www.asu.pl :: Zobacz temat - Pomocy, marzniemy !
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomocy, marzniemy !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
bartolinik
*
*


Dołączył: Sep 01, 2006
Posty: 49

PostWysłany: Pią Lut 09, 2007 0:48    Temat postu: Pomocy, marzniemy ! Odpowiedz z cytatem

Od pewnego czasu ciepło w moim voyagerze to tylko dawne wspomnienie. Wskaźnik temperatury silnika utrzymuje się uporczywie w okolicach minimum nawet po dłuższej jeździe. Nadmuch w kabinie przestał dziełać na wszystkich biegach za wyjątkiem max. Żadnych wycieków w garażu na podłodze nie stwierdziłem, jednak ostatnio , chcac wymienić olej wśliznąłem się pod auto i chcąc odkręcic filtr, który ktoś wspaniałomyślnie zaprojektował w dolnej tylnej (ze wskazaniem na tylnej) części silnika w jego bezpośrednim sąsiedztwie zauważyłem przewód gumowy o dł ok 10 cm w kształcie litery U, z którego wisiała kropelka zielonej cieczy. Przewód ten miał nacięcie ok 2 cm z widoczną siateczką zbrojenia. Kilka godzin temu zdjąłem ten przewodzik, z układu wylało się ok 5 litrów zielonego płynu. Jutro przewód wymienię na nowy. I tu mam pytanie. Gdzie mam dolać owe 5 litrów lub więcej nawet płunu ? Czy do zbiorniczka wyrównawczego czy gdzieś indziej i czy układ należy odpowietrzyć ? Niepokoi mnie jednak to że nawet jakbym nie miał płynu to wskaźnik powinien pokazywać raczej wyższą temp silnika niż niższą- bo przeciez nie chłodzi go płyn. Czy nie będzie to termostat ? Bez płynu chyba nie będzie działało jego otwieranie / zamykanie ? Chętnie wysłucham każdej wypowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Numernabis
*
*


Dołączył: Dec 10, 2005
Posty: 216
Skąd: BełchatĂłw

PostWysłany: Pią Lut 09, 2007 0:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wedlug mnie lej do chlodnicy normalnie przez korek Very Happy ..Zanim zaczniesz kombinowac uzupelnij plyny , odpowietrz i sprawdz co sie dzieje ...Moze byc to termostat ale szczerze mowiac ciezko to w tym momencie stwierdzic jak jezdziles bez plynu Very Happy ..
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8
Chevrolet Lumina 3.8
Mercedes w201
BMW 730 ...Bylo ale poszlo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pią Lut 09, 2007 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...termostat termostatem, ale skoro nie dziala zaden z biegow nawiewu oprocz max to znaczy ze padly polaczenia lutowane poszczegolnych biegach - przelutowac od nowa.

zobacz czy otwiera sie termostat.

sprawdz czy filtr nie jest zasyfiony i nie przelatuje przez niego powietrze.

jesli w aucie paruja szyby mimo wlaczenia poziomu max na ogrzewaniu to wina lezy takze po stronie filtra przeciwpylkowego.

jesli jest weglowy to znaczy ze zrobila sie z niego jedna bryla i nie puszcza niczego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group