www.asu.pl :: Zobacz temat - Pasek aternatora spada w kałużach :)
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pasek aternatora spada w kałużach :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
radow
*
*


Dołączył: Dec 23, 2006
Posty: 18

PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 22:11    Temat postu: Pasek aternatora spada w kałużach :) Odpowiedz z cytatem

Wymieniony pasek alternatora przesunał sie o jeden rowek został ścięty i trochę hałasował. wymieniłem pasek na nóweczkę ale po pierwszym wjechaniu w kałużę pasek spadł - nie zerwał się, po ponownym założeniu i próbie kałużowej to samo Smile Czy miał ktoś taki przypadek? co z tym począć - paseczki extra boscha wiec nie powinno byc problemu.
Dodam jeszcze że niedawno wymienony rozrząd, pompa wody, uszczelki głowicy icała reszta, która przy tym sie robi.......Co mogło zostac źle zrobione? może koła nie idą w linii ale czy przy wymianie uszczelek i rozrządu rusza się osprzęt ( alternator, wspomaganie itp??

radow
Plymouth Grand Voyager 3.0 1997 r.
ehhhh jeszcze nie do końca działa...............
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sro Lut 21, 2007 9:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdżwspółosiowosc kół pasowych. mało prawdopodobne ale może któreś zostało założone odwrotnie.
Według mnie przyczyna jest zbyt luźny pasek. Być może pochrzanili coś z napinaczem i tu tkwi przyczyna.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
radow
*
*


Dołączył: Dec 23, 2006
Posty: 18

PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zabrałem sie dzisiaj za oglądanie paska:)
nie wiem jak mechanik ale ja na gołe oko widzę że pasek idzie krzywo....Sad
Wg mnie rolka napinacza nie jest w osi z pozostałymi kołami, powoduje to że pasek nachodzi na krawędz dolnego tylnego koła pasowego - nie wiem od czego to, może pompa wspomagania. Efekt jest taki, że przy każdej kałuży pasek spada a przy szybkiej jeździe - ok 130-140 pasek zaczyna sie strzępić i obcina sie jeden rowek.( już dwa paski pszły)
Jeżeli zatem to napinacz to co w nim sie popsuło - łożysko, czy trzeba wymienić cały? - jaki jest koszt takiej części?

radow
Plymouth Grand Voyager 3.0 1997
dzisiaj po myjni....błyszczy jak złoto Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 14:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Winim miałem krzywy napinacz. Ruchome ramie osadzone jest na sworzniu i tulejce. Niestety ta tulejka była z tworzywa i sie wyrobiła.
Poniewż nie mialem czasu na gruntowną regeneracje obróciłem ją o 180 st. i złazyłem. Wciaz mam na uwadzie konkretną regrenracje, ale boje sie za to zabierać. Sprężyna która jest wewnątrz jest niesamowicie mocna i złożenie wszystkiego do kupy to nie lada problem. Trzeba by zrobić specjalny przyrzad do napięcia sprężyny bo inaczej można pozbawic się palców. No chyba ze wyłożyć 300 zł na nowy.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
koral010n
*
*


Dołączył: Dec 04, 2006
Posty: 152

PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 17:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i tak jak "wk".

wk napisał:
Sprawdżwspółosiowosc kół pasowych. mało prawdopodobne ale może któreś zostało założone odwrotnie.
Według mnie przyczyna jest zbyt luźny pasek. Być może pochrzanili coś z napinaczem i tu tkwi przyczyna.


a jeśli zakładasz pasek bez problemu, to co robi napinacz.?
...nie napina paska...

A taki to nawet tyle..
http://moto.allegro.pl/item166169609_napinacz_paska_ford_windstar_1995_1998_3_8.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group