www.asu.pl :: Zobacz temat - zapaliła sie żółta kontrolka z rysunkiem silnika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zapaliła sie żółta kontrolka z rysunkiem silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Sro Sty 30, 2008 13:31    Temat postu: zapaliła sie żółta kontrolka z rysunkiem silnika Odpowiedz z cytatem

co to Shocked
Ch. T&C 2003
Pzdr Adamko.
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sty 30, 2008 16:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakis blad ci wywalilo,zrob sobie test,z tego co pamietam to 3x kluczykiem do uzbrojenia zaplonu i za 3 razem zostawiasz uzbrojony,zaczyna ci migac check(ikonka silnika) na poczatek testu kod 12(mrug,przerwa,mrug.mrug-i tak 3 razy bedzie kazdy kod powtarzac)nastepnie pojdzie kolejny kod np.mrug,mrug,przerwa,mrug.mrug.mrug(kod 23) itp.jak odczytasz kody to dawaj na forum,ludziska cos pomoga Laughing ,byc moze odlaczales w ostatnim czasie aku,to komp tez wychwytuje
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Sro Sty 30, 2008 17:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Błędy jakie mu wyszły to
P1684
P1389
P0139
na końcu - done
kto wie co oznaczają
Pzdr Adamko.
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
EDEX
*
*


Dołączył: Nov 07, 2007
Posty: 129
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 0:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Confused moze TO zabrzmi dziwnie!ale bardzo czesto trafiaja sie kody bledow z ktorymi sobie nie mozemy poradzic!uwazam ze w dobie komputerow nalezaloby kupic kompa za niewielka cene/tak jak pisal ESDAREK/ktory by odczytywal kody i Brac smialo AMERYKANOW za rogi!!!diagnoza moze na poczatku bylaby droga ale przy tak duzej ilosci usterek na pewno wroci sie,a SATYSFAKCJA gwarantowana!!!znajduje tutaj na forum raczej entuzjastow /podkreslam/motoryzacjii i to wiodacej na swiecie,dlatego tez powinnismy wiedziec czego oczekujemy od naszych pojazdow oraz co CI amerykance wlozyli do naszych pojazdow!ludzie sa omylni,na tasnie tez pracuja nie tylko chi....i dlatego tez nawalaja tablice,napedy,wycieraczki,alarmy itp.naszym zadaniem jest abysmy my mieli tzw.satysfakcje,abysmy nie musieli prosic sie o diagnoze!jedziemy do mechanika i po prostu mowimy o wykonanie danej uslugi!pytamy sie o cene.jezeli pzystepna,decydujemy sie,jezeli nie to won! Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
driV3r18pl
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 23

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 21:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Juz znacie te kody ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

P1684 --- Akumlator odłączony przed 50 startowań (nie będzie się pokazywał jeśli od ostatniego odłączenia akumlatora 50 razy zapalisz auto
P1389---- No Auto Shutdown (ASD) Relay Output Voltage At PCM (jeśli dobrze rozumiem ---Brak napięcia na komputerze
P0139---Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 2) - powolna reakcja"

done ---- koniec odczytu kodów Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maksmi
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 48

PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 8:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mnie sie co jakis czas zapala 118 z tym ze przy gazie podobno to normalne,ze co jakis czas bledy sie wyswietlaja.pozdro
_________________
Dodge Grand Caravan 3,8 SXT 2005rok
Dodge Grand Caravan 3,3 sport 2002rok rozbity i sprzedany Chrysler Voyager 1998rok rozbity sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 11:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Błąd P0118 "Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - wysoki sygnał wejściowy" nie jest "typowym" od zasilania gazem .To że silnik szybciej sie grzeje nie powinno wyświetlać tego błędu .Jeśli masz zaubogą mieszankę ,może następować przegrzanie głowic i taki bląd ,ale wtedy powinieneś mieć jeszcze P0171 "Czujnik O2 (Bank 1) - mieszanka zbyt uboga" (chyba że masz emulator sondy i wtedy nie wychwyci błędu ubogiej mieszanki) Ja raczej stawialbym na usterke czujnika (temperature na wsazniku dobrze wskazuje)
W dodge grand caravan 3.8 miałem instalacje gazową 2 generacji (komputer z silniczkiem krokowym) i tam jedynymi błędami były PO171 -uboga i P)172 -bogata mieszanka (nie miałem żadnych emulatorów sond)
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maksmi
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 48

PostWysłany: Pon Mar 03, 2008 7:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz racje ten 118 to byla przerwa na styku czujnika poprostu zasniedzial dzieki za porade teraz juz nic nie swieci.pozdro
_________________
Dodge Grand Caravan 3,8 SXT 2005rok
Dodge Grand Caravan 3,3 sport 2002rok rozbity i sprzedany Chrysler Voyager 1998rok rozbity sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
twingo
*
*


Dołączył: Jan 23, 2008
Posty: 19
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Mar 03, 2008 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Potwierdzam słowa Wmarek65.
Mam na gazie też P0171. Po 2-3 dniach kontrolka gaśnie i za jakiś czas znowu się zapala.
Spis kodów:
Oczywiscie zero na poczatku w czterocyfrowym kodzie pomijamy.
Np. 0171 to 171

Code What it means
30 Sensor heater relay problem
36 Sensor heater relay problem
106 MAP sensor voltage out of range detected at startup
107 MAP sensor voltage too low
108 MAP sensor voltage too high
112 Intake air temperature sensor voltage low
113 Intake air (charge) temperature sensor voltage high
116 Coolant temparature sensor reading doesn't make sense
117 Engine coolant temperature sensor voltage low
118 Engine coolant temperature sensor voltage high
121 Throttle position sensor and MAP sensor disagree with each other
122 Throttle position sensor voltage low
123 Throttle position sensor voltage high
125 Taking too long to reach proper operating temparature and switch to energy-efficient mode
129 Bad barometric pressure sensor (thanks, John King)
130 Sensor heater relay problem
131 Oxygen sensor seems to be shorted out or broken
147 Oxygen sensor heater element not working properly (this device helps to reduce emissions more quickly)
151 Oxygen sensor voltage problem - short circuit to ground?
152 Oxygen sensor voltage problem - short circuit to active 12V?
153 Oxygen sensor response too slow
154 Oxygen sensor does not show either a rich or lean condition - may need replacement
155 Oxygen sensor heater element not working properly (this device helps to reduce emissions more quickly)
157 Oxygen sensor voltage problem - short circuit to ground?
158 Oxygen sensor voltage problem - short circuit to active 12V?
159 Oxygen sensor response too slow
160 Oxygen sensor does not show either a rich or lean condition - may need replacement
161 Oxygen sensor heater element not working properly (this device helps to reduce emissions more quickly)
171 The oxygen sensor is saying that the system air/fuel mix is far too lean (too much fuel is being added as a correction).
172 The oxygen sensor is saying that the system air/fuel mix is far too rich (too much air is being added as a correction).
174 The oxygen sensor is saying that the system air/fuel mix is far too lean (too much fuel is being added as a correction).
175 The oxygen sensor is saying that the system air/fuel mix is far too rich (too much air is being added as a correction).
176 Flex fuel sensor can't be seen
178 Flex fuel sensor problem
179 Flex fuel sensor problem
182 Compressed natural gas temperature sensor problem
183 Compressed natural gas temperature sensor problem
201 Injector #1 control circuit problem (open or shorted)
202 Injector #2 control circuit problem (open or shorted)
203 Injector #3 control circuit problem (open or shorted)
204 Injector #4 control circuit problem (open or shorted)
300 Misfire detected in multiple cylinders.
301 Misfire detected in cylinder #1.
302 Misfire detected in cylinder #2.
303 Misfire detected in cylinder #3.
304 Misfire detected in cylinder #4.
320 Crankshaft position sensor reference signal cannot be found while the engine is cranking.
325 Knock sensor (#1) signal is wrong.
330 Knock sensor (#2) signal is wrong.
340 No camshaft signal being received by the computer
350 A coil is drawing too much current.
351 Coil #1 is not reaching peak current at the right time
352 Coil #2 is not reaching peak current at the right time
353 Coil #3 is not reaching peak current at the right time
354 Coil #4 is not reaching peak current at the right time
401 A required change in air/fuel mixture was not detected during diagnostic test.
403 An problem was detected in the EGR solenoid control circuit.
404 The EGR sensor's reported position makes no sense
405 EGR position sensor voltage wrong.
406 EGR position sensor voltage wrong.
412 The secondary air solenoid control circuit seems bad (this is used for the aspirator).
420 The catalyst seems inefficient (#1).
432 The catalyst seems inefficient (#2).
441 Evaporative purge flow system not working properly
442 A leak has been detected in the evaporative system!
443 Evaporative purge flow system solenoid not working properly
455 A large leak has been detected in the evaporative system!
456 A small leak has been detected in the evaporative system!
460 The fuel level sender is not reporting any change over a long distance. Something seems wrong.
461 The fuel level sender is not reporting any change over a long time. Something seems wrong.
462 Fuel level sender voltage wrong.
463 Fuel level sender voltage wrong.
500 Haven't heard from the speed sensor lately.
505 The idle speed air control motor doesn't seem to be working correctly.
522 Oil pressure sensor problems
523 Oil pressure sensor problems
551 The power steering switch may not be working. (Neons: high pressure is showing up at high speed)
600 Oh-oh! The coprocessors aren't talking to each other within the computer!
601 Internal computer error!
604 Internal computer error! (RAM check)
605 Internal computer error! (ROM)
615 Starter relay circuit problem
622 Generator field control problem
645 A/C clutch relay circuit problem.
700 The automatic transmission computer has a problem - ask it what's going on. I don't know. All I know is that the transmission asked me to turn on the MIL (malfunction indicator light). I did it, didn't I? So why are you bugging ME? ... you may have error code 1776, too. I'd check for that. It's patriotic and more informative.
703 Brake switch circuit information seems wrong.
711 Based on the transmission temperature and its operations, it looks like the transmission temperature sensor's gone bad.
712 Transmission fluid temperature sensor voltage wrong.
713 Transmission fluid temperature sensor voltage wrong.
720 The Output Shaft Speed Sensor doesn't match the reported vehicle speed.
740 The engine's running faster than it should for these speeds, so I think thetorque convertor clutch lock-up system is bad
743 Torque converter clutch (part throttle unlock) solenoid circuit problem - shift solenoid C electrical fault
748 Governor Pressure Solenoid circuit problem (Transmission relay circuit problem in Jeep RE transmissions)
751 Overdrive override switch has been pressed for over five minutes. Just thought you should know.
753 Overdrive solenoid control circuit problem (transmission relay circuit in Jeep RE transmissions.)
756 Shift solenoid B (2-3) fault
783 The overdrive solenoid can't go from 3rd gear to the overdrive gear.
801 Transmission reverse gear lockout solenoid circuit problem!
833 Problem with the clutch-released switch circuit?
1192 Inlet air temperature sensor voltage is wrong
1193 Inlet air temperature sensor voltage is wrong
1194 Oxygen sensor heater performance is faulty
1195 Oxygen sensor is slow
1196 The oxygen sensor switched too slowly (bank 2).
1197 The oxygen sensor switched too slowly (bank 1).
1198 Radiator coolant temperature sensor voltage is wrong.
1199 Radiator coolant temperature sensor voltage is wrong.
1281 The engine is staying cold too long - check your thermostat.
1282 The fuel pump relay circuit seems to be having a problem.
1288 The intake manifold short runner tuning valve circuit seems to be having a problem.
1289 There's a problem in the manifold tuning valve solenoid control circuit.
1290 Compressed natural gas system pressure is too high
1291 The heated air intake sensor does not seem to be working.
1292 Natural gas pressure sensor issue
1293 Natural gas pressure sensor issue
1294 Can't get to target engine speed, check for vacuum leaks and idle speed motor issues.
1295 The throttle position sensor doesn't seem to be getting enough electricity.
1296 The MAP sensor doesn't seem to be getting enough electricity.
1297 The MAP sensor doesn't change its reading when the engine is running!
1298 During wide-open throttle, the engine runs lean.
1299 MAP Sensor and Throttle Position Sensor signals don't match, check for a vacuum leak.
1388 Auto shutdown relay circuit problems?
1389 No Z1 or Z2 voltage seen by the computer when the auto shutdown relay is used.
1390 Cam and crank signals don't match - did the timing belt skip a tooth?
1391 Sometimes, I can't see the crank or cam sensor signal.
1398 I can see the Crank Sensor's signal when I prepare for Misfire Diagnostics. Try replacing it.
1399 Problem in the Wait to Start Lamp circuit - (diesels only?)
1403 EGR position sensor not getting (enough) voltage.
1476 Too little secondary air injection during aspirator test.
1477 Too much secondary air injection during aspirator test.
1478 Battery temperature sensor voltage wrong.
1479 Transmission fan relay circuit problems?
1480 PCV solenoid circuit problems?
1481 Transmission RPM pulse generator signal for misfire detection seems wrong.
1482 Catalyst temperature sensor circuit shorted low.
1483 Catalyst temperature sensor circuit shorted high.
1484 The catalyst seems to be overheating!
1485 Air injection solenoid circuit problems.
1486 Pinched or blocked hose in the evaporative hose system.
1487 Control circuit of the #2 high-speed radiator fan control relay is having problems.
1488 Auxiliary 5-volt sensor feed is too low.
1489 High speed radiator fan control circuit problem.
1490 Low speed radiator fan control circuit problem.
1491 Radiator fan control circuit problem (may be solid state relays as well as other circuits).
1492 Ambient or battery temperature sensor voltage wrong
1493 Ambient or battery temperature sensor voltage wrong
1494 Leak Detection Pump (LDP) pressure switch problem - electrical or the pump itself.
1495 Leak Detection Pump (LDP) pressure switch problem - the solenoid circuit.
1496 Sensor feed is below an acceptable limit. (under 4v for 4 seconds - should be 5v).
1498 High speed radiator fan control circuit problem. (#3 control relay)
1594 Voltage too high in charging system.
1595 Speed control vacuum or vent solenoid control circuits shorted or lost.
1596 Speed control switch always high
1597 Speed control switch always low
1598 A/C pressure sensor voltage high
1599 A/C pressure sensor voltage low
1681 No messages received from the cluster control module (dashboard computer).
1682 Charging system doesn't seem to be working well. Check alternator, etc.
1683 Speed control servo power control circuit problem.
1684 The battery has been disconnected within the last 50 starts.
1685 Invalid key received from the Smart Key Immobilizer Module.
1686 No messages received from the Smart Key Immobilizer Module.
1687 No messages received from the Mechanical Instrument Cluster module.
1693 The companion engine control module has shown a fault.
1694 No messages received from the powertrain control module-Aisin transmission.
1695 No messages received from the body control module.
1696 Unsuccessful attempt to write to an EEPROM location!
1697 Unsuccessful attempt to update Service Reminder Indicator (SRI or EMR) mileage!
1698 No messages received from the electronic transmission control module or the Aisin transmission controller.
1719 Transmission 2-3 gear lockout solenoid control circuit problem.
1740 Either the tcc solenoid or overdrive solenoid systems doesn't seem to be making much sense.
1756 Transmission control pressure not equal to target. (Mid pressure problem)
1757 Transmission control pressure not equal to target. (Zero pressure problem)
1762 The Governor Pressure Sensor input was too high or too low for 3 consecutive park/neutral calibrations.
1763 The Governor Pressure Sensor input is too high
1764 The Governor Pressure Sensor input is too low.
1765 Open or short in the Transmission Relay control circuit.
1776 Chrysler Solenoid Switch Valve Latched in LR Position (this is a transmission issue which may involve replacing the valve body and solenoid pack; on some models there is a TSB on this problem so be firm with your dealer / Chrysler).
1899 The Park/Neutral switch seems to be stuck!

Kasowanie błędów:
Normally the computer will eventually reset itself; you can also use a scan tool. (See our transmission repair page for information on resetting the computer's transmission information.) Disconnecting the battery for a few minutes generally resets the computer, though it also means losing clock settings.

Rok 2001: Odłączyć akumulator na kilka minut.

Sid Willoughby wrote: “To clear the check engine light on a 2002 Dodge Ram once the problem is resolved. Start the engine and drive forward then in reverse (you only have to move the truck a few feet in each direction) the turn the ignition off. Do this sequence three times. When you start the vehicle the fourth time the check engine light should go out.” (This procedure may well work on other vehicles.)

Po roku 2002:
Odpalić, podjechać kilka metrów do przodu i potem do tyłu. Zgasić silnik. Powtórzyć 3 razy.Może działać w innych modelach
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3,3 Elpigaz 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pon Mar 03, 2008 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aleś tego nastukał Shocked
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Mar 03, 2008 22:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie lepiej linka podac do kodow Rolling Eyes
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
driV3r18pl
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 23

PostWysłany: Pon Mar 03, 2008 23:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam wszystkie kody bledow wiec jak cos to emaila bo tu nie chce pakowac ponad 2000 kodow ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
driV3r18pl
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 23

PostWysłany: Pon Mar 03, 2008 23:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak cos to mam kody bledow..ale to na emaila bo nie chce pakowac tu ponad 2000 kodow;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 8:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chojnacki.k@poczta.fm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dariQ
*
*


Dołączył: Nov 22, 2004
Posty: 45
Skąd: LHR

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 10:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie wygenerował 1684 i P0135 pierwszy rozszyfrowany odłączenie akumulatora natomiast ten 0135 to chyba coś z sondą albo paliwem jeszce nie zagazowany jestem umówiony na instalacje na środe jutro


gdybys mogł przesłac na meila kody do voyka lub caravana
dariqprv@gmail.com
_________________
pozdrawiam
wszyscy maja "wolsfageny" na rope Smile , a ja nie !

dodge neon 2,0 16V SOHC 96r
Dodge CARAVAN 3.3 V6 2001
--------------------------------------------------
http://www.motoforum.pl
zostań CB-maniakiem
http://www.cb-radio.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 16:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
u mnie wygenerował 1684 i P0135 pierwszy rozszyfrowany odłączenie akumulatora natomiast ten 0135 to chyba coś z sondą albo paliwem

P0135 "Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka" Sad
Musisz to naprawić ,z taką usterką sondy gaz nie będzie funkcjionował prawidłowo .Na benzynie pewnie też masz po zapaleniu przez dłuszszy czas nierówną prace silnika (jak na ssaniu)
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dariQ
*
*


Dołączył: Nov 22, 2004
Posty: 45
Skąd: LHR

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie no nic sie nie dzieje po tankowaniu zapaliłem autko kontrolka nie zgasła
odjechałem na parking zgasiłem ,chwile odczekałem zapaliłem silnik i skrzynia pracuje tak jak przed zapaleniem sie lampki , auto stało jakieś 4 miesiące wróciłem na tydzień do kraju mysle zatankuje i przejade sie i włąśnie pojawił sie problem zobacze jutro jade zakładac LPG gośc nie kazał mi kasować błedów mówił że sprawdzi co jest
_________________
pozdrawiam
wszyscy maja "wolsfageny" na rope Smile , a ja nie !

dodge neon 2,0 16V SOHC 96r
Dodge CARAVAN 3.3 V6 2001
--------------------------------------------------
http://www.motoforum.pl
zostań CB-maniakiem
http://www.cb-radio.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 9:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chodzi oto że jeśli jest usterka w podgrzewaniu sondy to nie będzie działać tak jak powinna (zadziała ale dopiero po rozgrzaniu) ,a to ma wplyw na prace gazu ,bo sygnały do pracy kompa gazowego w większości instalacji brane są z sondy.Nie musi być to uszkodzona sonda ,może być zaśniedziała wwtyczka przy sondzie, (spotkałem się z przypadkiem ,że wtyczka była "zesmażona"na kolektorze ,bo "ktoś"zapomniał wczepić zaczepu wtyczki do blachy pod kolektorem ssącym i leżała sobie na wydechowym Shocked ), trzeba sprawdzić czy napięcie 12v do niej dochodzi (dwa białe kable) ew.zmieżyć oporność grzałki w sondzie .Mówimy o sondzie na kolektorze wydechowym przed katalizatorem
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
driV3r18pl
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 23

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 23:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1684-blad obwodu czujnika pompy olejowej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dariQ
*
*


Dołączył: Nov 22, 2004
Posty: 45
Skąd: LHR

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 9:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po zresetowaniu u gazownika bez odłączania akumulatora bład narazie sie nie pojawia , przejechane około 80 km , auto zapalnae około 20 razy wiadomo ustawianie itp
instalacją którą mi założyli przełacza sie na LPG włąśnie od czujnika temp tzn , nie na podwyższonych obrotach z benzynki na LPG, tylko jezeli jest odpowiednia temperatura auto odpala od razu na LPG jeżeli jest zimne najpierw benzyna potem wraz ze wzrostem temperatury automatyczne przełacza sie do pracy z LPG dla mnie to nowinka bo w poprzednich autach musiałęm albo podnieść na jakies 1700 obrotów aby przełączyć na LPG
albo w czasie jazdy przeważnie było to przed zmianą biegów co powodowało delikatne szarpanie podczas przełączania , pojeżdżę kilka dni i zobaczymy co się bedzie działo
_________________
pozdrawiam
wszyscy maja "wolsfageny" na rope Smile , a ja nie !

dodge neon 2,0 16V SOHC 96r
Dodge CARAVAN 3.3 V6 2001
--------------------------------------------------
http://www.motoforum.pl
zostań CB-maniakiem
http://www.cb-radio.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 12:23    Temat postu: DO driV3r18pl Lista kodów Odpowiedz z cytatem

driV3r18pl napisał:
jak cos to mam kody bledow..ale to na emaila bo nie chce pakowac tu ponad 2000 kodow;p


Poprosze listę kodów na: liberty2000@o2.pl

Dzięki z góry. Smile
_________________
CHRYSLER Town&Country 3,8 2002 + LPG "SE-KWĘKA"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 17:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kody błędów można odczytać na forum w dziale
'sam naprawiam' - zamieściłem tam link do kodów błędów
Pzdr Adamko.
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
areczek
*
*


Dołączył: Aug 04, 2009
Posty: 1

PostWysłany: Wto Sie 04, 2009 14:29    Temat postu: kody błedów Odpowiedz z cytatem

czy może mi ktos pomóc rozszyfrować kody błedów w town &country 2006 i kody p0113 i p0499. pozdrawiam Arek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sie 06, 2009 14:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

P0113-czujnik powietrza na wlocie,powinien byc zaraz za filtrem powietrza,najpierw czyszczenie stykow,jesli nie pomoze to wymiana.
P0499-EVAP-uklad odsysania i neutralizacji par paliwa,prawdopodobnie jest nieszczelny lub szwankuje elektrozawor,ktory powinien sie zamykac w momencie jak uzbroisz zaplon.[/b]
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group