www.asu.pl :: Zobacz temat - pytanie odnośnie kodu błędu P 0455
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pytanie odnośnie kodu błędu P 0455

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
max1978
*
*


Dołączył: Mar 08, 2008
Posty: 116

PostWysłany: Sro Paź 01, 2008 12:38    Temat postu: pytanie odnośnie kodu błędu P 0455 Odpowiedz z cytatem

Witam ,mam pytanko dziś rano wywaliło mi jakiś błąd tzn zaświeciła się lampka silnika błąd P 0455,na forum znalazłem ,że jest to jakaś nieszczelność(chyba wydech) i to ponoć dużą .Ja specjalnie nie widzę tzn nie słyszę rużnicy w głoścości auta,ale zaobserwowałem ,że na P nie wkreca sie powyżej 4000obr zaczyna sie jak by dławić a w czasie jazdy bez problemu nawet do 6000,może to w tym problem,Doradzcie co z tym zrobić?czy sie niepokoić czy zdjąć klemę i zresetować kompa?pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
max1978
*
*


Dołączył: Mar 08, 2008
Posty: 116

PostWysłany: Sro Paź 01, 2008 12:47    Temat postu: Re: pytanie odnośnie kodu błędu P 0455 Odpowiedz z cytatem

max1978 napisał:
Witam ,mam pytanko dziś rano wywaliło mi jakiś błąd tzn zaświeciła się lampka silnika błąd P 0455,na forum znalazłem ,że jest to jakaś nieszczelność(chyba wydech) i to ponoć dużą .Ja specjalnie nie widzę tzn nie słyszę rużnicy w głoścości auta,ale zaobserwowałem ,że na P nie wkreca sie powyżej 4000obr zaczyna sie jak by dławić a w czasie jazdy bez problemu nawet do 6000,może to w tym problem,Doradzcie co z tym zrobić?czy sie niepokoić czy zdjąć klemę i zresetować kompa?pozdrawiam


na stronie z błedami wyszło to
OPIS USTERKI
16839 P0455 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – wykryto przeciek (duży)

może to ma coś wspulnego z instalacą LPG? montowana była u lukiego w Częstochowie,więc założona i wyregulowana jest ok.
Dodam ,że mój grandzik jeżdzi ok nic sie nie zmieniło
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Paź 01, 2008 14:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Że Ci się nie wkręca >4k RPM na "P" to normalne, służy ochronie silnika. Feature, not a bug.

Co do błędu - to jest duża nieszczelność w układzie (jeśli dobrze rozumiem) zajmującym się kontrolą nad oparami benzyny - w imię ochrony środowiska (i pewnie tego, żeby Ci nic nie wybuchło).

Natomiast gdzie szukać przyczyny usterki, musi podpowiedzieć tutaj ktoś inny.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
max1978
*
*


Dołączył: Mar 08, 2008
Posty: 116

PostWysłany: Sro Paź 01, 2008 19:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może ktoś miał podobny problem w swoim aucie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Paź 01, 2008 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stasheck napisał:
Feature, not a bug.


Stare programistyczne hasło Smile
_________________
entuzjasta... bo nie mam już amerykańca ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Paź 02, 2008 10:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

EVAP to nie system kontroli wydechu,tylko system neutralizacji par beznyny.
Zaczalbym od sprawdzenia elektrozaworu na instalacji evap pomiedzy kolektorem ssacym a kanistrem EVAP,znajdujacym sie prawdopodobnie gdzie pod nadkolem,oraz szczelnosci calej instalacji.Po uzbrojeniu zaplonu zawor powinien sie zamknac.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Paź 02, 2008 14:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podłącz elektrozawór EVAP bezpośrednio pod akumulator lub prostownik jak nie będzie klikał to znaczy ,że mógł się zawiesić.Czasami wystarczy kilka razy uderzyć elektrozaworem w stronę otwarcia i się odwiesi.Póżniej odłącz zasilanie na pół minuty i sprawa załatwiona.Na otwartym zaworze dodaj trochę benzyny ekstrakcyjnej i silnym strumieniem powietrza przedmuchaj .Możesz do elektrozaworu dodać kilka kropel oleju technicznego od strony zasysania aby wewnątrz się wszystko wysmarowało. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
max1978
*
*


Dołączył: Mar 08, 2008
Posty: 116

PostWysłany: Czw Paź 02, 2008 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie na noc zdjąłem klemy i rano podłączyłem z powrotem ,lampka zgasła cały dzień jeździłem i nic więc może obejdzie się bez roboty wydaje mi się ,że gdyby coś było nie tak na stałe to by już znowu wywaliło błąd? co wy na to???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Paź 02, 2008 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeśli będzie się zacinał to znowu ci kod wyskoczy uważam .że powinieneś to sprawdzić tak dla spokojności. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Saladin
*
*


Dołączył: Oct 06, 2008
Posty: 8

PostWysłany: Pon Paź 06, 2008 18:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie, czy ma ktoś może fotkę jak wygląda ten elektrozawór i gdzie się znajduje w komorze silnika ? Mam ten sam błąd 455 ale nie mam pojęcia gdzie go szukać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
10bz
*
*


Dołączył: Oct 20, 2008
Posty: 20
Skąd: GĂłry Kaczawskie

PostWysłany: Nie Lis 09, 2008 18:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zobacz na mój post dział Silnik - HELP! P0440,"Układ odprowadzania par paliwa - usterka&q

Tam Sato przysłał mi zdjęcia elektrozaworu bo miałem podobny problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pit455
*
*


Dołączył: Sep 11, 2008
Posty: 73
Skąd: Głogów

PostWysłany: Nie Lis 09, 2008 20:33    Temat postu: Re: pytanie odnośnie kodu błędu P 0455 Odpowiedz z cytatem

max1978 napisał:
na stronie z błedami wyszło...

a można prosić o linka do tej strony??
_________________
pozdrawiam
Chrysler T&C LXi 3.8 V6 AWD + gaz, 2001 r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
10bz
*
*


Dołączył: Oct 20, 2008
Posty: 20
Skąd: GĂłry Kaczawskie

PostWysłany: Nie Lis 09, 2008 22:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7049

Mam nadzieję , że pomogłem. Pozdrowienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group