www.asu.pl :: Zobacz temat - Dziwne działanie Voyager 3.8 - 96 r.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwne działanie Voyager 3.8 - 96 r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sob Wrz 13, 2008 21:50    Temat postu: Dziwne działanie Voyager 3.8 - 96 r. Odpowiedz z cytatem

Od jakiegoś czasu zauwazyłem , że czasami skrzynia mi działa dziwnie. Pojawia sie to zazwyczaj rano jak jeszcze olej nie jest ciepły - np. wyjeżdżam z parkingu na wstecznym i po zatrzymaniu właczam na D i dodajęgazu a auto stoi. Musze chwilkę poczekać i dopiero jedzie. Póxniej jest już ok.
Czasami pojawia się to jak jadę z umiarkowaną predkoscią i muszę się szybko zatrzymać . Zatrzymuję się i dodaję gazu aby pojechać dalej a auto rusza dopiero po chwili.
Dodam , że poziom oleju jest ok.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Wrz 14, 2008 9:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyżby konwerter? kolega miał cos podobnego ale on po odpaleniu nie mógł ruszyć dopiero po ok 1 min a później już było ok aż do dłuższego postoju auta
ale niech wypowie się lepiej Anthrax
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Wrz 14, 2008 20:19    Temat postu: Re: Dziwne działanie Voyager 3.8 - 96 r. Odpowiedz z cytatem

HT napisał:

Dodam , że poziom oleju jest ok.

A jaki olej w skrzyni Question bo objawy masz jakbyś miał dextron II,lub zapchany filtr oleju w skrzyni Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Wrz 14, 2008 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No olej właściwy - Midland, filtr nowy Wink

Pozostaje faktycznie problem konwertera, ale nie koniecznie musi być rozwiązany szybko. Znam przypadek gdzie z taką przypadłością gośćjeździł około 2 lat Cool
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pon Wrz 15, 2008 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie filtr byl wymieniony i olej to w tej chwili petrocanada - o ile dobrze apisałem.
Przed wymianą oleju i filtra było tak samo wiec uważalem, że trzeba wymienić olej i filtr.
Po wymianie jest bez zmian. Dzisiaj tylko rano mialem problem. Później jest ok. nawet przy dynamicznym ruszaniu.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Nie Paź 19, 2008 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety stało się tak, że po jakimś czasie to skrzynia działała tylko dobrze rano na zimnym oleju a jak się rozgrzał to działała jak chciała. Pojechałem więc na majstra od skrzyń. Zostało wymienione tarczki i co trzeba było jego zdaniem aby auto poprawnie jeździło. Po zmontowaniu okazało się jednak, że na I biegu się ślizga i nie da się ruszyć dynamicznie i aby w ogóle ruszyć to trzeba było nie przekraczać 1500 obr/min a w przypadku gdy olej był rozgrzany to w ogóle był problem z ruszeniem. Po przejechaniu ok. 1 tys. Km nic się nie poprawiło wiec zadecydowaliśmy o ponownym rozmontowaniu i wymianie tarczek. W związku z tym, że były podejrzenia co do płyty zaworowej oraz elektrozaworów to zostało to wymienione na dobre. Po zmontowaniu skrzynia zadziałała wyśmienicie ale tak było tylko przez jakieś 50 km. Wróciłem do warsztatu i były podejrzenia co sterownika. Został od podmieniony ale nic się nie poprawiło. Nabraliśmy jednak podejrzenia co do oleju – mianowicie podejrzewaliśmy, że do oleju skrzyni dostało się trochę płynu chłodzącego. Olej został więc wymieniony ( ok. 6 litrów ) a oryginalną chłodnicę ( tą zamontowaną w chłodnicy płynu ) odłączyliśmy i zastąpiliśmy ją dość dużą chłodnicą oleju ( dodatkową )- w związku z tym, że traktowaliśmy to jako płukanie skrzyni to został zalany olej z Orlena ATF II. Jednak sprawa nie poprawiła się za bardzo ale uważaliśmy, że trochę oleju z woda zostało w skrzyni i musi się wszystko wypłukać. Po przejechaniu ok. 500 km. Została wykonana ponowna wymiana oleju tzw. Dynamiczna – przepuściłem ok. 15 litrów oleju przez skrzynię również Orlen ATF II. Po tym zabiegu przejechałem ok. 60 km – w działaniu skrzyni żadnej poprawy – po przyjechaniu do celu nawet miałem problem aby wjechać na parking- nie mogłem pokonać krawężnika. W najbliższym czasie mam zamiar dokonać ponownej wymiany dynamicznej oleju na Midland łacznie z wymianą filtra ale nie wiem czy to może przynieść efekt.
Majster twierdzi, że może być problem z konwerterem lub też z małą wydajnością chłodnicy oleju - ponoć przy dużej temperaturze oleju skrzynia może zachowywać się tak jak się zachowuje . W poniedziałek postaram się zmierzyć jakoś temperaturę oleju – jak ktoś z was zna jakiś sposób to będę wdzięczny za podpowiedź.
A może ktoś z was miał taki lub podobny przypadek i może mnie naprowadzić na jakiś trop
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
maski
*
*


Dołączył: Feb 06, 2008
Posty: 40
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 17:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to jest nas dwóch...
jakis czas temu zagotowalem i zmielilem skrzynie (plakalem o tym na forum)
do wymiany poszla planetarka, tarczki, konwerter.
po złożeniu, po tygodniu okazalo sie ze na cieplej skrzyni nie zasprzegla jak nalezy, przy delikatnym ruszaniu jest ok, ale jezeli obciazenie jest wieksze (gorka, szybsze ruszanie) zdarza sie, ze auto rusza dopiero przy 2000 obrotow i niestety nie odbywa sie to gładko.
dodatkowo ecu wywala bledy : blad pedkosci 1 biegu i blad pred. 2 biegu.
magik, ktory robi asb obstawia u mnie na 99% plyte sterujaca , ale troche martwi mnie, ze u ciebie wymiana plyty nie pomogla, a w zasadzie pomogla na krótko. no i nie wiem czy kupowac plyte.
gdzie kupowales i za ile plyte jezeli mozna spytac ?

nie miales wczesniej opilkow w oleju, ktore moglyby gdzies wyplukac i zanieczyscic nowa plyte ?
mierzyles cisnienie oleju? moze pompa zaliczyla padake i jak sie olej nagrzeje nie trzyma cisniena.
_________________
voyager 3,3 '98 + BRC sequent 56
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Płyty nie kupowałem. Gość ktory o wymieniał po prostu miał drugą - jeszcze sie z nim nie rozliczałem wiec nawet nie wiem ile będzie kosztowała.
Powiedział mi, że pompa i pozostałe częsci w skrzyni są ok. Trzeba tylko wymienić konwerter. U mnie nie wywala błedów na skrzyni .
Przed zdemontowaniem skrzyni został spuszczony olej i nie mam w nim wielkiej ilości opiłków - dosłownie sladowe ilości. Jednak jest jakiś taki dziwny osad - cos w rodzaju szlamu ?
Co to może być ?
Zastanawiam sie w tej chwili czy należy rozmontować skrzynię i wszystko sprawdzić czy też zaryzykować i zamontować w aucie z nadzieją, że będzie ok.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HT napisał:
Płyty nie kupowałem. Gość ktory o wymieniał po prostu miał drugą - jeszcze sie z nim nie rozliczałem wiec nawet nie wiem ile będzie kosztowała.



Powiedział mi, że pompa i pozostałe częsci w skrzyni są ok. Trzeba tylko wymienić konwerter.

Jednak jest jakiś taki dziwny osad - cos w rodzaju szlamu ?
Co to może być ?

Zastanawiam sie w tej chwili czy należy rozmontować skrzynię i wszystko sprawdzić czy też zaryzykować i zamontować w aucie z nadzieją, że będzie ok.


Widze że jest jakaś moda na wymiane plyty zaworowej w skrzyni ,przy każdym remoncie Confused ciekawe czy na nową czy używaną gorszą Wink
Zalecane jest przea serwisy ASB żeby podczas remontu skrzyni regenerować konewrtwer,o słuszności tego przekonałem sie na własnej skórze rozbierajac dwa razy niepotrzebnie skrzynie ,a winny był konwerter,choć to byla ostania rzecz jaka podejrzewałem (auto przebieg 110 000km).Regeneracja kosztowała 500zł +Vat.

Ten szlam to z nowozałożonych tarczek ,jak jest go niedużo to normalne.

Natomiast co do oleju to te skrzynie są bardzo uczulone na niewłaściwy olej ,a ty piszesz że wlany masz ORLEN ATF II Shocked

Tu jest link do tej skrzyni jak wygląda plyta zaworowa po rozebraniu

http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/index.html
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A zapomnialem dopisać Razz
na 99% odstawiam konwerter
(Jeśli mechanik nie uszkodził starej płyty,to ze starą+ odpowiedni olej (Mopar ATF4)
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do płyty to musiałem zaufać dla mechanika. Tarczki zostały założone ok. 600 km wstecz - zakładam, że zostały wymienione. Z tym równiez musiałem zaufać dla mechaniczka.
Co do oleju to na początek był wlany Midlan ale mieliśmy podejrzenia, że oryginalna chlodnica oleju skrzynie nie trzyma i płyn przedostaje się do skrzyni. Chłodnica więc została odłączona i wszystko chodzi na dużej chłodnicy dodatkowej i przy okazji był wymieniony olej. Ten ORLEN to był raczej jako przepłukanie. Docelowo miał być wymieniony.
W tej sprawie również musiałem zaufać dla mechaniczka

Jak tak patrzę na naprawę skrzyni to jestem załamany. Jeśli chodzi o mechaników to jeden źle mówi o drugim a robi tak samo jak ten pierwszy. Ja działam zupełnie w innej branży i równiez zajmuję sie serwisem ale jakbym tak robił jak mechanicy moja skrzynie to nie zarobił bym na jedzenie.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odstawiam czy obstawiam ?
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Obstawiam Embarassed
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 22:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak myślałem. Wydaje mi się, że jutro po południu będzie chwila prawdy.
Mam zamiar zalać Midland ATF 3+ - czy to będzie ok.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie dzieki serwisowi ASB który rzekomo specjalizuje sie w chryslerze,i polecił wlać Mobil ATF DeXtron II(bo podobno od 10 lat taki zalewali do wszystkich skrzyń),padła skrzynia w moim dodge caravanie,zresztą był temat już na forum gdzie w tym samym serwisie przy normalnej wymianie oleju zalali tym właśnie olejem,i z dobrze dzialającej skrzyni zaczela wpadać w tryb awaryjny.Wymienił póżniej olej ATF4 w Asc i wszystko wrócilo do normy (poza kasą Very Happy )
Widziałem też mechaników jak zakladali stare tarczki do skrzyni,a ja lepsze przy remoncie wyrzucałem do kosza,
Generalnie przy naprawach żądaj wymienionych części ,wtedy możesz mieć choć odrobine pewności że zostały wymienione Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 22:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HT napisał:
Tak myślałem. Wydaje mi się, że jutro po południu będzie chwila prawdy.
Mam zamiar zalać Midland ATF 3+ - czy to będzie ok.


olej dobry ,a co z konwerterem--zregenerowany Question
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cały czas jedank pozostaje "dysponuje". Jak ktoś ma skladzik wymontowanych części to moze powiedzieć i pokazać, że wyminił 50% skrzyni a będa tylko uszczelki a może tylko silikon nowy.
Problem w tym że warsztat do ktorego mam pełne zaufanie od wielu lat nie naprawia automatow.
Tak na prawdę to w aucie ktore posiadam nigdy nie mialem zadnej usterki po za skrzynią - juz 3 raz.
Pierwszym razem pękła chłodnica oleju . Drugi raz wysunął się sworzen w mechaniźmie i zrobiło dziurę w obudowie, I trzevi raz teraz.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dysponuje zastą odrobinę Very Happy
Konwerter zregenerowany przez firmę SAMKO w/wa
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 22:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale jak każdy klient zabierze wymienione części to składzika nie będzie Laughing

To powodzenia ,napisz czy się udało Razz
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To fakt.
Ale różnie z tym bywa. na pewno napisze .
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
maski
*
*


Dołączył: Feb 06, 2008
Posty: 40
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 22:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

te bledy ktore zczytalem to po obd (P0731 Gear 1 Incorrect ratio , P0732 Gear 2 Incorrect ratio), do skrzyni niestety nie mam w okolicy czym sie podlaczyc Sad

konwerter z tego co wiem wymienia sie obowiazkowo jak w skrzyni "wior pójdzie" , dodatkowo wymienia sie zawor zwrotny bypass cooler.

ja mam po naprawie skrzynki, nowy tzn regenerowany konwerter, a problem podobny jak HT,..... byc moze po tygodniu jazdy zaliczyl padake.

tak czy siak wyglada, ze popuszcza konwerter tylko czy on jest uszkodzony, czy z jakiegos powodu dostaje olej pod zbyt malym cisnieniem i dlatego nie lapie jak nalezy.

narazie wstrzymam sie z wymiana plyty, pojezdze troche na tym co mi zalali do skrzyni a wyglada na to ze nie jest to mopar ani mitland
(tak swoja droga to ktory lepiej lac ?) , niech sie dotrze planetarka i zaaplikuje wlasciwy olej z nowym filtrem.
moze do tego czasu cos sie wyjasni,
moze ktos bardziej doswiadczony w automatach cos podpowie.

HT jak bedziesz cos robil dawaj info na forum o efektach,
ze swojej strony tez dam znaka jak cos bede dzialac.
_________________
voyager 3,3 '98 + BRC sequent 56
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maski
*
*


Dołączył: Feb 06, 2008
Posty: 40
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sro Paź 22, 2008 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HT napisał:
Dysponuje zastą odrobinę Very Happy
Konwerter zregenerowany przez firmę SAMKO w/wa


to znaczy, ze masz wstawiony nowy, regenerowany konwerter a problem pozostal ?
_________________
voyager 3,3 '98 + BRC sequent 56
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Czw Paź 23, 2008 6:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie. Nowy konwerter - regenerowany bede miał wstawiony dzisiaj.
Wczoraj dyskutowaliśmy czy trzeba rozmontować skrzynie i zobaczyć czy wszystko jest ok. Ok. 600 km. wstecz zostały założone nowe tarcze i przekładki. Teraz w misie jest bardzo sladowa ilość opiłków a więcej coś w rodzaju mułu.
Konwerter wymieniam sam a co do skrzyń automatycznych to nie mam z tym doświadczenia dlatego też pytałem czy montować tak jak jest . Dodam tylko, że przed rozmontowaniem skrzyni na zimnym oleju wszystkie biegi działają wyśmienicie. Jak sie rozgrzeje to jest lipa.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
maski
*
*


Dołączył: Feb 06, 2008
Posty: 40
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw Paź 23, 2008 7:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HT napisał:
Nie. Nowy konwerter - regenerowany bede miał wstawiony dzisiaj.
Wczoraj dyskutowaliśmy czy trzeba rozmontować skrzynie i zobaczyć czy wszystko jest ok. Ok. 600 km. wstecz zostały założone nowe tarcze i przekładki. Teraz w misie jest bardzo sladowa ilość opiłków a więcej coś w rodzaju mułu.
Konwerter wymieniam sam a co do skrzyń automatycznych to nie mam z tym doświadczenia dlatego też pytałem czy montować tak jak jest . Dodam tylko, że przed rozmontowaniem skrzyni na zimnym oleju wszystkie biegi działają wyśmienicie. Jak sie rozgrzeje to jest lipa.


to daj znac czy cos sie zmienilo po wymianie konwertera
_________________
voyager 3,3 '98 + BRC sequent 56
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Czw Paź 23, 2008 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HT napisał:

Konwerter wymieniam sam a co do skrzyń automatycznych to nie mam z tym doświadczenia .


Jak wymieniasz sam to pewnie wiesz że konwerter trzeba założyć na skrzynie a dopiero później zakładać skrzynie na silnik.Konwerter ma wejść w obudowe skrzyni tak głeboko że prawie ociera się o obudowe.
I nic na sile ,ma wskoczyć lekko (jak się trafi dobrze)

To tak dla przypomnienia Very Happy bo niektórzy robia to odwrotnie ,a wtedy to już prosta droga do uszkodzenia łożyska w konwerterze.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Czw Paź 23, 2008 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konwerter został wymieniony zgodnie ze sztuka. Został wymieniony filtr i zalany nowy olej i niestety do bani. Nic nie pomogło. Jest bez zmian. Ślizga mi się na kazdym biegi, często wskakuje w tryb awaryjny i nie bardzo da sie jeździć autem. Zastanawiam sie co zatem zrobić z tym wszystkim ???

Nie wiem co jest ale ja juz zwątpilem w fachowość gości od skrzyń automatycznych. Po moich obserwacjach to w większości się uczą i to jest wielki problem z tym.

Czy możecie mi polecić kogoś kto zna sie na tym bardzo dobrze i wyeliminuje mi tą usterkę. Nie jest ważne gdzie on ma siedzibę. Ważne aby był skuteczny .
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Paź 23, 2008 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://olczak.home.pl/news.php (lektura obowiazkowa)

http://www.autojozefow.pl/

http://www.autowawer.pl/

http://www.midparts.pl/?gclid=CLutjYeKvpYCFQVOtAod-XKTwQ

http://www.auto-matic.com.pl/

http://www.auto-mat.malopolska.pl/

http://www.axod.pl/

http://www.servisasb.neostrada.pl/
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Czw Paź 23, 2008 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki poczytam sobie.

Czy ktoś może powiedziec gdzie na skrzyni w moim aucie są oznaczenia na podstawie kórych mogę kupić drugą taką samą ?

Będe wdzięczny za odpowiedź.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Czw Paź 23, 2008 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy moge do swojego auto włożyć skrzynię od innego takiego samego ?
Pytam dlatego gdyż słyszałem o adaptacjach skrzyni itp.

Jak jest z tym naprawdę ? Mówimy o aucie Chrysler Voyager 3.8 - 96
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Paź 24, 2008 15:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Katowicach skrzynie naprawia ,, Anthrax"( trzecia odpowiedź) na forum go chwalą ,a z wypowiedzi wnioskuje że zna temat ASB

Skrzynia (A604 lub nowsza nazwa 41TE) z innego voyagera, powinna pasować z tym że od 99> jest przy czujniku inna wtyczka .te skrzynie montowane są nie tylko w voyagerach i caravanach,wtedy mogą mieć też inne mocowania.
Sprawa adaptacji skrzyni... nie przekładasz komputera skrzyni gdzie jest zapisane parametry np rozmiar opon,tylko samą skrzynie. Nauka skrzyni to inna sprawa.




Ja nie kupowałbym innej skrzyni, kupując używaną możesz kupić w podobnym stanie,a trochę już w nią włożyłeś, spróbuj pogadać z Anthraxem czytałem że naprawia nawet skrzynie przysłane kurierem Razz

Jak miałem problem ze swoim konwerterem, czytałem gdzieś na forum że Samko nierewelacyjnie regeneruje konwertery, zdarzają się im dość często reklamacje, a w twoim po wymianie samego konwertera jest jeszcze gorzej
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pią Paź 24, 2008 15:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozmawiałem z nim. Nawet byłem tym autem dwa razy u niego i dwa razy była wyjmowana skrzynia. Za drugim razem była wymieniana płyta zaworowa i coś tam jeszcze. Nie był w stanie nic zrobić. Powiedział, że trzeba jeszcze wymienić konwerter na drugi - regenerowany i tak też zostało zrobione ale sytuacja jest bez zmian.

Co do przesłania skrzyni kurierem to powiedział, że nie ma takiej molziwosci ponieważ trzeba później w aucie robić jakies testy cisnieniowe i adaptacje.

Nigdy nic mi w moim aucie nie padało tylko skrzynia biegów. Jak pierwszy raz pękła mi chłodnica oleju i płyn wymieszał sie z olejem to skrzynia została rozmontowana w celu czyszczenia itp. Od tamtej pory są problemy.

Co do skrzyni to miałem na mysli kupić to co jest na http://allegro.pl/item459275275_chrysler_voyager_1996_2000_skrzynia_automat_3_8l.html
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pią Paź 24, 2008 15:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie nie jest ani lepiej nie jest również gorzej. Po wymianie konwertera jest tak samo jak przed. LIPA
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Paź 24, 2008 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HT napisał:


Co do skrzyni to miałem na mysli kupić to co jest na http://allegro.pl/item459275275_chrysler_voyager_1996_2000_skrzynia_automat_3_8l.html


To jest chyba skrzynia po jakimś remoncie (rozbieraniu)bo jest nowy silikon pod uszczelkami. Sądząc po nazwie zajmują się amerykanami

Jeśli kupowałbym u nich to z montarzem i gwarancją,ciekawe ile by chcieli za naprawe twojej Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pią Paź 24, 2008 20:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem. Z tego co wiem to jest cena z montażem jak zostawiasz swoją skrzynie - czy coś w tym rodzaju. Ja swojej skrzyni nie chciał bym oddawać dlatego, że mam mechanizm różnicowy ze sworzniami z dodatkowym zabezpieczeniem.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Paź 24, 2008 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piszą tam że naprawiają to może się podejmą Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pią Paź 24, 2008 20:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możliwe. Nie wiem jak jest. Wiem tylko, że kolega kupił u nich skrzunię w całości - po prostu wymienił u nich i jak na razie jest ok juz jakieś 6 msc.
Ja zastanawiam sie jeszcze co i jak zrobię ale powaznie rozważam sprzedaż lub też zlomowanie auta i kupienie zupełnie innego.

Po prostu moje doświadczenia z automatami sa takie, że jak są nowe lub prawie nowe to jest ok. Jak mają juz jakiś przebieg to jest źle a ludzi ktorzy się na tym znają praktycznie nie ma a jak sa to się dobrze ukrywają gdyż byliby zawaleni skrzyniami .
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Paź 25, 2008 7:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poszukaj na forum Lyngol - on im prawdopodobnie te skrzynie naprawia znam go ze zlotów tajemnicevoyagerow i moge ci polecić w 100% o masz tu tel 693601254
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sob Paź 25, 2008 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki bardzo. jest niedziela prawie 22.00 wiec troche za późno aby do niego dzownić.
A powiedz mi z jakiej on jest miejscowości ?
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Paź 26, 2008 9:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tej samej co ta skrzynia z allegro Smile

jak zadzwonisz to powiedz ze masz tel od Piotrka z gdańska co ma czarną babcię Smile
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
maski
*
*


Dołączył: Feb 06, 2008
Posty: 40
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie Lis 16, 2008 17:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przez ostatnie dwa tygodnie walczyłem ze swoim voyagerkie w którym mam podobne kłopoty jak HT.
Pierwszym przeoczeniem mechanika, ktory robil remont skrzyni był niedrozny obwód chłodnicy.
wymieniłem chłodnice główna, przepłukałem pomocniczą wraz z przewodami - dało to znaczną poprawę jednak podczas jazy po mieście kiedy skrzynia łapie wyższą temp. ruszanie nie odbywa się płynnie i "gładko" , stopniowo "dodaje gazu" początkowo żadnej reakcji lekko powyżej 1000 - 1100 obr. auto poszarpując rusza, (następne biegi wchodzą płynnie)
potem wyciągnąłem fachowca, że zalał do skrzynki Dexrona II.
wymiana na atf4 + filtr - jest prawie idealnie, jednak podczas dłuższej jazdy w mieście objaw powraca, w znacznie mniejszym stopniu, ale jednak.
samochód rusza w zasadzie płynnie, jednak niestety podczas ruszania czuć delikatne poszarpywanie, dodatkowo gdy zatrzymuję się i stoje na hamulcu (na D) czuć co ok 20s delikatne szarpniecie w tym samym czasie słychać odgłos elektromagnesu ( przy zimnym oleju elektromagnes też słychać jednak nic nie szarpie)

jak wcześniej pisałem mechanior sugerował wymianę płyty zaworowej, jednak jakoś nie do końca ufam opinii wspomnianego fachowca po jego wpadkach.
może ktoś z jest w stanie podpowiedzieć i pomóc w rozwiązaniu problemu.
_________________
voyager 3,3 '98 + BRC sequent 56
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group