www.asu.pl :: Zobacz temat - Wystrzelila swieca...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wystrzelila swieca...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Sro Lip 23, 2008 20:33    Temat postu: Wystrzelila swieca... Odpowiedz z cytatem

Na pierwszym cylindrze-nie mam pojecia dla czego bo wszystkie pozostale byly mocno dokrecone Evil or Very Mad No ale coz ma ktos jakis patent na naprawe bez zdejmowania glowicy???zaznaczam ze teraz juz nie ma gwintu i swieca wpada sobie luzem.P O M O C Y Exclamation
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lip 23, 2008 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest patent. kazdy dobry mechanik powinien ci to zrobic. w prostych slowach:gwintuje sie o rozmiar wyzej i...wprowadza sie specjalna sprezyne pomiedzy gwint a swiece. sprezyna ta udaje gwint wlasciwy.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 5:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
jest patent. kazdy dobry mechanik powinien ci to zrobic. w prostych slowach:gwintuje sie o rozmiar wyzej i...wprowadza sie specjalna sprezyne pomiedzy gwint a swiece. sprezyna ta udaje gwint wlasciwy.


Albo rozwierca się jeszcze bardziej i wstawia tuleję mosiężną...
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 5:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>jest patent. kazdy dobry mechanik powinien ci to zrobic.

to patent Helicoil..z tym ze nie kazdy mechanik to zrobi ;/ no i nie wiem jak to wyglada w przypadku otworu przelotowego swiecy - sprezynka Helicoil ma "na dole gwintu" zabek do wkrecania ktory pozniej zostaje...znowu bez zabka niby da sie wkrecic ale nie bedzie to tak pewne.. no chyba ze mechanik ma jakis inny patent do wkrecenia?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nigdy tego nie praktykowałem,ale weryfikowałem koszt naprawy rover kilka miesięcy po wstawieniu tulejki - cylindry miał do wymiany takich rys na gładzi to jeszcze nie widziałem Shocked trzeba trafić na kogoś co dobrze tą robotę wykonuje bo inaczej efekty będą tragiczne dla portfela,skrawki materiału trzeba dobrze usunąć z komory spalania Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 16:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki za podpowiedzi.Dzisiaj bylem w warsztacie i zrobili to metoda pisywana przez benchiego.Koszt w sumie niewielki tulejka mosiezna 32zl robocizna 80zl. wiec bez tragedii.Jeszczeraz dzieki.
P.S. Mam nadzieje ze nie powpadalo zbyt duzo opilkow Confused
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Opiłki są aluminiowe więc szybko się wypalą.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MKramer
*
*


Dołączył: Jun 26, 2008
Posty: 45
Skąd: Wieliszew

PostWysłany: Pią Lip 25, 2008 7:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żadne opiłki nie powinny wpaść do środka. Jest na to sposób. Ustawia się wał silnika tak, aby zawór ssący rozwiercanego cylindra był otarty, a do kolektora dolotowego podłącza się kompresor. Ciśnienie powietrza skutecznie wydmuchuje wszelkie opiłki na zewnątrz silnika.

pozdrawiam

Mariusz Kram
_________________
******************************************
Mariusz Kram Wieliszew 
Chrysler Grand Voyager 3.8 Limited '08
Toyota PRIUS '07
Polski Fiat 125p 1300 '70
******************************************
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group