www.asu.pl :: Zobacz temat - Brak ogrzewania
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak ogrzewania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek3747
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Gru 25, 2007 22:00    Temat postu: Brak ogrzewania Odpowiedz z cytatem

Witam mam nastepujacy problem. Temperatura powietrza -2, silnik nagrzewa sie dosc szybko wlacza sie wentylator na chlodnicy po przejechaniu jakies 3-4 km a ogrzewanie bardzo slabe, powieje troche cieplym a za chwile zimne.
W czym tkwi problem??? Pomocy bo zamarzne:)
_________________
Chrysler LHS 3,5L 1997 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Wto Gru 25, 2007 22:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze za malo płynu ..i nie dochodzi do nagrzewnicy..
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomek3747
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Gru 25, 2007 22:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlasnie ze plynu jest pod sam korek a nawet robi sie duze cisnienie ze wycieka mi z chlodnicy.
_________________
Chrysler LHS 3,5L 1997 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Gru 25, 2007 23:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze masz niedrozny jakis przewod lub sama nagrzewnice? sprawdz to bo to cisnienie predzej czy pozniej znajdzie jakies ujscie i moze narobic szkod.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Sro Gru 26, 2007 9:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy atuto ci sie nie przegrzewa? tak troche przypomina to tez uszczelke pod glowica Crying or Very sad zobacz czy na cieplym silniku masz twarde weze bo jak piszesz ze wycieka plyn to wg mojej oceny masz przedmuch z ktoregos cylindra do ukladu chlodzenia Crying or Very sad Mam nadzieje ze sie myle...
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Gru 26, 2007 10:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie no weze sa twarde jak auto jest cieple bo w ukladzie jest cisnienie(regulowane zaworem w korku chlodnicy).niemniej racja:jak wywala spod uszczelki to tez jest podobny objaw. sprawdz czy ci babelki nie ida w zbiorniczku wyrownawczym oraz czy nie masz w nim oleju lub pod korkiem w chlodnicy czy ci sie nie zbiera(sprawdzaj na zimnym).
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Sro Gru 26, 2007 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jasne Darek ma racje ze weze sa twarde ale ja sie zle wyrazilem Embarassed chodzi mi o to czy nie pecznieja bo tak mi robilo w omedze ze pecznialy tak dosyc znacznie no i nie bylo takiej opcji zeby delkiatnie spuscic cisnienie z ukladu bo od razu wywalal plyn okazala sie peknieta glowica w 4 miejscach Crying or Very sadA dodatkowym objawem bylo grzanie sie kiedy dostawala ostro po zaworach
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!


Ostatnio zmieniony przez BZYKU dnia Sro Gru 26, 2007 10:21, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sro Gru 26, 2007 10:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już kilku forumowiczów walczyłoz brakiem ogzewania, i jest tego troche na forum. Prawie zawsze przyczyną jest zapchana nagrzewnica.
Brat w skorpiaku już od wiosny walczy z tym problemem.
I każdorazowo po płukaniu układu wodą i innymi wynalazkami pomagało.
Na krutko jednak. Tydzień temu znów zabrał sie za to bo zimno się zrobiło w aucie.
Tym razem zamienił przewody na nagrzewnicy tak aby obieg skierować przeciwbierznie, bo notorycznię coś ją zapycha.
Pomogło. Dziś będę się z nim widział i dowiem się czy kłopoty powracają.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomek3747
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw Gru 27, 2007 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oleju nie mam pod korkiem ani w zbiorniku ale zauwazylem ze chyba bede musial wymienic chlodnice albo dolny waz, nie widzialem dokladnie gdzie cieknie bo bylo za ciemno, ale problem stal sie taki gdyz kupilem nowy korek a stary juz wszystko przepuszczal a owy to tak jak by sie nie otwieral bo nic mi nie wypuszczal do wyrownawczego jak bylo wysokie cisnienie( korek ma dopiero kilka dni). A czy istnieje mozliwosc ze pompa wody nawalila i jak to sprawdzic??, termostat wymienilem ok pol roku temu ale musze go jeszcze sprawdzic o tez mogl nawalic.
_________________
Chrysler LHS 3,5L 1997 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seta
*
*


Dołączył: Nov 08, 2007
Posty: 29
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 0:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proponuje sprawdzic też regulator temperatury nawiewu, bo u mnie jest wypalony na stykach albo coś nie łączy. Ponieważ że dmucha zimne albo gorące powietrze, nic pośredniego przy przesuwaniu suwakiem.Dopiero jak go wcisnę to działa normalnie a i to nie zawsze.
_________________
Chrysler voyager gs 3.3 automat 96r.
GG 2347419
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sikor
*
*


Dołączył: Dec 10, 2007
Posty: 239
Skąd: Chojnice

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 1:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na mój gust, z tego co opisujesz, powodem jest brak drożności- nie masz obiegu płynu, i tyle...
_________________
sikor
Ford Windstar 3,0 '96
sekwencyjny
To był naprawdę świetny wóz, ale go sprzedałem... Sad
Ford Maverick 2,7 tdi long
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 16:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może być zakamieniona nagrzewnica lub zapowietrzona, zapraszam na forum o voyagerach tam jest wszystko opisane......
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DAREKH
*
*


Dołączył: Dec 27, 2007
Posty: 17
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Obieg a raczej jego brak łatwo rozpoznać po temperaturze przewodów
pozdrawiam
_________________
Ford Windstar 3,8 V6 LPG 1995
darek.horynski@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomek3747
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 23:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak sprawdic korek chlodnicy czy dziala bo mi sie zdaje ze nie otwiera sie przy zbyt duzym cisnieniu
_________________
Chrysler LHS 3,5L 1997 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 17:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomek jak silnik pracuje to nie masz bombelków powietrza w zbiorniczku wyrównawczym? Jak silnik zgasisz nie słyszysz z pod maski takiego bulgotania? Ogrzewanie wraca po podniesieniu obrotów do 2000RPM?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Tomek3747
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 18:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wlasnie jak silnik pracuje to wszystko jest ok a jak zgasze to slysze bulgotanie.
_________________
Chrysler LHS 3,5L 1997 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomek3747
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 19:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale dzisiaj zauwazylem, ze ciaknie mi z chlodnicy Sad i niestety bede ja musial wymienic.
_________________
Chrysler LHS 3,5L 1997 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to jak masz bulgotanie po zgaszeniu silnika to masz walnietą uszczelkę pod głowicą, kompresia w cylindra pompuje układ chłodzący i dlatego masz TWARDE węże i rozczelniło chłodnice.
Miałem to samo ale dodatkowo miałem widoczne bombelki w zbiorniczku wyrównawczym.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Tomek3747
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wlasnie w zbiorniku wyrownawczym mi bulgocze. Czyli uszdzelka, spodziewalem sie najgorszego:( ale trudno ,powiedz mi czy wymienic 2 czy jedna??
_________________
Chrysler LHS 3,5L 1997 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dwie
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja u siebie w GP robiłem od razu dwie głowice. U mnie mechanior za wymiane dwóch uszczelek z planowaniem, wymiana pompy wody i termostatu wziął 550zł, więc koszta żadne a lepiej mieć święty spokój.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Nie Gru 30, 2007 14:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jednak glowice ...niestety tak myslalem,Musisz wymienic dwie bo tak na 100%nie bedziesz mial pewnosci czy wszystko jest ok.Powodzenia
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group