www.asu.pl :: Zobacz temat - Coś ze stacyjką się dzieje ?????
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Coś ze stacyjką się dzieje ?????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zielony59
*
*


Dołączył: Sep 14, 2008
Posty: 25

PostWysłany: Pon Gru 08, 2008 17:04    Temat postu: Coś ze stacyjką się dzieje ????? Odpowiedz z cytatem

Pilnie potrzebuje podpowiedzi w temacie STACYJKA, a mianowicie, wczorej Voyek normalnie odpalał, dzisiaj po włożeniu kluczyka / także próba zapasowym kluczykiem/ nie mogłem wogóle przekręcić kluczykiem, ani zwolnić blokady kierownicy co uniemożliwiło mi odpalenia voyka. Czy sam coś moge w tym temacie naprawić, czy .... to coś gorszego.

Voyager 1998, automat, 3,3l, nie gazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zielony59
*
*


Dołączył: Sep 14, 2008
Posty: 25

PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 19:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Awaria usunięta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to powiedz co było przyczyną awarii!!!???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 19:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to napisz co było !!!
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest słodka tajemnica Zielonego Wink
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

napewno czlowiek teraz robi felieton z dokumentacja fotograficzna do dzialu sam naprawiam, a wy go poganiacie:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Sob Sty 24, 2009 8:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pewnie skrzynia nie była w połozeniu P Laughing tylko jak w takim razie wyjął ten kluczyk? Confused
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zielony59
*
*


Dołączył: Sep 14, 2008
Posty: 25

PostWysłany: Sob Sty 24, 2009 15:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale dołożyliscie mi równo.Przez pewien czas nie było mnie na tej stronie.Szybkie krótkie ruchy kierownicą i to dużo z próbą obrotu kluczyka aż można było przekrecić kluczyk i odpalić samochód, ale kluczyk przestał odbijać po odpaleniu samochodu i nie można było słuchać radia na postoju-brakowało tego ostatniego przekrecenia w tył kluczykiem. Cały problem polegał w wkładzie stacyjki, który wyjełem bez wymontowania stacyjki,a nastepnie zaniosłem do zakładu gdzie dorabiaja klucze, a tam właściciel rozłożył cały wkład /a mechanicy mówia,że to nie możliwe/ gdzie jest taka podłużna zapadka która zacieła się i była pod kątem a powinna być schowana co blokowało klucz i radio nie gralo na postoju. Ponadto powyciagał wszystkie te mosiężne blaszeczki , spreżynki wyczyścił co spowodowało właściwe ułożenie tej zapadki. Potem złożył to, skasował mnie 50 zł, ja wkład włożylem i wszystko wróciło do normy. Kluczyk odbija po uruchomieniu pojazdu i na postoju mogę już radio posłuchać. Całość regeneracji wkładu stacyjki trwało około 1godz 30min. Przepraszam ale nie potrafię fachowym słownikiem tych części opisać, jak ktoś ma pytania to odpowiem , a zdjęć z regeneracji wkładu stacyjki nie robiłem. Mam drugą stacyjke i jeżeli ktoś chciałby jakies fotki to moge wykonać do chwili wyjęcia wkładu-potem opis - ale to na pewno znacie gdyż jak was czytam to jesteście już obeznani w tym wszystkim a ja dopiero sie uczę i podgladam jak to się robi się, gdyż Voyek czesto się mi nie psuje. Pozdrawiam
Voyager, 3,3l, 1998r, automat nie gazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob Sty 24, 2009 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smile - no zielony!!! dziękujemy za wyczerpujacą odpowied!!! Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group