www.asu.pl :: Zobacz temat - drobny remont silnika 3,3
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

drobny remont silnika 3,3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pawels
*
*


Dołączył: Feb 04, 2008
Posty: 27

PostWysłany: Wto Lis 25, 2008 14:07    Temat postu: drobny remont silnika 3,3 Odpowiedz z cytatem

brak samarowania na dzwigienkach, zatarły się na wałku i po sprawie. Z tego co się dowiedziałem to prawdopodobpnie na wałku rozrządu jest panewka z której idzie smarowanie na klawiaturę i ona albo się przestawiła albo rozszczelniła (tak się dowiedziałem od fachowców) więc wywalanie silnika i rozbiórka, wymiana panewek na wałku i składanie jeśli nic innego niepokojącego nie będzie. a może macie jakieś sugestie, co z tym robić i jak, na co zwrócić uwagę będe wymieniał oleje, i chcę wlać coś dobrego, rodzaj oleju do skrzyni i silnika znam bo jest wygrawerowany na bagnetach,ale jaki olej do dyferencjału, Mam wersję town country awd, więc do tyłu idzie wał, żeby wyjąć (a raczej opuścić silnik) musiałem odkręcić wałek (przeszkadzał bo zachodził na belkę) odkręciłem go z dekielkiemi niestety nie zdążyłem złapać oleju, będę musiał uzupełnić, tylko jakim??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Lis 26, 2008 20:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no o tym przypadku można książkę napisać Smile , jest już dużo napisane ale nikt tak naprawdę nie doszedł dlaczego się zacierają te dźwigienki Crying or Very sad

zapisz sie na forum o voyagerach tam dużo jest napisane o tej wadzie silnika
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Sro Lis 26, 2008 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z panewkami na wałku musisz uważać-trzeba dobrze wyosiować,inaczej pęknie ci wałek.Następna istotna sprawa,to uszczelki pod głowice-są prawie symetryczne,ale nie można ich zamieniać-otwory do przepływu cieczy są kryzami regulującymi przepływ a tym sam bilans cieplny/jak w centralnym ogrzewaniu w bloku/-no i najlepiej oryginalne.Po takim zatarciu to i popychacze i laski pewnie do wymiany.Przy okazji dobrze by było rozebrać i sprawdzić pompe oleju i dokładnie wyczyścić kanały olejowe.
Powodzenia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawels
*
*


Dołączył: Feb 04, 2008
Posty: 27

PostWysłany: Pią Lis 28, 2008 7:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam jeszcze pytanie o momenty dokręcania śrub, czy ktoś posiada takie to fajne info i zechce się podzielić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Lis 28, 2008 9:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://images21.fotosik.pl/348/03fb13fd95905351.jpg
http://images20.fotosik.pl/403/d4b8b61d55e3cebd.jpg
http://images21.fotosik.pl/348/cc062904598aee4f.jpg
http://images22.fotosik.pl/115/9519be137872546e.jpg
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group