www.asu.pl :: Zobacz temat - Silnik 2,5td(VM) -2,8td w chryslerze
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik 2,5td(VM) -2,8td w chryslerze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lee
*
*


Dołączył: Aug 16, 2007
Posty: 2

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 20:40    Temat postu: Silnik 2,5td(VM) -2,8td w chryslerze Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich użytkowników tego forum
na początku jak tu zagladałem to jako gość teraz juz nie jestem anonimowy
i od razu mam pytanie 'jak to jest z tymi silnikami VM
bo jest tyle samo zwolenników tego motoru co i przeciwników
mam co nieco troszkę wiedzy o tym motorze (ponieważ jestem też Użytkownikiem forum www.jeep.org.pl i polecam to forum jak każde inne to skarbnica wiedzy)
ale do rzeczy prosze o jakieś linki do stronek na temat tych silników
to co jest na waszym forum już prawie przeczytałem
a chodzi mi po głowie od jakiegos roku GRAND VOYAGER
i nie wiem co kupis czy 2,5td Shocked czu może jakiegoś drugiego potworka 3,8 Laughing
ale mam juz jednego Jeepa XJ 4,0 bez gazu i (bo nie jestem zwolennikiem tego paliwa do silników ) ale to jest taka mała zabawka Laughing i nie jeżdżę nim już tak dużo jak kiedyś więc mi to nie przeszkadza że pali czasami nawet i 30 litrów naszej gównianej bezołowiowej
a Voyagerem jeździł nbym na co dzień a nie chce tyrac tylko na paliwo
bo sa jeszce inne przyjemniejsze rzeczy
dlatego prosze o opinie ludków którzy maja doczynienia z silnikami w Voykach
Przpraszam że tak długo ale jakos tak wyszło
Pozdrawiam Lee
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 21:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra rada,daj sobie spokoj z tym wynalazkiem rodem z rybackiego kutra.Kupisz V6 w dobrym stanie bedziesz zadowolony.Z tymi silnikami jest tak,ze nawet jak o nie dbasz to sa problemy,wiec wyobraz sobie drobne zaniedbania poprzednich wlascicieli i dorzuc swoja cegielke to bedziesz mial finansowy koszmar.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witaj lee. piszesz,ze jest tyle samo przeciwnikow co zwolennikow tego silnika. poprzesz ta teze jakims dowodem? ja znam tylko takich co by chcieli pojechac do stanow i zabic ksiegowego ,ktory zatwierdzil montowanie tego agregatu do szlachetnego auta....
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 6:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

agregat Smile
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 7:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napiszę trochę odinnej strony, mimo że unikam dotykania klekotów jak ognia Laughing
to co zaoszczędzisz jeżdżąc ropniakiem, wydasz na jego okresową eksploatacje (zakładając że np. 2,5 szczególnie 96-00 nie wysypie się w międzyczasie) do tego dochodzi jeszcze marnej jakości i o zgrozo manual Wink
na temat 2,8 z automatem ciężko o jakieś opinie znam tylko dwie osoby posiadające ten mariaż ale obydwaj serwisują je w ASO jedyne co dodam, jak mówią o kwotach wydanych na eksploatacje (okresową) to sami stwierdzają że 3,3 czy 3,8 persaldo wyszłoby na to samo Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 8:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba chodzilo o 3,8 nie 2,8.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 8:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pewnie chodzilo o 2.8crd
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 8:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jednak o 2,8 dokładnie 2,8 CRD od 2005 montowany w Grazu w Voyku z automatem, tylko że silnik jest dalej tą badziewiastą konstrukcją VM z szeregiem modyfikacji Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bax111
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 66

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam czytam i widze ze wypowiedzi sa jednostronne i pochodza od tych którzy cos tam słyszeli i powtarzaja utartą opinie o silnikach VM. ja tez kiedy przymierzałem sie do zakupu voyagera naczytałem sie na róznych forach w wiekszosci złych opinii o tych silnikach. wtedy po prostu podjechałem do ASO chryslera w warszawie i pogadałem z mechanikami podczas ich przerwy na papierosa. i okazało sie ze oni tez znaja te opinie ale twierdza ze wynikają one z tego ze ludzie kupuja auto np z 1999 r z przebiegiem 100000 km i mysla ze on rzeczywiscie tyle przejechał gdy tymczasem ma on przebieg kilkakrotnie wiekszy i po prostu jego zycie sie konczy . zgadzali sie z tym ze nie warto kupic diesla sprzed 2001 r bo miały one wadliwe głowice i rozrzady , natomiast voyagery CRD produkowane po 03 2001 zostały przez konstruktorów daimlera zmodernizowane i pozbawione tych wad a przy tym wzmocnione i wyciszone [system common rail] a w 2002 r zostały tez poprawione skrzynie biegów. ------ nie mieli ani jednego przypadku pekniecia głowicy w CRD mimo przbiegów ponad 300000km.
równiez pasek rozrzadu wymieniany co 80000 km nie sprawia kłopotu.

tak wiec własciwie uzytkowany tzn dobre paliwo plus olej plus filtry plus normalna spokojna jazda to brak kłopotów.
mam to auto pół roku , przejechałem nim 26000 km przy łacznym przebiegu 160000 km i zero problemów. spala 7-10 litrów ropy i ma naprawde dobre odejscie i elastycznosc. skrzynia manualna choc działa poprawnie wydaje sie byc zbyt toporna w aucie które przeciez kosztuje nie mało. tak wiec reasumujac wiem ze ci co maja 3,3 i 3,8 na pewno nie zmienia zdania ale nie o to chodzi. zalezy mi tylko na tym aby nie powielac nieprawdziwych opinii o dieslach i aby ci co chca jezdzic chryslerem a nie uwazaja gazu nie zniechecali sie na podstawie opini dotyczacych rocznika 2000 i nizej i do tego sciagnietych z zachodu i z przekreconym licznikiem. MOIM ZDANIEM warto kupic diesla ale tylko z literkami CRD po 2001 r i z pewnego zródła z udokumentowana historią. Laughing
_________________
CRD 2003
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lee
*
*


Dołączył: Aug 16, 2007
Posty: 2

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BAX111
wlaśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem ale to jeszce mało jedna przeciw wielu u nas na forum jeepa eż są takie same opinie o tych silnika (czyt. i złe i dobre)
a najwięcej negatywnych opini jest od ludków którzy nie posiadaja tych silników
dziwne co Laughing
a tak po zatym to planuje kupić 2003-2005 rok więc może faktycznie będzie lepszy egzemplarz
bo za 2,8 to chore pieniądze chcą
dziękuje wszystkim za odpowiedzi i czekm na dalszy rozwój sytuacji
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Lee dnia Pią Sie 17, 2007 22:16, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiecie, moje opinie nie bazują na tym co gdzieś usłyszałem tylko albo na tym co sam robiłem (raz wpakowałem się w naprawę rozrządu i głowic w roczniku 98 ), a 2001 CRD sam posiadałem, co prawda nie długo ale jednak, a 2,8 CRD mają moi dwaj koledzy - jak przeczytacie dokładnie wszystkie posty do tego tematu - to nawet łańcuch (96-00) da się poprawić.
Natomiast po wszystkich moich doświadczeniach - stwierdzam że koszty materiałów eksploatacyjnych (klekota) są dużo wyższe niż benzyniaka, więc cała oszczędność na spalaniu wydawana jest przy regularnym serwisowaniu.
Moja opinia dotyczy nie tylko Chryslera ale też np. BMW (gdzie cena materiałów eksploatacyjnych jest olbrzymia), diesla warto kupować przy przebiegach rocznych około 50000km, i to nie we wszystkich przypadkach.
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bax111
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 66

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jezeli chcesz kupic tak młode auto to nie bedzie z nim kłopotu pamietaj tylko ze lepiej kupic z wiekszym przebiegiem ale autentycznym i serwisowane niz niepewne z małym przebiegiem. czyste ksiazki serwisowe mozna teraz kupic na allegro wiec warto zobaczyc cos jeszcze np. faktury zakupu czy naprawy.

na własnej skórze przekonałem sie ze opinie o awaryjnosci diesli nie dotycza CRD .a ci co maja benzyno-gazy i tak beda je zachwalac krytykujac diesle i manuale ale wystarczy poczytac np. temat skrzynie i tez mozna zniechecic sie do automatów bo powaznych awarii nie brakuje.
zawsze beda tez tacy jak mój znajomy własciciel poloneza który przekonuje mnie ze to jest najlepszy wybór bo jest wygodny, prosty w naprawach ,tani w serwisie i w czesciach i go nie ukradną A gdy ostatnio spytałem go czy został by przy tym aucie gdyby wygrał w totka - to powiedział ze chyba jestem pier.....ty
Laughing
_________________
CRD 2003
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Sie 18, 2007 14:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bax111 a powiedz mi kolego ile kosztuje kpl sprżegło do twojego ciągnika Confused Wink za te sprżegło mam prawie zrobiona skrzynkę automatyczna Idea
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sie 18, 2007 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i jeszcze jedno: diesel kosztuje wiecej niz benzyniak. po ilu tysiacach lat splacisz sobie ta roznice? i to porownujac spalanie i cene benzyny do ropy. do takiego diesla nie nalejesz napewno "baniochy" z pgr-u. mnie przy silniku 3,8,automacie i prehistorycznym ,jak na wasze kryteria,roczniku 1994 na trasie 100 km kosztuje 18zl a w miescie ok 25-27zl. pochwalcie sie ile placicie za 100 km. potem do tego dodajcie sobie utrate warosci i roznice w cenie miedzy wersja benzynowa i dieslem. sa oczywiscie ludzie ktorzy nie musza liczyc sie z kasa ale nie sadze,zeby byli tacy ktorzy spuszczaja kase w kiblu.
no i sens posiadania oblesnie wygodnego vana z warkoczacym "klekotem" i manualna skrzynia Rolling Eyes oswieccie mnie o co chodzi? diesel=oszczednosc? to jakas inna matematyka niz ta ktora znam.
diesel=komfort. to zdanie przeczace
manual=posiadanie pralki frani i przynoszenie wody ze studni oraz przygrzewanie jej na piecu Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bax111
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 66

PostWysłany: Nie Sie 19, 2007 7:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam ponownie sprzegło np. sachs kosztuje 950 zł oczywiscie poza ASO wiec podobnie jak w innych autach z wyzszej półki ---- natomiast nie widze sensu dalej dyskutowac o oszczednosci ,i wyzszosci benzyno-gazu nad nowoczesnym dieslem. wydaje mi sie ze skoro cały czas produkuje sie te auta z tym silnikiem [ voyager i jeep] i mimo ze sa drozsze od benzyny i znajduja nabywców za niemałe pieniadze to swiadczy ze sa niezłe. kazdy ma prawo wyboru ja wole rocznik 2003 diesel niz 1994 benzyno-gaz pozdrawiam Laughing
_________________
CRD 2003
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jerry2012
*
*


Dołączył: May 13, 2007
Posty: 13
Skąd: Karlowice Wielkie

PostWysłany: Nie Sie 19, 2007 8:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam zwolennikow i przeciwnikow klekotow.Ja powiem tak jezdze dieslem z 94 r ,i jestem zadowolony,przyspieszenie ma fajne ,malo pali,a robie nim srednio 3500 tys miesiecznie.Gdy go kupilem a pozniej weszlem na forum to sie przerazilem jakie byly o nim negatywne opinie.Tak samo bylo z scorpio z silnikem 2.0 DOHC ze sie przegrzewaja i wogole do bani,a ja nim jezdzilem zrobilem 80000 tys w dwa lata bez zadnego wkladu, oprocz filtrow i oleji.I taka sama nadzieje mam co do Voyagera 2.5 td z silnikem VM.Silnik daje znac wczesniej gdy sie cos dzieje i powazniejszym naprawa idzie wczas zapobiec.Mam nadzieje ze nie bede musial zmieniac opini , i moj voyek bedzie mi dobrze sluzyl przez caly okres nim go wymienie na nowszy model.POZDRAWIAM wszystkich
_________________
Voyager 2.5TD 98r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bax111 napisał:
ja wole rocznik 2003 diesel niz 1994 benzyno-gaz pozdrawiam Laughing

to złe porównanie bo jak bym miał kasę na rok 03 to wolałbym 03 benzynkę 3,8 i automat Laughing lub nowszy , niestety muszę jeździć 18 letnią babcią , ale ją lubie i na razie nie zamienię jej Cool
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wybaczcie, ale można powiedzieć że od lat porównuje silniki diesla i benzyniaki w voyku, i tak :
- diesel do 95 był w miarę dobry, tylko ta skrzynia,
- 95-00 - porażka (ze względu na rozrząd), fatalna skrzynia,
- od 2000 - 2,5CRD - troszkę poprawiony - drogi rozrząd, awaryjna skrzynia ; 2,8 CRD - bardzo dobry silnik (choć to poprawiona konstrukcja VM), świetny automat;
aby porównywać diesla i benzynę trzeba porównywać wszystko od ceny zakupu przez koszta eksploatacji (paliwo, części eksploatacyjne) - a co najważniejsze w tych samych rocznikach, wtedy nawet gdyby Herr Diesel zmartwychwstał ekonomiczniejsze są zagazowane benzyniaki od klekocików.
A na zakończenie dodam, że jak czytam iż autamat w voyku jest awaryjny (szczególnie że większość z nas ma auta o przebiegach 200-400 tys. km) delikatnie się Twisted Evil , on ma prawo (to normalne zurzycie) Wink
Na marginesie - klekot w amerykańcu jest zaprzeczeniem idei posiadaniatakiego samochodu Cool
Mam nadzieję że nikogo nie uraziłem, a jak tak to sory nie chciałem Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 22:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bax111 napisał:
ja wole rocznik 2003 diesel niz 1994 benzyno-gaz pozdrawiam Laughing


tos sie bracie skompromitowal taka wypowiedzia...

nikt ci przeciez nie sugerowal kupienia auta 10 lat starszego niz masz.
stac cie na takie i wszyscy cie tu podziwiamy!!!
badz jednak laskaw zrozumiec, ze czyms sie trzeba kierowac wybierajac dany rodzaj napedu. ja-jako biedak-wybralem gaz bo jest tani. ty jako czlowiek niewatpliwie zamozny wybrales diesla bo jest drozszy w utrzymaniu. idac tym tokiem rozumowania mozna dojsc do wniosku,ze jak bedziesz jeszcze zasobniejszy(czego ci szczerze zycze) kupisz auto spalajace paliwo rakietowe. ciekawe czy tez nie zrobi na tobie negatywnego wrazenia ryk silnikow odrzutowych?

no ale na szczescie wszyscy mamy wolny wybor(oczywiscie w granicach zasobnosci swoich portfeli) i tak jak wszycy koledzy moj wybor przy zakupie auta z 2003(wiem-nie stac mnie)bylby jeden: duzy ,dobry silnik od samochodu osobowego(czyli na benzyne ma sie rozumiec) i jedyny dzwiek jaki bym chcial w nim slyszec to ostrzezenie o pozostawionych kluczykach i pata metheny z dobrego audio. silnik diesla pozostawilbym tam gdzie jego miejsce-w agregacie pradotworczym np.
i ja tez pozdrawiam Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bax111
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 66

PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam ponownie -widze ze to temat rzeka ale dla dobra przyszłych nabywców CRD dodam jescze co nie co.
do Anthraksa - zgadzam sie z tym ze skrzynia mogła by byc lepsza choc ja na razie nie mam najmniejszych problemów , dowiedzałem sie jednak w aso ze zdarza sie iz przy przebiegu ok. 200000 km siada łozysko wałka głownego a objawia sie to głosna praca skrzyni na biegu jałowym .--- -------- silniki 2,5 i 2,8 róznia sie od siebie tylko rozwierconymi cylindrami i sa rzeczywiscie robione przez cały czas na bazie VM tylko ze juz z zupełnie innych materiałów . z innym systemem wtryskowym i z innym rozrzadem inna turbina itd bo w sumie kazdy diesel jest zbudowany tak samo od wielu lat , co jakis czas ulepszano tylko materiały ,elektronike , wtryski itd. od 2002 r przy własciwej eksploatacji silniki te sa właciwie bezawaryjne , przy przebiegach grubo ponad 200000 km wymieniano czasem pojedyncze wtryski.-------------- co do rozrzadu to robiłem niedawno za 1400zł z montazem na orginale ale poza ASO ,wiec nie jest to drozej niz np w audi A6 2,5 TDI ,którym jezdziłem wczesniej i które to auto uchodzi za bezawaryjne a wcale tak pieknie nie było ale to juz inny temat.
--------- i rzeczywiscie skrzynie automaty w CRD 2,8 sa b. dobre ale wystepuja one dopiero od 2004 r ,jest ich mało i auta te trzymaja cene - jak stanieją to bede chetny.----------------------
co do tego ze klekot jest zaprzeczeniem idei posiadania amerykanca - wydaje mi sie ze to samo mozna powiedziec o instalowaniu gazu ze to profanacja tego auta.
ale nie badzmy smieszni , nie chodze w kowbojkach ani w kapeluszu, nie mam konia ani rancha a chryslera kupiłem bo potrzebuje jednego auta zeby spełniał role bagazówki w firmie , osobowego w domu , i turystycznego w lato gdy jade pływac na desce- -- - jak narazie spełnia swoja role , jest wygodny , cichy jak na diesla [ na 5 biegu przy 120 km/h ma troche ponad 2000 obrotów ] bezawaryjny i ekonomiczny .



a z Esdarkiem juz kiedys sobie pogadalismy i zostalismy przy swoim zdaniu wiec tylko jedno: warto by było zebys kiedys wsiadł do nowoczesnego diesla i posłuchał tego strasznego ryku silnika bo wydaje mi sie ze nie miałes okazji wiec tylko pozdrawiam i szerokiej drogi
Wink
_________________
CRD 2003
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
prebek
*
*


Dołączył: Aug 10, 2007
Posty: 15
Skąd: Aleks. Ł.

PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 18:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
bax111 napisał:
ja wole rocznik 2003 diesel niz 1994 benzyno-gaz pozdrawiam Laughing


tos sie bracie skompromitowal taka wypowiedzia...

nikt ci przeciez nie sugerowal kupienia auta 10 lat starszego niz masz.
stac cie na takie i wszyscy cie tu podziwiamy!!!
badz jednak laskaw zrozumiec, ze czyms sie trzeba kierowac wybierajac dany rodzaj napedu. ja-jako biedak-wybralem gaz bo jest tani. ty jako czlowiek niewatpliwie zamozny wybrales diesla bo jest drozszy w utrzymaniu. idac tym tokiem rozumowania mozna dojsc do wniosku,ze jak bedziesz jeszcze zasobniejszy(czego ci szczerze zycze) kupisz auto spalajace paliwo rakietowe. ciekawe czy tez nie zrobi na tobie negatywnego wrazenia ryk silnikow odrzutowych?

no ale na szczescie wszyscy mamy wolny wybor(oczywiscie w granicach zasobnosci swoich portfeli) i tak jak wszycy koledzy moj wybor przy zakupie auta z 2003(wiem-nie stac mnie)bylby jeden: duzy ,dobry silnik od samochodu osobowego(czyli na benzyne ma sie rozumiec) i jedyny dzwiek jaki bym chcial w nim slyszec to ostrzezenie o pozostawionych kluczykach i pata metheny z dobrego audio. silnik diesla pozostawilbym tam gdzie jego miejsce-w agregacie pradotworczym np.
i ja tez pozdrawiam Laughing


Witam
ja tu nowy narazie nieposiadający Voyka (za 2-3 dni bedzie) bedzie toCRD
No cóz wszyscy pieja nad taniością LPG i drożyzną Dieselków

Wezmy tak naprawdę to wszystkie auta jeżdżące na LPG są DOSTOSOWYWANE do jazdy na gazi. Narazie na świecie żadna fabryka niewypuściła masówki z silnikiem LPG.
Gaz może jest i tani ale niestety powinien być stosowany tam gdzie jego miejsce -> w kuchence gazowej.
Do tej pory jeżdziłem autkiem z LPG mam za sobą parę tysięcy (50) km na "gazie" - takie autko kupiłem.
Owszem eksploatacja tańsza (zakup gazu) ale akurat ja miałem i paru moich znajomych zagazowanych przypadki wypalania uszczelki pod głowicą, wypalania zaworów, wybuchajacego kolektora - a to już nie były małe kwoty ale porządne wydatki (wymiana uszczelki pod głowicą , planowanie głowicy ... {odpowiedzialny był za to gaz} 2500PLN)
No i dodatkowy minus "gazówki" obniżenie mocy.

Czyli teraz się pobujam silnikiem z CRD

Aha poprzednim autkiem na gazie bym jeszcze nadal jeżdził tylko ono sobie pojechało i zapomniało podać adresu stacjonowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Yahoo Messenger MSN Messenger
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 20:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bax111 -nie omieszkam jak tylko ktos z moich zamoznych klientow popelni ten blad i zakupi:)(rodzina i znajomi napewno nie popelnia:)

prebek-ja z kolei polecam pojezdzenie autam z PROFESJONALNIE zalozonym gazem(wiem,to nie jest proste) co to znaczy"spadek mocy" na gazie?

pozdrawiam wszytkich,tych z wodorem tez Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
custome
*
*


Dołączył: Dec 27, 2009
Posty: 1

PostWysłany: Nie Gru 27, 2009 18:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie piszecie o rozrządzie w dieslach z roku 1999 2000. Tam był rozrząd na zębatkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Gru 27, 2009 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8451
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group