www.asu.pl :: Zobacz temat - Uszczelka pod glowica??????:(
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uszczelka pod glowica??????:(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 15:37    Temat postu: Uszczelka pod glowica??????:( Odpowiedz z cytatem

Wiem ze to nie amerykanski samochod ale coz - w Calibrze mojej zony mam dziwny objaw-twarde weze na goracym silniku i to w sumie jedyny objaw-nie grzeje sie-wentylator chlodnicy jak sie zalacza to temperatura spada co prawda wlacza sie dosyc czesto.Nie ma zadnych objawow typu-maz pod korkiem oleju,ani pod korkiem zborniczka wyrownawczego,olej ok,plyn tez. Nie wiem dlaczego tak twardnieja weze-korek chlodnicy nowy.Co myslicie padla uszczelka? Confused
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 18:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zazwyczaj taki jest objaw jak pada uszczelka. Jak masz zbiornik wyrównawczy to powinny tam sobie bąbelki powietrza latać, oczywiście jak silnik działa.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 19:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To zalezy w ktorym miejscu padla uszczelka,bo jak miedzy kanalem olejowym a chlodzacym to raczej tluste plamy w plynie.
Jak naciskasz waz to dziala przelew do zbiorniczka poprzez zawor nadmiarowy w korku?
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 19:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak przewody są jeszcze w stanie giętkości pozwolę sobie tak nazwać,to na wolnych obrotach powinieneś je zacisnąc i trzymać ,podczas gdy zwiększysz obroty i czujesz jak przewód pęcznieje to w/w post Tomaja ,pojeżdzisz małżonka troszkę i objawy na pewno zauważysz Crying or Very sad
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź czy podczas pracy działa ogrzewanie.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 23:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie, Opel jak na Opla przystalo ma zawsze wszystko inaczej niz w normalnym samochodzie. W oplu, a przynajmniej w tych straszych modelach, jest zastosowany cisnieniowy uklad chlodzenia. Plyn w ukladzie jest pod odpowiednim cisnieniem, dlatego, znowu inaczej niz w innych samochodach, normalna temp. pracy silnika Opla to ok. 100 stopni. Czerwone pole na wskazniku i temp. wrzenia plynu pod tymrze cisnieniem to ok. 110-115 stopni. Wiec weze musza byc twarde, poniewaz jest w nich cisnienie. Nic zlego sie nie dzieje, spokojnie mozesz jezdzic.

Acha, i nie polecam odkrecania korka chlodnicy w oplu, zb56rn5cz2a zreszta tez, podczas normalnej pracy silnika w jego normalnej temp.
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 23:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

torped napisał:
Acha, i nie polecam odkrecania korka chlodnicy w oplu, zb56rn5cz2a zreszta tez, podczas normalnej pracy silnika w jego normalnej temp.


No tego to sie nie robi w żadnym samochodzie, chyba że ktoś lubi szpitale.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Lip 23, 2008 7:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Panowie, Opel jak na Opla przystalo ma zawsze wszystko inaczej niz w >normalnym samochodzie.

nie tylko opel tak ma Smile cisnieniowe uklady ze wzgledu na wyzsza temperature pracy sa bardziej wydajen i ekonomiczne...silnik spalinowy to silnik cieplny itd,itp..nie bede sie rozwodzil Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lip 23, 2008 8:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaj, nie przesadzaj. Jak w normalnym samochodzie odkrecisz podczas pracy korek zbiorniczka wyrownawczego, to nic sie nie stanie. Chlodnice tez mozna spokojnie odkrecic, jesli samochod sie nie "zagotowal". A w Oplu? Odkrecisz korek zbiorniczka i...... plastyka twarzy gotowa Confused
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sro Lip 23, 2008 14:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

torped napisał:
Tomaj, nie przesadzaj. Jak w normalnym samochodzie odkrecisz podczas pracy korek zbiorniczka wyrownawczego, to nic sie nie stanie. Chlodnice tez mozna spokojnie odkrecic, jesli samochod sie nie "zagotowal". A w Oplu? Odkrecisz korek zbiorniczka i...... plastyka twarzy gotowa Confused


A może sprawdzisz na swoim voyku Smile
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Sro Lip 23, 2008 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety uszczelka-bylem na sprawdzeniu-spaliny w ukladzie chlodzenia Crying or Very sad
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Nie Lip 27, 2008 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdy ja miałem takie objawy (tzn spaliny w układzie chłodzenia) to skończyło się REMONTEM SILNIKA I GłOWICY Sad
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group