www.asu.pl :: Zobacz temat - Nierówna praca silnika jak sie rozgrzeje ????
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nierówna praca silnika jak sie rozgrzeje ????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
krynis
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 15

PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 16:14    Temat postu: Nierówna praca silnika jak sie rozgrzeje ???? Odpowiedz z cytatem

Tzn problem tkwi w tym ze jak rano przychodze zaplam silnik pracuje idalanie równo gdy sie juz troche nagrzewa zaczyna kuleć tak go buja troche i da sie to wyczuć w srodku smochodu. Kable WN nówki, swiece tez nówki. Prosze o rade kolegów co to moze byc ? (ten sam silnik co windstarach 3,8 95r.)
_________________
Ford Mustang 3,8 v6 1995r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 17:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powodów może być wiele ja stawiam na EGR, sprawdz czy nie zawiesił się.
_________________
PLYMOUTH VOYAGER 3,0 ZAGAZOWANY
AUDI S6 4,2 ZAGAZOWANY
YAMAHA VIRAGO GAZ W MANETCE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krynis
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 15

PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 17:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

EGR odłaczony calkowicie juz mialem z nim wczesniej klopoty.... czyli to nie EGR
_________________
Ford Mustang 3,8 v6 1995r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 7:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy masz gaz ? Ile przejechałeś już km po zaślepieniu EGR?
_________________
PLYMOUTH VOYAGER 3,0 ZAGAZOWANY
AUDI S6 4,2 ZAGAZOWANY
YAMAHA VIRAGO GAZ W MANETCE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krynis
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 15

PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 18:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gazu niestety nie mam Smile przejechalem jakies 600km
_________________
Ford Mustang 3,8 v6 1995r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 22:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz wszystkie przewody podciśnieniowe może gdzieś ciągnie lewe powietrze a jak masz przepływomierz to go wyczyść.taka mała sugestia. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Nie Sty 27, 2008 12:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na początku przewody WN, świece
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maksmi
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 48

PostWysłany: Nie Sty 27, 2008 13:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mdzalewscy napisał:
na początku przewody WN, świece

Przeciez napisal ze nowe.
_________________
Dodge Grand Caravan 3,8 SXT 2005rok
Dodge Grand Caravan 3,3 sport 2002rok rozbity i sprzedany Chrysler Voyager 1998rok rozbity sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Nie Sty 27, 2008 13:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kiedyś podobną przypadłośc miałem w passacie, okazało się wtedy że padł czujnik temperatury silnika i podawał nieprawidłowe wskazanie temperatury na komputerek a ten dawkował mu paliwa tyle co na zimnym silniku, wynikiem była właśnie nierówna praca i dławienie się silnika
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Sty 27, 2008 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jak koledzy pisza przyczyn moze byc wiele,dobrze by bylo podlaczyc pod kompa,bo wymiana na chybil trafil mija sie z celem.Sprobuj odpiac czujnik temp.plynu,wazne sa podcisnienia,po malu musisz eliminowac wszystkie mozliwosci.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krynis
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 15

PostWysłany: Pon Sty 28, 2008 9:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak jak wczesniej napisalem kable i swiece nowe, przepływomierz wyczysczony, bylem na kompie wyszło ze sonda bo stała wogole zero reakcji, no to kupilem sonde wymienlem i znowu to samo, pojechalem jescze raz na kompa i znowu sonda stoi?? I nasuwa sie pytanie dlaczego stoi caly czas i na nowej??ma ktos pomysl?
_________________
Ford Mustang 3,8 v6 1995r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sty 28, 2008 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To ze sonda stoi nie znaczy.ze jest walnieta,jesli silnik jest zalewany nadmiarem paliwa sonda ci nie zareaguje i kolo sie zamyka.
Mialem podobny przypadek,wiec w skrocie ci opisze i mysle,ze to cie na cos naprowadzi.
Okazalo sie,ze wewnatrz obudowy wtrysku byl malutki rurkowaty filtr siatkowy o ktorym oczywiscie nikt nie wiedzial od nowosci samochodu,po jakims czasie filtr sie zapchal i nie bylo powrotu paliwa do baku,po jego usunieciu nagle sonda zaczela reagowac,drobne regulacje i wszystko od ponad 2 lat dziala.
Sprawdz wiec czy masz powrot,byc moze na listwie wtryskow jest tez takie ustrojstwo.
Tu masz usytuowanie twojego regulatora

, a tu masz regulator w przekroju i jak widac jest w nim filtr,jesli jest zatkany a po 13 latach ma prawo to cale paliwo idzie w gardziele a nie ma powrotu lub jest za maly

_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krynis
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 15

PostWysłany: Pon Sty 28, 2008 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juz wyjałem ten regulator troszke zabawy bylo bo msialem caly kolektor sciagnąć bo nie bylo dojscia wzaden sposob, i co teraz jak go mam w jakis sposob wyczyscic? czy nowy? ale patrzac na niego od spodu widac ze w jednym z otworow jest filtr, wiec moze ten filtr usnąć na dobre i po sprawie??
_________________
Ford Mustang 3,8 v6 1995r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sty 28, 2008 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najpierw trzeba bylo sprawdzic czy masz paliwo na powrocie,a co do filtru to ja go usunalem
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krynis
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 15

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 13:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po usunieciu filtra z tego regulatora nadal to samo, wiec moze jescze jakies pomysly ktos ma ??pozdrawiam
_________________
Ford Mustang 3,8 v6 1995r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 23:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym sprawdził sondę i jej połączenia i resztę instalacji.sonda zaczyna pracować jak w jej okolicach spaliny mają przepływ 300stopni. i póżniej na sondzie faluje napięcie.podjedz na jakiś warsztat niech ci zmierzą napięcie na sondzie tylko musiałbyś mieć pod ręką te parametry,żeby gostek nie wprowadził cię w błąd i na przyrządzie wszystko będzie widać.ale sprawdz jeszcze wszystkie połaczenia kabli.nasuwa mi się jeszcze silnik krokowy regulujący bieg jałowy. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 9:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak silnik bedzie zalewany paliwem to sonda nie bedzie dzialac,chociaz moze byc dobra
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group