www.asu.pl :: Zobacz temat - A 604 PO ROZGRZANIU DZIEJĄ SIĘ DZIWNE RZECZY...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A 604 PO ROZGRZANIU DZIEJĄ SIĘ DZIWNE RZECZY...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
malibu71
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 33
Skąd: malibu71@op.pl

PostWysłany: Sro Sty 30, 2008 22:42    Temat postu: A 604 PO ROZGRZANIU DZIEJĄ SIĘ DZIWNE RZECZY... Odpowiedz z cytatem

Question
Witam na forum. Posiadam Voyagera 3.0 ze sk. A 604. rok 91
Kupiłem go z uszkodzoną skrzynią. Została naprawiona , bynajmniej taką miałem nadzieję. Oczywiście uległa totalnej destrukcji po 6000 km.. Ok .. ten temat zamykam . Oczywiście o gwarancji mogłem zapomnieć, gdyż żekomo zmęczenie materiału (;...itp
Kupiłem drugą po regeneracji od kogoś kto ma znakomitą opinię.... na razie .... Wszystko było by idealnie lecz po kilku dniach zauważyłem , że gdy się skrzynia nagrzeje , tj po około 2h jazdy , podczas postoju , wrzucająć wsteczny wydaje podwujny cichy stukot a po załączeniu D lekko szarpnie.... Na dodatek zaobserwowałem pewną anomalię.. tzn jadę na czwartym przełożeniu , załącza się przy prędkości około 78 km/h, puszczam gaz i pozwalam wytracać prędkośc . W momencie gdy dochodzi ona do 80km/h wbija się trzecie przełożenie ! Silnik wskakuje na wyższe obroty ! I tak jest od kilku dni lecz dopiero po porządnym rozgrzaniu skrzyni ...... muszę pojeżdzić minimum 1,5 godz. Do tego czasu srzynia pracuje wzorcowo... Oczywiście mam chłodniczkę oleju i olej ATF +4.. lecz czy może to być konwerter ? Może lock up ? Przyznaje , że konwerter założyłem stary i w poPrzedniej skrzyni było podobnie podczas zdięcia nogi z gazu.... PROSZĘ O POMOC !! nie stać mnie juz na trzecią skrzynię.... Pozdrawiam MALIBU ......
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 0:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powodem może być konwerter, jak już tyle kasy władowałeś mogłeś go zregenerować. Dziwie się że nie wydębiłeś od warsztatu naprawy gwarancyjnej Twisted Evil
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
malibu71
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 33
Skąd: malibu71@op.pl

PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 0:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak to jest jak daje sie coś do zrobienia znajomym... Dla mnie nie będzie to problemem wyciągnąc skrzynie .. troche pracy lecz czy po podłączeniu do kompa wykaże jaki kolwiek błąd czy tez uszkodzenie konwertera ? Mogę to zrobić w przyszłym tygodniu gdyż serwis zamknięty.. urlop.
Wolałbym być pewien tego co mam naprawić.. Na razie auto odstawiłem i nie jeżdżę nim od dwóch dni.. lepiej dmuchać na zimne ... za droga impreza..
pzdr Malibu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rura
*
*


Dołączył: Oct 31, 2006
Posty: 49

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 9:54    Temat postu: witaj malibu Odpowiedz z cytatem

mam twoje objawy w moim dodge caravan 1996 3,8 a wyobraż sobie że z tego powodu zasadniczo oddałem skrzynie biegów do remontu w krakowskiej firmie SENTYRZ wydałem 5500 zł i dalej to samo remont podobno dył ale części wymienionych nie dostałem ani jednej na dodatek na moich oczach sprzedają niby swoje części używane dalej tak że jeśli zdecydujesz sie na jakiś remont to najlepiej spać w aucie i pilnować co ci zmieniają w skrzyni a co nie bo kto to potem sprawdzi napisać mogą że zmienili wszystko a prawda wychodzi podczas jazdy.Co do szarpania ja spróbowałem pojechać do innego mechanika z tym szarpaniem znaczy spadaniem biegu na 3 to wcisnął mi jedynie że to napewno elektrozawory no cóż kupiłem używane 800zł ale dlaej to samo tak że najlepiej wyciąg skrzynie sam znajdz dobry sklep i zrób remont sam jak znajdziesz powód spadania biegów chętnie skorzystam z rady.pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 10:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Obaj problem macie nie ze skrzynią tylko z warsztatami które je robiły - jeżeli podjeli się zrobić skrzynie - to ona ma chodzić - albo niech naprawiają ją do skutku Cool .
A wasze problemy mogą wynikać - ze złego montażu, zurzytych części, złego oleju, awarii konwertera, problemów z elektryką, zabrudzeń płyty zaworowej itd, itp. Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 11:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do ANHAXA...zauwazyłem ze gorzej przyspiesza na kazdym biegu..sprawdziłem olej kur... jest ponizej dolnej dziurki na bagnecie(na goroco)..jakby tego mało sprawdziłem ksiazce ser. a on jest zalany dextron ll mobilem...poradz co robic ..czy próbowac zalac odpowiedni olej i zmienic filtr czy ..nastawic sie juz na naprawe...jesli prubowac zalac to czy dynamiczna wymiana ...i jakim olejen ...czy np wymienic pojezdzic troche i wymienic ponwnie...
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możesz wymienić klasyczną metodą z filtrem olej - na jakiś dobry - ja polecam Midlanda - super sprawdza się w winich Wink
Najlepiej zrób to dwukrotnie w krótkich odstępach czasu.
Powinno pomóc Cool
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozumiem ze oleje sa mieszalne.....iczy ten o którym piszesz jest dostepnyw,,normalnych ,,sklepach moto..czy gdzzies szukac w specjalistycznych hurtowniach...drugi raz wymienic np.po 300 km.czy szybciej.czy wymienic drugi raz filtr..czy oddessac góra...i jeszcze jedno nie mam jakis wiekszych wycieków z asb ...jakim cudem oleju ubywa...dzieki za podpowiedz..czesto bywam w Bytomiu ...moze kiedys do Ciebie wdepne ..oby tylko po rady . Laughing ..a jak trzeba cos naprawic .... Question ..czytajac twoje posty .i opinie .mozna spoko..oddac autko
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Musisz mieć jakiś wyciek, nie ma możliwości utraty oleju z ASB. Zawsze wymieniaj razem z filtrem i zawsze odkręcając miske - odsysanie jest troszku bez sensu - bo cały bajzel zostaje na dnie.
Oleje się mieszają, pierwszy raz jak wymienisz to pojeżdzij od 500 do 1000 km - potem wymień drugi raz.
Midland jest dostępny w bardzo wielu punktach - m.in - http://asu.pl/sklep/catalog/product_info.php?products_id=626&osCsid=af18328997676629a31399860c3fb3f1.
Pozdrawiam Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 15:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki ...za pomoc.. wystarczylo sie chwilke zainteresowac ..a kazalo sie ze mam super hurtownie z olejami 300 metrów od domu..hi ...i maja ten olej ..wykonuja usługe wymiany oleju w asb..i teraz...niespodzanka ..w cenie oleju ....cena 1 l 25zł czyli ok 5 litówoleju + wymiana -125 zł.chyba jakos niewiele.az podejzane..haha.czy mam na cos zwrócic uwage podczas wymiany...czy radził bys abym zrobił to sam ...sredniointeligientny facet chyba sobie da z tym rade...ale moze sa jakies wymogi czasowe...np olej musi długo spływac z otwartej skrzyni ..cos trzeba wytrzec lub potraktowac sprezonym powietrzem...itp..a wiesz jak to w niektórych warsztatach ....ilosc klientów to kasa....
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 16:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeszcze ..jesli idzie o ew. nieszczelnosc.. rozumiem ze jesli jest na łaczeniu skrzyni i silnika to trudno zlokalizowac??..natomiast moga byc z półosi moze byc gdzies na przewodach od chłodniczki..jest taki prostokatny dekiel ..na wysokosci (pod) filtrem powietrza ..tam zobacze..
..napisz prosze gdzie jeszcze powinienem dokładnie popatrzec...dzieki
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 17:43    Temat postu: Re: witaj malibu Odpowiedz z cytatem

rura napisał:
elektrozawory no cóż kupiłem używane 800zł

gdzie Ty to kupiłeś rekord świata.... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego rura,dlaczego nie reklamowałeś skrzyni. Ja rozmawiałem z kierownikiem warstatu (miły pan z kucykiem) i mówił że nieraz po 5 razy wyciągają skrzynie jak coś jest nie tak .A co do częsci to masz racje ,widziałem na własne oczy jak w pewnej krakowskiej firmie myli części skrzyni łącznie z tarczkami ciernymi przypalonymi (ja dwa razy lepsze wyżucałem do kosza), nie poto chyba żeby nie zabrudzić sobie kosza na śmieci Laughing ,i stąd ten brak części wymienianych.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 22:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zbir 46 - wybacz ale ja zaczołem robić skrzynie z powodu totalnej indolencji warsztatów - jestem zdania -lepiej patrzeć wszystkim na ręce albo zrobić wszystko samemu .
Co do wycieków - najczęściej - simmering konwertera (łączenie skrzyni z silnikiem), półosie, przewody do chłodniczki.

Wmarek65 - właśnie mnie wyrwało z butów - jeśli sie pięć razy wyjmuje skrzynie (co łączy sie z wymianą uszczelek, oleju, filtra) to ta usługa musi naprawde dużo kosztować Shocked
A najlepsze jest to że ludzie oddają tam dalej swoje auta Rolling Eyes
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki ..zycze powodzenia i sukcesów...trzymaj ten styl
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie to żebym się nabijał z Was, ale czytając wasze posty do jakich warsztatów trafiacie żeby remontować swoje ASB to ja dziękuje najwyższemu że jak przyszedł czas remontu GENERALNEGO skrzyni w moim GP trafiłem do warsztatu w Sędziszowie.
Sktzynia raz wymontowana, rozebrana, wymienione wszystko co trzeba plus to co nosiło oznaki większego zużycia, złożona i zamontowana.
Prawie dwa lata, 15tys mil i zero problemów
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
malibu71
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 33
Skąd: malibu71@op.pl

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 22:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie.Z tymi skrzyniami to nie jest tak , że sa do d...y Zawsze problemem jest uzytkownik.Jak sie ma ochote pokatowac automata to spoko ale puzniej boli kieszen . Chyba , że mamy muscle cara hehe
Mimo to oliwke trzeba wymieniac częściej niz ustawa przewiduje (;
No a tak poważniej to mysle że jest mnóstwo pseudo mechanikow..No i jeśli ktoś sie kilka razy sparzy to mozna szybko nauczyc sie więcej samemu... Co do oleju w A 604 trzeba lac to co dobre ja leje do swoich aut QUAKER STATE ATF +4........Można go kupic naprawdę tanio u delera w Poznaniu....
Wystarczy , że powiemy o zniżce 15% i tyle (-; Telefon można znależć na stronie QUAKER STATE . Pl
Mało tego leje do silnika olej tej firmy juz od lat . Teraz wlewam 10 / 40 QUAKER STATE SLICK 50 . Panowie czapki z głow ... REWELACJA ! Opinie na temat slicku są rożne ja poraz pierwszy wlałem ten preparat 15 lat temu do mojego chevroleta 5.0 v8 .... Powiem tylko tyle ten preparat jest zaje.....y ! Lecz jeśli ktos sądzi, że w nim są może panewki w płynie albo pirscienie z tłokami to chyba nie ta bajka..Wracają jednak do skrzyń ...
Jeśli wszyscy nas zawodzą a mechanicy chcą tylko naszej kasy. To trzeba samemu zabrac sie za skrzynkę...
Pozdrawiam Malibu !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 22:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

instruktaz "by me" Very Happy tu http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/index.html

powodzenia Smile mi sie udalo Smile
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chcieć znaczy móc Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 23:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darryd zdjęcia są rewelacyjne masz u mnie 6+ podziwiam cię w tym ciasnym garażu ja bym się zaklął na amen.musiało być ciężko. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 23:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax
Dlatego kolega rura zaplacil tam 5500pln i dalej ma problem jak przed remontem.
Ja tam byłem jak walczyłem ze swoja skrzynią,prowadzą hurtownie
wszystkie uszczelki,tarczki,olej, filtr,+ regeneracja konwertera zamknołem w 1200pln.
A swoją wyciągałem 3 razy. Objaw po przejechani okolo 5km wycie i ślizganie skrzyni ,wyglądało jakby tracila ciśnienie 0 błędów na kompie
1 raz znalazłem w kanale ciśnieniowym od pompy oleju do płyty sterującej kawałek kwadratowego aluminium kture idealnie pasowało do zaślepiannia kanału ciśniowego obudowy ( podobno wybijaja je ręcznie przy montażu skrzyni,i ten otwór dokladnie tak wygląda,tak samo kanał ssący)Ucieszyłem się że znalazłem przyczyne,wymieniłem przy okazji wszystkie tarczki i uszczelnienia ,zamontowałem i dalej to samo Crying or Very sad ,więc znowu demontaż
2 Podczas poprzedniej rozbiórki zauważyłem pęknięcie w kanale ssącym prawdopodobnie przy wybijaniu tych zaślepek ktoś za mocno uderzył i pękła obudowa do środka skrzyni ,więc zaczołem podejrzewać że pompa zaciąga powietrze z olejem i stąd te objawy.
zaspawałem ,zlożyłem i dalej to samo Sad
Znowu wyciągnolem skrzynie z auta ,ale już jej nie rozbierałem ,oddałem KONWERTER do regeneracji (firma Sentyrz tanio i szybko ,na drygi dzień już miałem + pół roku gwarancji)
Zamontowałem i skrzynia śmiga że hej Laughing
Byłem w 3 firmach naprawiajacych ASB i nikt nie slyszał o wyciu w skrzyni ,za to najmniejszy koszt naprawy jaki mi sugerowali to od 4000 a jeszcze może sie zwiększyć jak się rozbierze skrzynie.
więc zrobiłem ją sam za 1200 +w sumie 4 dni roboty.
noto sobie popisałem ale może komuś sie przydadzą moje doświadczenia ze skrzynią Laughing Laughing

darryd
Wielkie dzięki ,podczas naprawy też zaglądałem na twoje zdjęcia Laughing
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas


Ostatnio zmieniony przez wmarek65 dnia Sob Lut 02, 2008 0:06, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 0:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dlatego właśnie tacy ludzie jak ty zasługują na podziw - trzeba chwytać byka za rogi Laughing
U mnie klienci dziwią sie że czasami daje obudowe do prześwietlenia Shocked , inni że myje ją dokładnie a jeszcze inni że wymieniam pełne zestawy niepatrząc na to że coś mogłoby jeszcze zadziałać - taki urok - i trzeba dalej robić swoje Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
malibu71
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 33
Skąd: malibu71@op.pl

PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 0:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim przypadku chyba będzie podobnie gdyż moja skrzynka jeżdzi wręcz wzorcowo ale do czasu gdy się w niej olej zbyt nie nagrzeje. Muszę pojeżdzic około 2 godzin. Pużniej dzieją sie cuda. Podwujny stukot po włączeniu wstecznego i szarpnięcie po D. No i zejście podczas jazdy z czwórki na trójkę. Puszczam gaz, zchodzi z prędkości i równiutko przy 80 kmh trójka... Wystarczy , że poczekam pół godzinki i skrzynka jak nowa... Więc to jednak konwerter. Może ktos z Was miał podobne problemy... ? Pozdr...
Malibu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 0:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja kupiłem auto z zatartym silnikiem.Po wymianie silnika zaczeły się problemy ze skrzynią ,zaczela najpierw dziwnie redukować potem ślizgać a przy zmianie z P na D leciutko szarpać aż w końcu stracila biegi i wróciłem do domu po 3 godzinach na lawecie .Po zjechaniu z lawety odpaliłem auto i skrzynia zaczeła jeżdzić ale zaczeło się wycie.Uszkodzony był konwerter.
Piszesz że konwerter jest ten sam co w poprzedniej skrzyni i objawy masz takie same a nie regenerowałeś konwertera ,to sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie co jest przyczyną Laughing
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 1:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy dobrze nagrzanym oleju? Tak, nie wchodziła trójka a potem sie tarczki zjarały Wink A teraz za krótkie trasy jeżdżę żeby ocenić grzanie.
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Lut 04, 2008 14:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato napisał:
darryd zdjęcia są rewelacyjne masz u mnie 6+ podziwiam cię w tym ciasnym garażu ja bym się zaklął na amen.musiało być ciężko. Very Happy


ciesze sie ze moglo sie to komus przydac no a łatwo nie bylo, zwlaszcza trzymac jedna tlusta reka aparat a druga wyciagac elementy skrzyni...na poczatku znajomy mi pomagal pstrykac, ale pozniej juz sam...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
malibu71
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 33
Skąd: malibu71@op.pl

PostWysłany: Pon Mar 24, 2008 23:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie.. Dość długo mnie tu nie było.. Jak wspomniałem na wstępie moja skrzynia A 604 w Voyager 30 działała dziwnie po rozgrzaniu. Była po remoncie i na szczęście na gwarancji. Oczywiście moje przypuszczenia się potwierdziły.. Znów to samo... Tzn : Uruchamiam silnik i jest wszystko extra. Rusza , zmienia płynnie biegi i lock up załącza się prawidłowo.
Ale,,, i tu jest problem. Wystarczy , że pojeżdżę godzinkę i skrzynia jak zaczarowana.
Przy puszczeniu gazu jadąc na over drive około 100km/h załącza się przy 80km/h trzeci bieg !!
Do tej chwili mogłem z powodzeniem jechać na tym przełożeniu poniżej 70km/h.....
Gdy zapięta jest trójka nie ma mowy , żeby czwarty bieg załączył się przed 80 ką.. ! Po przekroczeniu tej magicznej prędkości jest znów czwórka i za chwilkę nadbieg... i jedzie się normalnie...
Nie ma już tylko mowy o jeżdzie z prędkością 70km/h na czwartym przełożeniu ani na nadbiegu... Silnik ma podwyższone obroty aż do 80km/h... dopiero następuje zmiana.
Wszystko wraca do normy gdy autko postoi około 40min...
Podejrzewałem konwerter, ale według mnie lock up działa poprawnie..
Wyciągałem już tą skrzynię kilka razy.. Olej leję Quaker state ATF +4
Może to komputer ma problem a nie skrzynia... ? Poprzednia skrzynia zanim się rozleciała po remoncie zrobiła 6000 km.. Lecz miała nie mal identyczne objawy...
Może zna ktoś dobrego fachowca nie daleko Gorzowa Wlkp który zdiagnozuje mi skrzynię ...
...a może ktoś z Was miał podobny albo taki sam problem ???
Pozdrawiam i proszę o wskazówki.....
MALIBU71
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
malibu71
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 33
Skąd: malibu71@op.pl

PostWysłany: Czw Kwi 03, 2008 9:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiam.... ta grzejąca i rozpadająca się skrzynia to było nic innego jak nie ten komputer !!!!!!!! Ktoś wcześniej zainstalował zupełnie inny i to z rocznika 2003 ! Mój Voyager jest 91 .... Panowie sprawdzajcie elektronikę ...
Pozdrawiam !!! Malibu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group