www.asu.pl :: Zobacz temat - Silnik traci moc?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik traci moc?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Autor
*
*


Dołączył:
Posty: 178
Skąd: Czekanów /k Gliwic

PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 20:23    Temat postu: Silnik traci moc? Odpowiedz z cytatem

Witam mam nieodparte wrazenie ze taurus od czasu do czasu sie zmeczy i nie ma takiej mocy wydaje mi sie ze "najsilniejszy" jest jak jest zimny co moze byc tego powodem czy moze miec na to wplyw silniczek krokowy? bo z tego co sie orientuje to powinien isc na wymiane
_________________
TAURUS 3.0L LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gdyby to byl silnik krokowy to by ci obroty falowaly jak szalone.

wyglada to mi na brak kompresji, zaqpewne ktorys cylinder biega sobie na pusto - albo masz walniety ktorys pierscien albo wypalone denko tloka.

nie chce cie straszyc ale wyglada mi to na zdjecie glowicy i obejrzenie jak to tam wyglada - strata mocy zazwyczaj wiaze sie wlasnie z tego sprawami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najpierw sprawdź kompresję a potem dopiero zwalaj głowicę Wink być może jakiś czujnik kody sprawdzałeś?
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Autor
*
*


Dołączył:
Posty: 178
Skąd: Czekanów /k Gliwic

PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale nie jest to staly brak mocy tylko jej spadek raz na jakis czas i tak jak napisalem ze wydaje mi sie ze najczesciej jak silnik sie nagrzeje. Kodow nie sprawdzalem bo nie wiem jak:/
_________________
TAURUS 3.0L LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...no bo spadek mocy poczujesz dopiero na rozgrzanym silniku, jadac pod gore lub pod obciazeniem - to problem kompresji.

sprawdz - i potem powiedz jak wyglada, czy na wszystkich cylindrach jest w miare rowna a potem bedziemy myslec dalej.

jaki to silnik, 3.0? poszukam i powiem ci ile powinienes miec na cylindrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 22:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakby to byla sprawa kompresji,to bylby slaby caly czas szczegolnie zimny,cieply aluminiiowy tlok ulegnie rozszerzeniu w odroznieniu od zeliwnej tulei i bloku.Moze zacznij od swiec,zobacz w jakim sa stanie,bedzie wiadomo,czy ci go zalewa,czy nie dostaje paliwa lub bierze olej.Do sciagania glowic droga jeszcze daleka
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 23:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...widze ze wszysce boimy sie dowiedziec tak na prawde jaka mamy kompresje Rolling Eyes

...wiem ze do tego trzeba sie przygotowac psychicznie bo to tak jakby dowiedziec sie czy mam raka czy nie Wink

...ale zawsze uwazam ze odwlekanie oczywistego jest bledem - trzeba sie zmierzyc z problemem i koniec Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Autor
*
*


Dołączył:
Posty: 178
Skąd: Czekanów /k Gliwic

PostWysłany: Pon Mar 19, 2007 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

falkon napisał:
...

jaki to silnik, 3.0? poszukam i powiem ci ile powinienes miec na cylindrze.

tak 3.0 czekam na dane i jade sie pytac gdzie moge ja zmierzyc
_________________
TAURUS 3.0L LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pon Mar 19, 2007 23:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...jesli jest to silnik 3,0 - 2986 cm3 o 1 walku rozrzadu ohv

Arrow stopien spręzania powinien wynosic 9,3.

powodzenia Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 18:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie i tutaj mylicie pojecia,mianowicie stopien sprezania to( stosunek objętości powietrza w cylindrze silnika na końcu suwu ssania do objętości powietrza na końcu suwu sprężania )nie to samo co cisnienie sprezania,manometrem(dostajac karteczke od diagnosty) mierzymy cisnienie sprezania i napewno nie wynosi ono 9.3.Akurat moj zdrowy benzynowy silnik ma w granicach 14,8 atmosfer cisnienie sprezania,diesle maja np. ponad 20
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ważne aby było po równo i najlepiej to więcej niż 10 Very Happy
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Arrow moj katalog mowi ze dla taurusa 3,0 stopien sprezania powinien wynosic 9,3. Confused

wiec jakie powinno byc cisnienie sprezania - na pewno nie mniej niz 9 bo wtedy zaczynaja sie klopoty.

Pozwolmy ze zacytuje Classic Auto nr 8 luty 2007

"Silnik jak "dzwon" ma niemal identyczne cisnienie we wszystkich cylindrach. Jego wartosc powinna wynosic 10-13 bar. Wynik ponizej 10 to jeszcze nie tragedia, ale ponizej 8 bar nalezy silnik skierowac na dodatkowe badania."

Wg mojego doswiadczenia silniki ktore maja ponizej 8 bar zlopia olej co czesto widac lub czuc po widoku z rury wydechowej Wink

...cos tam pokrecilem, fakt ale intencje byly dobre Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Mar 21, 2007 10:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

można zrobić próbe olejową , wtedy będzie wiadomo czy pobiera olej, Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Autor
*
*


Dołączył:
Posty: 178
Skąd: Czekanów /k Gliwic

PostWysłany: Sro Mar 21, 2007 20:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do proby olejowej to rozumiem ze sprawdzic stan jak brakuje dolac i sprawdzic stan ponownie po jakims czasie. A wyglada to tak ze odkad byl na serwisie w asu jakies 1,5 roku temu coprawda zaczal jezdzic w tym roku ale stan oleju sie nie zmienil jak i w silniku -pewnie nie ma to znaczenia- tak i w skrzyni nie uronil kropelki
_________________
TAURUS 3.0L LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Autor
*
*


Dołączył:
Posty: 178
Skąd: Czekanów /k Gliwic

PostWysłany: Sro Mar 21, 2007 20:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aha i prosilbym o jakies podsumowanie bo jak narazie nie wiem od ktorej strony mam to ugryzc. Sprawdzac kompresje czy nie jak tak to ile powinien miec. Pozdrawiam
_________________
TAURUS 3.0L LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Mar 21, 2007 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja pisałem o próbie olejowej przy sprawdzaniu ciśnienia ,najpierw sprawdzasz
ciśnienie normalnie a za drugim razem dolewasz najlepiej strzykawką troszkę oleju i sprawdzasz ponownie Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Autor
*
*


Dołączył:
Posty: 178
Skąd: Czekanów /k Gliwic

PostWysłany: Sro Mar 21, 2007 21:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ajj a jednak sie pomylilem ok dzieki. Czy pomiar cisnienia to na tyle nieskomplikowana operacja ze bede ja mogl sam wykonac? Znajomy mechanik powiedzial ze mi pozyczy przyrzad
_________________
TAURUS 3.0L LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 6:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie sam tego nie zrobisz,bo trudno by bylo trzymac przyrzad i zakrecic z kabiny silnikiem.Pamietaj aby koniecznie odlaczyc modul zaplonowy oraz przewod miedzy cewka a rozdzielaczem(jesli takowy posiadasz)
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba ze ma przykręcany przyrząd Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 11:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Autor napisał:
Ajj a jednak sie pomylilem ok dzieki. Czy pomiar cisnienia to na tyle nieskomplikowana operacja ze bede ja mogl sam wykonac? Znajomy mechanik powiedzial ze mi pozyczy przyrzad


A czemu znajomy mechanik przy piwku nie zmierzy tego ciśnienia zamiast pożyczać przyrząd?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Autor
*
*


Dołączył:
Posty: 178
Skąd: Czekanów /k Gliwic

PostWysłany: Sro Mar 28, 2007 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo znajomy mechanik boi sie bykow:P a tak powaznie to nie zna sie na amerykancach i przerazaja go takze najczesciej ide sie pytac o ew przyczyne i albo usuwam usterke albo jade do asu:)
_________________
TAURUS 3.0L LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Sro Mar 28, 2007 20:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z gliwic masz jak batem strzelil - zadzwon i sie umow - albo podjedz jeszcze do serwisu ASTRO w katowicach na przeciwko IKEA - zawsze blizej.

tu masz telefon i zobacz czy ci zmierza co trzeba

http://firmy.pkt.pl/firma/astro__serwis__czesci_do_samochodow_amerykanskich_a3R5MDdfMTI4NjlfX3NlcndpcyBzYW1vY2hvZPN3X2FkczE=.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 9:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Autor napisał:
Bo znajomy mechanik boi sie bykow:P a tak powaznie to nie zna sie na amerykancach i przerazaja go takze najczesciej ide sie pytac o ew przyczyne i albo usuwam usterke albo jade do asu:)

żarty jakieś Laughing
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czego on się boi przecież to takie same silniki jak i europejskie jedyna różnica to to że wyprodukowany w USA a tak to działa to na tej samej zasadzie Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 23:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pewnie ze jak cos spier*** albo zgubi calowa srube, to nic z rupieci nie dopasuje....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Autor
*
*


Dołączył:
Posty: 178
Skąd: Czekanów /k Gliwic

PostWysłany: Nie Kwi 01, 2007 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

He he tu sie nie ma z czego smiac:)
tak jest naprawde. Swoja droga po wizycie u niego (wymienial listwe kierownicza) zaczal mi ciec plyn ze wspomagania takze mysle ze tutaj tkwi problem. A wracajac do tematu to problemem niestety chyba jest skrzynia bo po dluzszej obserwacji doszedlem do wniosku ze problem wystepuje przy ruszaniu a dokladnie w momencie zmiany biegu z 1 na 2 ale kompresje i tak sprawdze tak dla pewnosci
_________________
TAURUS 3.0L LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group