www.asu.pl :: Zobacz temat - wymiana pompy wodnej town&country 1999
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wymiana pompy wodnej town&country 1999

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
fuego
*
*


Dołączył: Mar 16, 2006
Posty: 12
Skąd: łódĹź

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 19:34    Temat postu: wymiana pompy wodnej town&country 1999 Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich i prosze o kilka praktycznych rad przy wymianie pompy wodnej town&country1999 3.8 awd czyli po wymianie na nową musze zalać płynem czy moge uzupełnić póżniej ile tego płynu wyleci przy wymianie,jak uzupełnić przez zbiornik wyrównawczy?jak założyć pasek wielorowkowy po wymianie pompy ,prosze o rade z góry dzięki jacek
_________________
jacek chrysler town/country 1999 3.8 awd
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 20:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie będę tworzyć nowego wątku. Zanim kupię w asu pompę to mam pytanko. Czy ktoś miał piszczącą pompę aż do momentu całkowitego nagrzania silnika. Czasami nawet piszczy przy gorącym. Zaczęło się od popiskiwania teraz piszczy ciągle. Co możę sie w takiej pompie rozpaść. Jeszcze wżadnym aucie mi nie padła.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w pompie jest lozyko(lozyska) uszczelniacze(zimeringi) i wirnik. jesli pusci wewnetrzyy uszczelniacz plyn przedostaje sie do lozyska ,wymywa smar i powoduje piszczenie ,ktore z biegiem czasu przeradza sie w szymienie ,a pozniej w terkotanie,mielenie i takie tam. pompa moze tez piszczec bo sie koncza lozyska(mimo szczelnosci). na szczescie pompy kosztuja teraz niewiele wiec... w fordzie tempo wymienialem 2 lub 3 razy w ciagu 10 lat.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fuego jeśli wiesz jaki tam jest płyn to wystarczy dolać poprzez korek w chłodnicy. Bez urazy ale jeśłi nie wiesz jak założyć pasek wielorowkowy to może lepiej nie zabieraj się za wymiane tej pompy.

Tomaj a pewny jesteś że to piszczy pompa wody? u mnie po wymianie pasków padło łożysko napinacza i ono piszczało jak cholera a zwłaszcza zaraz po odpaleniu silnika.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zgadza sie-zostaniesz z unieruchomionym autem bez pompy,paska i plynu. w wiekszosci(zdecydowanej)aut pasek zdejmuje sie zwalniac nacisk napinacza Smile
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W dziale sam naprawiam opisałem kierunkowy nasłuchiwacz jaki zrobiłem w 5 minut żeby sprawdzić co piszczy. Od 2-3 miesięcy po odpaleniu popiskiwał czasami delikatnie piszczał/o. Póniej pisk przesuwał się w górę nagrzewania, a po całkowitym rozgrzaniu przy odpalaniu było słychać bardzo mocny pisk. Teraz mam pisk ciągły nawet po całkowitym nagrzaniu, czasami tak mocny że wstyd jeździć. Ktoś majstrował przy pompie bo są ślady silikonu. Obsłuchałem wszystkie kółka i wszystkie terkoczą prawidłowo, jak łożyska kulkowe powinny. Ale z dolnego koła pompy idzie pisk. To już chyba w ten sposób powinienem być pewny że to pompa, ale z takim piskiem się nie spotkałem.
Przez 8 m. zrobiłem nim 22kkm i nic nie grzebałem przy silniku oprócz wymian oleju i ostatnio wymieniłem płyn na prestone. Jestem wkurzony, że pompa zaczęła mocno piszczeć teraz a nie wcześniej.
Wiem że pompy ciekną, łamią się plastikowe łopatki, czasem metalowe, buczą, zacierają się ale piszczącej jeszcze nie widziałem/słyszałem.
Piszczy mi kółko zaznaczone na czerwono.

_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group