www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager 98r. 2,0 SOHC zwariwały obroty
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager 98r. 2,0 SOHC zwariwały obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Wto Sie 12, 2008 22:18    Temat postu: Voyager 98r. 2,0 SOHC zwariwały obroty Odpowiedz z cytatem

Same skaczą obroty silnika jak im się podoba 500/ 1000/ 2000 / 1200 itd nawet nie ruszam pedałem gazu. strzały w rurę i gaśnie.

Wykręciłem ten niby gaźnik z przepustnicą , wymyłem to do czysta , wykręciłem i wymyłem zasyfiały (chyba silnik krokowy) cos takiego z grubym szpicem jakiś elektrozawór nad przepustnicą.
Chciałem odkręcić jeszcze bo był dostęp chyba do czujnika przepustnicy ale jedna śruba nie puszcza i tak zostawiłem.
Po złożeniu około 3 km przejechałem i zaczęło się to samo ledwo skokami dotarłem do domu i nie chce odpalać a gdy odpali to same wariują obroty.
Tak samo na benzynie i gazie , pompka paliwa pompuje bo ją słychać.
Proszę o pomoc , czy to to czego nie mogłem odkręcić czy może inny czujnik i gdzie go szukać ?
_________________
Andrzej Voyager 98r. 2,0 16V SOHC gaz BRC saqent 24
GG 8179044
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 8:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czujnik położenia wału ,powinien byc na skrzyni
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziś sprawdziłem miernikiem TPS czujnik położenia przepustnice jest ok
parametry napięcia zmienia 0,6-4,5.
Wyczyściłem map sensor - odpaliłem chodzi do czasu nagrzania ,potem zaczynają skakać obroty strzały w rure i gaśnie.
Odpala jak wystygnie i tak w kółko.
Brat iskry lub sporadycznie jak sie nagrzeje .
Sprawdziłem świece zmiejszyłem przerwe bo były mokre. Przewody i świece 3 miesiące .
Wyjąłem cewke zmierzyłem w normie
CO może powodować zanik iskry po nagrzaniu ? RADŹCIE PREOSZĘ !!
_________________
Andrzej Voyager 98r. 2,0 16V SOHC gaz BRC saqent 24
GG 8179044
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Sie 14, 2008 8:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czujnik położenia wału sprawdzałeś?
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Czw Sie 14, 2008 15:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zamierzam go wyjąć dziś i sprawdzić , ale niewiem jak bo niemam drugiego.
Czy można sprawdzić go miernikiem i jego wyyczkę ?
_________________
Andrzej Voyager 98r. 2,0 16V SOHC gaz BRC saqent 24
GG 8179044
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Pon Sie 18, 2008 10:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyjąłem czujnik wału , wyczyściłem go i sprawdziłem jak radził mechanik - (po włączeniu stacyjki powinien lekko przyciągać metal).
Przyciągał - więc go włożyłem. przy okazji popodpinałem inne wtyczki od silnika i podłączyłem je spowrotem, podwiązałem na nowo wiązki kabli bo 3 lata temu gazownicy wpinali się do nich z gazem i niektóre przylegały do silnika.
Załamany że nic nie znalazłem zapaliłem auto, ale o dziwo po nagrzaniu się nic się nie dzieje obroty równe i nie gaśnie.
Przejechałem 150 km i wszystko super - tylko nie wiem jak długo bo nie znalazłem przyczyny.
Czy mógł być to zawieszający się immobilizer bo tak telefonicznie sugerowano mi kilka dni wcześniej w Chryslerze we Wrocławiu do którego miałem na lawecie zawieść auto do naprawy?
_________________
Andrzej Voyager 98r. 2,0 16V SOHC gaz BRC saqent 24
GG 8179044
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group