www.asu.pl :: Zobacz temat - renault master sprzeglo
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

renault master sprzeglo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 8:54    Temat postu: renault master sprzeglo Odpowiedz z cytatem

pisze ten post juz z irlandii od kuzyna
wyjazd turystyczny ok ale jak zwykle nie moglem sie oprzec i pogrzebalem z kuzynem w aucie- zrobilismy juz hamulce (wymiana wszystkich tarcz klockow,i linki)
i tu mam jedno pytanie master na tylnej osi do ukladu hamulcowego ma zalozona taka sprezynke i precik i to wszystko oddzialuje na mala kostke przykrecona pod podwoziem, a kostka ta jest jakims ukladem hydraulicznym do hamulca wchodzi tam i wychodzi przewod hamulcowy (zasilanie z jednej strony od pompy, odplyw z drugiej strony do trojnika (rozgaleznika) i dalej na kola DO CZEGO TO SLUZY????mam podejrzenie ze reguluje troche cisnieniem na kolach z tylu podczas przechylu auta lub duzego obciazenia (ten dinks reaguje np gdy podnosi sie auto z jednej strony i oś opada)
a teraz drugie pytanie wazniejsze te zwiazane z tematem postu:
master ma sprzeglo hydrauliczne zasilane ze zbiorniczka hamulcowego czyli plynem jest plyn hamulcowy kuzyn ma proplem taki
po odpaleniu auta i wcisnieciu sprzegla pedal ten pozostaje w podlodze zgroza????trza go podnosic wierzchnia strona stopy!!!!!!!
zdaza sie tez ze po nocy pedal ten lezy na podlodze!!!!!chlopaki pomocy jestem tu do czwartku
prosze o pomoc???
a krotki opis budowy wspomagania sprzegla:
zbiornik hamulcowy (na plyn),wezyk gumowy,pompa wspomagania-nacisk pedalem, wezyk cisnieniowy i dalej do skrzyni dinks na skrzyni (chyba silownik) z odpowietrznikiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 13:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba pomyliłeś fora
Renault to nie jest made in USA samochód
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lutek nie przesadzaj auto to auto dobry mechanik nie jest ograniczony do jednego typu a mechanika to mechanika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 22:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sorki, ale to jest Reno - niektóre ich rozwiązania są szokujące Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax i ty tez przeciwko mnie?????
rany czy ktos udzieli pomocy na obczyznie??????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 22:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax napisał:
Sorki, ale to jest Reno - niektóre ich rozwiązania są szokujące Laughing


Jako posiadacz Renault powiem tylko, że niektóre rozwiązania z usa są rodem z wozu drabiniastego Very Happy Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia Smile

krzycho1978
Z tego co opisujesz z tył jest koektor siły hamowania.
Nie miałem takiego auta ale spytałem się znawcy tematu co najczęsciej pada w hydraulice, więc jak mi odpowie to Ci napiszę.

Cytuję:
albo przetarty docisk i łożysko wpadło do środka, albo pompa (ta pod pedałem) coś nie halo
gumka może stawać okoniem i ciężko iść klinując tłoczek
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Paź 08, 2007 9:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaj, moje stwierdzenie zostało źle przez Ciebie odebrane.
Jestem sympatykiem prostoty i dlatego uważam rozwiązania rodem z "wozu drabiniastego" za wspaniałe. A jeśli chodzi o reno, to mając troszkę doświadczenia z clio,megane.laguny - omijam je szerokim łukiem z powodu udziwniania - coś co jest proste - oni potrafią tak udziwnić i skomplikować że...... Wink
Właśnie w Lagunie też jest sprzęgło hydrauliczne i trzeba je odpowietrzać przy każdej naprawie hamulców, zgroza. Pół dnia się z tym męczyłem a okazało się że należy to robić po odpowietrzeniu hamulców i na załączonym silniku. Cool
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Paź 08, 2007 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no koledzy jestem tu jeszzce 2 dni i chcialbym pomoc kuzynowi

ps.ale tu sa piekne wysokie klify
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pon Paź 08, 2007 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax ja też lubię prostotę, ale resory w voyku to juz przegięcie, jak i wiele innych spraw. Przyznać muszę, że jest coś co w amerykanach, co mi się podoba i dlatego go mam, ale udziwnień to więcej bym się doszukał w chryslerze niż renault. Sprzęgło sterow. hydraulicznie, jest trwalsze i milsze w użyciu niz linka, za to jak padnie robi się problem i wtedy pojawiaja się komentarze ale dziwne... etc. Nawet w klubie reni są ludzie którzy nabijają się ze śrubek torx, gwiazdeczek. Te same gwiazdeczki w audi juz nikomu nie przeszkadzają i nie sa udziwnieniem. Można by tak polemizowac w nieskończoność. Ja jestem zwolennikiem francuskich rozwiązań i wiele chciałbym widzieć w voyku, bo niekiedy ta druciana prostota jest porażająca. Czasami zaglądając do niemieckiego auta, tak patrze i sobie myślę, co oni zrobili i dlaczego tak. Zresztą ja i tak mialem francuskie automaty więc nie zaznałem problemów z linką czy hydrauliką Very Happy Jest za to jedna rzecz w reni, która mnie bardzo drażniła - regulacja zaworów płytkami Very Happy
Uważam, że nie ma udziwnień, tylko są rózne rozwiązania u różnych producentów Very Happy
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Wto Paź 09, 2007 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co piszesz to wychodzi że padła pompa sprzęgła lub pękła sprężyna podnosząca pedał musisz tam zajrzeć czy nad pedałem nie ma części urwanej sprężyny , robię często renie ale tego jeszcze nie przerabiałem tak że bardziej bym stawiał na pompę choć zerknij na wysprzęglik przy skrzyni czy nie jest mokry jeśli tak to najpierw jego wymień a co do odpowietrzania to bardzo prosto wystarczy że odkręcisz odpowietrznik na wysprzęgliku i poczekasz aż płyn będzie leciał bez bąbelków , zakręcasz odpowietrznik i naciskasz sprzęgło jak jest dobrze to normalnie będzie działać a jak nie wysprzęgla to jeszcze raz powtórz odpowietrzanie [uwaga nie naciskaj pedału sprzęgła jak jest odkręcony odpowietrznik bo będziesz do końca świata odpowietrzał i się nie odpowietrzy pozwól by płyn sam przeleciał i będzie dobrze] Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group