www.asu.pl :: Zobacz temat - uszczelka pod głowicą remont sil. windstar
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uszczelka pod głowicą remont sil. windstar

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
bilans
*
*


Dołączył: Oct 27, 2004
Posty: 181
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Sty 02, 2008 9:31    Temat postu: uszczelka pod głowicą remont sil. windstar Odpowiedz z cytatem

no to mam pytanie tak na 99 % walneła mi uszczelka pod głowicą
objawy ? a prosze ubywa płynu a właściwie to pojawia się w zbiorniczku wyr. na tym płynie w zbiorniczku pojawiła się lekka kaszka ale czarna ? no i tak ze dwie duże łyżki oleju ?? z silnika olej znika troszkę za szybko,
układ chłodzenia zapowietrza się co dwa dni muszę dolewać płyn a właściwie to przelewać go z zbiorniczka wyr. do chłodnicy około 0,5 do 1 litra ??? (dziwne) kontrolka oleju po rozgrzaniu silnika zapala się na postoju na niskich obrotach po lekkim muśnięciu gazu gaśnie ....
sporo białej pary z wydechu ( no ale jest zima a auto na lpg...?)
nie wiem co jest uszczelka ? ps. jakiś czas temu szlak trafił termostat jest cały czas otwarty muszę go wymienić - ale chyba nie ma on nic z tym wspólnego ?
a jeszcze jedno korek chłodnicy jest osmarkany jakkby czymś tłustym ale to co jest jest czarne nie ma tkz emulsji żadnej białej kaszki tylko czarne ....
zastanawiam się czy by może nie zmienić płynu w chłodnicy ...
ostatnio miałem jakieś petrygo

no ale jeśli to uszczelka to co mam robić z silnikiem
tz. jaka kolejność i co remontować co będę musiał kupić jakie uszczelki jakich firm co sprawdzić co zrobic przy okazji ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Sty 02, 2008 9:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na 100% to nie wina petrygo......
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bilans
*
*


Dołączył: Oct 27, 2004
Posty: 181
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Sty 02, 2008 10:19    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

u a szkoda Smile
nie no wiem
Laughing

może troszke więcej informacji ... ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sro Sty 02, 2008 14:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powiedz jaki silnik i rocznik to cie zmartwie albo pociesze Wink


wg mnie to 1. nie leje sie petrygo do windstara .... 2. niestety czesto pekaja uszczelki pod glowicami Sad

ja mam wieksza zagwozdkę...
na trasie 500km nie znika mi kropelka plynu - zalewam wyrownawczy na zimnym do kreski. i po trasie jest na ochlodzonym silniku tyle samo.

w miescie mi znika tygodniowo z litr .. Neutral no i teraz pytanie gdzie Neutral
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Sty 02, 2008 17:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a niby dlaczego nie leje się PETRYGO bo co ze polskie ..... paranoja Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Sty 03, 2008 11:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to tak jak do skrzyni lejesz to co zaleca producent,
do diesla nie lejesz mazutu...

są normy nadane przez producenta.
stosujesz uszczelki firmowe, to stosuj też plyn który został sprawdzony że na pewno nie będzie szkodził uszczelkom i silnikowi ... w moim samochodzie widziałem w jakim stanie była pompa wody.. jakie miała wżery i jak rdzewiała...

i wbrew pozorom nie mam nic do tego ze to polskie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Sty 03, 2008 15:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a sa specyfikacje płynu chłodniczego tak jak oleju ? Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Sty 03, 2008 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja wymieniałem u siebie pompe wody przy okazji wymiany uszczelek pod głowica bo zaczęła cieknąć z powodu wysokiego ciśnienia w układzie. Od nowości do 2002r układ był zalany płynem Prestone a w 2002 wymieniłem płyn na Castrol bo wtedy jeszcze nie mogłem w Polsce kupić Prestone.
Byłem święcie przekonany że pompa tzn wirnik jest zjedzony bo pod koniec miałem takie objawy że na wolnych obrotach nie było ogrzewania wewnątrz samochodu. Pompa po wymontowaniu wygląda prawie jak nowa, żadnych wżerów, łopatki są całe ale że ciekła to założyłem nową.

Panowie używajcie dobrych płynów a nie tego badziewia Petryga czy Glixolu.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Sty 03, 2008 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek, sto procent racji. Cool
Przy doborze płynów zwróćcie jeszcze uwage że zima i ujemne temperatury to max 4 miech w roku - ważna jest też temperatura wrzenia płynu Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pią Sty 04, 2008 8:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i tu popieram dobre plyny
juz dawno mialem wkleic zdjecie swojej pompy po wymianie (jako zdjecie pogladowe)
zobaczycie ze zgroza jak wygladala pompa w moim aucie
chlopaki z asu przezyli szok
dzis jade do swojego warsztatu zrobie foto i sprobuje wkleic zdjecie
specjalnie dla was
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Sty 04, 2008 12:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chętnie po patrze na te naturalne zjawisko. Wink
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marnad
*
*


Dołączył: Aug 02, 2005
Posty: 8

PostWysłany: Wto Sty 22, 2008 14:34    Temat postu: skacze temperatura Odpowiedz z cytatem

Witam
Jaw w swoim pontiaku Montanie z 1998r robiłem już 2 razy uszczelkę raz z winy termostatu a pierwszy raz nie mam pojęcia czemu. Ale teraz mam kłopot taki że jak jadę spokojnie to temperatura skacze do 125 jak się zatrzymam i przegazuję to spada do 40 nie otwiera dużego obiegu ale termostat wymieniłem wczoraj na nowy 2 z kolei i znowu to samo, Czy ktoś wie co to może być oby nie kolejny raz uszczelka.

z góry dzięki za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mr0104
*
*


Dołączył: Dec 07, 2007
Posty: 87
Skąd: ĹťAGAŃ

PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego sprawdz przewód od czujnika temp.kiedys miałem taki obiaw jak ty i przez przypadek zobaczyłem ze przewód był wypiety pozdrawiam
_________________
mirek chevrolet trans sport 98
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 23:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tą kontrolką ciśnienia oleju to niedobrze sprawdz ciśnienie w miejscu czujnika bo albo czujnik walnięty albo panewki do wymiany a najgorsza opcja silnik do kapy. a jak się układ zapowietrza często to uszczelka pod glowicą albo pęknięta glowica jak wpycha powietrze w uklad chłodzenia to po wylączeniu silnika slychać bulgocenie w ukladzie chlodzenia Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 8:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
na trasie 500km nie znika mi kropelka plynu - zalewam wyrownawczy na zimnym do kreski. i po trasie jest na ochlodzonym silniku tyle samo.

w miescie mi znika tygodniowo z litr .. Neutral no i teraz pytanie gdzie Neutral


Ja u siebie miałem tak, że kapało przy parowniku. Ale tylko wtedy gdy silnik był zimny. Jak tylko się rozgrzał to rozszerzało się i sam się uszczelniał...
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group