sob Gru 20, 2008 18:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam , dzisiaj doszedł mi kolejny problem...nie mogę odpalić chytrego. przy wlaczeniu zaplonu slychac pompe paliwową a auto nie odpala. Miesiąc temu założyłem do niego sekwencję i zauważyłem, że przy właczeniu zapłonu stacyjka do gazu świeci tylko w czasie kiedy pompka pompuje paliwo. Później gaśnie. Auto przy pierwszym obrocie rozrusznika niby załapuje po czym kręci jakby nie było benzyny mimo że w zbiorniku paliwo jest. Czy na listwie wtryskowej wtedy kiedy pompa pompuje powinno byc ciśnienie paliwa ( pod odpowietrznikiem) ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Gru 20, 2008 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>i zauważyłem, że przy właczeniu zapłonu stacyjka do gazu świeci tylko w czasie kiedy pompka pompuje paliwo. Później gaśnie.

moze "plus po stacyjce" gazownicy podpieli ci pod pompe paliwa? lub pod cewke zaplonowa? obie te rzeczy maja "zabezpieczenie" przed przegrzaniem - jesli po jakims czasie nie odpalisz silnika pompa sie wylaczy, cewka tez...moze stad to gasniecie centralki?

>Auto przy pierwszym obrocie rozrusznika niby załapuje po czym kręci jakby nie było benzyny mimo że w zbiorniku paliwo jest.

a pompe masz napewno OK? bo to ze ja slychac o niczym nie swiadczy! wrecz przeciwnie...

>Czy na listwie wtryskowej wtedy kiedy pompa pompuje powinno byc ciśnienie paliwa ( pod odpowietrznikiem) ?

no tak...po to jest wlasnie elektryczna pompa zeby na listwie caly czas panowalo cisnienie. jesli pompa ma slaba wydajnosc to na listie nie bedzie cisnienia i nie odpalisz bo nei bedzie czego wtrysnac do cylindra..sproboj jeszcze zrobic tak: zalacz zaplon, poczekaj az pompa przestanie pracowac, potem wylacz i znow zalacz i tak kilka razy sproboj nabic cisnienia. moze odpali?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
irayahoo79
*
*


Dołączył: Dec 19, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Sob Gru 20, 2008 20:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompe wykrecałem po podłaczeniu na zewnatrz auta wyrzuca paliwo na 1,5 metra...czy miedzy pompa a listwą wtryskową nie ma czasem jakiegos zaworu albo elektrozaworu? wydaje mi się ze ta instalacja gazowa jest do bani... czy kasowanie tych kontrolek mrugających mogło coś może zmienić w kodach i mozliwe ze przez to nie chce zapalic?? brak mi juz pomysłów...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Gru 20, 2008 21:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a to juz chyba nie w dziale "skrzynia"
Confused
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Gru 21, 2008 1:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, bo to już powinno być w dziale wróżenie z fusów gazowników :d
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group