www.asu.pl :: Zobacz temat - Check Engine
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Check Engine

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Poul
*
*


Dołączył: Aug 10, 2007
Posty: 19

PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 19:20    Temat postu: Check Engine Odpowiedz z cytatem

Witam ostatnio pali mi się kontrolka od check engine. Komputer wykazał problem z recyrkulacja spalin. Co to może oznaczać i na czym polega ta recylkulacja spalin?
pozdrawiam
_________________
Plymouth Voyager 3,3 V6 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz walniety zawor EGR(zawor recyrkulacji spalin),masz w sumie trzy opcje:
1.wymienic na nowy
2.zdemontowac i zamoczyc w srodku do rozpuszczania nagarow silnikowych,nie zawsze daje to efekt
3.miedzy zawor a kolektor ssacy wsadzic (zaslepic) blaszke z puszki po wypitym wczesniej piwie Laughing
A na koniec aby zresetowac wyswietlajacy sie blad,nalezy odpiac klemy z aku na ok.30min
Wsio Laughing Laughing Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Poul
*
*


Dołączył: Aug 10, 2007
Posty: 19

PostWysłany: Wto Sie 14, 2007 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Agdzie ten zawór się dokładnie znajduje i czy np zaślepienie go nic innego mi nie popsuje albo autko nie zacznie sprawiać jakis dziwnych problemów typu straci moc, będzie dziwnie gasło itp.
A ile kosztuje taki zawór.
_________________
Plymouth Voyager 3,3 V6 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Sie 14, 2007 23:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mocy to Ty bedziesz mial wiecej Wink W nissanie Primera 2.0 w czasie zaslepienia EGR (mierzone na chamowni) ze 113KM zrobilo sie 117KM Wink
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 12:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

EGR jak juz pisze poraz setny to tylko sprawa ekologii,walniety zawor(w pozycji otwarty) utrudnia rozruch auta,a jego zaslepienie niczego ci nie popsuje.Ja przynajmniej jestem zwolennikiem aby wszystko co producent w aucie zamontowal dzialalo.A tu masz swoj zawor,rys.nr.3 http://www.autozone.com/az/cds/en_us/0900823d/80/1a/41/dd/0900823d801a41dd/repairInfoPages.htm
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Poul
*
*


Dołączył: Aug 10, 2007
Posty: 19

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 7:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za stronkę jest świetna szkoda tylko że po angielsku.mam jeszcze małe pytanko czy jak jest popsuty egr to mogę mięć problem z odpalaniem auta na ciepłym silniku bo miałem kiedyś taki przypadek jadąc w bardzo upalny dzień ok 180 km bez przystanku zjechałem na stacje benzynową i auto mi zgasło. Odpaliłem i pojechałem dalej ale potem co skrzyżowanie lub dojazd do jakiegoś pojazdu auto mi gasło i nie mogłem go odpalić musiałem odczekać z 10 min i odpalałem jak mi sie udało ruszyć zanim zgasł to jechałem a jak nie to znów trzeba było czekać (gasł na wolnych) podczas jazdy wszystko było ok.W chłodnie dni też jest wszystko ok szwankuje tylko w upalne dni na długich trasach.
Pozdrawiam
_________________
Plymouth Voyager 3,3 V6 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 9:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak to sie objawia,szczegolnie na cieplym silniku
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Poul
*
*


Dołączył: Aug 10, 2007
Posty: 19

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to juz wiem co było problemem i trzeba to wymienić bo kiedyś mi siądzie całkiem i tylko laweta zostanie. Zastanawiam sie tylko jeszcze nad jednym dlaczego problemy z odpalanmiem pojawiaja sie tylko w upalne dni po dłuższej jeżdzie a w chłodne dni wszystko jest ok i nie ma żadnych problemów. Ciekawa rzecz.
pozdrawiam
_________________
Plymouth Voyager 3,3 V6 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

EGR nie zaślepiaj bo też będziesz miał błędy, np. P0401. Co do odpalania po dłuższej jeździe, świece masz takie jakie powinny być? A może to w związku z uszkodzonym egr się dzieje..?
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 17:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ludzie juz nie panikujcie z tym zalepianiem,moze zaslepic i jezdzic a to ze mu bedzie blad wywalac zaworu to co innego.Zaslepi pojezdzi,bedzie mial czas albo na zebranie kasy na nowy,chociaz to zaden wydatek,albo poszuka najtaniej
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
exuprad
*
*


Dołączył: Aug 21, 2007
Posty: 40
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Pią Sie 24, 2007 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zaślepić cały EGR czy tylko wąż podciśnienia sterujący EGR ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 9:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zaslepic zawor,nie waz z podcisnienia.Miedzy zawor a kolektor ssacy wkladasz blaszke np. wycieta z puszki piwa,ktore wczesniej spozyles przymierzajac sie do calej operacji Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group