www.asu.pl :: Zobacz temat - atx tempo-ratunku
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

atx tempo-ratunku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Wrz 14, 2004 17:58    Temat postu: atx tempo-ratunku Odpowiedz z cytatem

ford tempo 2,3l '88 100 tys.mil skrzynia atx.jadac do pracy rano wszytko dzialao super(jak i przez ostatnie lata)wieczorem po odpaleniu auta po wlaczeniu [D] silnik zgasl.powtorka-wyswietlilo sie na sekunde "sprawdz silnik" przy jednoczesnym mocnym szarpnieciu autem-silnik pracowal.odpalilem raz jeszcze i [D] wchodzilo z szarpaniem.pojechalem-wszystko szlo super.po 20 km sprawdzilem na cieplo-poziom oleju ok, [D] wchodzi miekko.boje sie ,ze to zpowiedz jakiejs awarii.dodam,ze auto stalo w poziomie kiedy poodpaleniu szarpalo[D].jesli ktos cos wie to pizzzzzzzzzz 601810050 lub gg 178500 albo esdarek@interia.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Wrz 16, 2004 20:18    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Hmmmm. Trudno powiedziec. Moze hamulec w skrzyni juz sie konczy .....
A moze po odpaleniu cos sie z obrotamni stalo i mial za wysokie ...... ( przez to zapalil sie Check. Jesli nie byl odlaczany akumulator to kod ktory spowodowal zapalenie sie Check'a powinien byc w pamieci. A moze plyta sie przyciera .... Hmmmm Confused . Jest wiele mozliwosci. Jesli bedzie sie to powtarzac trzeba do serwisu bo szkoda poduszek skrzyni i silnika ( beda dodatkowe koszta pozniej ). Jak bedzie sie to powtarzac to opisz cos wiecej ( moze cos poradzimy ). Czy na wstecznym jest to samo ?? Spradz poduszke tylnia czy nie jest wywalona ( jak jest to tez bedzie szrpniecie z puknieciem Very Happy ).

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2004 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiecej sie nie powtorzylo(na szczescie ,do tej pory)niemniej fakt-przy mocnym dodaniu gazu lub czasem jak silnik pracuje na wyzszych obrotach i wejdzie [D] jest taki stuk metaliczny:( czy taka poduszka jest droga i czy musi ja monowac spejalistyczny warsztat?(jetem z katowic i nie znam tu takiego)
pozdrawiam i dzieki za odpowiedz!!!
darek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2004 21:41    Temat postu: poduszka Odpowiedz z cytatem

Jesli to poduszka tylnia to po wrzuceniu "D" i szybkim dodaniu gazu bedzie slychac pukniecie. Poduszke nie trzeba wymieniac w specjalistycznym warsztacie. Wystarczy kanal lub podnosnik, lewarek do podtrzymania silnika bez poduszki i kilka kluczy. Cene poduszki obecnie nie znam, ale mysle ze nie bedzie problemu z jej dostaniem jak i z jej kosztem (mozna tez poszukac uzywanej). Sprawdz czy jest to walniecie. Pamietaj ze szybko musisz dodac gaz po przelaczeniu na D. Napisz jak sprawdzisz. Mialem ja u siebie w TEMPO zanim zalozylem manual ale jest tez wywalona. Nie musisz sie spieszyc z jej wymiana (na spokojnie mozna poszukac drugiej). Nic sie nie stanie poza pukaniem.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Wrz 20, 2004 13:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe jak zwykle asu ma racje:) to nie skrzynia tylko obroty!!!przyjrzalem sie temu uwaznie.dzieje sie tak:czasem pzy odpaleniu autko wchodzi na dziwnie wysokie obroty(powyzej 2tys.) i powoli schodzi w dol-wtedy samo przelacza sie na lpg.ale dzieje sie to dopiero od pierwszego mojego postu na ten temat.jak poczekam lub go przegazuje troche to [D] wchodzi juz miekko.w takim razie problem tkwi w silniku?jesli tak to co sprawdzic?zaznaczam,ze poza tym auto jezdzi super:)dlaczego nie masz jakiegos oddzialu w katowicach?mam pare rzeczy do zrobienia a tu nikogo kto jest w temacie nie znam....Sad
pozdrawiam!
darek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Wrz 20, 2004 13:49    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Hehehe Very Happy . Dobrze ze to nie skrzynia. Niestety jestesmy za mala i za biedna firma zeby otwierac oddzialy w Polsce ( NARAZIE Wink ). Co do obrotow to pewnie regulator siedzi. Takie male srebne urzadzonko przykrecone do kolektora ssacego. Dochodzi do niego jedna kostka. On odpowiada za sterowanie obrotami i najczescij sie psuje ( szczegolnie gdy jest gaz ).

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Wrz 20, 2004 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co wiec zrobic z tym regulatorem-wymienic,naprawiac czy olac?jaka jest cena takiego i czy moze wystarczy wyjac i przemyc?Smile
pozdrawiam!
darek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Wrz 20, 2004 18:24    Temat postu: regulator Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Napewno najlepiej wymienic. Ale narazie poki to jest tylko w momencie odpalenia to bym to olal ( pod warunkiem, ze silnik pracuje normalnie ). W pozniejszym czasie jak sie trafi to mozna to wymienic. Moze to byc rowniez cos innego ale w Tempo jak "swiruja" obroty to przewazie uszkodzony jest regulator lub podcisnienia ( ale jak sa podcisnienia to caly czas obroty faluja ). Cena uzywanego regulatora to jak dobrze pamietam to 150 zl ( nie jestem pewien ). Nowy nie mam pojecia bo nigdy nie zamawialem.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group