www.asu.pl :: Zobacz temat - windstar
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

windstar

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Wto Lut 27, 2007 0:39    Temat postu: windstar Odpowiedz z cytatem

zauwazylem ze przy wilgotnej pogodzie silnik gorzej pracuje..dzis nawet rano zgasł przy zapalaniu ..drugi raz pomogło...ale chyba nie pali na jednym cylindrze..bo tak dziwnie przerywa i troche trzesie silnikiem ..z moca tez..jakby stracił...czy to moga byc swiece ..przewody ..czy cos powazniejszego[/b]
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Wto Lut 27, 2007 1:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a cos ci za bledy wywala? nierowna praca na benzynie czy na gazie tez?

jak narazie moze byc wszystko ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Wto Lut 27, 2007 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś też pare razy mi sie tal działo, zwłaszca jak pare dni postał a były deszcze. Powodem pewnie jest wilgoć. Przejżyj przewody nasadki na cewke i świece. Spróbuj zastosować preparat do wypierania wilgoci.
Jak maż ciemny garaz to wstaw tam samochód odpal i po ciemku przejżyj przewody cewke. Jak ma przebicie to pływaja po nich iskry, możesz tez zwilżyć wodą rozpylaczem takim jak płyn do szyb I i obserwój po ciemku.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Wto Lut 27, 2007 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...stawiam na przewody Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Sro Lut 28, 2007 1:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zachowuje sie tak samo na gazie i benzynie..dodatkowo zauwazylem lekkie fdalowanie na wolnych obrotach...ok750do 800..nigdy przedtem tego nie bylo ...dzieki za podpowiedzii...pozdrawiam
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
koral010n
*
*


Dołączył: Dec 04, 2006
Posty: 152

PostWysłany: Sro Lut 28, 2007 6:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

falowanie to jest wtedy, gdy nie pracują wszystkie cylindry.

..może to być spowodowane osadzeniem się nagaru na świecach i nie będzie iskry..u mnie tak było na 2 platynkach---wykręć i zobacz stan świec,

..a może być i gorsza rzecz - dostawanie się wody do cylindra i iskra takiego składu mieszanki w cylindrze nie zapali, ale to objawy są jeszcze inne -czyt. na forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sro Lut 28, 2007 10:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w Winim i brat w Scorpiaku mieliśmy taki dziwny objaw że pomiędzy 1800 a 2000 jakby gubił iskry spadały obroty lekko szarpał silnik i spokijne dodawanie gazu nic nie dawało po czym wyrwał z obrotami na 2500-3000. Mówie o pracy na postoju. Podczs jazdy czasami zachowywał sie tak jakby nie dostawał paliwa. Działo sie to losowo, czasami seriami czasami i ze 3 dni nic. Puszczenie nogi z gazu i powtórne dodanie likwidowało problem. Stwierdziliśmy u brata pękniętą cewke i czasami przeskoki iskry w tym pęknieciu. A wiec diagnoza była jedyna. Nowe cewka! I co?? i NIC!!
Przyczyną okazał sie zawór ERG.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Sro Lut 28, 2007 13:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie "falują" obroty jałowe. Jak wejdzie na wyższe to nie widać problemów. Będąc u elektryka to pokazałem mu i powiedział, że najprawdopodobnie jeden z cylindrów ma problemy z zamknięciem zaworu, co często się zdarza przy instalacjach gazowych. Raczej wyklucza problem z cewką lub przewodami. Świece były wymieniane. Po zastosowaniu ceramizera jakby lekko się poprawiło. Myślę jeszcze o flashlube - nawilżanie zaworów, ale nie przypuszczam aby to mogło pomóc w osiadaniu zaworów wylotowych.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lut 28, 2007 18:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy obrotach jalowych czesta wina jest silnik krokowy,lewe powietrze itp.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
koral010n
*
*


Dołączył: Dec 04, 2006
Posty: 152

PostWysłany: Sro Lut 28, 2007 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gobowiec napisał:
u mnie "falują" obroty jałowe. Jak wejdzie na wyższe to nie widać problemów. Będąc u elektryka to pokazałem mu i powiedział, że najprawdopodobnie jeden z cylindrów ma problemy z zamknięciem zaworu, co często się zdarza przy instalacjach gazowych.


...no i bzdury
jak twój elektryk stwierdził, że cylinder ma kłopoty z zamknięciem zaworu...???/???/ może klapy..???/?..

...zawory są zamykane w głowicy...co każdy wie..a ceremizer, to od wolnych obrotów jest, ?????????, czy jako dodtek do oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lut 28, 2007 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W przypadku Windstarów na falowanie obrotów i ewentualne przerywanie podczas jazdy ma oprócz silniczka krokowego zawór EGR (tak jak wspominał WK) i sensor DPFE.
_________________
WINDSTAR 96 3.8 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Czw Mar 01, 2007 8:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mógłbys cos wiecej napisac o tych....,,sktótach,,
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Czw Mar 01, 2007 16:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi kołysało visiona na wolnych obrotach i po wymianie przewodów i świec przestało.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Czw Mar 01, 2007 17:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie jest dobrze ...okazało sie równiez ze po troszku znika płyn chłodniczy...bylem w warsztacie ..i diagnoza jest taka ...za twarde przewody układu chłodniczego czyli cisnienie z któregos cylindra idzie w uklad chlodniczy..uszczelka pod głowica do roboty
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Czw Mar 01, 2007 18:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...spojrz na to inaczej, wreszcie wymienisz uszczelki do ktorych bys pewno nigdy nie zajrzal Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Czw Mar 01, 2007 18:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nio...juz wiem dzwoniłem do ASU....uszczelka...ma ktos dobry warsztat w okolicach Warszawy
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Czw Mar 01, 2007 18:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wrasztat nie wiem, ale wiem gdzie 17-18 marca bedzie zajefajny zlot Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Czw Mar 01, 2007 18:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no nie wiem czy zdaze zrobic winiwgo
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pią Mar 02, 2007 17:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pojechałem dzis do mechanika ..z nastawieniem iz bedzie robiona uszczelka ...facet popatrzył posłuchał..i stwierdzil ze to nie uszczelka...ze plyn by ubywał bardzo szybko ..i ze silnik inaczej (bardziej nierówno)pracuje-a twarde przewody układu chłodniczego..padło moje pytanie ...zrobił tak ...delikatnie odkrecił korek na chłodnicy przytrzymujac go zeby nie wysadziło go ..zaczeło syczec i w powoli zaczol sie napełniac zbiornik wyrównawczy płynu ..był prawie pusty a zrobil sie prawie pełny...cuda ....mówi zakrecił korek i przewody swa miekkie ..czy mozliwe ze korek zatykał powrót płynu.....a ze silnik słaby to wina tłumika dziurawego mówi i kawałków katalizatora który sie ewidentnie rozpadł i zapchał wylot spalin ...co wy na to ...
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Mar 03, 2007 1:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z korkiem mam to samo ... wymylem go i wszystko jest ok teraz Smile

a co do kata Smile to masz dokladnie to co mial gobowiec Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Mar 03, 2007 9:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak najbardziej mozliwe.W korku jest zaworek nadmiarowy,ktory powinien przepuszczac nadmiar rozgrzanego plynu do zbiorniczka wyrownawczego.Czasami warto korek przemyc,na noc zalac go octem(rozpuszcza kamien) i po problemie.
A z resztkami kata w ukladzie wydechowym to jak najbardziej mozliwe,czeka cie wymiana.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzisaj znowu mi pekł przewód od chłodziwa ...jak narazie to sie dzieje z p[rzewodami od instalacji gaz...czy sa takie szajze ..czy zeczywiscie mam za duze cisnienie w ukladzie chłodzenia ...jak ktos miał padnienta uszczelke w win ..prosze niech opisze obiawy ...ja juz jestem skolowany ...ostatnia diagnoza ..jak w poporzednim poscie...a tu znowu awaria..czy mozliwe ze korek chł..moze nie puszczac ... przewody sa zeczywiscie twarde ale w stacji amerykanców mówia ze tak ma byc ...jak jest u Was...
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Wto Mar 06, 2007 0:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie jak jest cieply to sa twarde.
peknieta uszczelka raczej powodowalaby ze nie mialbys cisnienia bo chodzenie by sie wydostawalo razem ze spalinami.
wez korek na noc do octu albo wygotuj w cytrynie- odkamieniaczu (zdejmij uszczelki)
sprawdz droznosc kanalu do zbiorniczka wyrownawczego.
mi sie silnik odpowietrzal 3 dni jazdy po miescie.
sprawdz czy nie cieknie ci przy korku.. najwyzej lekko dognij uszy do mocowania

cisnionko niezle musisz miec jak pekaja ci przewody.. moze masz takie z weza ogrodowego?
nie sadze zeby ci dlugo membrany w reduktorze gazu wytrzymaly Neutral one pierwsze powinny peknac ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Mar 06, 2007 6:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiadomo,ze jak sie plyn chlodzacy rozgrzeje to wzrasta tez jego cisnienie,ale waz powinienes moc zgniesc w rekach,wtedy nadmiar plynu wywala do zbiorniczka wyrownawczego,wiec niech "fachowcy" glupot nie opowiadaja,bo jak ci weze pekaja to nie jest normalne Shocked
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto Mar 06, 2007 7:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

umnie kiedys w stratusie byl [podobny problem z werzami walily niesamowicie jeden debil nawet glowice mi robil i dalej to bylo okazalo sie ze po prostyu zacial sie termostat i sie nie otwieral jak wymienilem termostat odrazu pomoglo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Wto Mar 06, 2007 8:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o moze jest tak u mnie ..gdzie w winim jest termostat i jak go sprawdzic...tylko ze u mnie weze są twarde równiez( moze troszke mniej ).. jak silnik jest chłodny
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto Mar 06, 2007 12:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najlepiej to sposcic plyn wyjac termostat zagotowac wode i zobaczyc czy sie otwiera i zamnyka do konca wrzucajac go do goracej wody okolo 100 stopni czyli gotujacej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto Mar 06, 2007 12:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ze gasnie jak jest wilgotno to wina elektryki trzeba posprawdzac cala ja czy gdzies nie ma przebicia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Sro Mar 07, 2007 10:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakie sa obiawy popsutego termostatu ..bo zdajsie jego zadaniem jest otwarcie duzego obiegu cieczy cłodzacej...nie mam syfu w chłodziwie qni mazi w oleju (na korku),nie ma bąblomaniwa w zbiorniczku wyrównawczym .przez dwa dni jezdziłem i nie zauwazylem abychłodziwo znikało ..tylko te twarde przewody...pekaja ..własnie od tego sie zaczeło pekło mi kolanko ,które stawili mi kiedys gazownicy (plastikowe)akurat bkisko mojego domu ..dolewalem wody i dotelepałem sie do warsztatu ..zalozyłmi nowe kolanko (metalowe )zalał płn,załączyłem silnik ..troszke poruszał za gruby waz ..troszke dolał ...i odjazd...i teraz ciagle problem..
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Sro Mar 07, 2007 10:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam jeszcze jedno pytani ..gdyby była uszczelka i waliło cisnienie w układ chłodzacy... to czy nie powinien nadmiar cisnienia uchodzic przez korek a nie rozsadzac gumowych przewodów
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sro Mar 07, 2007 15:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no powinien przez zawor w korku. dlatego kazalismy ci go odkamienic ! zeby upewnic sie czy na pewno to nie jego wina.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Sro Mar 07, 2007 17:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jutro jestem umówiony do warsztatu ...ale jeszcze pytanie ..po jakim czasie od właczwnia motoru pojawiwja sie bable w zbiorniku wyr. i czy w winim jak silnik ostygnie przewody sa znowu miekkie
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Mar 08, 2007 0:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wyrownanie powinni byc w momencie nagrzania silnika. tj jak odpalisz i zostawisz, to do powinni juz sie wyrownywac przy zalaczeniu wentyli na 1wszej predkosci.

jak ci zaworki nie puszczaja to cisnienie bedzie trzymal.
ogolnie, przewod od strony aku powinien dac sie zgniesc troszke, jak dasz mu wiecej na przepustnicy to powiniennes czuc jak twardnieje bardziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group