www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager 99r - ALARM SET - problem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager 99r - ALARM SET - problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
flores
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Cze 03, 2008 7:32    Temat postu: Voyager 99r - ALARM SET - problem Odpowiedz z cytatem

Witam,
Ostatnio po raz drugi zostałem zaskoczony przez swojego Voyka 1999r 3,3l automat, przykrym zachowaniem.

Otwieram samochód z pilota, wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam w pierwszą pozycję po czym czekam aż zgaśnie lampka AlarmSet(zawsze tak robię). Lampka zgasła na sekundę po czym znowu się zaświeciła(zazwyczaj już sie nie swieci) i usłyszałem parę krótkich dźwięków pipipi (tych tez nie ma zwykle) odpaliłem auto. Silnik zaskoczył po czym ładnie zgasł. Po paru razach już nawet nie chciał rozrusznik zakręcić.
Dodatkowo zauważyłem, że nie świeci się podświetlenie biegów, oraz poziom paliwa ani wogóle nic w obrembie wskaźników.

Rozpiołem klemę, poczekałem trochę ok1h i po założeniu odpalił bez problemu.

Nie wiem co z tym zrobić ponieważ czasami jezdzi samochodem żona a ona niestety klemy nie ściągnie.

Bardzo proszę o radę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Cze 03, 2008 9:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja ten temat już przerabiałem.Musisz rozkręcić licznik i dostać się do płyty licznika bo prawdopodobnie masz zimne luty.Będzie ci potrzebna porządna lupa najlepiej zakładana na głowę abyś mógł spokojnie poprawić luty na pinach.



Popraw wszystkie luty na dwóch kostkach abyś mógł wykluczyć tą płytkę.Zastanawiam się czy wiesz jak wyglądają zimne luty ewentualnie poproś elektronika to ci to naprawi. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
flores
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Cze 03, 2008 18:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w życiu bym nie pomyslał, ze taka może być przyczyna, no ale jeśli TObie to pomoglo to i ja tak zrobie...

nie wiem tylko czy miałeś takie same objawy tzn. raz nie działa a potem sto razy działa...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Cze 04, 2008 9:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Immobilajzera nie mam.Jak naprawisz płytę to jedno wykluczysz to będziemy dalej szukać.Ale objawy miałem identyczne.Znalazłem to całkiem przypadkiem gdy mi zagasło podświetlenie uderzyłem w licznik i się oświeciło
no to już byłem w domu.Na zdjęciu był zimny lut z jeden z pinów tylko nie pamiętam czy z lewej jak wskazuje śrubo wkręt czy z prawej.Niedawno rozbierałem komputer komfortu i przy przeglądaniu także natknąłem się na niepewne luty pinów na płycie.To chyba przypadłość tych samochodów. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
flores
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lip 03, 2008 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i stało się.
Jezdzilem, jezdziłem aż do dzisiaj. Wszystko bylo ok. A tu rano znowu ALARM SET i auto martwe.

No to myślę sobie, pisał mi "sato" o zimnych lutach. Przyznam sie wszystko działalo to nie szukalem dziury w calym.
No ale teraz jest okazja. To stuknąłem ręką w liczniki. I co? I się zaświeciły.
Wszystko zadziałało i ALARMm SET sie wylaczyl.

Jutro jade do elektryka coby wyciagnąć licznik i polutować conieco.
Ciekawe czy jakbym kupil licznik od innego to czy by bylo ok?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pią Lip 04, 2008 6:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakbys kupil inny licznik to mozesz tez kupic z lutami zimnymi (nawet przy takim upale sa zimne? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy )
lepiej pogrzeb przy swoim liczniku zawsze wiesz co masz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pią Lip 04, 2008 7:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można pozbierać dużo takich zimnych lutów i klimy nie trzeba Very Happy
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
flores
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lip 04, 2008 12:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZROBIONE


Po rozkręceniu licznika w miejscu podanym przez SATO elektronik znalazł zimny lut. Był to pierwszy pin odpowiedzialny za masę w kostce łączącej liczniki z "autem".

Stąd te problemy.


Dziekuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
heciu
*
*


Dołączył: May 05, 2006
Posty: 115
Skąd: Szczecin - Radziszewo

PostWysłany: Pią Lip 04, 2008 19:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam w moim miałem tak samo odłanczałem kleme i motor startował było to wczesną wiosną i elektryk powiedział że to od wilgoci po jakimś czasie mineło i narazie jest ok. ale przy pierwszej awari wiem gdzie przywalić a naztępnie rozbieram licznik Idea
_________________

Voyagier 97 rok 2,0 l benzyna. Super maszyna!!!Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Kwi 22, 2013 9:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oryginalnym skanerem można wyłączyć funkcję alarm set i problem z głowy z lutami
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qbic2
*
*


Dołączył: Aug 29, 2011
Posty: 14
Skąd: Tczew

PostWysłany: Nie Lip 14, 2013 16:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na forum elektrody ktoś napisał, żeby sprawdzić kabel masowy sterowania dmuchawami w panelu pod radiem. U mnie właśnie to było przyczyną wariacji Alarm Set- zrobiłem wszystko, co tylko sugerowano na forum i było kiepsko Sad Panel radio-dmuchawy były ostatnią rzeczą do sprawdzenia, jakoś w tę usterkę nie wierzyłem, a tu proszę- działa! Pozdrawiam!
_________________
Chrysler Voyager II 3.8 AWD 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group