www.asu.pl :: Zobacz temat - A604 Bunt na pokładzie :(
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A604 Bunt na pokładzie :(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
maski
*
*


Dołączył: Feb 06, 2008
Posty: 40
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie Wrz 14, 2008 13:03    Temat postu: A604 Bunt na pokładzie :( Odpowiedz z cytatem

No i dopadło mnie…. skrzynia weszła w koalicje z żona i skutecznie zatrzymały mnie na weekend w domu.
Rano w sobotę zapakowałem się do auta i ruszyłem nad morze, po 50km z pod maski zaczęły dochodzić piski, myślałem że to pasek, wyłączyłem radio żeby się wsłuchać , patrzę w lusterko a za mną zasłona dymna, po hamulcach, szybko pod maskę żeby odłączyć akumulator , ulga nic się nie pali, wywalało olej ze skrzyni miedzy innymi na kolektor wydechowy.
Poczekałem aż wszystko ostygnie i spróbowałem ruszyć niestety ani do przodu ani do tyłu, przy przerzucaniu P R , NR , ND czuć lekkie szarpniecie (tak było wcześniej) ale auto po puszczeniu hamulca stoi , po dodaniu gazu bardzo mocno szarpiąc przeskakuje do przodu jednak czuć ze cały czas cos blokuje.

Wciągając vojka na lawetę odpaliłem silnik żeby działały wspomagania wrzuciłem na N i niestety na N koła nadal pozostają zablokowane, próbowałem kilka razy jeszcze przerzucać RN , DN niestety bez rezultatu…ale po wyłączeniu silnika auto toczy się bez problemu , po ponownym uruchomieniu silnika (na N) koła znowu się blokują.
Kilka kilometrów przed feralnym postojem przy redukowaniu biegów były wyczuwalne szarpnięcia.
Generalnie automatem jeżdżę dopiero pół roku, wiec beton ze mnie , nie mam pojęcia co mogło się zrypać.

Zapewne skrzynia będzie musiała trafić do warsztatu, niestety tu mam zerowe pojęcie i stąd prośba o polecenie dobrego fachowca, który jej przywróci życie i przy okazji przejrzy ją żeby można było jej zaufać w najbliższych latach.
Widziałem też w necie firmy oferujące wyremontowane skrzynie z gwarancja…
Byłbym wdzięczny na namiary na sprawdzonych fachowców od automatów , najlepiej w miarę blisko Olsztyna, ewentualnie trójmiasta , a w sumie firmy kurierskie działają sprawnie wiec może być tez dalej.
_________________
voyager 3,3 '98 + BRC sequent 56
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Wrz 14, 2008 20:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chlapało ci na tylni kolektor wydechowy,to prawdopodobnie wysunoł się sworzeń mechanizmu różnicowego i przetarł obudowe skrzyni Sad
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maski
*
*


Dołączył: Feb 06, 2008
Posty: 40
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie Wrz 14, 2008 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wmarek65 napisał:
Jeśli chlapało ci na tylni kolektor wydechowy,to prawdopodobnie wysunoł się sworzeń mechanizmu różnicowego i przetarł obudowe skrzyni Sad


moze niezbyt dobrze oglądaliśmy skrzynie bo na drodze nie bylo warunków ale nie widać mechanicznego uszkodzenia.
potem dolałem oleju odpaliłem maszynę i nigdzie nie widać bylo wycieku.
czy na tylny kolektor waliło olejem nie wiem na pewno olej był na przednim kolektorze , a dokładniej na osłonie połączenia przedniego kolektora z tylnym, olej był tez na górnej części obudowy skrzyni .
dodatkowo jak wspomnialem przy pracującym silniku na N koła są zablokowane (podobnie jak na PRD3L), a po wyłączeniu silnika auto swobodnie sie toczy.
_________________
voyager 3,3 '98 + BRC sequent 56
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Wrz 14, 2008 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bezwzględnie nie obejdzie sie bez remontu, trzeba skrzynie rozebrać aby znaleźć przyczyne usterki. Usunięcie samych skutków może być niewystarczające.
Twój opis może wskazywać na wystąpienie jakiegoś zatoru w kanałach olejowych lub pompie, przez co wystąpiło duże ciśnienie.
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
grabsik
*
*


Dołączył: Nov 29, 2007
Posty: 256
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon Wrz 15, 2008 9:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spróbuj u nich -mają pojęcie .
http://www.asjauto.pl/
_________________
Toyota Sienna 3.5L  2008r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
maski
*
*


Dołączył: Feb 06, 2008
Posty: 40
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon Wrz 15, 2008 9:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax napisał:
Bezwzględnie nie obejdzie sie bez remontu, trzeba skrzynie rozebrać aby znaleźć przyczyne usterki. Usunięcie samych skutków może być niewystarczające.
Twój opis może wskazywać na wystąpienie jakiegoś zatoru w kanałach olejowych lub pompie, przez co wystąpiło duże ciśnienie.


juz sie nastawilem na wyciaganie skrzyni i jej remont, tylko komu, gdzie remont jej zlecic ? jezeli macie doświadczenie w temacie doradzcie ?
w mojej okolicy (olsztyna) nie słyszałem zbyt wiele o specjalistach od automatow, a skoro trzeba skrzynke robbic chciałbym załatwic to dobrze.
_________________
voyager 3,3 '98 + BRC sequent 56
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grabsik
*
*


Dołączył: Nov 29, 2007
Posty: 256
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon Wrz 15, 2008 15:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do Elbląga masz 100km może warto mają wszystkie części pod ręką no i doświadczenie.
_________________
Toyota Sienna 3.5L  2008r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
maski
*
*


Dołączył: Feb 06, 2008
Posty: 40
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw Wrz 18, 2008 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skrzynka wyciagnieta i rozebrana. poleciala planetarka. i teraz mam dylemat szukajac czesci znalalem min dwa sklepy midparts.pl i samko.pl roznica cen planetarek jest spora .czy ma ktos zwas doswiadczenie jak jest z ich jakoscia czy warto kupowac drozsze
_________________
voyager 3,3 '98 + BRC sequent 56
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Wrz 18, 2008 17:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja Ci moge powiedziec jedynie, ze w Samko robie skrzynie od zawsze, zawsze na ich czesciach i nigdy nie mialem problemow. Jak rozmawialem w warsztacie asu, powiedzieli mj, ze znaja samko i od lat z nimi wspolpracuja, wiec w samko chyba warto zainwestować.
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Wrz 19, 2008 17:03    Temat postu: Re: A604 Bunt na pokładzie :( Odpowiedz z cytatem

maski napisał:
No i dopadło mnie…. skrzynia weszła w koalicje z żona i skutecznie zatrzymały mnie na weekend w domu.
Rano w sobotę zapakowałem się do auta i ruszyłem nad morze, po 50km z pod maski zaczęły dochodzić piski, myślałem że to pasek, wyłączyłem radio żeby się wsłuchać , patrzę w lusterko a za mną zasłona dymna, po hamulcach, szybko pod maskę żeby odłączyć akumulator , ulga nic się nie pali, wywalało olej ze skrzyni miedzy innymi na kolektor wydechowy.
Poczekałem aż wszystko ostygnie i spróbowałem ruszyć niestety ani do przodu ani do tyłu, przy przerzucaniu P R , NR , ND czuć lekkie szarpniecie (tak było wcześniej) ale auto po puszczeniu hamulca stoi , po dodaniu gazu bardzo mocno szarpiąc przeskakuje do przodu jednak czuć ze cały czas cos blokuje.

Wciągając vojka na lawetę odpaliłem silnik żeby działały wspomagania wrzuciłem na N i niestety na N koła nadal pozostają zablokowane, próbowałem kilka razy jeszcze przerzucać RN , DN niestety bez rezultatu…ale po wyłączeniu silnika auto toczy się bez problemu , po ponownym uruchomieniu silnika (na N) koła znowu się blokują.
Kilka kilometrów przed feralnym postojem przy redukowaniu biegów były wyczuwalne szarpnięcia.
Generalnie automatem jeżdżę dopiero pół roku, wiec beton ze mnie , nie mam pojęcia co mogło się zrypać.

Zapewne skrzynia będzie musiała trafić do warsztatu, niestety tu mam zerowe pojęcie i stąd prośba o polecenie dobrego fachowca, który jej przywróci życie i przy okazji przejrzy ją żeby można było jej zaufać w najbliższych latach.
Widziałem też w necie firmy oferujące wyremontowane skrzynie z gwarancja…
Byłbym wdzięczny na namiary na sprawdzonych fachowców od automatów , najlepiej w miarę blisko Olsztyna, ewentualnie trójmiasta , a w sumie firmy kurierskie działają sprawnie wiec może być tez dalej.

A ja polecam zdecydowanie Antraxa.
Moim skromnym zdaniem nikt tak dobrze jak Antrax nie zna skrzyń w amerykańcach.
Mnie w "dobrym" warsztacie w Gdyni usuwano tylko??? wyciek z ASB, a po usunięciu wycieku okazało sie, że mało mi skrzyni nie rozwalili Evil or Very Mad
Po skontaktowaniu sie z Antraxem podpowiedział mi co mam zrobić i już jest lepiej niż było po uszczelnianiu.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat moich problemów z ASB to poczytaj moje posty.
Na dzień dzisiejszy wiem, że nikomu nie oddam mojej skrzyni do naprawy jak Tylko i Wyłącznie ANTRAXOWI.
Co prawda trochę daleko ode mnie do Katowic do Antraxa, ale od czego mamy dzisiaj kurierów.
Namiary na Antraxa znajdziesz na naszym forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group