www.asu.pl :: Zobacz temat - Strzały na bęzynie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Strzały na bęzynie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
anddodge
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 19
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 12:46    Temat postu: Strzały na bęzynie Odpowiedz z cytatem

Witam
Same problemy człowieka spotykają, nawet jak chce dobrze. Kupiłem świece w asu platynki autolite, kable do gazu sentech, auto to Dodge Grand Carawan 3,8L LPG. U mechaniora zmieniłem tylko świece i przeczyściłem przepustnice psikając w nią preparatem do czyszczenia gaźników, kabli nie zmieniłem bo mechanior stwierdził że kable firmy sentech to szajs i przyjadę za dwa dni je zmienić, no to niezmieniłem. Po tych zabiegach silnik zaczoł nierówno chodzić, na wolnych obr. jeszcze tego się nie odczówa ale wystarczy dodać gazu żeby zaczą się dusić i STRZELAĆ W KOLEKTOR SSĄCY i wszystko na bęzynie bo parownik gazu mam wyjęty na zmianę męmbram, zczytany kod błedu 43. Pomocy bo dla mnie to jest czarna magia żeby takie żeczy się działy tylko po wymianie świec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 13:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

osobiscie stawialbym na swiece lub uszkodzony kabel - moze ktos przy wymianie swiec sie silowal z kablami i pozrywal je w srodku?
co do czyszczenia przepustnicy sprayem to nigdy tego dobrze nie zrobisz!zeby to dobrze wyczyscic z nagromadzonego przez lata syfu trzeba ja wyg\krecic,niezadko wymoczyc i pedzelkiem czyscic do skutku.sam spray to tylko z wierzchu ja oplucze...
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 18:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w/g mnie przyczyną strzelania jest jednak niedoczyszczona przepustnica, a dokładniej czujnik odbiera nieprawidłową ilość przepływającego powietrza, przez co żle jest dobierana ilość wtryskiwanego paliwa do ilości przepływającego powietrza, wynikiem czego jest nieprawidłowa mieszanka i stzały, proponuję dokładniej wyczyścić przepustnicę, chyba że w trakcie czyszczenia zostało coś uszkodzone, to już inny problem, ewentualnie sprawdziłbym kable na świecach, mógł któryś przy zdejmowaniu go ze świecy, zostać zerwany na połączeniu z końcówką, stawiam jednak na zanieczyszczenia pomimo czyszczenia przepustnicy
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak koledzy radza-trza rozebrac caly zespol(przepustnica,przeplywomierz itp) i to umyc. to,ze masz plyn do mycia przepustnic nic nie znaczy.jak masz plyn do mycia okien i je polejesz to masz od cholery zaciekow i jest jeszcze gorzej:) przeca to trza umyc ,a nie polewac:)
mechanikowi(???) polec aby sie powiesil na twoich starych kablach ,jesli w/g niego sentech to szajs. swoja droga ciekaw jestem co ci polecil innego. pewno bosch Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
anddodge
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 19
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 23:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za odpowiedzi, co do mechanika to go zmienie, a wie ktoś co oznacza kod błąd 43 no chyba że mechanior żle odczytał, mogę się domyślać że to coś z ilością powietrza lub coś z prądem ale to tylko moje wielkie chyba.
Jeszcze raz dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 23:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skoro kupiłeś kable to je załóż i wygląda na to że jeszcze zabrudziłeś przepływkę
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 23:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tylko w kwesti tych kabli Sentech, u ojca w Jettie załozyłem i wyglądają na solidne kable.
Co mechanik to inna opinia na wszystko Confused
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sob Lut 16, 2008 2:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to sa dobre kableki w rosadnej cenie a jesli ktos ci gwizdnie ze kable 3x drozsze sa lepsze to niech ci na nie da
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kurczak
*
*


Dołączył: Nov 28, 2007
Posty: 24
Skąd: Szczytno

PostWysłany: Sob Lut 16, 2008 15:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

uroki gazu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Lut 16, 2008 17:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

uroki niewlasciwej eksploatacji lub zlej instalacji i ,przede wszytkim, kolejnego pseudomechanika. ja mam 2 auto z gazem i o tym,ze mam gaz wiem tylko placac 1/2 na stacji. wiec nie powielaj chorych frazesow...

a tak na marginesie-sprawdz czy wszystko dobrze poskladales i ci lewe powietrze gdzies nie wali.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kurczak
*
*


Dołączył: Nov 28, 2007
Posty: 24
Skąd: Szczytno

PostWysłany: Sob Lut 16, 2008 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
uroki niewlasciwej eksploatacji lub zlej instalacji i ,przede wszytkim, kolejnego pseudomechanika

esdarek wpełni się z tym zgadzam co powiedziałeś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
anddodge
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 19
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak to mówią "chcesz żeby coś było dobrze zrobione, zrób to sam" pojechałem w góry tam mam dostęp do kanału (gorzej z czasem) i jak zacząłem macać te kable od spodu na tylnej głowicy to nóż mi się otwierał w keszeni Twisted Evil Twisted Evil , dwa kable były tylko założone na świece a nie były zaciśnięte, pomęczyłem sie chwilę i założyłem sam nowe kable autko nabrało wigoru i wszystko wruciło do normy, no może jeszcze spadające obroty zostały do zrobienia ale to już sam zrobię tylko jak będę miał do tego warunki i sporą chwilę wolnego czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jednak problem okazał się bardziej błachy niż by można się tego spodziewać po objawach, no i ci "mechanicy" z bożej łaski, jak sam nie zrobisz to nie masz, albo inaczej: masz problemy
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin_o1
*
*


Dołączył: Apr 09, 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Kwi 16, 2008 11:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam podobne objawy w nissanie Queście, silnik 3.0 V6 z 1995r, jak auto jest zimne co prawda uruchamia się bez problemu, ale przy próbie dodania gazu spadają obroty i auto gaśnie, jak mocniej wdepnę pedał gazu to zaczyna strzelać. Objawy te ustepują przy nagrzanym silniku, a w zasadzie mozna powiedzieć, że są minimalne. Dodam jeszcze, że na gazie nie strzela i jeździ bez problemu. Inztalacja gazowa to STAG 2L + emulator do silnika 6-cio cylindrowego.

Proszę o rady w tym temacie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Sro Kwi 16, 2008 19:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może być wiele powodów takiego zachowania silnika, przypieczone wtryskiwacze, niesprawny czujnik temperatury silnika, kiepskie świece i jeszcze kilka innych powodów, regóły niestety na to nie ma.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Czw Kwi 17, 2008 6:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym obstawiał czujnik polozenia przepustnicy.
...czujnik temperatury bym odrzucil-bo gdy on jest walniety to auto odpala dobrze gdy jest zimny a nie odpala gdy cieply bo zalewa swiece
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Kwi 17, 2008 7:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na dziendoby przeczysc sobie przeplywomierz!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcin_o1
*
*


Dołączył: Apr 09, 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Kwi 17, 2008 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za rady
zacznę od czyszczenia przpływki, (świece i przewosy wymienione), ale jak sprzwdzić czujnik położenia przepustnicy?
_________________
Nissan Quest GXE 3.0 V6 + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Kwi 17, 2008 10:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podlaczyc miernik(omomierz analogowy) i delikatnie przeuwac ciegno od przepustnicy(linke od gazu). wskazania powinny roznac plynnie. jakiekolwiek nagle skoki wskazowki moga wskazywac na zuzycie. czasem da sie jeszcze taki czujnik reanimowac. jesli slizgi sa dobre to starczy je nieco dogiac, przesunac na biezni w lewo lub w prawo(zeby nie jezdzily po wyslizganym torze) i...rozgladac sie za nowym. czasem spray typu "kontakt" pomaga doraznie(psiknac trzeba na te slizgi i tor po ktorym sie poruszaja).
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sro Sty 14, 2009 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kurczak napisał:
Cytat:
uroki niewlasciwej eksploatacji lub zlej instalacji i ,przede wszytkim, kolejnego pseudomechanika

esdarek wpełni się z tym zgadzam co powiedziałeś.


Przyłączam się do waszych opinii.

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group