www.asu.pl :: Zobacz temat - Reklamacja opon w oponytanio.pl czyli Delticom AG
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Reklamacja opon w oponytanio.pl czyli Delticom AG

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Wto Maj 20, 2008 19:28    Temat postu: Reklamacja opon w oponytanio.pl czyli Delticom AG Odpowiedz z cytatem

Umieszczam tutaj, bo tu jest najwięcej wątków o oponach i zapytań gdzie co i jak kupić.

Jak już wszyscy wiedzą kupiłem w zeszłym roku chińskie zimówki Goodride SW602. Ponieważ do jakiejś prędkośći opony zachowywały się dobrze, a później wprowadzały auto w silne drgania, oddałem je na reklamacje.

Przedstawię w skrócie co to jest oponytanio.pl.

Delticom AG
Brühlstr. 11
30169 Hannover
Deutschland
Telefon : 0 616 417 364(pon - piatek 07:00 - 22:00.)
Fax: 0049 89 20 80 80 837

Jak widać firma całkowicie niemiecka i z Niemiec idą opony do Polski.

W polskim oddziale pracują:
dwie osoby o tym samym nazwisku
i jedna o innym

W sumienic przerażającego, jest dużo rodzinnych firm na rynku. Nieco gorzej jest jednak z obiegiem informacji pomiędzy tymi osobami. Zdarza się, że jedno drugiemu nic nie przekaże Very Happy

Opony kupiłem 19-11-2007. Dotarły do mnie po ok. 7 dniach. Dokładnie tak jak było podane na stronie. Wszystko fajnie, tylko dotarł nie ten rozmiar. Na drugi dzień odebrał je kurier i zabrał do reklamacji. Po kolejnych kilku dniach miałem właściwe na miejscu. Jedyne co wyróżniało te opony od innych z euro to napis, made in china i niezbyt wysoki bieżnik - 8mm. Zaraz po zakupie dokonałem pomiaru suwmiarką wszystkich czterech opon.

Po przejechaniu kilku tys. km i kilkukrotnym wyważaniu, puściły mi nerwy, bo jak się okazało, zimy nie było i prędkości przelotowe były większe.

18 marca 2008 wysłąłem list z reklamacją:

Witam.

W załączniku wypełniony formularz.
Data zakupu opon 19-11-2007, numer faktury xxxxxx

Jeszcze raz opis wady:
opon nie daje się wyważyć, powyżej 120km/h wpadają w bardzo silne wibracje, które przenoszą się na samochód. Nie wiem czy wada dotyczy jednej czy wszystkich opon, rotowanie i 5 krotne wyważanie nie przynosiło poprawy.
Fenomenem jest praktycznie brak widocznego zużycia, po 5000km Smile Pomiaru głebokości dokonałem w tym samym miejscu co przed założeniem opon .

19 marca 2008 dostałem:

Dzien dobry Panu.

Dziekujemy za przeslanie farmularza reklamacyjnego.
Pieniadze moga byc Panu zwrocone jeszcze przed rozpatrzeniem
reklamacji jednak po odholowaniu od Pana opon do magazynu.
W tym celu prosimy o przeslanie swoich danych bankowych tj. numeru IBAN i SWIFT.

W przypadku dalszych pytan pozostajemy do dyspozycji.
Z powazaniem,

Pan Imię Nazwisko
Team Delticom AG
Brühlstr. 11, 30169 Hannover
Telefon:+48(0)616-417364
Fax::+48(0)52-3875047
Rejestr: Hannover HRB 58026
NIP: PL 5262814812


Zgodnie z kilkurotnie przeprowadzonymi rozmowami tel. z delticom, moja reklamacja miała być tak zrealizowana:

- odesłanie opon
- zwrot gotówki na konto po dotarciu opon do magazynu lub dosłanie nowych identycznych opony
- w przypadku wykrycia wady przez producenta, reklamacja zostaje zamknięta
- w przypadku gdy producent podważy zasadność reklamacji, oddaję kase lub zwracam opony, ponosząc koszty wysyłki i otrzymuje swoje.

Dziwi mnie sama forma rozpatrywania reklmacji i jej czas aż 2 miesiące.

W sumie nie pisałbym tego posta gdyby nie małe ale...

20 maj 2008 napisałem do delticom.:

Witam.

Minęły dwa miesiące a moja reklamacja jest w niewiadomym stanie. Nie mam pięniędzy ani opon. Co się stało, gdzie te Wasze obiecane terminy realizacji ?


i otrzymałem 21 maja 2008:

Dzien dobry Panu.

Informuje, ze o wynikach reklamacji
zostanie Pan poinformowany e-mailem
po jej rozpatrzeniu.
Natomiast przelew zwrotny kwoty 750,80zl.
zodtal przygotowany w dniu dzisiejszym
i zostanie nadany zgodnie z przekazanymi nam
wczesniej danymi bankowymi.

Z powazaniem.

Pan Imie Nazwisko
Delticom AG


Jaki z tego wniosek? Wyciągnijcie sami. Pięniędzy na koncie nie mam i jak dostanę to napiszę kiedy wpłynęły. Opony mają 24 miesiące gwarancji.

Troszkę korespondencji wyjaśniającej i niec zmieniającej to co można usłyszeć telefonicznie.

Sent: Friday, March 07, 2008 9:05 AM
Subject: Odpowiedz

Dzien dobry Panu.

Dziekujemy za zainteresowanie naszym sklepem.

Informujemy, ze na zakupione u nas opony udzielamy
2-letniej gwarancji liczonej od dnia dostarczenia opon do klienta.
Reklamacje mozna zglaszac e-mailem lub telefonicznie
podajac ilosc i powod zareklamowanych opon, oraz czy
klient chce wymiany zareklamowanej opony/opon na nowe
czy tez zwrotu ich rownowartosci.
Zareklamowane opony sa odbierane od klienta na nasze
zlecenie przez firme kurierska i przesylane do producenta
w celu rozpatrzenia reklamacji przez rzeczoznawce.
W przypadku pozytywnego jej rozpatrzenia pieniadze sa zwracane.
Jezeli klient chce wymiany opon na dobre, natychmiast po zgloszeniu
reklamacji robione jest nowe zamowienie i opony sa dostarczane
do klienta.W obu przypadkach wysylamy do wypelnienia formularz
reklamacyjny, ktory nalezy odeslac e-mailem lub faxem.
Uwaga:
Jezeli reklamacja zostanie odrzucona przez producenta bedziemy
zmuszeni wystawic nowy rachunek na nowe opony i powstale koszty
ich odbioru.

W przypadku dalszych pytan pozostajemy do dyspozycji.

Z powazaniem,

Pan Imie Nazwisko
Team Delticom AG



----- Original Message -----
From: <cośtam@delti.com>
To: <mójadresmajlowy>
Sent: Friday, March 07, 2008 5:51 PM
Subject: Pańska reklamacja do zamówienia RD xxxxx z dnia 22.11.2007 16:17

Dzień dobry Pan Nazwisko,

z przykrością dowiedzieliśmy się, że dostarczony produkt posiada wadę,
ktora stanowi podstawę reklamacji.
Wadliwe produkty w liczbie 4 sztuk zostaną odebrane z:
moje dane teleadresowe

i przesłane do producenta w celu oszacowania wady.Wpłaconą sumę zwrócimy
Państwu po odebraniu reklamowanych produktów.

UWAGA: Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona przez producenta, bedziemy
zmuszeni wystawić nowy rachunek na opony i powstałe koszty ich odbioru



W tym majlu poniżej były załaczniki do wypełnienia, calutkie po niemiecku.

----- Original Message -----
From: innecośtam@delti.com
To: mójmajl
Sent: Friday, March 07, 2008 5:59 PM
Subject: Claim form - RD xxxxx - Imię i Nazwisko


Dear Mr Nazwisko,

attached you will find the claims form . We would like you to please fill them out, sign them and send them back to us as soon as possible. Thank you very much for your understanding,

Kind regards,
Your Team Delticom

Team Delticom Ltd.
Suite 101
98 Woodlands Road
Glasgow
G3 6HB
Tel.: 01414296831
Fax: 01414291597
Email: info@delti.com


W kwietniu 2008 pytałem się czy opony na pewno są nowe i czy nie są to produkty regenerowane. Dostałem odpowiedź, że są nowe.

Uffff i to tyle Smile


26-05-2008

Kasa za opony zwrócona. Ja uważam reklamacje za zrealizowaną, a jak jakiś tam zawca tematu z chin uzna, że były dobre to maja pecha. Dwa miesiące czekania na kase czy opony to przegięcie.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty


Ostatnio zmieniony przez Tomaj dnia Pią Cze 06, 2008 21:42, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Cze 06, 2008 12:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pan esdarek jest wzruszony tym ,jak pan tadeusz rozpatruje reklamacje. brakuje mi tu jeszcze pan-kracego i pan-tografa:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Cze 06, 2008 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z chin ciagnam kontenerami-przebitka jest spora -dobrze wiedza jakie to sa opony-ale coz jeden sie upomni-a drugi bedzie z tym jezdzil
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Antonio
*
*


Dołączył: May 18, 2008
Posty: 36

PostWysłany: Pią Cze 06, 2008 18:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I dlatego jak cokolwiek kupuję to sprawdzam, czy nie made in China. Czasem nie da się tego obejść, bo wszystko tylko chińskie, ale opon nie odważyłbym się. Już wolałbym najtańsze europejskie - jakieś Barumy, czy inne Fuldy ale nie chińskie - to jest sprawa bezpieczeństwa.

Pozdrawiam, Marcin
_________________
Części z USA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera&#179;tów

PostWysłany: Pią Cze 06, 2008 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Barumy, owszem pewnie lepsze od tych ze wschodu ale nabrałem się na nie dwa razy, i więcej nie kupię. A codzi o to że słabo trzymają się drogi i bardzo szybko zcierają się, więc tak jak piszesz Antonio europejskie, ale Barumy odpadają u mnie.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Sob Cze 07, 2008 13:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zastanawiałem sie kiedyś nad kupnem opon na tej stronie ale jak zobaczyłem że siedziba główna w niemcach to dałem sobie na luz. Czasami warto wydać trochę więcej a mieć pewność co do jakości. Pozdrawiam.
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marekbp
*
*


Dołączył: Jan 05, 2008
Posty: 28

PostWysłany: Sob Cze 07, 2008 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bosman napisał:
Zastanawiałem sie kiedyś nad kupnem opon na tej stronie ale jak zobaczyłem że siedziba główna w niemcach to dałem sobie na luz. Czasami warto wydać trochę więcej a mieć pewność co do jakości. Pozdrawiam.


A co ma jakość opony do siedziby firmy?
_________________
Chrysler Grand Voyager 3,3 LX 99 r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Nie Cze 08, 2008 12:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No niby nie ma nic, ale chodziło mi głównie o to że wolę kupić u nas niż potem mieć problemy z reklamacją. A co do chińskich wyrobów to mam już wyrobione zdanie. Bezpieczeństwo ponad wszystko. Pozdrawiam
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Cze 08, 2008 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bosman, masz włączony chiński komputer, klepiesz w chińską klawiaturę, latasz po ekranie chińską mychą... i jakoś prąd Cie nie kopnął Smile

Może być i chińska opona byle marka była znana, już nie chińska. Chińska marka i chińska produkcja to nie wrózy porządnej jakości.

Ciekawe jak przepisy w UE i dokłądnie w Niemczech regulują termin realizacji reklamacji, bo zakupu dokonuje poza Polską i jak tu walczyć z taką firmą.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Pon Cze 09, 2008 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Elektryka podobno prąd nie tyka. Laughing Laughing
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mialem zalatwione duzo szybciej bo kasa po odeslaniu opon wplynela doslownie po tygodniu i juz pol roku minelo i sie nie odezwali a ja mialem japonskie opony Smile ale ten sam efekt ( letnie ) telepanie i wibracje - i chyba wiedza o tym ze tak jest tylko chyba duzo osob nie chce sie bawic w reklamacje albo wolno jezdzi po miescie
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group