www.asu.pl :: Zobacz temat - Filtr stożkowy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Filtr stożkowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rower
*
*


Dołączył: Feb 04, 2005
Posty: 75
Skąd: Bukowno

PostWysłany: Czw Kwi 28, 2005 12:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam założony filtr stożkowy , i żeczywiście do gazu zmiejszyłem przekrój ,bo przy wyższych obrotach nie dawał sobie rady
ale za drogi ten filtr ja dałem w zeszłym roku 65zł poszukaj w necie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Kwi 28, 2005 13:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja mam pytanie: do pudla gdzie teraz mam filtr dochodzi masa rurek z podcisnieniem,odpowietrzenie miski olejowej,dwa kierunki powietrze(cieple/zimne) przelaczane termostatrem.co z tym zrobic jak wywale pudlo z filtrem??
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
rower
*
*


Dołączył: Feb 04, 2005
Posty: 75
Skąd: Bukowno

PostWysłany: Czw Kwi 28, 2005 13:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak można wstawić tutaj zdjęcie może wiesz to pokaże ci jak to umnie wygląda

Ostatnio zmieniony przez rower dnia Czw Kwi 28, 2005 13:42, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rower
*
*


Dołączył: Feb 04, 2005
Posty: 75
Skąd: Bukowno

PostWysłany: Czw Kwi 28, 2005 13:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem musisz pokombinować może coś z tego wyjdzie najlepiej zapytaj mechanika
jak można wstawić tutaj zdjęcie to ci pokarze jak umnie to wygląda
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rower
*
*


Dołączył: Feb 04, 2005
Posty: 75
Skąd: Bukowno

PostWysłany: Czw Kwi 28, 2005 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49110605
ja mam coś takiego
a pojemność 3,3l jak masz gaz musisz zmiejszyć średnice wlotu filtra
nie dobierałem do pojemności tylko kupiłem i tyle .ważna jest średnica do mocowania żeby ci pasowała
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Kwi 28, 2005 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do filtra stożkowego to owszem mozna załozyc ale ja osobiście nie lubie mieć pod maską nieorginalnych żeczy Smile ale to tylko moje zboczenie wiadomo że cała masa puszek plastikowych przy źle pracującej i wyregulowanej instalacji LPG może sie rozleciec w pył przy strzale w kolektor a przy zastosowaniu stozka to poprotu go wystrzeli z rury dolotowej i o założeniu jedziemy dalej co do skutecznosci i pomocy przy stosowaniu LPG to nie wiem ale jezeli trzeba ograniczać przepływ modyfikowac dolot to raczej nie wieżę że pomaga.A teraz na temat zmian dolotu aby powietrze nie było wtłaczane tylko swobodnie pobierane przez silnik co powoduje równomierna pracę przy kazdych warunkach atmosferycznych nie zależnie od predkości a to z tego tytułu że podczas jazdy z dużą predkościa wytwarza sie pod autem podciśnienie i powietrze jest wysysane spod autka a zreguly doloty są w okolicy nadkoli co powoduje wzbogacanie mieszanki i autko traci na mocy a podczas hamowania wytważaja sie zawirowania i powietrze zostaje wtłoczone w dolot co powoduje zdławienie i zakłócenie pracy silnika mieszanka robi się uboga drastycznie co nawet prowadzi do zgasnięcia silnika sprawdzilem to jeżdząc z komputerem na kolanach po założeniu gazu po zmianie wlotu obróceniu w inna strone wszystko wróciło do normy i jest idealnie oczywiście wspomne że mam zaaktywowaną funkcję CUT-OFF w komputerze do gazu która jest odpowiednikiem stosowanej na benzynie fukcji wyłączania poszczególnych wtryskiwaczy podczas hamowania silnikiem tylko w LPG to silnik krokowy zadusza silnik poprzez maksymalne zweżenie dolotu gazu i regulacje z sondy lambda nie polecam stosowac tej funkcji jeżeli komputer do LPG jest za wolny i nie wyrabia z odczytem sond lambda moze doprowadzić do strzału w kolektor przy zubożeniu mieszanki Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group