www.asu.pl :: Zobacz temat - chrysler le baron 2,2turbo II silnik dymi ale nie olejem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chrysler le baron 2,2turbo II silnik dymi ale nie olejem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
devil
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 7

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 17:22    Temat postu: chrysler le baron 2,2turbo II silnik dymi ale nie olejem Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie do tej pory myślałem , że sobie poradzę ale już opadam z sił , a mianowicie :
Silnik 2,2 benzyna + turbo Garret T03 oraz intercooler Air to Air , po ostatiej naprawie uszczelnień w silniku było ok ale po kolejnym zdjęciu głowicy w celu wymiany przewodu wysokiego ciśnienia od wspomagania zaczął silnik dymić ale dymem takim nie olejowym ale benzynowym tzn po chwili od odpalenia jest ok a po 30 sekundach zaczyna powoli kopcić nie wiem co to może być jak sie dodaje gazu potrafi raz mocno zadymić raz mniej i na komputerze spalanie pokazuje ok 40 - 50 średniego po 30 min stania na wolnych obrotach , nie ma żadnych błędów nie wiem co to może być może ktoś pomoże może zapłon ? może rozrząd o jeden ząbek przestawiony ? moc jest ok ale troszkę mnie to drażni olej ma w normie , wymienione wszystkie uszcelnienia w silniku .pomocy !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
proper
*
*


Dołączył: Oct 06, 2004
Posty: 110
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 18:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...jaki kolor ma dym i czy oleju czasem nie ubywa?
_________________
Blow-Off!!! ...daj upust swojej mocy!!!
www.properfekt.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
devil
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 7

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

biało-błękitnawy, na pewno nie jest to olej...nie śmierdzi, bardziej zalatuje paliwem, a oleju nie ubywa.
Czy ktoś może wie gdzie znaleźć czujnik położenia wału?
ogólna budowa to jest zwykłe 2,2 chryslera, być może trzeba bardzo dokładnie ustawić rozrząd co do ząbka
czekam na pomocne rady
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie to wygląda na uszczelke pod głowicą. Jak zakładałeś głowice to dałeś nową uszczelke czy złożyłeś na starej?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2008 5:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zakladajac,ze nie bierze oleju oraz ze nie jest walnieta uszczelka glowicy to stawialbym na sonde lambda.,ewentualnie cos z regulatorem cisnienia wtrysku,sprawdz czy masz powrot do baku
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
devil
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 7

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2008 8:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziekuje za pomoc w tym momencie bardziej zblizam sie do powrotu paliwa z listwy wtryskowej moze byc przypchany faktycznie , co do uszczelki to jest zalozona nowka sztuka nawet wzmacniania wiec glowica odpada , jesli chodzi zas o sonde lambda to komputer by pokazal blad lambdy , zajme sie powrotem paliwa do baku
jeszcze raz dziekuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2008 15:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli sonda jest sprawna ale zalewa ja nie spalone paliwo to niekoniecznie komp ci pokaze blad
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
proper
*
*


Dołączył: Oct 06, 2004
Posty: 110
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...ja nadal obstawim że to turbo sie kończy uszczelniacze po stronie ciepłej. Oleju jak narazie nie ubywa to zacznie i to coraz mocniej, odkreć weże od turbo/ic i zobacz czy jest w nich olej.
_________________
Blow-Off!!! ...daj upust swojej mocy!!!
www.properfekt.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group