www.asu.pl :: Zobacz temat - Grand Voyager/Voyager silnik 2,5 TD - poproszę o porady
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Grand Voyager/Voyager silnik 2,5 TD - poproszę o porady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Aro
*
*


Dołączył: Mar 16, 2008
Posty: 97
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 23:53    Temat postu: Grand Voyager/Voyager silnik 2,5 TD - poproszę o porady Odpowiedz z cytatem

WItam

chcę kupić grand voyagera z tym silnikiem, czytałem przerózne opinie na jego temat i juz sam nie wiem co mam myslec.

1. sprawa rozrządu - ktory rocznik miał juz rozrząd na kołach zębatych i czy naprawde jest taki dobry?

2. jest sens kupna tego auta na rozrządzie na łancuchu?

3. na co zwrocic uwage przy kupnie? [takie rzeczy jak kolor oleju, czy rowna praca to ok] ale nie wiem co z glosnoscia, co z turbiną - nigdy nie mialem przyjemnosci posluchac/prowadzic auta wzorca na tym silniku


dziekuje i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 2:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pod twoim tematem juz jeden istnieje o TD Rolling Eyes
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
nabubal
*
*


Dołączył: Nov 17, 2005
Posty: 17
Skąd: Brzeg Dolny k. Wrocławia

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 8:07    Temat postu: Re: Grand Voyager/Voyager silnik 2,5 TD - poproszę o porady Odpowiedz z cytatem

Aro napisał:


1. sprawa rozrządu - ktory rocznik miał juz rozrząd na kołach zębatych i czy naprawde jest taki dobry?



Rozrząd wg roczników:
92-95 - koła zębate (kwadratowa buda)
96-98 - łańcuch
98- ? - koła zębate

Aro napisał:

3. na co zwrocic uwage przy kupnie? [takie rzeczy jak kolor oleju, czy rowna praca to ok] ale nie wiem co z glosnoscia, co z turbiną - nigdy nie mialem przyjemnosci posluchac/prowadzic auta wzorca na tym silniku

głośność raczej duża Smile moim zdaniem auto nie jest wyciszone odpowiednio do diesla - raczej do cicho pracującej V6
jeśli nie było katowane to turbina powinna spokojnie wytrzymać a brak turbiny jest od razu zauważalny - samochód przyspiesza wówczas jak Fiat 126 Very Happy
_________________
Chrysler Voyager 2.5 TD '95 - kanciak
Chevrolet Trans Sport 3.4 '97
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Aro
*
*


Dołączył: Mar 16, 2008
Posty: 97
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 11:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Pod twoim tematem juz jeden istnieje o TD Rolling Eyes


tak, ale tamten temat procz nazwy TD mało ma z nim wspolnego - dyskujsa zeszła na temat gazu itp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 12:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aro napisał:
tak, ale tamten temat procz nazwy TD mało ma z nim wspolnego - dyskujsa zeszła na temat gazu itp


A czego oczekujesz po użytkownikach amerykańskich aut? Jest chyba tutaj "kilku" zadowolonych użytkowników TD. Ja na pewno bym nie wybrał takiego i zdecydowanie bardziej ekonomiczniejszym wyjściem jest zakup 3,3 lub 3,8 z sekwencyjnym gazem. Masz mniejsze koszta eksploatacji silnika, większą trwałosć i pewnosć działania i niższe koszta paliwa niż dielsa.
Przemyśł to 3 razy czy na pewno chcesz ten silnik, a jak przemyślisz i wyjdzie, że tak, to przemyśl jeszcze 10 i popytaj się użytkwników co o nim sądzą. Odwiedź forum tajemnice voyagerów.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Aro
*
*


Dołączył: Mar 16, 2008
Posty: 97
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 14:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a na jakim poziomie jest spalanie 33 lub 3,8? jaki zasięg ma auto na gazie?
jak jest ze stacjami gazu np w niemczech?

prosze mi powiedziec od strony technicznej co takiego zlego jest w tych dieslach.

i szkoda, ze benzyniaki sa na automacie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 14:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to Cię zjedzą forumowicze za to ostatnie zdanie... Rolling Eyes

Swoją drogą wcale się nie dziwię! Cool
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Aro
*
*


Dołączył: Mar 16, 2008
Posty: 97
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 14:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe ;d
jakos mam uprzedzenia do automatu. Razz

btw jakis czas temu sam chcialem kupic windstara Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 15:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zwykle takie uprzedzenia wynikają z niewiedzy.

9 na 10 osób, które mówią, że lubią zmieniać biegi i nie chcą automatu nigdy nie jeździło autem z automatyczną skrzynią.

7 na 10 z tych osób, które nigdy nie jeździły zmienia zdanie po przejechaniu się z automatem i kupuje takie auto, dwóm żona nie pozwala kupić auta z automatem, a pozostała jedna z dumą zostaje na etapie golfa 2.

Owe statystyki pochodzą z moich licznych badań i doświadczeń Very Happy
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Aro
*
*


Dołączył: Mar 16, 2008
Posty: 97
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 15:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

automatem "jezdziłem" po parkingu ;D galantem tak śmiesznie bez sprzegła :d
golfa nigdy nie miałem Very Happy zaczynałem od astry Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
jarmund
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 49
Skąd: krakĂłw

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 16:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szkoda, ze benzyniaki sa na automacie..

z silnikem 2,4 benzyna są manuale Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 16:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aro napisał:
automatem "jezdziłem" po parkingu ;D galantem tak śmiesznie bez sprzegła :d
golfa nigdy nie miałem Very Happy zaczynałem od astry Razz


Jeśli jeździłeś galantem to wiedz że różnica między nim a amerykańskim autem(vanem) jest dość duża a co do sprzęgła to wierz mi korki w wa-wie dają w kość - a tu nic
Pzdr Adamko.
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Aro
*
*


Dołączył: Mar 16, 2008
Posty: 97
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wracając do tematu diesla:

ktory z uzytkownikow ma ten silnik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
nabubal
*
*


Dołączył: Nov 17, 2005
Posty: 17
Skąd: Brzeg Dolny k. Wrocławia

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam Very Happy
Jeśli chodzi o jazdę diesel'em a benzyniakiem to pod względem komfortu zdecydowanie benzyna - ciszej, mniejsze wibracje itd. Co do ekonomiczności to jakoś nie zauważyłem wielkiej różnicy pomiędzy diesel'm a benzyną z gazem - koszty użytkowania są porównywalne (wiem z autopsji bo mam oba) - może mój diesel jest wyjątkowy ale oprócz regularnej wymiany oleju, filtra oleju i filtra powietrza nic przy nim nie trzeba robić (jeśli chodzi o silnik Smile ). Do benzyniaka oprócz wyżej wymienionych dochodzą jeszcze świece i kable zapłonowe no i jeśli to automat to jeszcze olej i filtr. Spalenie w diesel'u 8,5l trasa, 10-11l miasto, w benzynie ok. 13 LPG trasa, do 18l LPG miasto+trochę benzyny na rozruch.
Natomiast w temacie automatu - też miałem obawy, zwłaszcza po naczytaniu się na forum o problemach użytkowników z ASB Very Happy oraz 20-letniej jeździe na manualu ale nie żałuję, że mam automatyczną skrzynię Very Happy
_________________
Chrysler Voyager 2.5 TD '95 - kanciak
Chevrolet Trans Sport 3.4 '97


Ostatnio zmieniony przez nabubal dnia Pon Mar 17, 2008 20:07, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może określisz konkretniej rocznik lub ile kasy masz zamiar wydać, bo tak w całym zakresie modeli, to dostaniesz oczopląsu Laughing
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Aro
*
*


Dołączył: Mar 16, 2008
Posty: 97
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 22:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do 18 000 zl - roczniki od 97 w gore

powroce do tego rozrządu
lepiej koła zębate czy łancuch? [ moze przykłądowe fotki auta z takim i takim rozrządem ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
artek69
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 79
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 22:43    Temat postu: 'TD" Odpowiedz z cytatem

Witam
Własnie dołaczyłem do grona "samonaprawiaczy" w dniu dzisiejszym mój
"makaron-VM" wysłał głowice na orbite.
dla zainteresowanych
Stan oleju - ok po wymianie ok 3000 km
Płyn chłodniczy-ok
silnik w chwili awarii ciepły w trakcie ponownego rozruchu.
a tu niespodzianka- biały dymek za autem, kompresja w zbiorniku wyr diagnoza może być tylko1 -pęknieta głowica. jak będe miał kosztorys na naprawe to umieszcze moze sie komus przyda.
_________________
Nie kończąca się opowieść:
2002 GV 3,3 PB/LPG Limited
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 23:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeżeli diesel to napewno nie 97, najmniej 98, ale jak szukałem dla siebie to każdy mi odradzał to rozwiązanie, a mówię tu o mechanikach i koegach co ciągają auta do polski, wszyscy namawiali mnie na benzynę, nie wiem co w tym jest tak na prawdę, ale musi być jakiś poważny problem, bo nie znalazł się w gronie doradzających ani jeden który by się pozytywnie wypowiedział o dieslu Rolling Eyes
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Aro
*
*


Dołączył: Mar 16, 2008
Posty: 97
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 0:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi tez znajomy mechanik ktory lubuje się w dieslach mowił po 97 roku bo we wczesniejszych modelach cos bylo nie tak i to pozniej zmienil [ chodzi o ten rozrzad tak? ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 1:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odradzamy,odradzamy i jeszcze raz odradzamy,bo jak mozna wsadzic do amerykanskiego vana silnik z kutra rybackiego pamietajacy zakonczenie II wojny swiatowej i faktu nie zmienia zadne modyfikacje przeprowadzane przez lata.Chcesz miec duze i pojemne auto w dodatku w dieslu i w manualu to kup VW Transportera(i wcale sie teraz nie smieje),ze sprawdzonym silnikiem TDI,pozostaje rowniez mercedes vito w dieslu.
Chrysler w dieslu to na sile robiona operacja plastyczna dla chorego rynku europejskiego
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 9:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nabubal napisał:
Ja mam Very Happy


a dynamika diesel kontra benzyna, przyśpieszanie z miejsca i przyśpieszanie np. od 110 do 140km/h ?
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 9:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powiem że diesel 2,5 w kanciaku ma prawie takiego kopa jak 3,0 co więcej 2,4 wymieka a ma wiecej koników Smile , swojego czasu to były najszybsze silniki diesla Smile

a tak wracając czy diesel czy PB jak dla mnie za duzo awarii w dieslach co krok a to uszczelka a to głowica pęknięta itp

co do pytania o rozrząd to w latach 96-97 był łancuch którego nie polecam jak wszyscy Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 12:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aro napisał:
do 18 000 zl - roczniki od 97 w gore

powroce do tego rozrządu
lepiej koła zębate czy łancuch? [ moze przykłądowe fotki auta z takim i takim rozrządem ]


Za te pieniążki i w tym roczniku nic porządnego nie kupisz. Będzie to oczywiście polska igiełka z mnóstwem ukrytych wad i naprawami czającymi się za rogiem. U nas sprzedający cenią disle, a kupujący chętnie dopłacają więcej żeby to mieć. Nikt jednak prawdy Ci nie powie o stanie silnika czy prawdziwym przebiegu. Jeśli auto jest tanie to musisz się liczyć z włożeniem jeszcze ok. 5 tys. żeby mieć idealny stan. Możesz tak śmiało przyjąc, chyba że sam sprowadzisz auto od pierwszego właściciela z prywatnego ogłoszenia i na dodatek będzie uczciwy.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Aro
*
*


Dołączył: Mar 16, 2008
Posty: 97
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 18:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko, że te vm z kutrów były tyć większe Razz

a na jeep forum chwalą sobie cherokee z vm2,5 Very Happy

strasznie rozne opinie sa na temat tego silnika - zawsze skrajne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
nabubal
*
*


Dołączył: Nov 17, 2005
Posty: 17
Skąd: Brzeg Dolny k. Wrocławia

PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 18:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mdzalewscy napisał:
nabubal napisał:
Ja mam Very Happy


a dynamika diesel kontra benzyna, przyśpieszanie z miejsca i przyśpieszanie np. od 110 do 140km/h ?


dynamika podobna chociaż to odczucie bardzo subiektywne Very Happy bo nigdy nie mierzyłem ze stoperem - ale patrząc na moment obrotowy to Voyek ma 260 mNm@2200 obrotów i jakieś 1650 kg do pociągnięcia, a TS 278 Nm ale przy wyższych obrotach - 4000 i o 200 kg więcej do pociągnięcia więc suma sumarum przyspieszenie w sekundach powinno być podobnie.
Natomiast prędkość maksymalna dla Voyagera to 172 km/h wg brief'u a dla TS 185 km/h też wg brief'u ale TS ma 186 KM a Voyek tylko 118 KM.
Jeśli zaś chodzi o ekonomikę względem paliwa oryginalnego to niestety diesel bije benzynę na głowę. (Nie porównuję do LPG bo akurat ten diesel też moze jeździć na opałowym czy nawet jadalnym Very Happy ciągnąc za sobą zapach smażonych frytek Very HappyVery HappyVery Happy)
_________________
Chrysler Voyager 2.5 TD '95 - kanciak
Chevrolet Trans Sport 3.4 '97
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Aro
*
*


Dołączył: Mar 16, 2008
Posty: 97
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy kupnie uzywanego auta liczę się z wydatkami. JEstem z tych ludzi, którym wszystko w aucie musi działać każde podświetlanie itp. WIęc jeśłi kupie voyagera napewno bede go upiększać Razz

podobają mi się progi, które widze w niektórych grandach

a co silników aktualnie patrze za takimi i takimi, we czwartek jade oglądnąć Grand Voyagera w dieslu przejade się tym wezme ze sobą znajomego mechanika a poźniej pojade objezdzić benzynę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 23:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem na co się nastawiasz: komfort, kompromis, wyścigowa twardość.
Wersja usa mają najbardziej komfortowe zawieszenie, potem będzie europejska wersja, diesel i dla kochających dziury wersja europejska z awd. Co do wersji silników, wejdź w sam naprawiam, umieściłem tam tabele z prarametrami. Zanim cokolwiek kupisz przejedź się kilkoma wersjami.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Sro Mar 19, 2008 15:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nabubal napisał:
więc suma sumarum przyspieszenie w sekundach powinno być podobnie.
Natomiast prędkość maksymalna dla Voyagera to 172 km/h wg brief'u a dla TS 185 km/h też wg brief'u ale TS ma 186 KM a Voyek tylko 118 KM.

Ja myslałem że ty mi napisesz jakieś konkretne dane a nie z brief'u czy subiektywne odczucia.

Jak wsiadam w Seiczento i cisnę to subiektywnie to fajnie jeździ, jak wsiadam w tico teścia to jestem zszokowany ja kto chodzi. Niestety mimo niezłych wrażeń nawet prosty pomiar stoperem sprowadza mnie na ziemię
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nabubal
*
*


Dołączył: Nov 17, 2005
Posty: 17
Skąd: Brzeg Dolny k. Wrocławia

PostWysłany: Sro Mar 19, 2008 16:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mdzalewscy napisał:
Ja myslałem że ty mi napisesz jakieś konkretne dane ...
Niestety mimo niezłych wrażeń nawet prosty pomiar stoperem sprowadza mnie na ziemię


Jak chcesz konkretne dane np. prosty pomiar stoperem to zajrzyj do danych fabrycznych tam są podane i na dodatek uśrednione z kilku egzemplarzy - nie sądzę bym zrobił to lepiej na pojedynczej sztuce.

Voyek 2.5 TD od 0-100 km/h w 12.4 s
Chevrolet TS 3.4 od 0-100 km/h w 11.6 s

Błąd pomiaru jaki można zrobić mierząc samemu jest większy niż ta różnica między nimi.
_________________
Chrysler Voyager 2.5 TD '95 - kanciak
Chevrolet Trans Sport 3.4 '97
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group