www.asu.pl :: Zobacz temat - Problem ,spada z obrotów i gaśnie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem ,spada z obrotów i gaśnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pigelot
*
*


Dołączył: Jul 12, 2006
Posty: 71
Skąd: Londyn - Gorlice

PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 19:32    Temat postu: Problem ,spada z obrotów i gaśnie Odpowiedz z cytatem

Witam, mam problem z moim Voyagerem 2.4 2000rok.
Odpalam silnik bez problemu i jadę. Prawie zawsze po przejechaniu około 4-5 km coś się dzieje(nie ma znaczenia gaz czy benzyna - przy puszczeniu gazu bardzo szybko spada z obrotów i gaśnie,) nie mogę go potem odpalić na benzynie tylko w trybie serwisowym na gazie po długiej chwili kręcenia rozrusznikiem potem problem się już nie powtarza. Do następnego dnia lub kilku dni . nie mam pojęcia gdzie może być problem, nie wiem czy to ma znaczenie ale problem zaczął się od wymiany wkładu pompy - może to zbieg okoliczności.
(ostatnio jak zaczęło mi sie tak dziać to po odpaleniu nie mogłem podnieść obroty powyżej 4 tys)ale i tak zgasł ;(
Silniczek krokowy, czujnik położenia przepustnicy,map sensor - wymienione 1/2 roku oraz nie dawno wymienione swiece, pompa paliwa

Może ktoś ma jakiś pomysł, bo mam już dosyć stania na skrzyżowaniu na awaryjnych.

Będę wdzięczny za każdą pomoc.


Ostatnio zmieniony przez pigelot dnia Pon Mar 03, 2008 17:36, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cewka/przewody... zostaje do sprawdzenia czy dają impulsy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pigelot
*
*


Dołączył: Jul 12, 2006
Posty: 71
Skąd: Londyn - Gorlice

PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 22:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hi
Przewody wymieniałem rok temu, a jak sprawdzić cewkę?
Dziwi mnie to że zawsze po przejechaniu prawie takiego samego odcinka drogi tak sie dzieje ( a potem jest już ok. do dłuższej przerwy 1 dniowej) i to że zaczęło sie tak dziać od wymiany pompy.

dzieki może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Sro Lut 06, 2008 14:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim samochodzie też się zaczęło dziać coś dziwnego.

Gdy wróciłem z ferii (przejechane 300km) pojechałem zatankować, po zatankowaniu nie mogłem go odpalić tzn odpalił ale po chwili gasł (na gazie i paliwie to samo) - po jakieś chwili odpalił i nie było już problemów.Minął tydzień i znowu to samo po odpaleniu po chwili gaśnie - po kilku próbach wszystko OK - I CO TO MOŻE BYĆ Question

Na razie zacznę chyba od przewodów (były nie wymieniane jak go kupiłem) - ale czy to coś zmieni - OBY ??
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pigelot
*
*


Dołączył: Jul 12, 2006
Posty: 71
Skąd: Londyn - Gorlice

PostWysłany: Sro Lut 06, 2008 22:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hi.
Ja nadal mam ten sam problem Wink
Ja wymieniłem -pompę paliwa, filtr paliwa, filtr powietrza, kable nowe ,świece, czujnik położenia przepustnicy,MAP sensor i silniczek krokowy(wymienione rok temu na nowe), wczoraj przysłali mi interfejs do Gazu (już ustawiony ) i czekam co się będzie działo.A miedzy czasie szukam komputera żeby sprawdzić czy nie ma jakiś błędów.

Więc @MarkusCal jak Ci się uda coś z tym problemem zrobić to proszę podziel się Wink

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 8:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak się zastanawiam (dzisiaj coś mnie OLŚNIŁO Laughing ) czy przyczyną gaśnięcia silnika może być np ALARM tzn immobilaiser w kluczyku - może coś się dzieje na drodze kluczyk - odbiornik Question - tylko że nie ma żadnej informacji (świecącej się lampki od alarmu )
To tylko takie SPOSTRZEŻENIE po przeczytaniu wiadomości "pigelot"
- skoro już tyle wymienił i NIC Confused
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pigelot
*
*


Dołączył: Jul 12, 2006
Posty: 71
Skąd: Londyn - Gorlice

PostWysłany: Pon Mar 03, 2008 17:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hi.
@MarkusCal poradziłeś sobie, bo ja dalej mam ten sam problem.
Na razie nic nie działam bo urwałem miskę olejową.
Ale jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc.
Zastanawiam sie na czujnikiem położenia wału , lub wałka rozrządu a może sondą ??

dzieki za jakakolwiek informacje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
patrykup
*
*


Dołączył: Apr 13, 2008
Posty: 3

PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 18:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem taki sam problem w 2,4 pomogło zdjęcie klem na jakiś miesiąc, teraz dla odmiany zapala się na chwile serwis soong i spadają obroty na komputerze wyszło uszkodzenie 2 sady czy to ma jakiś związek ze sobą nie wiem . Zastanawia mnie jedna rzecz od jakiegoś czasu zapala bez wciśniętego pedału sprzęgła
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 16:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teraz to mi się NAROBIŁO !!

Jadę sobie rano do pracy skrzyżowanie - światła - tory tramwajowe i nagle KICHA Sad ZGASŁ oczywiście na torach tramwajowych Evil or Very Mad - no i co!! z samochodu i PCHANIE Evil or Very Mad . Po chwili zapalił i spoko już dojechałem do pracy, z pracy podobnie jak ruszyłem to po przejechaniu 300m zgasł.

Wymieniłem przewody bo jak zapalił i zacząłem grzebać przy przewodach to mnie nieźle WYPROSTOWAŁO Twisted Evil (było przebicie na przewodach). Po wymianie przewodów jeszcze miałem dwa razy przygodę z gasnącym silnikiem - NA RAZIE ok.

Teraz jak wyjeżdżam to jestem niepewien czy coś się po drodze nie przydarzy - trochę to jest STRESUJĄCE Twisted Evil

Co to może być ?? Jak się domyślam to może być wszystko Evil or Very Mad
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 16:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Posprawdzałbym jeszcze styki elektryszne, wskazane byłoby użycie preparatu poprawiającego przewodność prądu, a i tak jest to szukanie w ciemno.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 17:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

diku napisał:
Posprawdzałbym jeszcze styki elektryszne, wskazane byłoby użycie preparatu poprawiającego przewodność prądu, a i tak jest to szukanie w ciemno.


Tak właśnie się domyślam , że szukanie igły w ............

Tak się zastanawiam nad pompą paliwa ??? - nie da się zapalić silnika na gazie (sekwencja) bo przynajmniej to bym szybko wyeliminował
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 17:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można odpalić auto na gazie w trybie awaryjnym, zazwyczaj odbywa się to w taki sposób ze przytrzymujesz przycisk GAS na kontrolce stanu gazu i wtedy przekręcasz kluczyk na zapłon odpalając auto na gazie.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 17:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

diku napisał:
Można odpalić auto na gazie w trybie awaryjnym, zazwyczaj odbywa się to w taki sposób ze przytrzymujesz przycisk GAS na kontrolce stanu gazu i wtedy przekręcasz kluczyk na zapłon odpalając auto na gazie.


Tego nie wiedziałem - muszę to sprawdzić - a może wcześnie zapytam się NADWORNEGO GAZOWNIKA LUKIEGO Smile który mi gazował samochodzik
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group