www.asu.pl :: Zobacz temat - DODGE STRATUS 2,4 2004- nie odpala , No buS
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DODGE STRATUS 2,4 2004- nie odpala , No buS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Presco1
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Pon Gru 17, 2007 22:27    Temat postu: DODGE STRATUS 2,4 2004- nie odpala , No buS Odpowiedz z cytatem

Witam ,
przywiozłem Stratusa 2,4 2004 z stanów i pięknie odpalał i jeździł. Oddałem go do lakiernika aby zrobił blacharkę . Zanim nastała jego kolej samochód trochę postał na świeżym powietrzu. Po zrobieniu blacharki okazało sie , że samochód nie odpala . W ogóle nie kręci rozrusznik. Objaw jest taki , jakby był ciągle na biegu. Przekręcając stacyjkę nie ma żadnego efektu .
Na prędkościomierzu w miejscu kilometrów wyświetla sie napis : No buS lub No bu5 . Dodatkowo podświetlone są wszystkie oznaczenia skrzyni czyli PRND43. Wszystkie są "podświetlone" w kwadraciku ...
Proszę o pomoc gdzie szukać usterki ..

Ps. nie wiem czy jest to usterka elektroniki czy skrzyni biegów dlatego , zadałem te same pytanie na formum naprawy elekroniki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Gru 18, 2007 10:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz czy przewody idace do pozycjonera przy skrzyni nie sa uszkodzone lub odlaczone,powinien palic tylko na P lub N.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Presco1
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Wto Gru 18, 2007 10:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
ruszając dźwignią skrzyni biegów w wewnątrz samochodu, widać w komorze silnika jak cięgna ruszają sie wiec myślę , że to jest wszystko ok.
ale sprawdze jeszcze raz .
Pzd
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Rys00
*
*


Dołączył: Nov 27, 2007
Posty: 31

PostWysłany: Sro Gru 19, 2007 11:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mialem taki objaw,sprawdz czy masz cisnienie oleju w skrzyni.np. zdejmujac jeden z przewodow olejowych z chlodnicy,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Gru 19, 2007 14:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ryś jak ma sprawdzić ciśnienie jeśli silnik nie pracuje?

Presco to że ruszająć wajhą w samochodzie ruszają się cięgna nie dowodzi na to że napięcie z pozycjonera przechodzi do rozrusznika po przekręceniu kluczyka, to są dwie rózne sprawy. Musisz sprawdzić czy napięcie po przekręceniu kluczyka dochodzi do pozycjonera, po drodze możesz mieć jeszcze przekażnik imobilazera, który też trzeba sprawdzić a pózniej czy z pozycjonera przechodzi dalej do rozrusznika.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Rys00
*
*


Dołączył: Nov 27, 2007
Posty: 31

PostWysłany: Pią Gru 21, 2007 2:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ups.... sorki,mialo byc na inny post.masz racje a co do tego sprawdziłbym odleglość czujnika obrotow,lub sam czujnik Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Presco1
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Pią Gru 21, 2007 18:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Plajta .. Sad
padłem na całej lini , szukałem wszędzie i nic nie znalazłem , nie sprawdzałem w sumie napięcia na pozycjonerze, bo nie bardzo wiem jak sprawdzić w nim napięcie , gdyż nie wiem kiedy powinno być i gdzie ? w wtyczce do pozycjonera znajduje sie 8 pinów ( jak to ta, o której myślę ) ale nie wiem na jakim biegu gdzie powinno być . Może ktoś poratuje mnie jakimś schematem ..
Proszę jeszcze powiedzieć gdzie szukać czujnika obrotu wału i jak sprawdzić czy jest dobry ?
Jak sam nie dam rady to będę musiał oddać samochód do serwisu .. a to będzie wstyd i porażka moja ...i wasza ..Smile żartowałem .
Więc proszę jeszcze raz o pomoc gdzie i czego szukać .

Pzd
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pią Gru 21, 2007 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rys co ty piszesz?????
na poczatek ja bym naladowal akumulator
pozniej posprawdzal polaczenia z aku i bepieczniki
a pozniej alarm ,lub jakie kolwiek zainstalowane zabezpieczenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rys00
*
*


Dołączył: Nov 27, 2007
Posty: 31

PostWysłany: Pią Gru 21, 2007 23:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzycho czy przy słabym akumulatorze zapaliło by sie no bus ? to by bylo zbyt proste akumulator pewnie juz sprawdzil przeciez pisze o wyświetlanym błędzie
Mad ,krzycho ma racje sprawdz połączenia,styki,mase,jakis spray do stykow usówajacy wilgoć.
a co do czujnika (ten w obudowie koła zamachowego konwentera)jesli bedzie w niewlaściwej odległosci nie uruchomisz silnika,sprawdzone Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Rys00
*
*


Dołączył: Nov 27, 2007
Posty: 31

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 0:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zerknij http://en.allexperts.com/q/Chrysler-Repair-807/96-Stratus-Bus-Runs.htm i drugi http://www.faqs.org/qa/qa-12673.html do przetlumaczenia polecam http://www.translate.pl/pl.php4 Idea .jest opisany podobny przypadek wlasnie podczas deszczu lub chlodne poranki, prawdopodobnie jest to kod OBDII-P1698 No Bus Message From TCM Arrow (P1698 No CCD Messages Received From PCM )TCM - komputer skrzynki biegów
CCD - szyna komunikacji


Ostatnio zmieniony przez Rys00 dnia Sob Gru 22, 2007 1:30, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 1:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdż podłączenie TCM (kostka jest wkręcana śrubą) - przeczyść styki, sprawdź czy wiązka nie jest gdzieś przetarta. Jeśli nie pomoże, będziemy myśleć dalej Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Presco1
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
ad Antrax i Krzycho : Kostkę wkręcaną na śrubę przeczyściłem , popsikałem WD40 jak i pozostałe kostki również . Wszystkie jakie były. Masy odkręciłem i wyczyściłem szczotą drucianą wszystkie jakie znalazłem ( 5 szt ) . Połączenia między akumulatorem a bezpiecznikami również . Jedyne co zostaje , to muszę wymienić akumulator . Sprawdzając podłączam jeszcze jeden dobry akumulator( prawie nowy ) na kable rozruchowe do miejsc ładowania pod maską , ale może to nie wystarczać . Bezpieczniki sprawdzone , zostaje alarm do sprawdzenia .

ad Ryś : jak sprawdzić odległość czujnika od koła zamachowego
i jak sprawdzić komputer skrzyni czy jest dobry i szynę komunikacyjną ?

Prawie załamany ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Troszku nie precyzyjnie to ujołem przy skrzyni masz elektrozawory z przodu skrzyni - kostka wkręcana na śrubę. Ale masz jeszcze kompa skrzyni i ta kostka jest ważniejsza jest szersza i wg. błędów to na tej kostce masz chyba coś nie halo Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Presco1
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Nie Gru 23, 2007 14:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ad. Antrax : czy to jest ta kostka znajdujaca sie pod obudową filtra powietrza i można do niej sie dostać z patrząc z góry ( szeroka kostka wkęrcana na śrubę ) , czy jest w innym miejscu i muszę od spodu auta szukać ?
o którą Ci chodzi ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Gru 23, 2007 15:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ta kostka o której piszesz to elektrozawory - solenid valve.
Natomiast błąd który wyskakuje dotyczy TCM - komputera skrzyni.
Obie kostki wkręcane są na śrube - niestety nie jestem w stanie określić gdzie w twoim pojeździe znajduje się TCM. Na pewno nie jest on od spodu auta, w starszych modelach był tuż przysilniku Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Rys00
*
*


Dołączył: Nov 27, 2007
Posty: 31

PostWysłany: Wto Gru 25, 2007 3:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odleglosc czujnika ja ustawiam na ok 5mm czyli wsunac do oporu i wysunąć ,kompa tak raczej nie sprawdzisz szyny tez najlepiej podjechac do serwisu niech zdiagnozuja usterke koszt ok 70 zł chyba ze masz mozliwosc podmienic od kogos na próbe,ale sprawdz jeszcze wtyczke i dniazdo jak radzi krzycho i anthrax mozesz tez sprobowac zresetowac odłączajac akumulator na pare minut, szukaj czegos podobnego do : wiem ze w zambrowie ma takie rzeczy w dobrej kasie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Presco1
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 14:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nic nie idzie , samochód jak stał , tak stoi ...
czy ma ktoś z was może serwisówkę do Stratusa 2,4 2004 r ? chodzi mi o schemat instalacji skrzyni biegów , albo od innego samochodu z taką samą skrzynią . Ludzie , którzy są mądrzejsi ode mnie twierdzą , że jest wina skrzyni biegów ,ale potrzebują serwisówki , aby nie szukać po omacku.. czy możecie pomóc skąd można taką ściągnąć ?
Pzd
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może chodzi o cały "bus".
Hmmm w maszynach różnego typu przy tym błędzie jest to objaw zwalenia się hmmm głównej magistrali.
W maszynach innych niż automobile to np.: brak sygnałów z czujników (może być niektórych tylko ale kluczowych dla działania) w jednostce centralnej. Może to być spowodowane przerwą w instalacji, głupią wpadniętą wtyczką itp itd
_________________
entuzjasta... bo nie mam już amerykańca ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Presco1
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 14:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdzone wszystko i z przykrością muszę stwierdzić , że komputer padł ..
Pytanie : czy mogę kupić komputer ECU używany i przeprogramować go do swojego samochodu i gdzie mogę to zrobić ? czy muszę kupić nowy ?
Dziekuje za pomoc ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EDEX
*
*


Dołączył: Nov 07, 2007
Posty: 129
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 21:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Surprised HI! prescolwidzialem twoje zaklopotanie problemem.jestes pewien ze padl komputer?.jezeli chodzi o schemat to jest na forum.fajnie tutaj sie uczyc! ale jak zycie podpowiada najlepiej jechac do fachowca i na dzien nastepny odebrac woz!nastepna dolegliwosc to jest ta ze nie zawsze wszyscy sa na forum i to wczasie jednakowym,a czlowiekowi niecierpliwemu czasu brakuje!chyba ze ma inny samochod do prac!pozdrawiam!!![/code]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Presco1
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Serwisówqkę już mam . Kupiłem całą w stanach 2200 stron .JAkby ktoś potrzebował - dogadamy sie ... Smile.
Samochód stał u fachowca , stwierdził, że wszystkie przejścia wg schematu są dobre , wiec zostaje tylko komputer ...
moze znacie kogoś kto naprawia komputery ?
W serwisach powiedzieli , że oni nie naprwiają , ale są ludzie w polsce co naprawią ..tylko gdzie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 9:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz jeszcze gdzie mieszkasz to bedzie nam latwiej moge z czystym sumieniem polecic fachowca w sopocie robil mi kompa do passata vr6 syncro bierze za kompa 300zl ale daje gwarancje postaram sie ustalic czy ewentualnie zrobilby wysylkowo.Pozdro Wink
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rys00
*
*


Dołączył: Nov 27, 2007
Posty: 31

PostWysłany: Sob Sty 19, 2008 12:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Łodzi na Rewolucji też jest niezły spec bierze 300 zł z gwarancja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Sob Sty 19, 2008 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety dzisiaj warsztat byl zamkniety i niestety nie mam nr telefonu jak tylko bede mogl to postaram sie to ustalic
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Presco1
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Sob Sty 19, 2008 19:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mieszkam w Pile ,
wysłałem komputer na razie do Piaseczna koło Warszawy , aby zdiagnozowali usterkę . Nie wiem czy bedę tam naprawiał , bo napisane ma na ich stronie , że koszt naprawy od 800-1500 zł a nowy w serwisie 1200 zł .
Będę bardzo wdzięczny za kontakty do osób , które mogą naprawić , adres lub telefon ... w zamian serwisówkę udostępnie ..Smile
[/b]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 2:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie Twój super "blacharz" cos pospawał nie odłączając aku lub źle podłączył mase spawarki i się popaliło... znam kilka takich przypadków.
Sprawdzałeś ile w usa komp kosztuje?
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group