www.asu.pl :: Zobacz temat - Ponownie zbieznosc !!! Jak ugrysc tylne zawieszenie :)
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ponownie zbieznosc !!! Jak ugrysc tylne zawieszenie :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
aguncia1
*
*


Dołączył: Nov 20, 2007
Posty: 84
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Maj 06, 2008 18:13    Temat postu: Ponownie zbieznosc !!! Jak ugrysc tylne zawieszenie :) Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem ponieważ zbieżność w moi dodge była już ustawiana 4 krotnie i dalej ściąga autko w lewo i tnie mi lewa oponę na wewnętrznej stronie. Autko już było u paru magików lepszych i gorszych ( mechaników od zbierznosci ) i za każdym razem kasują 80 zl i mówią ze będzie dobrze a nie jest wszyscy regulują tylko przód autka a nikt nie próbował nigdy tylu wiec dzisiaj najpierw ja a później zona położyliśmy sie pod autko aby sprawdzić co moze byc nie tak i nagle zauważyliśmy cos dziwnego a mianowicie na mocowaniach tylnego resora ( te ktore sa przykręcane do podwozia i mocuje sie do nich resor ) sa dziury na przelot cos takiego jak dziury serwisowe w ktore wkłada sie jakis czpien i ustawia geometrie , czyli niby nieregulowana a jednak , wiec sprawdziłem i mam tak z prawej strony sa idealnie na tych punktach kontrolnych i z przodu i z tylu resora a po lewej stronie czyli w ta ktora sciaga tylna jest oki a przednia nie trafia wogole tylko tak w polowie co myślicie moze to jest problem .

Juz wole sam popróbować niz wydać następną stówkę Sad , Autko jest bezwypadkowe cale zawieszenie z przodu sprawdzane bylo chyba z 20 razy i mierzone miarkami itp wszystko oki a ten tyl mnie niepokoi i nie wiem co robic bardzo prosze o pomoc co mozna zrobic z tym nieszczęsnym zawieszeniem albo gdzie sie udać we Wrocławiu albo okolicy aby mi to sprawdzili lub ustawili


Dodge Caravan 2003 3.3 benzyna

Aga i Rafal a za 5 miesiecy bedzie Judytka Smile
_________________
Dodge Caravan 2004
3.3 B + gaz Zenit
Opel Astra 2008 1,6 B
Wumag Wt260 4,5l T D
Parę zabawek RC Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Wto Maj 06, 2008 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak !!? czy jesteście pewni że autko jest bezwypadkowe ?? - bo ja miałem tak kiedyś u siebie w vw caraweli że : miał kiedyś lekki zjazd do rowu ,oparł się tylnym prawym kołem i lekko coś się w podłodze skrzywiło i też mi darł (lekko) prawą tylną oponę - co zrobiłem;pojechałem do dobrego fachowca od zbieżności i on to stwierdził że tylny wahacz jest nie tak jak ma być i nawet wyrysował na kartce z parametrami jak ma być ustawiony,dał adres na blacharza,który to miał naciągnąć tak jak trzeba,ale ja nie pojechałem bo zużycie opony nie było aż tak duże ,a koła sobie przekładałem,ale do rzeczy - Wy macie z tyłu resory,więc sprawdź czy tzw."herc bolec" jest na swoim miejscu w belce bo jak będzie zerwany to most tylny się przesunie i oponę będzie darło - a tak swoją droga to "dupy" a nie fachowcy są że nie umią stwierdzić co z tym jest! - a jak on zakłada lasery i miarki na tylne koła?? - przecież to zaraz wyjdzie że coś jest krzywe z tyłu!! - ciekawe jak oni tą zbieżność sprawdzają ??? względem czego ??? "słońca" !!!??? Laughing przecież muszą mieć odnośnik do tylnych kół!! - polecam mojego fachowca!! - ale niestety w Katowicach!!(a o tych otworach co piszesz to chyba nie są one do regulacji) - no ale mogę sie mylić bo nie znam dodga - mam "winiego"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat: "...że tak powiem" a u Rafała w ASU byłeś?.Z tego co czytam na naszym Very Happy forum to oni są magikami od naszych aut.Ja na przełomie maja/czerwca wybieram się do nich na wymianę oleju w ASB, silniku i jakichś mały przeglądzik.Muszę tylko uzgodnić termin, a będę pomykał do nich aż ze Słupska.
Wolę moje autko odstawić do fachowców, a nie do "fachowców"Pewnie będzie taniej raz pojechać do wrocka, niżeli ...siątki razy do "fachowców tuż obok w garażu" Smile Smile Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Maj 17, 2008 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam podobny problem że samochód lekko sciaga w lewo z tym że nie tnie opon. Byłem w listopadzie u Rafała i walczył z tym tematem. Wymienił tuleje przednich wahaczy, końcówki drążków, dwa razy ustawiali zbieżność a samochód jak sciągał tak dalej ściąga tak więc jego magia w moim Villim nie pomogła.
Mnie też zastanawia tylnie zawieszenie ale bardziej tuleje które mocuja resory do uchwytów czy czasem one nie dają ciała.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 22:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przedewszystkim fachoweic to muszi sprawdzic wszystkie 4 kola na kompie z wprowadzeniem danych samochodu !!! u mnie wyszlo wtedy ze tylne prawe jest minimalnie ponad norme ale niestety nie da sie nic z tym zrobic jesli sie nie ma specjalnych podkladek ( widzialem takie ale do innego samochodu - okrągła duża i o różnej grubości po przekątnej ) ktore sa drogie bo sprzedaja w komplecie kolka sztuk o różnych grubościach i podklada je sie pod zdieta piaste - odpowiednio obracajac nią ustawia sie zbieznosc tylnego kola - wszystko to jesli jest mala korekta ale jesli wieksza tak jak u kolegi to wymiana belki - najczestrza przyczyna po nawet lekkim uderzeniu w kolo z boku ( niestety ) - u mnie bylo jeszcze pochylone przednie kolo ale to sam wyprowadzilem a tyl zostal teraz jesli pilnuje cisnienia w kolach i po zmianie opon na pozadne firmowe pirelli to mam spokoj ze sciaganiem a przed to bylo kiepsko
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group