www.asu.pl :: Zobacz temat - WINDSTAR: JA TEZ O CHECK'U
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WINDSTAR: JA TEZ O CHECK'U

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sikor
*
*


Dołączył: Dec 10, 2007
Posty: 239
Skąd: Chojnice

PostWysłany: Czw Gru 27, 2007 23:35    Temat postu: WINDSTAR: JA TEZ O CHECK'U Odpowiedz z cytatem

Witam!
Prosze o odpowiedzi:
1. Po zainstalowaniu gazu (sekwencji) check zaczął się świecić zarówno na gazie, jak też na benzynie. Szukalem odpowiedzi na forum, ale nic mi nie podeszło pode mnie... Uprzedzę tylko, że mój gazownik wie o tym, że do amerykanów stosuje się inne emulatory. Czy ma ktos jakieś podpowiedzi?
2. Odwieczne-jak się zczytuje ewentualne kody błędów w Winnim? Próbowałem stosować metody już tu opisywane przez Was w innych markach, ale albo ja coś robię nie tak, albo w Winnim robi sie to inaczej. Po prostu nie reaguje na moje próby badawcze Laughing
Pozdrawiam!
_________________
sikor
Ford Windstar 3,0 '96
sekwencyjny
To był naprawdę świetny wóz, ale go sprzedałem... Sad
Ford Maverick 2,7 tdi long
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Gru 27, 2007 23:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najwidoczniej gazownik nie jest do końca obeznany w windstarach.
1. ciężko w tym samochodzie dopasować sygnał z emulatora.
2. jeśli pali sie na benzynie to znaczy ze coś popsuł - wyciął lambdy prawdopodobnie lub zapaćkał zawory na dolocie

kody błędów w tej wersji sczytasz jedynie przez skaner/komputer
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sikor
*
*


Dołączył: Dec 10, 2007
Posty: 239
Skąd: Chojnice

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 0:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki. Może masz jakieś sugestie, żebym wiedział jakich argumentów użyć u gazownika?
_________________
sikor
Ford Windstar 3,0 '96
sekwencyjny
To był naprawdę świetny wóz, ale go sprzedałem... Sad
Ford Maverick 2,7 tdi long
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 11:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A kasowałes błedy poprzez odłaczenie akumulatora?? bo jeżeli zapaliła cie sie lampka Check to sama nie zgasnie po przełaczeniu na benzyne.
I jakej firmy masz instalacje.
Bo z tego co sobie przypominam to ja żadnego emulatra nie mam Question Komputer full kabli i to wszystko. Mowa o sekwencji .
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 14:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam zwykla instalke i na poczatku tez mi sie palilo po czasie czeck przestal reagowac nauczyl sie czy co????bledy nie wychodza i wszystko jest ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sikor
*
*


Dołączył: Dec 10, 2007
Posty: 239
Skąd: Chojnice

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dotąd tylko raz odłączyłem akumulator i check zgasł, ale nie na długo.
Instalacja sekwencyjna, nie pamiętam nawet jakiej firmy, a kwitów jeszcze nie mam, bo robiona po koleżeńsku. Mam najpierw przejechać 1000 kilometrów, stwierdzić czy jestem z niej zadowolony i dopiero będziemy pisać kwity. W razie gdybym nie był zadowolony, mogę ją zwrócić, ale poza świecącym checkiem jest wszystko OK.
_________________
sikor
Ford Windstar 3,0 '96
sekwencyjny
To był naprawdę świetny wóz, ale go sprzedałem... Sad
Ford Maverick 2,7 tdi long
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 17:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to jedz do gazowników, i niech odczytaja błedy i bedzie wiadomo, może masz za ubogą mieszankę lub za bogatą . Podpiecie do kompa wszystko wyjasni.
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 23:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Adam77
Czy Twój Scorpiak to silnik Cosword 210 KM??
Brat myślał o gazie, ale:
Jedni twierdzą ze ten silnik nie chodzi na gazie, a jak już to BBB droga instalacja!
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 23:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam77: jak najbardziej zgaśnie check engine jeśli ma poprawnie sczytywane lambdy. tj nie od razu lecz po kilku odpaleniach na ciepłym silniku lub po przejechaniu dłuższego kawałka na poprawnie działającej instalacji BENZYNOWEJ ~40km



sikor:
świecący check to "tylko" 20% dla wtrysków Smile na niskich obrotach... wiec wiesz (w najlepszym przypadku) problem sie pojawia jak coś innego nawali a ty tego nie zauważysz.

proponuje żeby gazownik zobaczył czy dobrze działa emulator, no i oczywiście emulator ma być na 2 sondy a nie jedną. tu pewnie będzie pogrzebany pies. albo jeden co odcina 2 sondy i emuluje przy pracy na gazie lub 2 emulatory które emulują na każda głowicę lambdy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 23:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
proponuje żeby gazownik zobaczył czy dobrze działa emulator, no i oczywiście emulator ma być na 2 sondy a nie jedną. tu pewnie będzie pogrzebany pies. albo jeden co odcina 2 sondy i emuluje przy pracy na gazie lub 2 emulatory które emulują na każda głowicę lambdy


Przeciez on ma sekwencje , to jaka mowa o emulatorach??? sekwencja działa na parametrach benzynowych i do tej charakterystyki sie ja ustawia, to jest całkiem inna bajka, w II gen jak najbardziej.

Cytat:
Czy Twój Scorpiak to silnik Cosword 210 KM??
Brat myślał o gazie, ale:
Jedni twierdzą ze ten silnik nie chodzi na gazie, a jak już to BBB droga instalacja!


Ja mam wersje 12v, ale na forum scorpio sa kolesie co jezdza 24v na blosie i jakos to chodzi, ale prawda jest taka że sekwencja jak najbardziej pożądana.
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w Villagerze ma sekwencje i tez na gazie zapala mi sie check, jak tylko przełącze na benzyne to odrazu gaśnie. Błąd zczytany kiedy jest na gazie z zapaloną kontrola chceck to coś z opornością wtrysków.
Jeżdzę tak i już się przyzwyczaiłem, kontrolka check teraz kontroluje mi że jestem na gazie
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Gru 30, 2007 11:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

żeby działała sekwencja to tez musi sobie pobierać sygn. sprzężenia zwrotnego o składzie mieszanki. zapewne wtedy centralka nie będzie podawać tego samego sygnału co kompa samochodu, dlatego tak czy inaczej, wpięte urządzenie zwane sterownikiem gazu jest emulatorem, bo na wyjściu podaje coś nie do końca zgodnego z prawda.


gdybanie o złotym słoniu. sczytać błędy będzie wiadomo dlaczego krzyczy. wg mnie gość odciął jedną lambdę i komputer nie dostaje sygnału na jeździe na pb dlatego krzyczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sikor
*
*


Dołączył: Dec 10, 2007
Posty: 239
Skąd: Chojnice

PostWysłany: Czw Sty 03, 2008 22:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, tak... Powinienem już wybrać się do gazowników, tylko jak na razie nie bardzo mam kiedy... Jak coś się wyjaśni, to dam znać...
Pozdrawiam!
_________________
sikor
Ford Windstar 3,0 '96
sekwencyjny
To był naprawdę świetny wóz, ale go sprzedałem... Sad
Ford Maverick 2,7 tdi long
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sikor
*
*


Dołączył: Dec 10, 2007
Posty: 239
Skąd: Chojnice

PostWysłany: Pon Sty 21, 2008 22:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Więc tak: jeśli można wierzyć pomiarowi (diagnosta nie miał w kompie windstara, więc wklepał tylko "ford") komputer wykazał błędy P0171 i P0174-mieszanka zbyt uboga. Gazownik dokonał pewnych korekt. Efekt jest taki, że mogę przejechać długą trasę i check się nie zaświeci, a następnie potrafi zaświecić się zaraz po odpaleniu silnika.
Poza tym oprócz nieco falujących obrotów (ale również trochę falują na benzynie) nie mam powodów do narzekań. Zwłaszcza jeśli chodzi o spalanie. Tak jak gdzieś już pisałem, utrzymuje się na poziomie 12-13 litrów gazu w nieekonomicznej trasie, czyli zmiany prędkości w zakresie 80-120 km/h.
_________________
sikor
Ford Windstar 3,0 '96
sekwencyjny
To był naprawdę świetny wóz, ale go sprzedałem... Sad
Ford Maverick 2,7 tdi long
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Pon Sty 21, 2008 23:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To kolego sikor miałem podobne problemy z check-em, ale dokonałem sam korekt w mapie, także sypnołem mu troszkę wiecej papu na niższych obrotach czyli przy ruszaniu wtedy silnik jest dosc mocno obciązony, i jak dotąd check zapala mi sie tylko po przekreceniu kluczyka i tylko wtedy Very Happy
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sikor
*
*


Dołączył: Dec 10, 2007
Posty: 239
Skąd: Chojnice

PostWysłany: Wto Sty 22, 2008 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam77-pytałeś jaką mam instalkę: wtryski Certools, elektronika Zenith, reduktor AG, reszta Tomasetto.
_________________
sikor
Ford Windstar 3,0 '96
sekwencyjny
To był naprawdę świetny wóz, ale go sprzedałem... Sad
Ford Maverick 2,7 tdi long
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group