www.asu.pl :: Zobacz temat - Regulator ciśnienia paliwa Windstar 1995 3,8
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulator ciśnienia paliwa Windstar 1995 3,8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sewek
*
*


Dołączył: Nov 12, 2007
Posty: 20
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Lis 12, 2007 22:11    Temat postu: Regulator ciśnienia paliwa Windstar 1995 3,8 Odpowiedz z cytatem

Witam.
Przez przewód podciśnieniowy łączący regulator ciśnienia paliwa wylatuje mi paliwo do kolektora ssącego. Objawy są różne. Przede wszystkim znika mi benzyna podczas jazdy na LPG. Silnik pracuje nie równo na wolnych obrotach. Do tego stopnia, że potrafi zgasnąć. Nie można go odpalić za pierwszym razem gdy silnik jest rozgrzany itp.
Czy regulator ten można reanimować czy muszę go wymienić?
Jak to zrobić w warunkach domowych?
Czy aby go wymienić muszę zdemontować wtryskiwacze?
Kto z Was ma taki regulator za rozsądną cenę (najlepiej nowy).
Proszę o porady.
Pozdrawiam Sewek, Windstar 1995 3,8 380000km.
tel.0602-657-237
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 9:57    Temat postu: trzeba wymienic Odpowiedz z cytatem

Trzeba wymienic, nie da reanimowac. Z tego co pamietam nie trzeba odkrecac listwy.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak się zorientowałeś, że to akurat to?

Ile tego paliwa Ci ubywało przy LPG?

I ile naprawa tego kosztuje?
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sewek
*
*


Dołączył: Nov 12, 2007
Posty: 20
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 12:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jazda z tą usterka na dłuższą metę się nie opłaca. Na benzynę wydaję 1/3 kasy tego co na LPG. Tak naprawdę to szukam tego uszkodzenia od dwóch miesięcy. Żadnego ubytku benzyny na zewnątrz nie mam. W ogóle nigdzie nie czuć zapachu benzyny.
Zdjąłem przewód podciśnieniowy z regulatora ciśnienia paliwa i zauważyłem, że paliwo cieknie. Faktem jest, że tak nie powinno być i że trzeba go wymienić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sewek
*
*


Dołączył: Nov 12, 2007
Posty: 20
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lis 15, 2007 9:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Wczoraj rozwiązał mi sie problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa na używany (nowy jest trudno dostępny i drogi). Tak jak wcześniej pisałem problemy z nierówną pracą silnika itp znikły. Odpala za pierwszym razem. Nie ważne czy silnik jest zimny czy gorący. Myślę, że i benzyna przestanie mi znikać.
Teraz jest naprawdę super.
Ponieważ jeżdżę Windstarem od ośmiu lat chętnie podzielę się sowim doświadczeniem z zakresu użytkowania.
Pozdrawiam Sewek. Razz Very Happy Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bilans
*
*


Dołączył: Oct 27, 2004
Posty: 181
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw Lis 22, 2007 13:39    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

ps. a sprawdź jeszcze modulator lpg to ustrojstwo co ma podczas jazdy na lpg odcinać wtryski paliwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sewek
*
*


Dołączył: Nov 12, 2007
Posty: 20
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 23, 2007 9:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Czy mogę to sam sprawdzić bez wizyty u gazownika?
_________________
Windstar 1995 GL 3,8 + LPG >410000km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bilans
*
*


Dołączył: Oct 27, 2004
Posty: 181
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Lis 23, 2007 13:45    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

nie bardzo no jeśli to zdemontujesz i w środku będzie upalona jakaś ścieżka albo element , czasem po prostu układ jest zalany zawilgocony
orginał kosztuje sporo zwłaszcza na V6 ale są zamienniki za 60 zł tylko trzeba wtedy zamienic kostki
kumaty gazownik to zrobi i nie daj sie zrobić że tylko orginał itd...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sewek
*
*


Dołączył: Nov 12, 2007
Posty: 20
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lis 24, 2007 0:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Dziękuje za odpowiedź.
Rozpocząłem ten temat, ponieważ miałem problem z uruchomieniem zimnego jak i rozgrzanego silnika, nierówną pracą na wolnych obrotach i w dodatku "znikało paliwo".
W między czasie wymieniłem przewody WN, świece, filtry paliwa i powietrza. Wymieniono mi nawet pompę paliwa. Gazownik tez parę groszy ode mnie wyciągnął. Już miałem kupić silniczek wolnych obrotów (około 300zł). Mogę to wszystko zrozumieć, że te naprawy oraz wymiany były potrzebne, przy tak dużym przebiegu. Ale przecież diagnoza tego regulatora jest bajecznie prosta. Wystarczy zdjąć przewód podciśnieniowy i jak nie leci paliwo to chociaż powąchać czy go nie czuć. Lub podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym. Nie zawsze przyczyną jest pompa paliwa. Przecież ten regulator działa również jak zawór.
Od momentu wymiany regulatora ciśnienia, który ewidentnie był dziurawy, przejechałem 1500km. Wskaźnik poziomu paliwa prawie się nie ruszył. Windstar odpala bezproblemowo. Wygląda na to, że wszystko jest OK.
Jeśli chodzi o instalacje gazową również wszystko jest OK.
Więc na razie nie będę sprawdzał modulatora LPG.
Nie mniej jednak dziękuje Wszystkim za pomoc. Ja również służę swoim doświadczeniem. W szczególności z zakresu użytkowania Windstara 1995. Mam go od od ośmiu.
Pozdrawiam i zachęcam do pisania.
_________________
Windstar 1995 GL 3,8 + LPG >410000km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dobson
*
*


Dołączył: Oct 02, 2005
Posty: 63
Skąd: MiędzychĂłd

PostWysłany: Nie Gru 30, 2007 15:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przepraszam, a w którym miejscu owy przewód podciśnienia się znajduje, pytam ponieważ mam podobne objawy jak opisane w temacie powyżej? Question
Samochód to of course Windstar 3,8 V6 rocznik 95; przebieg 172 000 km.
Pozdrawiam-Dobson.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu MSN Messenger
sewek
*
*


Dołączył: Nov 12, 2007
Posty: 20
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Sty 02, 2008 9:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Regulator ciśnienia paliwa usytuowany jest zaraz na prawo od kolektora ssącego, silnik 3,8. Przewód giętki wychodzi z regulatora prosto do kolektora. Zobacz czy nie jest pęknięty lub czy po zdjęciu go z regulatora nie wylatuje paliwo.
_________________
Windstar 1995 GL 3,8 + LPG >410000km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dobson
*
*


Dołączył: Oct 02, 2005
Posty: 63
Skąd: MiędzychĂłd

PostWysłany: Sro Sty 02, 2008 18:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok, sprawdzę napewno. Dzięki za podpowiedź.
_________________
Ford Windstar 3,8 V6; rocznik 95 wersja nadwozia GL.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu MSN Messenger
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group