www.asu.pl :: Zobacz temat - TS Silnik gaśnie przy przerzucaniu z D na P
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TS Silnik gaśnie przy przerzucaniu z D na P

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Mrobert
*
*


Dołączył: Nov 05, 2004
Posty: 63
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon Cze 13, 2005 10:07    Temat postu: TS Silnik gaśnie przy przerzucaniu z D na P Odpowiedz z cytatem

Co może być przyczyną (Pontiac TS 3.Cool gaśnięcia silnika przy przerzucaniu piegu po zatrzymaniu auta z D na P. Ostatnio też zauważyłem przy jeździe z prędkością ok 80 km i zdjęciem nogi z gazu "przygasanie" silnika. Widać to po obrotomierzu silnik jednak w czasie jazdy nie gaśnie. Nie dzieje się tak za każdym razem.
_________________
--
Pozdrawiam, Robert
Bielsko-Biała
Pontaic TS 3.8 - 94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tomek
*
*


Dołączył: Nov 27, 2004
Posty: 201
Skąd: Darlowo

PostWysłany: Pon Cze 13, 2005 21:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam podobny problem http://www.asu.pl/portal/html/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=625 , próbowałem skozystać z rad ale nic to nie dało tzn, nie dają podnieść się obroty biegu jałowego na gazie ani na benzynie.
_________________
pozdrawiam
Tomasz

Pontiac Trans Sport 3.1 - '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu MSN Messenger
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Cze 14, 2005 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciezki temat ale spróbujcie rozebrac i dokladnie oczyscic silnik krokowy wolnych obrotów i caly korpus przepustnicy byc moze to tego wina ze przy zmianie zacina sie zmieniajac obroty i dusi silnik Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
tomek
*
*


Dołączył: Nov 27, 2004
Posty: 201
Skąd: Darlowo

PostWysłany: Wto Cze 14, 2005 22:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jutro jadę na zlot plastikowych samochodów do Mrągowa może tam ktos coś podpowie, jeśli nie to skorzystam z rady Jarecka. Niby to drobiazg ale zawsze lepiej jak samochód jest sprawny Wink
_________________
pozdrawiam
Tomasz

Pontiac Trans Sport 3.1 - '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu MSN Messenger
Mrobert
*
*


Dołączył: Nov 05, 2004
Posty: 63
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sro Cze 15, 2005 8:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazłem odpowiedz na swoja dolegliwość. Silnik krokowy wyczyszczony i nic. Odpowiedzialna za to gaśnięcie jest skrzynia. Po przerzuceniu z D n P nie rozlącza zawór w skrzyni i skrzynia jest jakby na biegu.
_________________
--
Pozdrawiam, Robert
Bielsko-Biała
Pontaic TS 3.8 - 94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tomek
*
*


Dołączył: Nov 27, 2004
Posty: 201
Skąd: Darlowo

PostWysłany: Sro Cze 15, 2005 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to mamy problem Confused
_________________
pozdrawiam
Tomasz

Pontiac Trans Sport 3.1 - '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu MSN Messenger
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Cze 15, 2005 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to jest dosyc większy problem ale cos musi byc przyczyna takiego zachowania zaworu jezeli by było to cały czas to mógłby pasć jakiś solenoid ale od czasu do czasu ?? A co z konwerterem przecież on nie jest niczym sterowany i działa jako sprzegło na wolnych obrotach jest niskie cisnenie i nie napedza na tyle elementów skrzyni aby spowodowac zgaśnięcie silnika mi osobiście nie pasuje aby to była wina skrzyni przecież po wrzuceniu D czy P załączamy bieg i jest on zasprzęglony dopiero w momencie osiągniecia obrotów zaczyna zwiększać się ciśnienie i zaczyna dopinac tarczkę czy coś innego ale na wolnych obrotach jakby był zapięty to by był tylko zgrzyt mogę się mylic ale poczekamy na opinie ASU on ma o wiele wieksze pojęcie na temat pracy skrzyń Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Mrobert
*
*


Dołączył: Nov 05, 2004
Posty: 63
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sro Cze 22, 2005 13:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem kaskaderem i jeżdze na rozklekotanej skrzyni. KOnwerter do wymiany, do tego prawdopodobnie planetarka i inne ciekawe rzeczy. Sporo opiłków i blaszek znalazłem przy wymianie oleju.
_________________
--
Pozdrawiam, Robert
Bielsko-Biała
Pontaic TS 3.8 - 94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sro Cze 22, 2005 13:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawi mnie taka sprawa
Podobno jak ze transmisja coś śię żle dzieje powinna mtugać lampka "OD"
To o czym piszesz to czysta mechanika, nie elektronika ale w końcy skrzynia. Więc moje pytanie jest takie
CZy mozemy polegać na alarmowaniu o stanie skrzyni poprzez mruganie kontrolki OD czy to tyko teoriaa.

Wojtek z Tarnowskich Gór
Windstar LX 3,8/95 na gazie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Cze 22, 2005 16:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kontrolka będzie migac jak skrzynia pogubi ciśnienia lub wysoka temperatura będzie ewentualnie coś z sterowaniem elektronicznym skrzyni sie stanie ale jeżeli rozsypie sie jakaś częsc która nie wpłynie na powyższe elementy i czujniki to nie zamiga Sad Dlatego ważne aby przy wymianach oleju dokładnie przyjżeć się co zlewamy z skrzyni wprawne oko znawcy pozwoli na ustalenie skąd jakieś smieci zostały ukruszone albo wytarte Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group