www.asu.pl :: Zobacz temat - Bieg awaryjny w Chrysler Voyager 3.3L
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bieg awaryjny w Chrysler Voyager 3.3L

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek3747
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 15:36    Temat postu: Bieg awaryjny w Chrysler Voyager 3.3L Odpowiedz z cytatem

Mam problem ze skrzynia w chryslerze. Dzieje sie tak, ze czasami wlacza sie biega awaryjny i skrzynia nie przelacza sie na biegi wyzsze. Czy ktos zna moze serwis z komputerem w bydgoszczy lub okolicy???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 16:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zapoznaj sie tez http://motoforum.pl/Forum/phpbb/viewtopic.php?t=3301
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 23, 2007 5:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mala prosba do nowych uczestnikow naszego forum.Przy rejestracji w swoim profilu wpisujcie wiecej danych,miejscowosc skad pochodzicie,moze byc gg lub skype,w podpisie rodzaj pojazdu jaki posiadacie(rok,pojemnosc itp),nr.tel..My tu wszyscy staramy sobie pomagac ale nikt z nas nie jest jasnowidzem,chyba,ze chcecie potem porade od kolegi falkona jak naprawic kosiarke Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomek3747
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Kwi 24, 2007 11:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki za pomoc dolalem oleju do skrzyni ale ogolnie to byl dobry poziom i narazie kula sie, odpukac. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Kwi 24, 2007 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozumiem ze olej sprawdzasz na wlaczonym silniku... Wink
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tomek3747
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Kwi 24, 2007 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak pamietam aby olej w skrzyni sprawdzan na rozgrzanym silniku Very Happy
Pozdrawiam wszystkich szczesliwych uzytkownikow VOYAGEROW.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Kwi 24, 2007 22:53    Temat postu: tryb awaryjny A604 Odpowiedz z cytatem

Najczesciej wine ponosza czujniki INPUT/OUTPUT SPEED SENSOR (z przodu skrzyni dwa czujniki zczytujace obroty skrzyni na wejsciu i wyjsciu. Druga przyczyna moze byc przystawka (selenoidy). Te dwie usterki to 85% wpadania skrzyni w tryb awaryjny. Pozostale 15% to uszkodzenie skrzyni, komputera, instalacji itp.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 8:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A w 90% przyczyna zlej pracy przystawki(solenoidu) jest zla/slaba masa Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2007 22:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedź do CarElektronik J.Śliwiński na terenie ośrodka WORD. Podłączy diagnostykę i odczyta błąd. Pomoże też rozwiązać problem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
krissaik
*
*


Dołączył: Dec 08, 2008
Posty: 16
Skąd: Austria

PostWysłany: Pon Gru 08, 2008 23:34    Temat postu: Re: tryb awaryjny A604 Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
Najczesciej wine ponosza czujniki INPUT/OUTPUT SPEED SENSOR (z przodu skrzyni dwa czujniki zczytujace obroty skrzyni na wejsciu i wyjsciu. Druga przyczyna moze byc przystawka (selenoidy). Te dwie usterki to 85% wpadania skrzyni w tryb awaryjny. Pozostale 15% to uszkodzenie skrzyni, komputera, instalacji itp.

Pozdrawiam Wink

Mam Grand Voyagera 3,3LE AWD '95.
Problem - tryb awaryjny skrzyni w momentach gdy wskazania szybkościomierza nagle spadają do "0" podczas jazdy!
INPUT/OUTPUT SPEED SENSOR - są to dwa takie same czujniki ?
W klepie oferowany jest taki: http://usautopark.istore.pl/sklep,3664,,,03,--zakupinpl--,pl-pln,531745,0.html
Jak to się ma do Input/Output ??
Nawet wyglądem się różni?
Proszę o oświecenie bo nie wiem o co biega Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krissaik
*
*


Dołączył: Dec 08, 2008
Posty: 16
Skąd: Austria

PostWysłany: Pią Gru 19, 2008 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po rozmowie z Antraxem przed wczoraj wymieniłem oba sensory (speed in-output)
Koszt obu w Austrii w autoryzowanym serwisie Chryslera 55 euro z podatkiem -także nie ma problemu!Wink
Mój kanciak nie chciał jednak zaakceptować tej wymiany i dalej jechał w trybie awaryjnym!
Wczoraj o dziwo cały dzień jeżdził normalnie jakby nigdy nie miał problemów , pokazywał szybkość i skrzynia płynnie przełączała wszystkie biegi!
Przypomnę że nie pokazywał na szybkościomierzu prędkości w czasie jazdy i w rezultacie skrzynia nie mając właściwych danych o szybkości nie przełączała biegów na wyższe a w momencie podjazdu pod mocną górkę bo mieszkam na górce;) i wciskając więcej gazu zapalało się "CHECK ENGINE", ciągnął wtedy wyraznie mocniej.
Dzisiaj znowu wskazówka szybkości jest nieruchoma!
Pytanie: Czy są jeszcze jakieś czujniki które mogą powodować te humory mojego kanciaka jeżdżącego w kratkę ,może jakieś styki, może te selenoidy
Question
Pozdrowionka dla Antraxa Wink
_________________
Chrysler Grand Voyager 3,3LE AWD '95
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pią Gru 26, 2008 8:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witajcie,
Przede wszystkim wszystkiego dobrego z okazji świąt.

W moim aucie - Voyager 3.8-9,6 w drodze na wigilę do rodziców stało sie tak samo. Z tym, że ja po przejechaniu 30 km miałem tryb awaryjny juz przez pozostałe 70 km cały czas.
Mam skrzynię po remoncie ok. 2 tys km temu i może przyczyną w moim przypadku jest juz olej. W sobotę wymienię go i filtr.
Jeśli chodzi o czujniki to mam nowe ( ale mogły się uszkodzić ).
Jeśli chodzi o ta masę to nie wiem gdzie tego szukać - będe dzięczny za pomoc . Może nie zostało to dobrze przykręcone przy montazu skrzyni.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group