www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager '97, 2.4, automat - zgasl podczas jazdy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager '97, 2.4, automat - zgasl podczas jazdy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
a_rysio
*
*


Dołączył: Mar 04, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Nie Mar 04, 2007 19:42    Temat postu: Voyager '97, 2.4, automat - zgasl podczas jazdy Odpowiedz z cytatem

Witam.

Mam problem jak w temacie.
Otóż, jadę spokojnie coś ok. 100km/h Wink… prosta, równa droga, z naprzeciwka leci tir, w momencie mijania się pęd powietrza zatrząsł moim voyager’kiem i podróż się skończyła.
Silnik zgasł bez żadnego szarpania i nie dał się więcej uruchomić. Do domu wróciłem lawetą.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
rysio
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Nie Mar 04, 2007 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mowiac szczerze nie slyszalem nigdy o czyms takim. mowiac ogolnie przezyles dosc ekstremalna sytuacje - a gdybys kogos wyprzedzal a z gory cos lecialo Confused

...najlepiej zamiast gdybac podlaczyc woz pod komputer i poczytac jakie wywali bledy.

...mam prosbe, czy jak juz bedziesz wiedzial co sie stalo to moglbys nas o tym poinformowac Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 6:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie zadzialal CZUJNIK INERCYJNY odcinajacy doplyw paliwa przy zdezeniu,musialo cie niezle zakolysac.Niestety ja nie wiem gdzie jest przycisk resetujacy,moze gdzies w okolicach kola zapasowego,musi ci pomoc ktos kto ma takie autko.Bez zresetowania tego czujnika nie daj sobie kitu wcisnac przez jakiegos elektryka,ze nie wiadomo co sie stalo Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 6:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Shocked Confused Very Happy
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
a_rysio
*
*


Dołączył: Mar 04, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam..

Właśnie dzwoniłem do mojego "nadwornego" mechanika i stwierdził, że paliwo do silnika dochodzi.

Może jakieś inne pomysły ?...
P.S.
Do najbliższego serwisu Chryslera mam 70km Crying or Very sad - znowu jazda na lawecie ? - zbankrutować można

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 11:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ty sie go zapytaj czy zresetowal ten czujnik,bo paliwo moze byc jeszcze pod cisnieniem na listwie wtryskowej.Ma iskre,bo jesli nie mogl modul poleciec,a czesto modul siada bez zadnych objawow,przejazd tej ciezarowki mogl byc przypadkowo zgrany z czyms takim.Moduly jak maja slaba masa to lubia padac
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dex
*
*


Dołączył: Mar 23, 2006
Posty: 366
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 13:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Ja miałem podobny przypadek, zgasł mi na prostej drodze. Ale u mnie to była moja wina bo mam założony gaz i za szybko go przełączyłem no i parownik zamarzł. Powodem była dziurawa chłodnica i za mały stan płynu w układezie chłodzenia.
_________________
Chrysler Town & Country 3,8 stown&go 2005.
Dodge Grand Caravan 3,3 Sport 02 - sprzedany
Grand Voyager 2,4i 1999- sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 14:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znajomy mial podobny problemy i to byla wina tego piekielnego czujnika i bez restartowania nie dalo rady tyle ze u niego byla jeszcze jakas modyfikacja bo paliwo podawal ale nie dawal samochod iskry i zanim doszli co jest to pol samochodu rozebrali sprawdz czujnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Arrow ...jesli to czujnik to zacznij od wypeicia na chwile klem aku - jesli te "reset" nie pomorze musisz szukac czujnika Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ktadeusz
*
*


Dołączył: Jan 03, 2007
Posty: 11

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam! Jak nie wiadomo o co chodzi to jest to napewno problem.Pytanie czy poważny czy nie?Chciałbym podzielić się ze wszystkimi swoim; bardzo podobnym przypadkiem.Auto normalnie pracowało - podjechałem pod garaż wyłączyłem silnik. Gdy chciałem odpalić -KISZKA- silnik nie pracuje Okazało się,że pompa nie podawała paliwa.Wymieniłem przekażnik Czytaj ;zamieniłem miejscami i odpalił Nic się nie dzieje bez przyczyny!!! Podjechałem do ASO kupiłem przekażnik wymieniłem i ... na drugi dzień zaparkowałem pod sklepem.wszystko było o`kay.Chcę odpalić i nic laweta i servis Samochód stał mi trzy dni (koniec roku i wyjazd na sylwestra pod znakim zapytania) okazało się,że padł jakowyś tranzystor i coś tam jeszcze w komputerze i dodatkowo moduł cewki Koszt okło 950 zł z naprawą komputera Warto w podobnych sytuacjach zdać się na naprawdę fachową i odpowiedzialną pomoc
Pozdrawiam wszystkich
_________________
TADEUSZ
Plymouth Grand Voyager 3,3l 98r
ktadeusz1@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
a_rysio
*
*


Dołączył: Mar 04, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie.

Dzwoniłem do serwisów Chryslera (trzech różnych) wszyscy zgodnie potwierdzili to co mówił mechanik, że te modele nie miały zaworów odcinających dopływ paliwa.

Właśnie wróciłem od mechanika… i sprawdził to wszystko o czym tu piszecie, pompa podaje paliwo, jest iskra. Silnik zaskakuje na ułamek sekundy i d… – gaśnie.
Spróbuje może odstawić samochód do elektryka – zobaczymy może on coś wymyśli.

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze jeszcze byc czujnik polozenia walu,moze przewod sie zsunal.Jakbys mial silnik 3.0 lub wiekszy to bym stwierdzil,ze serwisy bajki opowiadaja mowiac,ze te modele nie mialy czujnikow wylaczajacych pompe.To byl wymog w usa od roku chyba '89r.No ale twoj to "specjalny model" na zakichana europe(to nic osobistego) Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...jestem za podpieciem do komputera, w ten sposob mozemy gdybac do smierci a ty dzwoniac wydasz miliony Wink na tp a kazdy opowie ci cos innego.

jedi ma racje, to takze moze byc czujnik polozenia walu - reakcja silnika na to wskazuje, ale rownie dobrze moze to byc padniety komp, cewka zaplonowa itd. Crying or Very sad

komp powie co mu jest, no ale skoro masz tyle kilometrow do warsztatu zastanow sie nad tanim holowaniem np z uniesionym przodem holowanym na specjalnym wozku za przod - mam zamiar sobie taki kupic Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
a_rysio
*
*


Dołączył: Mar 04, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Pią Mar 09, 2007 22:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.

Nareszcie po tygodniu „burzy mózgów” okazało się, że przestawił się prawy wałek rozrządu.. o 3-4 z ząbki. Nie jestem fachowcem ale tak na zdrowy rozum to trochę dziwne żeby tak w czasie jazdy … jutro mają ustawić wszystkie koła i założyć ponownie pasek rozrządu. Pasek ma przejechane 5000 km...

Dam znać o efektach.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qmarkus
*
*


Dołączył: Dec 31, 2006
Posty: 167
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob Mar 10, 2007 0:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Falkon , kupuj ten wózek, kupuj, przyda się nam, Wink heheh. Ja musiałbym trzymac coś takiego na balkonie. A ile to kosztuje to może się dołożę ? Smile
_________________
Windstar 97r. 3.0 zielony metalik- Luky już się nim zajął Wink
Kwiat Doblo- muł roboczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Sob Mar 10, 2007 1:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

..no taki profesjonalny z atestem ministra transportu i ISO to nawet 1200 zł Confused

..jak na razie mam wykupione roczne ubezpieczenie assistance z holowaniem na terenie calej unii europejskiej - 120 zl na caly rok - Compensa Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Mar 10, 2007 8:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...ale nie bedziesz tego wozil stale w aucie? ja mysle, ze to jeszcze nie czas na taka przezornosc i awaryjnosc-co innego ja i moj 20 letni ford z przebiegiem 200tys km. na szczescie jednak jeszcze mnie nigdy nie zawiodl stajac gdzies w trasie. Cool
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qmarkus
*
*


Dołączył: Dec 31, 2006
Posty: 167
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob Mar 10, 2007 12:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz Falkon, że też sobie wykupię takie ubezpieczenie Idea Tak na wszelki wypadek Evil or Very Mad
_________________
Windstar 97r. 3.0 zielony metalik- Luky już się nim zajął Wink
Kwiat Doblo- muł roboczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
a_rysio
*
*


Dołączył: Mar 04, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Sob Mar 10, 2007 23:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.

Odpalił dzisiaj !!!!!. Rozleciało się łożysko koła prowadzącego pasek rozrządu.
Pewnie dla tego przestawił się jeden z wałków rozrządu.
Przejechałem już parę kilometrów i wszystko jest oki Smile.
Dziękuję za zainteresowanie i pomoc.

pozrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group