www.asu.pl :: Zobacz temat - problem z rozruchem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z rozruchem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
szmernik
*
*


Dołączył: Jan 02, 2005
Posty: 72

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2007 20:31    Temat postu: problem z rozruchem Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam taki problem , może ktoś się spotkał z czymś podobnym
mój DODGE INTREPID ma problem z odpalaniem musze go kręcić 2 razy i dopiero w ostatniej fazie kręcenia zapala lekko go telepnie jak by nie mogł wejsc na obroty i pozniej jest ok
czy ktoś wie gdzie mogę szukać przyczyny
_________________
DODGE INTREPID 2.7V6 rok 99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2007 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...mnie to wyglada na czujnik polozenia walu, ma ktos inne pomysly?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2007 21:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem kiedyś problem z czujnikiem i wtedy mi wcale nie chciał kręcić. Było słychać tylko "styck" i cisza. Starczyło jednak przestawić pozycję wajchy z "P" na "N" i wtedy odpalał. Okazało się że czujni był zasniedziały-po wyczyszczeniu i przemyciu "WD40" wszystko jest OK.
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szmernik
*
*


Dołączył: Jan 02, 2005
Posty: 72

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2007 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no mi niby kreci nieraz załapie odrazu a nieraz pokręce i wyłacze i za 1 sek znowu zakrece i wtedy mniejwiecej po 4-5 obrotach wału odpala nieraz odrazu ok a nieraz troche go przydusi po odpaleniu
_________________
DODGE INTREPID 2.7V6 rok 99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2007 23:02    Temat postu: zawor w pompie Odpowiedz z cytatem

A moze zawor w pompie paliwa przepuszcza. Wtedy po postoju paliwo ucieka do zbiornika i trezba troche pokrecic by znowu je nabilo. Wlacz pare razy zaplon i wylacz a nastepnie odpal.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
szmernik
*
*


Dołączył: Jan 02, 2005
Posty: 72

PostWysłany: Wto Kwi 17, 2007 8:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlasnie robiłem w ten sposob bo tak samo myslałem ze to pompa ale nic z tego bez efektu
_________________
DODGE INTREPID 2.7V6 rok 99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Kwi 17, 2007 10:03    Temat postu: swiece Odpowiedz z cytatem

A co ze swiecami ?? Kiedy byly wymieniane ??

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
szmernik
*
*


Dołączył: Jan 02, 2005
Posty: 72

PostWysłany: Wto Kwi 17, 2007 13:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no świece wymieniałem jakies 10tys km temu mam platynowe 4 elektrodowe boscha
_________________
DODGE INTREPID 2.7V6 rok 99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
szmernik
*
*


Dołączył: Jan 02, 2005
Posty: 72

PostWysłany: Wto Kwi 17, 2007 15:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jeszcze wczoraj jak odpaliłem to mi zaczął migac kontrolka silnika migała więc wyłaczyłem samochod i odpaliłem ponownie i byłowszystko ok
co to znaczy jak kontrolka miga a nie świeci
no i mam wrazenie ze ten samochod bardziej ma problemy z odpalaniem po jakiejś jeżdzie jak jest letni silnik bo jak postoji całą noc czy 8 godz w pracy to potem odpala za pierwszym razemaczkolwiek nie jest to regulą proszę o pomoc
_________________
DODGE INTREPID 2.7V6 rok 99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
szmernik
*
*


Dołączył: Jan 02, 2005
Posty: 72

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 7:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy to moze być wina czujnika temp. cieczy i jak go zdiagnozować
_________________
DODGE INTREPID 2.7V6 rok 99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 19:59    Temat postu: czujnik temp. Odpowiedz z cytatem

Teoretycznie tak. Czujnik temp moze byc przyczyna ze pokazuje caly czas ze silnik jest zimny i dlatego na cieplym nie chce odpalac. Ale wtedy zalewaloby go na cieplym. Sprawdzic mozna miernikiem. Napiecie na jenym przewodzie powinno byc 5V a na drugim w miere rozgrzewania silnika powinno schodzic stopniowo od 4,5V do 1,5V (okolo bo co samochod to te wartosci moga sie minimalnie zmieniac).

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
szmernik
*
*


Dołączył: Jan 02, 2005
Posty: 72

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 14:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no czujnik temp sprawdziłem działa prawidłowo
zastanawiam sie czy to nie czasem regulator cisnienia paliwa ale jak przeglądałem manuala serwisowego to widze ze znajduje się on na pompie paliwa i tu jest chyba coś dziwnego bo zazwyczaj powinien byc na powrocie poz listwą paliwową, bo we jaki sposob to cisc\nienie na wtryskach jest utrzymywane i nie wim czy jest jakis drugi regulator czy nie ??
_________________
DODGE INTREPID 2.7V6 rok 99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...no wiec idzmy dalej, takie objawy moga byc takze przy wadliwie dzialajacym czyjniku EGR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szmernik
*
*


Dołączył: Jan 02, 2005
Posty: 72

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 17:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak to ustrojstwo sprawdzic bo dzisij rano chciałem odpalic i musiałem długo długo pokrecic aż załapał to tak jak by paliwa nie dostawqał odrazu ale niwe wiem
_________________
DODGE INTREPID 2.7V6 rok 99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

EGR stwarza problemy z uruchomieniem glownie na cieplym silniku.Wez go zaslep:
-kup 2 puszki ulubionego piwa
-pijac pierwsze zlokalizuj zawor recyrkulacji spalin
-odkrec go i dopij pierwsze piwo
-rozetnij oprozniona puszke i wytnij zaslepke pod zawor
-w miedzy czasie mozesz delektowac sie druga puszka browarka
-po zamontowaniu zaworu sprawdz jak pali na zimnym i cieplym silniku
-jesli sie nic nie zmienilo to stawiam,ze cos dzieje sie z cisnieniem paliwa,co przy wielowtrysku jest niezwykle wazne
-zawor regulujacy(utrzymujacy stale cisnienie) na listwie powinien sie na niej gdzies miescic,raczej nie bedzie przy pompie,bo niby jak mialby utrzymac stale cisnienie(ilus tam atmosfer przy wielowtrysku) na gumowych odcinkach przewodow paliwowych
-pozdrawiam i zycze powodzenia
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 19:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skromnym zdaniem odradzam zaślepianie EGR. Chyba że na próbę na chwilę.
http://motoforum.pl/Forum/phpbb/viewtopic.php?p=13074&highlight=egr#13074
Myślę że raczej powinieneś podjechać na diagnostykę i odczytać błędy. Jeśli mruga to na pewno jest problem z procesem regulacji spalin, czyli nie dzieje się za dobrze.Wiele czynników może mieć wpływ na to. Jeśli jesteś pewien że możesz sprawdzić stany wszystkich czujników temperatury, ciśnienia w kolektorze, tps, no i ciśnienie w listwie wtryskiwaczy, to może domowym sposobem się uda.Ale raczej wątpię.Przy tych objawach co piszesz mógłbyś też z rozpędu sprawdzić czujnik powietrza, może przez to też kąt zapłonu się rozjeżdża, i z tąd ta nierówna praca na początku...(?)
Najpierw należało by się upewnić czy wszystkie odczyty podczas uruchamiania, i w początkowej fazie pracy są w dopuszczalnym zakresie, i jak się to zmienia. Może sonda fixuje...(?)..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...fachowe podejscie datatomek Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szmernik
*
*


Dołączył: Jan 02, 2005
Posty: 72

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NO TAK ANI MYŚLE ZAŚLEPIC TEGO EGR JAK COS TO WYMIENIĘ NIE BARZO MNIE RAJCUJE TAKIE COŚ KOLEGA SOBIE ZAŚLEPIŁ I MU KOMPBŁĘDY GENEROWAŁ NO A Z TEGO CO CZYTAM TO NIE BEDZIE TO EGR DLATEGO ZE NA CIEPŁYM NIE BARDZO CHCE ODPALIĆ ALE JAK POSTOJI CHWILE A JAK GO ZGASZE I NP DO 5 MIN ODPALE TO LUX NA TYKA
A RANO TEZ TRZEBA GO KRECIC DŁUŻEJ TO CHYBA NIE TEN EGR BO PO NOCY SILNIK JEST ZIMNY
A CO DO REGULATORA CISNIENIA PALIWA TO WG SCHEMATU MAM GO W POMPIE NA WYJŚCIU TYLKO ZASTANAWIAM SIĘ CO ON TAM ROBI I CO JEST NA POWROCIE I GDZIE BO NIC W MANUALU NA POWROCIE NIE WIDAC TEORETYCZNIE JAK BY CIŚNIENIE BYŁO NIE TAKIE NA LISTWIE TO TRZEBA SZUKAC PROBLEMU NA POWROCIE A TAM JA NIC NIE WIDZĘ W MANUALU CHYBA TRAZEBA BDEZIE FIZYCZNIE POPATRZYC TYLKO TROCHE TAM JEST UPCHANE POD MASKĄ
_________________
DODGE INTREPID 2.7V6 rok 99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group