www.asu.pl :: Zobacz temat - Dławi sie,przerywa?nie wiem co jest... 3,8 v6 Windstar 95
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dławi sie,przerywa?nie wiem co jest... 3,8 v6 Windstar 95

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
krynis
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 15

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 16:58    Temat postu: Dławi sie,przerywa?nie wiem co jest... 3,8 v6 Windstar 95 Odpowiedz z cytatem

Ten problem kieruje do posiadaczy Windstarow z silnikiem 3,8 150konnym 95r sczególnie i do tych kotrzy sie znaja na rzeczy(kieruje dlatego poniewaz mam mustanga z takim samym silnikiem co Windstary a prawie nic nie ma o mustangch na forum) Sad .Opisze wszystko od poczatku: samochod od kad kupilem zachowywal sie nie zaciekawie tzn chodzil nierowno na wolnych obrotach tzn troche go bujało,dodajac mu gazu przerywał wchodzoc w wyzsze obroty, wlaczajac bieg D obroty mu wzrastaly i tak jakby nie pali na wszystkich cylindrach zaczynal poparkotywac ,chcac jechac nie wkrecal sie odrazu w obroty tylko przerywal i czasmi strzelal w wydech, dopiero jak mu sie pedal gazu wcisnelo do konca to dopiero taki jakby przepalal i wchodzil na obroty.Wiec postanowilem wymienic siwiece, no i poprawa jest na wolncyh obrotach pracuje w miare rowno i jak mu sie daje gazu na postoju (N) to wchodzi dobrze w obroty nie przerywajc i juz bylem zadowolony z tego myslalem ze problem zginał i furka bedzie smigac jak rakieta Razz dopoki nie wlaczylem biegu tzn takiem same objawy jak wczesniej tak jakby sie dławił i przerywał jakby nie chodzil na wszytkich cylindrach tylko ze juz nie strzela w wydech Smile Czekam jescze na przwody WN (koszt 200zl Sad ) ale juz zamowione. Kochanii co wy o tym myslicie co to moze byc jak przyczyna?bo nie spie na pieniadzach i nie usimiecha mi sie jedzic po mechanikach ktorzy beda mnie kasowac co raz to wiecej Smile Wiec prosze o pomoc ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 17:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poczekaj na wymiane tych przewodów bo to może być przyczyna ale pamiętaj żeby kupić dobre przewody.
Ja do swojego Villagera kupiłem na allegro bo potrzebowałem na już przewody za 200zł i sie okazało że nowy przwód po około miesiącu ma przebicie. teraz sobie ściągnołem AC Delco i jest gites aż miło.

Tutaj masz dobre przewody Sentech 120zł
http://www.internetmoto.pl/p/pl/8415/przewody_zaplonowe_8415.html
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
krynis
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 15

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki ale juz zamówilem dzis rano Mam nadzieje ze przewody firmy KEM sa dobre ?? chtnie bym kupil te za 120zl tylko ze od windstara nie pasuja bo cewka jest w inny miejscu i beda za krotkie bo juz sie dowiadywałem bo tez chcialem kupic od windka bo taniej Razz a jezli przewody nie bedą przyczną tego ustrojstwa to zapaewne bede mial wydadek Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
artystakowal
*
*


Dołączył: Oct 25, 2007
Posty: 114
Skąd: Niedaleko Zgorzelca

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Podobny objaw miałem jak kupiłem mojego winiego(też silnik 3,Cool przyczyną był przepływomierz , czyszczenie pomogło ( opis znalazłem gdzieś na forum ) , zawsze można spróbować i koszt nie wielki Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krynis
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 15

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 21:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jutro go wyczyszcze ze bedzie swiecił Razz A Tobie Artystakowal jak to sie to przedstawialo tez przerywał itp...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
artystakowal
*
*


Dołączył: Oct 25, 2007
Posty: 114
Skąd: Niedaleko Zgorzelca

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Objawy były takie jak opisałeś
Co do czyszczenia to w środku są 2 małe pręciki , ja czyściłem czystym spirytusem ( tak było w opisie Wink ) , patyczkami do uszu . To co zostanie można przyjąć doustnie Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Sro Sty 16, 2008 20:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do kabli świec i przepływomirza dodałbym jeszcze przegląd przewodów podciśnienia przez które może dostawać się lewe powietrze i objawy moga być podobne do twoich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krynis
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 15

PostWysłany: Sro Sty 16, 2008 23:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A wiec tak dzis sie zmobilizowalem i zaczalem robic, dobralem sie do przeplywomierza wczyscilem az sie zaczal swiecic tzn druciki byly troche przybrudzone i wyczyscilem je wodeczka az zrobily sie srebrne Nasteonie wykrecilem cała przepustnice i tez ja wyciscilem na glanc Smile tylko jedna rzecz mnie zastanowila u góry na przepustnicy jest takie cos czarne przykrecone do niej i tak sobie pomyslem z to moze byc ssanie( nie wiem jak dokladnie sie ten czujnik nazywa ??) i moze sie nie wylacza i chodzi caly czas na ssaniu wiec wszystko skrecilem jak nalezy nie podłaczajc kostki do tego ssania. Zaczalem go odpalac na zimym silnik wiec musialem sie troche pomeczyc bo odlaczylem ssanie to roszke na obrotach go podtrzymalem i jak sie juz obroty ustabilizowaly wlaczylem bieg (oczywiscie jazda probna po osiedlu 140 na blacie Razz ) i smochod zaczal normalnie funkcjonowac a podlaczajac wtyczke do tego ssania obroty automatyccznie wzrastaly Smile tzn juz sie nie dławi i nie przerywa normalnie sie wkreca na obroty. Przyczyna bylo to ze sie te ssanie nie wylaczalo i chodzil na samym paliwie tak podejrzewam. Jescze jutro to zdjagnozuje dokladniej i opisze ! SAMOCHODZIK NARESCIE DZIAL TAK JAK POWINIEN ( tylko bez tego ssanie niesczesnego i mam nadziej ze palił bedzie mniej Smile )
_________________
Ford Mustang 3,8 v6 1995r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 8:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To cos przy przepustnicy to TCC i silniczek krokowy
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 15:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

heh .. no to podstawowa usterka windstara ... zatarta krokówka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krynis
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 15

PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 19:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam jescze pytanie bo ten krokowy odlaczylem (jest on u góry na przepustnicy) a jescze jest jeden czujnik z boku na przepustnicy jak on sie nazywa i za co jest odpowiedzialny?
_________________
Ford Mustang 3,8 v6 1995r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group