www.asu.pl :: Zobacz temat - Dwa tygodnie walki z Voyagerem i nic Problem z odpaleniem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dwa tygodnie walki z Voyagerem i nic Problem z odpaleniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Krychu1974
*
*


Dołączył: Aug 13, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 18:55    Temat postu: Dwa tygodnie walki z Voyagerem i nic Problem z odpaleniem Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich EXPERTÓW Smile

Koledzy mam taki problem: Chrysler Voyager 1998 r 3,3 automat

Walczę z nim już drugi tydzień i nic ?!

Oto objawy: pewnego ranka wkładam kluczyk do stacyjki i nie działają zegary tzn: brak ruchu wskazówek, nie wyświetlają się kilometry i ikonki biegów, słychać, że pompa paliwa działa, ale nie kręci rozrusznik.
na górnym pasku 3 razy mruga "Alarm set" i gaśnie.

pierwszym razem udało mi się uruchomić silnik na 3-4 sec i tak 3 razy potem już nie dal się uruchomić !

Na różnych forach przeczytałem, że to problem "CCBUS" czy jakoś tak, że to szyna danych do BODY komputera i że albo uszkodzona główna wiązka, która idzie w lewym nadkole albo problem z masą na wtyczce od panelu sterowania Klimą.

Wszystko sprawdziłem łącznie z demontażem całej deski rozdzielczej, nadkola, wyczyszczeniu wszystkich podłączonych mas, cała skrzynka bezpieczników i jeszcze kila innych drobiazgów.

i tak po tygodniu NIC !

W końcu Laweta 150 pln i fachowcy od Amerykanów podłączyli komputer i wszystko nagle się uruchomiło nawet Oni się zdziwili, bo tak naprawdę nic nie zdążyli zrobić !
No, ale naprawione to 200 pln ;/

Po 2 dniach znowu z samego rana wkładam kluczyk do stacyjki i to samo !

Na forum asu znalazłem post z takim samym problemem i kolega znalazł zimne luty na płytce od zegarów ! Więc również rozebrałem swoje zegary i też znalazłem 3 zimne luty !

Pomyślałem TO JEST TO !!! Luty poprawione ! Wszystko zamontowane i DZIAŁA !

Pomyślałem, że jestem frajer, bo zapłaciłem 200 pln za podłączenia komputera diagnostycznego, co w sumie nic nie dało, ale cóż nauka kosztuje.

Ale dziś pojechałem sobie do sklepu i wychodząc z zakupami wkładam kluczyk do stacyjki i co ? i ZNOWU TO SAMO !!!

Zdjąłem klemę z aku. odczekałem 15 min i wszystko wróciło do normy ?

Wiec mam pytanie O CO CHODZI ? Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł ?

Jak dla mnie to wygląda to na jakiś problem z kompem ( po 2-3 dniach pod napięciem przełodowywuje się jakiś bufor i error) albo jakiś opornik się grzeje ?

Najlepsze jest to że jak za pierwszym razem tak się stało to udało mi się odpalić silnik 3 razy a dopiero potem juz nic nie działało i nawet wyjmowanie akumulatora na noc nic nie dało.
ale tym razem (pod sklepem) po pierwszym odpaleniu gdy zobaczyłem że nie działa zdjąłem kleme i zadziałało ?

Gdyby ktoś miał dla mnie jakąś radę to z Góry wielkie dzięki ale jestem juz na skraju żeby zepchną to auto z wału do Wisły.

Pozdrawiam,

Zdesperowany Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
RobWan
*
*


Dołączył: Jul 21, 2008
Posty: 28

PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A immobilizer wykluczyłeś? Jak możesz to go wyłącz.

Robert
_________________
Wini 3.8 '96 benzyna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Krychu1974
*
*


Dołączył: Aug 13, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czołem,

a jak wyłączyc immobilizer ? Wystarczy wypiąć kostę przy stacyjce ?

Może głupie pytanie ale jestem informatykiem a nie mechanikiem a walczę sam bo już mi tylko to zostało.

Podrawiam,

Krychu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
RobWan
*
*


Dołączył: Jul 21, 2008
Posty: 28

PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 21:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak u Ciebie, ale w moim Winim wyłącza się immobilizer przez wyłożenie bezpiecznika w jakiś kabel, który idzie od puszki immobilizera.
Tak mi powiedział poprzedni właściciel. Nie sprawdzałem, na razie mam odłączony.

Robert
_________________
Wini 3.8 '96 benzyna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Krychu1974
*
*


Dołączył: Aug 13, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć Robert,

sorki ale nie kumam ? co trzeba zrobic z bezpiecznikiem i jaki kabel ?

Czy może ktos podpowiedzeć jak wyłączyć immobilizer w tym aucie ?

Pozdrawiam,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
RobWan
*
*


Dołączył: Jul 21, 2008
Posty: 28

PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 23:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi poprzedni właściciel powiedział, aby włączyć (tak włączyć) immobilizer trzeba wyjąć (tak wyjąć) bezpiecznik znajdujący się obok skrzynki z bezpiecznikami pod kolumną kierownicy. Bezpiecznik jest na jakimś przewodzie idącym od skrzynki immobilizera.

Robert
_________________
Wini 3.8 '96 benzyna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sie 14, 2008 9:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tez stawialbym na immo
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Krychu1974
*
*


Dołączył: Aug 13, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Czw Sie 14, 2008 9:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czołem,

wiec moze macie jakąś podpowiedź jak odłączyć ten immobilizer ? Robert ma już zrobione obejście immo przez poprzedniego właściciela a ja jestem w odwrtonej sytuacji czyli sam muszę zrobić taki "myk"

Czy immobilier to taka mała puszeczka (czarna) przy stacyjce ? może wystarczy wypiąć kostkę ? Tylko podpowiedzcie czy to bezpieczne czy nie zablokuje czegoś

Pozdrawiam,

Krychu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
RobWan
*
*


Dołączył: Jul 21, 2008
Posty: 28

PostWysłany: Pią Sie 15, 2008 17:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odpięcie samej kostki pewnie nic nie da. Nie po to jest immobilizer aby tak łatwo się go dezaktywowało. Zobacz może jest jakieś logo na pudełku od immo. Potem spróbuj na www.elektroda.pl

Robert
_________________
Wini 3.8 '96 benzyna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Krychu1974
*
*


Dołączył: Aug 13, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Pią Sie 15, 2008 18:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć Robert,

rozmawiałem z fachowcami z serwisu którzy tewierdzą że to wcale nie musi byc problem z immo, zdarzają się problemy z kluczykami albo z instalacja elektryczną. Tak czy siak muszę odstawić auto do serwisu na jakieś 3 dni i będa kopać. Moduł immo kosztuje ok 450 pln + koszt programowania jakieś 150-200 więc nie ma sie co zastanawiać tylko odstawić i niech szukają. Na razie chodzi tylko co jakiś czas jak się zawiesi to ściagam klemy czekam 10-15 min i znowu chodzi.
Tak to jest jak auto ma 3 komputery i bajery.

Dzięki za pomoc i Pozdrawiam,

Krychu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Sie 16, 2008 6:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problem z kluczykiem Confused ,przeciez w nim masz zaszyty chip wspolpracujacy z immo.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zielony59
*
*


Dołączył: Sep 14, 2008
Posty: 25

PostWysłany: Nie Wrz 14, 2008 19:36    Temat postu: Pomocy Odpowiedz z cytatem

Krychu1974 czy uaunełeś problem, jeżeli tak jaka była przyczyna? Ja mam to samo i nikt nie wie co jest grane. VOYAG 3,3l, automat, nie gazowany -stoi na warsztacie rozebrany i uziemniony. Napisz, bede wdzieczny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zielony59
*
*


Dołączył: Sep 14, 2008
Posty: 25

PostWysłany: Pon Wrz 15, 2008 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krychu1974 -jeszcze raz dzieki za emaila z wlasciwa podpowiedzia. Dzisiaj śmigałem bez problemu Voykiem, i mam nadzieje ze problem został rozwiązany. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Wrz 16, 2008 6:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moglibyście napisać dla potomnych co było przyczyną awarii.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Krychu1974
*
*


Dołączył: Aug 13, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Pon Paź 06, 2008 15:04    Temat postu: Rozwiązanie problemu !!!!!!!!!! Odpowiedz z cytatem

Czołem,

przepraszam że dopiero teraz odpisuję ale prowadziłem wojnę z telekompromitacją którą zreszta przegrałem ale to inna sprawa.

Przyczyna awarii opisanej powyżej był wadliwy układ scalony na płytce drukowanej zegarów. a dokładniej jeden z 4 przegżewał się co powodowało zawieszanie systemu. Na początku nie wierzyłem ale spece z Gdyni ktorzy zjedli zeby na amerykanach powiedzieli że Voyki z tego rocznika maja to co w 5 piatym aucie. Wymiana tego układu miała kosztować 500 pln (ok. 1,5 godz.) roboty ale że znam się na kompach postanowiłem troche inaczej rozwiązać problem i przykleiłem radiatorki na w/w układy (radiatorki do chłodzenia kart graficznych) ważne żeby były niskie. Od tamtego momentu wszystko śmiga bez problemu. Jeden z kolegów ktory do mnie dzwonił rozwiązał ten problem wstawiając zegary od starszego modelu i też zadziałało.

Pozdroawiam i życzę powodzenia

Krychu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zielony59
*
*


Dołączył: Sep 14, 2008
Posty: 25

PostWysłany: Pon Paź 06, 2008 20:04    Temat postu: To Prawda Odpowiedz z cytatem

Po otrzymaniu emaila od Krycha1974 -wymieniłem tablice zegarów -/kupiłem ja za 100 zł z rozebranego Voyka/ i od tej pory jeżdże bez problemów.
Voyager 3,3l rok 1998, automat, niezagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Paź 23, 2008 15:55    Temat postu: Re: Rozwiązanie problemu !!!!!!!!!! Odpowiedz z cytatem

Krychu1974 napisał:
Czołem,

przepraszam że dopiero teraz odpisuję ale prowadziłem wojnę z telekompromitacją którą zreszta przegrałem ale to inna sprawa.

Przyczyna awarii opisanej powyżej był wadliwy układ scalony na płytce drukowanej zegarów. a dokładniej jeden z 4 przegżewał się co powodowało zawieszanie systemu. Na początku nie wierzyłem ale spece z Gdyni ktorzy zjedli zeby na amerykanach powiedzieli że Voyki z tego rocznika maja to co w 5 piatym aucie. Wymiana tego układu miała kosztować 500 pln (ok. 1,5 godz.) roboty ale że znam się na kompach postanowiłem troche inaczej rozwiązać problem i przykleiłem radiatorki na w/w układy (radiatorki do chłodzenia kart graficznych) ważne żeby były niskie. Od tamtego momentu wszystko śmiga bez problemu. Jeden z kolegów ktory do mnie dzwonił rozwiązał ten problem wstawiając zegary od starszego modelu i też zadziałało.

Pozdroawiam i życzę powodzenia

Krychu


Nie znam problemu i nazewnictwa Wink /kumam tylko słowo "zegary"/
ale sposób załatwienia problemu bardzo mi się spodobał Cool Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
airwolf
*
*


Dołączył: Oct 22, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Sob Sie 01, 2009 23:57    Temat postu: Re: Rozwiązanie problemu !!!!!!!!!! Odpowiedz z cytatem

Krychu1974 napisał:
spece z Gdyni ktorzy zjedli zeby na amerykanach


gdzie Ci spece urzędują?
czy robią też skrzynki automatyczne?

jeżeli jesteś z Gdyni, to może znasz firmę potrafiącą diagnozować skrzynie automatyczne?
_________________
VISION 3,5 '95 mit gasssss ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group