www.asu.pl :: Zobacz temat - Problem z obrotami
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z obrotami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Mar 25, 2005 22:36    Temat postu: Problem z obrotami Odpowiedz z cytatem

Witam,pytanie do ASU,remontowalem ostatnio glowice w moim escorcie 1,9 z 89r,nie palil jeden cylinder,elektrycznie wszystko ok,okazalo sie ze zawor,zalatwilem inna,wymienialem wszystkie uszczelniacze,popychacze itp.Wczesniej jak auto palilo mi 12-15 nie bylo problemu do ktorego zmierzam,mianowicie obecnie jak autko sie zagrzeje to w okolicach 2000 tysiecy obrotow dusi go na kazdym biegu,chwile po przekroczeniu 2000 tys,ciagnie pieknie do gory,wymienialem wszystkie czujniki,sonde lambda,wszystkie plyny i filtry itp,teraz po remoncie pali w granicach 8-9 litrow.Nie wiem co robic i jaka jest przyczyna,bo poza ta dolegliwoscia pracuje i pali jak pszczolka maja,jak mozecie to pomozcie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Mar 28, 2005 11:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Postaraj się zresetowac komputer silnika poprzez zdjęcie klem z aku i zwarcie ich na około 1h po czym odpal samochód nie dotykajac gazu ma chodzić nierówno o to sie nie martw i poczekaj spokojnie aż nabierze temperatury i włacza sie wiatraki po czym przytrzymaj delikatnie gaz na poziomie satysfakcjonujacych cie obrotów biegu jałowego przez chwilke po czym wyłącz samochód po chwili odpal i w drogę zapisze w ten s[posób wyuczone paramatry pracy jak to nie pomoze to poszukaj po podciśnieniach może coś jest źle wpiete ?? Pozdr. (tekst zapozyczony z książki forda)
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Mar 29, 2005 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co było w ksiażce to około 1 minuty dotyczyło to wszystkich aut z sterownikiem EEC IV który nawet jest stosowany w mustangu jest to uniwersalny sterownik do wielu modeli stosowany rózni się tylko wsadem w pamięci i mapa wtrysku właśnie studiuje jego dokumentację bo dosyć ciekawie się zapowiada zmiana charakterystyk wtrysku i bardzo tanim sposobem Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Kwi 01, 2005 8:20    Temat postu: JARECEK GURU Odpowiedz z cytatem

Jarecek wyrosles na drugiego guru tego forum obok ASU,wielkie dzieki za porade z likwidacja problemow z obrotami.Autko teraz chodzi jak z wielopunktowym wtryskiem:-),pieknie ciagnie jak nowka,wielkie dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomasz__D
*
*


Dołączył: Feb 04, 2005
Posty: 19

PostWysłany: Pią Kwi 01, 2005 20:09    Temat postu: a dodge 3.0 tez? Odpowiedz z cytatem

Jarecek czy mozesz mi odpowiedziec czy z dodgem caravanem 3.0 tez tak mozna zrobic bo cholernir szarpie na jalowym a dotego przerywa jak jade ze stala predkoscia Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Kwi 01, 2005 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety nie poznałem narazie sterowników stosowanych w dodgu i chryslerze ale caly czas sie tego staram nauczyc i zrozumieć ale musze mieć jakieś uwalone autko żeby nad nim posiedzieć najlepiej kilka ale to ciezka sprawa bo jak ktos nie grzebie w amerykańcu albo nie da tego zrobic partaczą od gazu to same się nie chca za bardzo psuć Smile Aczkolwiek w przypadku DODGA polecam zdiagnozowac najpierw na komputerze usterki po czym gdyby nic nie wykazało to dopiero zacząc szukanie innych problemów wywołujacych zakłócenia w pracy twojego silnika Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
rower
*
*


Dołączył: Feb 04, 2005
Posty: 75
Skąd: Bukowno

PostWysłany: Czw Kwi 14, 2005 16:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a w aucie pontiac jak jest z tym sterownikiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group